Quem usa o Homebase?

Cafés, restaurantes rápidos, restaurantes à la carte, comércio varejista e qualquer outro negócio com funcionários horistas.

Conheça o Homebase

O Homebase facilita o trabalho por hora para toda a equipe. Com ferramentas online gratuitas e aplicativos móveis para gerentes e funcionários, o Homebase elimina a papelada e a dor de cabeça de fazer agendamento, folha de pagamento, contratação e comunicação com a equipe. Visite o site do programa e comece a economizar mais de cinco horas por semana. Usado por mais de 100 mil empresas locais.

Homebase - Informação

Homebase

https://joinhomebase.com/

Fundada em 2014

Homebase - Vídeo
Play
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Homebase - Visão geral de preços

O Homebase possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Homebase a partir de 19,95 US$/mês.


Preço inicial

19,95 US$/mês

Versão gratuita

Sim

Teste grátis

Sim

Homebase: implantação e suporte

Assistência

  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Nuvem, SaaS, web
  • Celular - iOS nativo
  • Celular - Android nativo

Formação

  • Ao vivo online
  • Documentos

Recursos do Homebase

  • Banco de dados de funcionários
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de tempo offline
  • Controle de tempo por celular
  • Cálculo de horas extras
  • Gestão do quadro de horários
  • Horas faturáveis e não faturáveis
  • Rastreamento de vagas e licenças
  • Registro automático de tempo
  • Taxas de cobrança múltiplas

Ver lista completa de Ferramentas de Gestão de Tempo

  • Acesso para Celular
  • Cartão perfurado
  • Cartão perfurado online
  • Controle da estação de trabalho
  • Controle de licenças médicas
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão do quadro de horários
  • Mensagens instantâneas
  • Rastreamento de vagas e licenças
  • Reconhecimento biométrico
  • Relatórios e análise de dados
  • Seguimento de assalariados

Ver lista completa de Sistemas de Ponto Eletrônico

  • Banco de dados de funcionários
  • Comentários de 360 graus
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de benefícios
  • Gestão de indenizações
  • Gestão de recrutamento e seleção
  • Gestão de tempo e comparecimento
  • Gestão do desempenho
  • Gestão do tempo livre
  • Incorporação
  • Perfil dos funcionários
  • Portal de autoatendimento
  • Seguimento dos candidatos

Ver lista completa de Sistemas de Recursos Humanos

  • Acesso para Celular
  • Alertas/notificações
  • Bate-papo em tempo real
  • Chamadas de áudio
  • Compartilhamento de arquivos
  • Feed de notícias/atividades
  • Gestão de tarefas
  • Integração de terceiros
  • Linhas de discussão
  • Pesquisa
  • Questionários e feedback
  • Vídeo conferência

Ver lista completa de Software de Comunicação de Equipe

  • Acesso para Celular
  • Agendamento automatizado
  • Distribuição de cronogramas
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de recursos
  • Mensagens instantâneas
  • Relatórios e análise de dados
  • Relógio de ponto online
  • Troca de turnos

Ver lista completa de Software de Horário de Trabalho

  • Agendamento de entrevistas
  • Análise de currículos
  • Avaliações
  • Divulgação de ofertas de trabalho
  • Empresas de recrutamento
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Incorporação
  • Pesquisa de currículos
  • Portal de autoatendimento
  • RH interno
  • Rastreamento de candidatos
  • Triagem de antecedentes

Ver lista completa de Software de Recrutamento e Seleção

Homebase - Alternativas

Mais alternativas ao Homebase

Homebase - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4,6/5

Pontuação média

Praticidade 4,6
Atendimento ao cliente 4,5
Recursos 4,5
Relação qualidade/preço 4,6

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Escreva uma avaliação!
Kevin T.
Recruiter
Internet, 1001-5000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/01/2019

"Great system for employee time tracking."

Comentários: Great experience! US-based representative whom were very kind, understanding and WILLING AND READY to resolve any and all issues when I needed to call to resolve the only issue I’ve ever had.

Vantagens: Homebase is extremely easy to set up employee time clock which happens to be free if your business has a single location and with a single location you may set it up for unlimited employees. For a small business owner where every dollar and cent matters, it’s a no brainer. A business owner may assign or allow the employee to set up their clock in and out code. Also, it may be set to take a photo of the employee during the clock in and out sessions to help or eliminate other employees from clocking in and out for them. Homebase offers an iPad, iPhone and an android app. You may also use your device's browser. We downloaded the app, installed it on an iPad for our employees to clock in and out on. The administrator has 100% access via web browser login. There’s also a feature which allows employees to clock in and out in the field which would geo-tag the location of the clocking activities.

Desvantagens: Not a lot a negative things to say. This software is best if you have multiple employees who may have a staggered schedule. Example: an employee opens, then you have a mid day shift, then a closer. You also have many employees that may be out in the field. geo-tag is not the best choice for a single entrepreneur who’s trying to track their time, set up easier ways to do so.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/01/2019
Chris S.
Owner
Hotelaria, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/09/2020

"I love Homebase and recommend it to other business owners"

Comentários: I love it. I recommend it all the time to other Camp Bow Wow owners. Whether or not you know it, Homebase is utilized by many many Camp Bow Wow owners and all always speak highly of your product.

Vantagens: Everything. For starters, it's very user friendly. I also love the scheduling, time sheet integration, PTO, chat/messaging, integration w/ Clover is HUGE. Having the COVID checklist when clocking in is also a great addition.

Desvantagens: Homebase has some small glitches or bugs here and there but we look past that. For instance, although it's been a month or two now that I've heard an employee speak about this, Homebase does not always give you a notification when you receive a chat message.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/09/2020
Bryce K.
Recreation Director
Instalações e serviços de lazer, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/01/2021

"Overall great team communication software"

Comentários: We have been using it for over 2 years and we have explored other options but always come back to basecamp because it is easy to use, cost-effective, and reliable.

Vantagens: keyword search options, project creation for teams, to-do lists, individual communications with team members, the fee includes unlimited team members (a big selling point for an agency on a budget),

Desvantagens: The only flaw I can think of is I wish that customer service had live chat.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/01/2021
David C.
President
Serviços financeiros, 11-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    1 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    1 /5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/04/2020

"I've never seen so many bugs...."

Comentários: Bad,bad,bad. Customer service is responsive but there are just soooo many bugs with this software.

Vantagens: Very easy to use. The user interface is very simple and easy to navigate.

Desvantagens: I feel like this is a beta software that should not have been rolled out yet. We have been using it for a week and have had issues every day since we started using it. Basic things that you think should just work doesn't work.
Example: All my employees have a 1 hour, unpaid lunch everyday. They clock in and clock out on this required one hour lunch but Homebase is still counting it in their total hours. So know I ma getting alerts that they all have overtime but they actually don't because Homebase is not calculating hours correctly.
So there have been several little things (Bugs) that I have found every day since using Homebase. I contact customer support and they tell me that they will pass it on to their product team.
This may sound harsh but the product team really should have tested this software more before rolling it out. Makes me question all the reviews I am seeing on here. All the bugs have been on basic functions.

Resposta dos fornecedores

por Homebase em 30/04/2020

Hi David -

We are so sorry to hear you've been having issues your Homebase account. This is not the experience we want our customers to have. Our head of technical support has just emailed you to see if we can remedy these issues for you. If you have any further issues, please reach out to me directly at [email protected] Looking forward to getting these issues resolved for you, and so sorry again for all the challenges here.

- Ryan

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/04/2020
Brittany W.
Director, Campus Center and Event Services
Gestão da educação, 11-50 funcionários
Usou o software por: Avaliação gratuita
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/10/2020

"Amazing!"

Vantagens: I love all the features of homebase. I have used several different scheduling products and homebase is by far the best! The scheduling, the ability to mass upload, the time clock, the time sheets, the reporting, the messaging! All of it is above and beyond anything I have ever used before! I would recommend this to anyone and everyone!

Desvantagens: Only that I am not yet in a position to pay for the reporting features! I can't wait to use those!!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/10/2020