Quem usa o Goody?

Hotelaria, farmácias, comércio varejista, salões de beleza.

Conheça o Goody

Muitas empresas ainda enfrentam problemas para definir quem são seus clientes. Sem esse conhecimento, as empresas recorrem a programas caros de terceiros ou a pesquisas para ditar sua estratégia. O Goody resolve isso por uma fração do custo em comparação aos tradicionais programas de fidelidade de CRM ou de coalizão. Ele faz isso fornecendo aos varejistas ferramentas simples e integradas para criar seu próprio programa de fidelidade e envolvimento. Essas ferramentas são automatizadas e fornecem aos varejistas uma visão consolidada da base de clientes.

Goody - Informação

Goodycard

http://www.goodycard.co.nz

Fundada em 2014

Goody - Visão geral de preços

O Goody não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Goody a partir de 70,00 US$/mês.


Preço inicial

70,00 US$/mês

Versão gratuita

Não

Teste grátis

Sim

Goody: implantação e suporte

Assistência

  • 24 horas por dia (representante ao vivo)
  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Nuvem, SaaS, web
  • Instalado - Windows
  • Celular - iOS nativo
  • Celular - Android nativo

Formação

  • Pessoalmente
  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos

Recursos do Goody

  • Acompanhamento da atividade do cliente
  • CRM
  • Gestão de associação
  • Gestão de descontos
  • Gestão de recompensas
  • Portal do associado
  • Rastreamento de recomendações
  • Sistema de cartão de fidelidade
  • Sistema de fidelidade sem cartão
  • Sistema de vales-presente

Ver lista completa de Programas de Fidelidade para Pequenas Empresas

  • Acompanhamento de atividades
  • CRM
  • Cartão Fidelidade
  • Gestão de associação
  • Gestão de recompensas
  • Gestão de vales-presente
  • Portal do associado
  • Programa de fidelidade
  • Rastreamento de recomendações

Ver lista completa de Sistemas de Fidelização de Clientes

Goody - Alternativas

Mais alternativas ao Goody

Goody - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4,4/5

Pontuação média

Praticidade 4,4
Atendimento ao cliente 4,4
Recursos 4,2
Relação qualidade/preço 4,3

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Che C.
Sales And Marketing Specialist
Varejistas, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 10/10/2018

"A Simple, flexible CRM system for Point of Sale"

Comentários: Goody is easy to install and administer. If ever there is or was a problem I know I can talk to someone on the phone or via chat immediately. I've never been treated like a 'stupid user'. Love goody.

Vantagens: We liked that our loyalty scheme was able to go fully digital.

Desvantagens: Of course it could always be cheaper, but the price as it stands is completely reasonable for the product.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 10/10/2018
Shannay H.
Office Manager
Fabricação de alimentos, 201-500 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    1 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/05/2018

"Customer Service is appalling. Out of 3 questions in 12 months, I've had 1 answer."

Comentários: Hopefully more customers passing through the store

Vantagens: Ability to provide loyalty points to our customers. Has the functionality to do reports on the computer.

Desvantagens: Unless you know how it works, it's not that user-friendly to the staff who have no tech savvy. Changes to the tablet confuse the older generation customers.

Resposta dos fornecedores

por Goodycard em 15/05/2018

Hi Shannay, thanks so much for your response.

We take your comments extremely seriously, and we're committed to ensuring each and every customer has a positive experience. We've taken your support comments on board, and we're looking to improve this area of our business over the next two months, including hiring more staff to ensure our customers are well looked after. I¿ll be taking a look at past support queries to better understand why it took so long to reply to your support ticket. Yet again, thanks so much for taking the time to submit this review, as we'd love to turn this back into a 10/10!

Kind regards,

Rory Moss,
Marketing Manager

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/05/2018
Suzy M.
2IC Kindergarten teacher
Gestão da educação, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    3 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/01/2021

"Feedback"

Comentários: Good

Vantagens: It's easy to use and you dont need to keep the card handy

Desvantagens: It's not used in many places so more accessibility would be beneficial

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/01/2021
Shannay H.
Office Manager
Alimentação e bebidas, 1001-5000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    3 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    3 /5
  • Atendimento ao cliente
    1 /5
  • Relação qualidade/preço
    3 /5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/03/2019

"Goody review 2019"

Comentários: Customer service can most definitely be improved considering the cost. Overall customers are happy when they are able to redeem their points and since it's managed by an app as opposed to being done manually by myself it's a good thing to have.

Vantagens: Relatively easy for customers to navigate in store on the tablet

Desvantagens: Not as easy on the app for smart phones - not even I use the phone app

Resposta dos fornecedores

por Goodycard em 19/07/2019

Hi Shannay,

We're deeply sorry you haven't had the most positive experience with our support services. We immediately arranged for a support contact to touch base and address any concerns you had.

Regarding the app, it's in use by over 100k people, so we feel it's a fairly important part to sign up and point balance reminders.

Thanks for the review, and we'll be making sure you have the necessary support services you need, as clearly based on the review, there are things we can improve.

Appreciate the feedback.

Kind regards,

Rory Moss
General Manager

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/03/2019
Jusmena K.
Owner
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    3 /5
  • Relação qualidade/preço
    3 /5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/05/2018

"Consistent"

Vantagens: That's its easy to use, and you only need one card for many site, therefore more people are inclined to use it because it doesn't feel like another card

Desvantagens: Doesn't link yet to the pos but this could change in the future. No one comes to see us at the cafe so the customer service could improve

Resposta dos fornecedores

por Goodycard em 15/05/2018

Hi Jusmena,
Firstly, thanks so much for your review! We really appreciate this.
Looking at your account you currently operate the check-in model. If you¿d like to start incentivising customers for dollars spent, we can totally do this! We do have a number of POS integrations, but it depends on what you currently operate.
We also have a check-in version which should work on your POS device, pending your PC is above windows XP.
Unfortunately, we don¿t do on-site visits any more, as the system has become very simple to operate. It¿s much easier to call you at a time that suits if you prefer?
Yet again, thanks for taking the time to review us, and do let us know if you like to whitelabel (customise) your apps or investigate POS options.
Kind regards,
Rory Moss
Marketing Manager

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/05/2018