Quem usa o HubSpot CRM?

O HubSpot CRM é ideal para empresas de pequeno e médio porte (10 a 200 funcionários) que são limitadas por planilhas, mas não precisam dos recursos avançados de CRMs corporativos complexos.

Conheça o HubSpot CRM

Ideal para empresas com 10 a 1.000 funcionários. Entre no século 21 com o HubSpot CRM, um sistema de CRM fácil de usar que elimina o trabalho manual e realmente ajuda a equipe de vendas a vender. É grátis e você pode começar a usá-lo agora. O HubSpot CRM permite que você mantenha todos os contatos em um banco de dados centralizado e personalizável, registra automaticamente cada interação e rastreia a Internet para você, acompanhando mais de 13 milhões de empresas (e crescendo).

HubSpot CRM - Informação

HubSpot

http://www.hubspot.com/

Fundada em 2006

HubSpot CRM - Preços

O HubSpot CRM possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do HubSpot CRM a partir de 50,00 US$/mês.

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Preço inicial

50,00 US$/mês

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do HubSpot CRM

Software CRM
Acesso para Celular
Armazenamento de documentos
Cotizações e propostas
Geração de leads
Gestão de tarefas
Gestão territorial
Integração da automação de marketing
Integração de bate-papo interno
Integração de redes sociais
Lead Scoring
Marketing por e-mail
Segmentação
Sistema de calendário ou lembretes
Análise de dados do atendimento ao cliente
Bate-papo ao vivo
Catalogação e categorização
Controle de respostas por e-mail
Gestão do conhecimento
Indicadores de desempenho
Pesquisa
Portal de autoatendimento
Rastreamento do suporte ao cliente
Agendamento
Cotizações e propostas
Gestão de contratos
Gestão de projetos
Gestão do pipeline de vendas
Previsão
Rastreamento de clientes
Automação de marketing
Catálogo de produtos
Cotizações e propostas
Gerenciamento de contatos
Gerenciamento de documentos
Gerenciamento de listas
Gestão de call centers
Gestão de campanhas
Gestão de leads
Gestão de projetos
Gestão de questionários
Gestão territorial
Lead Scoring
Marketing por e-mail
Páginas de início e formulários web
Rastreamento de interações
Rastreamento de recomendações
Suporte do cliente
Alertas da conta
Controle de despesas
Gestão de leads
Gestão de marketing
Gestão de recursos
Gestão territorial
Rastreamento de domicílios
Rastreamento de influências
Rastreamento de relacionamentos
Tarefas de equipes
Captura de leads
Distribuição de leads
Ferramentas de prospecção
Gestão de campanhas
Gestão do pipeline
Lead Nurturing
Lead Scoring
Rastreamento de fonte
Rastreamento de interações
Segmentação de leads

HubSpot CRM - Avaliações

Exibindo 5 de 2596 avaliações

Geral
4,5/5
Praticidade
4,4/5
Atendimento ao cliente
4,5/5
Recursos
4,3/5
Relação qualidade/preço
4,4/5
Avaliador Verificado
Assistente de Logística
Bens de consumo, 1001-5000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/04/2020

"Hubspot CRM"

Comentários: O gerenciamento de vendas ficou muito mais facil com essa ferramenta

Vantagens: Excelente aplicativo, bem intuitivo e fácil de se aprender a utilizar para realizar o gerenciamento de vendas

Desvantagens: Poderia deixar utilizar dois usuários por vez sem falar que algumas funções não funcionam de maneira adequada

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/04/2020
Vishnu S.
Software programmer
Software, 10 001+ funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/09/2019

"Best marketing software that include awesome features which any use easily"

Comentários: Overall my experience with hubspot crm is very well, here first I used free version then I satisfy first time because at that time many software industries to provide their features to their customers then at that time I trusted hubspot crm .

Vantagens: Hubspot CRM is a awesome and easy option that contain all the necessary or aquier basic features for your business. Its most beautiful features is its free versions available for all, it is all basic features which solve your difficulties which are confusing or non perfect to someone.
Hubspot crm is a very famous and best software in industries which are leading in software industries at this time. There are many other software version available in market which provides all necessary features but hubspot crm completed our sequence.
Here email to other Clint and chat with clints are actually crazy need on time.

Desvantagens: Paid version could out of experience for large area but I likely to review its because this platform provides all necessary features to all your acquirement or need your company.
There are many software available in market but we get in quality in hubspot crm other than best. We can send industrial email for future time.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/09/2019
Avaliador Verificado
Founder
Publicidade e marketing, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/06/2020

"Probably the best free cRM on the market"

Comentários: absolutely perfect if goals are price point and only track contact info, and realize will want to manage actual deal flow through some task management tool.

Vantagens: Hubspot is absolutely great as a CRM so long as you plan to use another tool for actual deal flow -- if your goal is to track names, contact info, notes, and docs, along with email traffic, Hubspot is perfect. Hubspot also has about the best import and export capability, and the auto-linking to external domain logos is wonderful -- really great job of minimizing contact updates.

Desvantagens: Like almost every other CRM, Hubspot *lacks* the capability to drag and drop tasks to plan your day or week -- so managing deals is next to impossible and salesforce too expensive. Pipedrive has some ability to do so, however, only across stages of the deal and not within the stage; if you don't mind shelling out a few dollars, Pipedrive also has better Trello and other integrations, e.g., looking up a contact in Trello to manage the deals.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/06/2020
Javier H.
Digital Consultant
Publicidade e marketing, Profissional autônomo
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    1/5
  • Praticidade
    1/5
  • Recursos e funcionalidades
    1/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    1/5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 10/05/2019

"I hate HubSpot so much, it made me loose a lot of money!!!"

Comentários: The worst experience with a piece of software in my life. I have lost thousands because of HubSpot. Avoid with all your means!

Vantagens: I really wanted to be fair and find something that I like about HubSpot but, to be honest, when I tried to do so, I was unable. It has so many bugs, its control panel UX is so bad, the learning curve is so big and it lacks so many features, that this is the first review I make in Capterra where I cannot find anything I like of a piece of software.

Desvantagens: Oh, god. I have TONS of things that not only I dislike, but HATE of HubSpot. 1) The learning curve is ridiculously big, as a result of a very badly designed UX and the constant bugs when using it. 2) You will need hours, days, weeks and sometimes months of hard work to design by yourself a decent landing page that will still lack many functionalities and look not so good. Their visual editor is really really bad, and coding in HubL is frustrating. And if you look for predesigned templates, most of them are terribly badly designed. It has issues every now and then, and you will lose contacts, automations will not work... a disaster. Their support chat works sometimes, sometimes not, just when they decide to make it available! Very careful with the Advanced Code Snippet box in your landing pages settings, don't place your tracking codes there: sometimes this doesn't work and you will lose retargeting opportunities. Also, email templates are terrible. Oh! And this one is the worst: if you tag your ads' URLs with UTM tags, HubSpot receives these tags but will not show you this info for all interactions, only for the interaction preceding the creation of the contact. TERRIBLE!!! I think this has to be the worst CRM ever in history!!!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 10/05/2019
Patrick M.
Digital Marketing Manager
Hospitais e Saúde, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/06/2020

"What's Not to Like!"

Comentários: I was able to incorporate using the application for hr/hiring practices, clinical long term tracking of patient success, business development, and revenue development.

Vantagens: Hubspot is an incredible product which incorporates every aspect of sales and marketing and has so many integrations, that your success is unlimited. The CRM is fully customizable, the email marketing application has endless templates, you can import your entire website, do paid media and track all your campaigns and track all of your social media efforts as well. Don't even get me started on the reporting capabilities because they are endless. I want to see all contacts who have opened five web pages, completed a lead form, within the last three months, boom done. Segmentation, lists, snippets, automation, sequences for any process. Can you tell I'm a big fan!

Desvantagens: The biggest problem you will have is getting your team to understand the full depth and functionality of the application. I wish I had more by in from the entire team, which is not the applications fault.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/06/2020