Quem usa o Quip?

Quip is a tool that can help any team work faster and smarter.

Conheça o Quip

Centralize and organize your team's work, so you can create and communicate in the same place. Create and share documents, manage projects, and stay connected every step of the way. Quip combines documents, spreadsheets, tasks, and chat in one seamless experience. Used by thousands of the most innovative companies in the world including Facebook, NewRelic, Quora, and Pinterest. Available on web, Mac, Windows, Android, and iOS. Get started with Quip for free.

Quip - Informação

Quip

https://quip.com/

Fundada em 2013

Quip - Preços

O Quip possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Quip a partir de 30,00 US$/mês.

Preço inicial

30,00 US$/mês

Detalhes de preços

Pricing starts at $30/month for a team of 5. Contact Quip for a quote.

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Instalado - Mac

Nuvem, SaaS, web

Instalado - Windows

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Quip

Ferramentas de Colaboração
Chuva de ideias
Controle de versões
Edição em tempo real
Fóruns de discussão
Gerenciamento de contatos
Gerenciamento de documentos
Gestão de calendários
Gestão de conteúdo
Gestão de projetos
Gestão de tarefas
Vídeo conferência
Acesso para Celular
Controle de horas
Criar subtarefas
Ferramentas de colaboração
Gamificação
Gestão de tarefas recorrentes
Rastreamento de percentual de progressão
Relatórios e análise de dados
Visualização de Gantt/linha do tempo
Visualização de lista de tarefas
Visualização de planilhas
Visualização em tabela de tarefas
Atributos definidos das partes interessadas
Colaboração
Gestão de mudanças
Gestão de tarefas
Priorização
Relatório
Seguimento de status
Acesso offline
Arquivo morto de documentos
Assinatura eletrônica
Controle de versões
Conversão de tipo de arquivos
Ferramentas de colaboração
Indexação de documentos
Montagem de documentos
Rastreamento de conformidade
Reconhecimento óptico de caracteres
Recuperação de arquivos
Retenção de documentos
Bate-papo em tempo real
Colaboração
Compartilhamento de arquivos
Gerenciamento de documentos
Gestão de conteúdo
Pesquisa
Colaboração
Gerenciamento de contatos
Gerenciamento de documentos
Gerenciamento de reuniões
Gestão de apresentações
Gestão de capacitação
Gestão de conteúdo
Gestão de leads
Gestão de metas e cotas
Gestão de propostas
Gestão do desempenho
Gestão territorial
Gerenciamento de documentos
Gestão de conformidade
Gestão de dados do produto
Gestão de fornecedores
Gestão de mudanças
Gestão de projetos
Gestão de requisitos
Gestão do design
Rastreamento do custo
Colaboração
Controle de marcos
Gestão de ideias
Gestão de recursos
Gestão de requisitos
Gestão do fluxo de trabalho
Planejamento de lançamento
Priorização
Quadro de referência de produtos
Questionários e feedback
Bate-papo de equipe
Colaboração
Compartilhamento de arquivos
Criação de banco de dados
Criação de documentos
Ferramentas de apresentações
Gerenciamento de notas
Gestão de projetos
Gestão de tarefas
Pacote do Office
Administração de website
Diretório de associados
Fóruns de discussão
Gestão de associação
Gestão de conteúdo
Gestão de eventos
Gestão de grupos
Ideação
Moderação

Quip - Avaliações

Exibindo 5 de 166 avaliações

Geral
4,4/5
Praticidade
4,4/5
Atendimento ao cliente
4,5/5
Recursos
4,1/5
Relação qualidade/preço
4,3/5
Nikhita K.
Production Engineer
Internet, 5001-10 000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/03/2019

"An amazing platform to track your ideas "

Comentários: We use quip to track our updates, design documents etc and it has proven to be a really powerful platform for the same.

Vantagens: 1. I love quip as its the only good version controlled platform for taking notes that I have found in my industry experience of over 5 years.
2. Its easy to create public/private versions. I could easily create documents that are public (i.e. outside the firm) and private to me.
3. It is so easy to mark your favorite folders and share it across teams.
4. Its fast. I have found Google Docs to be a bit slower than quip.
5. You could easily import the content into a wiki or a word document with all the formatting intact.
6. You can create an excel sheet (or multiple sheets) in quip itself.
7. Onboarding and gettting used to the platform is really easy.

Desvantagens: 1. It behaves odd when creating tables and adding pictures (like indentation sometimes screws up).
2. If you are looking for a platform to create animated documents, quip might not be your friend. It supports basic data representation objects like tables, pictures, worksheets but if you want audio etc, you want to goto powerpoint.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/03/2019
Avaliador Verificado
Engineer
Eletrônicos, 10 001+ funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/08/2019

"Review for Quip"

Comentários: I am enjoying this tool, and Quip has managed to stand out in this heavily competitive field of online collaboration.

Vantagens: Quip UI is really smooth, and feels new! it has a good functionality to provide the revision history for the document, which I think is very useful. When multiple folks are simultaneously editing the same document, the revision history for each line provides a very nice view of who changed what. Additionally, Quip has a chat tool embedded in its UI. I use this often to communicate with other folks who are working on the same project.

Desvantagens: I dont have a strong dislike for any of the features, but perhaps one point was it takes significant time for a new guy to get to to speed with the tool and understand all the intricate details.
Perhaps the on boarding proceed can be better

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/08/2019
Avaliador Verificado
Operations Coordinator
Entretenimento, 10 001+ funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    2/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/06/2020

"Perfect for quick notes"

Comentários: Great tool for quick notes and easy access but not a tool I'd recommend to use over Google Drive or Microsoft Office.

Vantagens: Quip is a great tool to use for your team when quickly brainstorming and jotting down ideas. It strips itself of unnecessary formatting/UI options and provides you a clean slate to work smarter.

Desvantagens: While Quip is easy to use, using Quip as a main tool to create spreadsheets or documents is not something I recommend. Exporting a Quip spreadsheets to Excel will export all the information over but leaves you with a lot of manual formatting and editing and becomes unreliable when needing to export something on the fly. This could be fixed if the "Save to PDF" function worked properly, but alas, saving to a PDF does not allow you to format properly and will include the Header rows and columns into the PDF - thus not allowing you to send clean, concise information over to colleagues.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/06/2020
Avaliador Verificado
Director Of Operations
Imobiliárias, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    6/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 10/04/2020

"Quip combines MS Office or G-Suite into one app"

Comentários: Quip was fine, but it is redundant to both MS Office and/or G-Suite and there is no need for all of these. It was fine, but the ability to have different doc types was alright, but not that needed.

Vantagens: Quip allowed an easy format to combine multiple document types into one document. It was also great to document sharing across multiple parties and the related and needed tracking or changes, comments, notes, etc.

Desvantagens: The storage / saving and file structure was odd, and the ability to create secure directories vs sharing with everyone was not always clear. Also, the embedded spreadsheets in word docs was ok - but not great. The generalization did not have the same capability as each dedicated system.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 10/04/2020
Nathan S.
Digital Marketing Manager
Software, 13-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    6/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 18/07/2019

"Quip's An Alternative to Google Docs and Slack"

Comentários: I tested Quip as part of a team effort to find a collaborative tool that we could incorporate across the board. Over the 6 month period that I tested it, I found that while it was functional for the most part as a lot of things, it failed in key areas that we would need it to work including handling large spreadsheets, edit history and connectivity issues. However the price and slow functionality when it comes to bigger documents/spreadsheets leaves much to be desired and as such, it may not be ideal for anyone but bigger organizations that want to cut off multiple communication channels and document tools. Overall Quip is a good alternative to Slack & Google Apps. However it leaves some things to be desired in the looks and function department.

Vantagens: Quip is a great collaboration tool that is something similar to Slack, Google Docs and Google Sheets all wrapped up into one. My favorite feature is the collaboration tool which allows you to edit documents and discuss them in real time with other users. You can send messages to other users and Quip has a nice way of letting you know whether a user is online or offline. The messages can be sent to individuals and within a group chat setting. When commenting on spreadsheets, you can annotate cell by cell which is something helpful especially if you are reviewing spreadsheets with a lot of information. File management is a charm. You can easily upload shared documents to folders and limit who can see the documents as well as who can edit/view the documents. One gripe about collaboration apps that I have had in the past is the amount of notifications you get if you have multiple people working on documents/projects etc. Quip solves this by giving you the option to prioritize the notifications you want to this. You can also @ specific people which makes communication easier. Similar to Slack, there is an option to notify everyone with an @everyone option to send messages to a whole team. Quip integrates well with Salesforce, so if you are using Salesforce, this is a good option.

Desvantagens: If you want to test Quip before deciding, you may not like the requirement for a work email.
You need constant internet connectivity to make Quip work, if you find yourself in a place where there is no internet, you may be out of luck to use Quip.
While Quip is good for communication, editing and collaborating on big spreadsheets slows the app down and you can find it slows down performance. You are better doing light to medium size documents/spreadsheets. When collaborating documents, versioning and edit history are important. It gets hard to revert to an older copy of a document and it can create some confusion if there are a lot of people looking at the same document.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 18/07/2019