PromoRepublic

Quem usa o PromoRepublic?

Franchise and Multi-Location Brands, Direct Sales Organizations, Marketing Agencies, Small Business Owners, Marketers.

Conheça o PromoRepublic

PromoRepublic is a social media marketing solution with content distribution workflows for small businesses, agencies, and multi-location brands. With our intelligent products, you can easily distribute editable content, schedule it based on AI, manage multiple clients or locations, run local ads, and stay on top of the results.

PromoRepublic - Informação

PromoRepublic

http://promorepublic.com

Fundada em 2015

Social Media Calendar
Content Organizer
Work Coordinator
Reporting Provider
Social Media Calendar-thumb
Content Organizer-thumb
Work Coordinator-thumb
Reporting Provider-thumb

Compare o PromoRepublic com produtos similares

Preço inicial

49,00 US$/mês
25,00 US$
29,00 US$
59,00 US$

Versão gratuita

Versão gratuita Sim
Versão gratuita Sim
Versão gratuita Sim
Versão gratuita Não

Teste grátis

Teste grátis Sim
Teste grátis Sim
Teste grátis Sim
Teste grátis Sim

PromoRepublic: implantação e suporte

Assistência

  • Email/Help Desk
  • Base de conhecimento
  • Bate-papo

Implantação

  • Nuvem, SaaS, baseado na web
  • Android (celular)
  • iPhone (celular)

Formação

  • Pessoalmente
  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos
  • Vídeos

Recursos do PromoRepublic

  • @menções
  • API
  • Acompanhamento de atividades
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de campanhas
  • Agendamento de postagens
  • Alertas/notificações
  • Análise de dados da participação
  • Análise de dados de campanhas
  • Análise de dados em tempo real
  • Análise de dados visual
  • Análise de sentimentos
  • Análise de tendências
  • Arrastar e soltar
  • Biblioteca de imagens
  • Commenting/Notes
  • Controle do processo de aprovação
  • Ferramentas de colaboração
  • Filtros
  • Gerenciamento de multicanal
  • Gerenciamento do desempenho em redes sociais
  • Gestão de calendários
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de modelos
  • Gestão de múltiplas contas
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Imagem de marca personalizável
  • Integração de redes sociais
  • Integrações de terceiros
  • Marcação
  • Marketing de multicanal
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento
  • Monitoramento das redes sociais
  • Monitoramento em tempo real
  • Múltiplas campanhas
  • Painel de atividades
  • Participação do cliente
  • Permissões por função
  • Planejamento de campanhas
  • Promoção social
  • Publicação automática
  • Publicidade social
  • Rastreamento de marca
  • Rastreamento de palavras chave
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios personalizáveis
  • Visualização de dados

Ver lista completa de Plataformas de Gerenciamento de Redes Sociais

  • API
  • Acompanhamento de atividades
  • Alertas/notificações
  • Análise de dados da participação
  • Análise de dados em tempo real
  • Análise de dados visual
  • Armazenamento de documentos
  • Arrastar e soltar
  • Biblioteca de conteúdo
  • Biblioteca de imagens
  • CRM
  • Commenting/Notes
  • Controle de versões
  • Controle do processo de aprovação
  • Controles/permissões de acesso
  • Diretrizes de marca
  • Distribuição de atendimento
  • Edição de imagens
  • Ferramentas de colaboração
  • Filtros
  • Gerenciamento de arquivos
  • Gerenciamento de metadados
  • Gerenciamento de multicanal
  • Gerenciamento do desempenho em redes sociais
  • Gestão de arte
  • Gestão de ativos digitais
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de modelos
  • Gestão de mudanças
  • Gestão de projetos
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Imagem de marca personalizável
  • Importação/exportação de dados
  • Integração de redes sociais
  • Integrações de terceiros
  • Logon único
  • Marcação
  • Marketing de multicanal
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento
  • Monitoramento das redes sociais
  • Múltiplos formatos de edição
  • Painel de atividades
  • Permissões por função
  • Pesquisa e filtro
  • Promoção social
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis

Ver lista completa de Software de Gestão de Marca

  • API
  • Acompanhamento de atividades
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de campanhas
  • Agendamento de postagens
  • Análise de dados da participação
  • Análise de dados de campanhas
  • Análise de dados em tempo real
  • Análise de dados visual
  • Análise de tendências
  • Arrastar e soltar
  • Biblioteca de conteúdo
  • Biblioteca de imagens
  • Commenting/Notes
  • Dados em tempo real
  • Filtragem por palavras chave
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de multicanal
  • Gerenciamento do desempenho em redes sociais
  • Gestão de calendários
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de múltiplas contas
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Imagem de marca personalizável
  • Importação/exportação de dados
  • Indicadores de desempenho
  • Integração de redes sociais
  • Integrações de terceiros
  • Marcação
  • Marketing de multicanal
  • Marketing por e-mail
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento
  • Monitoramento das redes sociais
  • Múltiplas campanhas
  • Painel de atividades
  • Planejamento de campanhas
  • Promoção social
  • Publicação automática
  • Publicidade social
  • Rastreamento de cliques
  • Rastreamento de conversão
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios personalizáveis
  • Segmentação de campanhas
  • Segmentação de clientes
  • Testes A/B
  • Visualização de dados

Ver lista completa de Software de Marketing de Redes Sociais

PromoRepublic - Alternativas

Mais alternativas ao PromoRepublic

PromoRepublic - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4,6/5

Pontuação média

Praticidade 4,6
Atendimento ao cliente 4,5
Recursos 4,4
Relação qualidade/preço 4,5

Avaliar software

Compartilhe suas experiências com outros compradores de software.

Escreva uma avaliação!
Kim B.
Social Media Coordinator
Imobiliárias, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    3 /5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/02/2021

"Best Social Media Scheduler for the Best Price"

Comentários: Very happy with Promorepulic. Would highly recommend. The calendar is super easy to understand. Straightforward design without getting caught up in complicated coding.

Vantagens: I was looking for a low cost social media scheduling program that would allow several different accounts to post without costing an outrageous amount of money. I came across PromoRepublic through a AppSumo deal in January 2020 and have been very pleased with the result. I manage several different agencies social media accounts and was able to cross post, repeat post, and end posts. Works great, user friendly, and very affordable. Highly recommend!

Desvantagens: At the time of purchase, PromoRepublic didn't auto-post to Instagram. I spoke to them several times about this issue. According to my most recent email, they've incorporated it, but I've yet to see it work well. Fingers crossed. However, the cost of PromoRepublic far outweighs the hassle of having to use their app to post to Instagram. Would recommend without reservation.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/02/2021
Philip P.
Director
Software, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/11/2019

"PromoRepublic Nailed It"

Comentários: We needed a way to manage our client social media posts and our own and we had trialled several different applications that promised to do just that and all were pretty much similar but the fell down on areas that PromoRepublic nailed immediately - ease of use, look and feel and the creation process was great as soon as we logged in. Support has been great and responsive and if there has been an issue, the workaround can be discovered most times by ourselves and doesn't require a code degree to do it. New users in the company are up and running with the basics in about 10 minutes flat and that is just great.

Vantagens: The way the software menus are laid out makes it very clear how to use this software and the suggested Posts Ideas are a great starting point to help you develop a strategy for the coming days, weeks and months for your own or your client social posts. The Editor is a breeze to use and allows pretty much all the customisation you would ever need and the fact that you can upload your own images created outside of the software to use in a post pretty much covers all bases.

Desvantagens: The Post Ideas are broken into Categories and for us, as a Tech company their offerings aren't great under the Technology category but having said that, they are a great idea sparker and often form the template for something we do - text content being changed.
We sometimes find on a rare occasion, we get logged out and it asks us for our password and even though it's not been changed it won't accept the password we use. We have to reset the password and if we use the same one, it accepts it and lets us in. It's not a deal-breaker, just annoying as it always happens when I want to do something ;)

Resposta dos fornecedores

por PromoRepublic em 19/12/2019

Hi Philip,

Thanks a bunch for the 5 star review!

We absolutely agree that Posts Ideas are a great starting point to help you develop a strategy for the coming days, weeks and months. Have you tried to set repetition on your posts? Take a look at this tutorial if you want:

https://help.promorepublic.com/en/articles/2349154-how-to-use-repeating-posts

We are continuously adding the new content, but there can be some industries that we don't cover at all.

Could you please specify what content you would like to see? I will communicate your request to our content team immediately.

Meanwhile, I advise that you use a similar keyword of what you are looking for in the search bar on the top of your dashboard. You will be prompted with some nice options. Also, try to use other industries' photos and ideas to create your own templates keeping to your company visual style.

Look forward to your reply!

Best,
Kate

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/11/2019
Amna R.
CEO
Serviços e tecnologia da informação, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/04/2021

"Best Social Media marketing solution"

Comentários: Superb. We have grown many of our social media handles because of this. It's very easy to select and post new stuff

Vantagens: We can schedule many posts on almost all famous social media! They also have pre-built templates for almost any occasion which helps a lot + there's a simple graphic editor as well. One of the best apps we bought

Desvantagens: Currently, we can't directly post to instagram, and have to do it via an app everything. Otherwise this is perfect

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/04/2021
Alex L.
Owner
Publicidade e marketing, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    3 /5
  • Praticidade
    3 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    1 /5
  • Relação qualidade/preço
    2 /5
  • Probabilidade de recomendação
    1/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/09/2019

"Great product when it works, but very inconsistent with a lot of issues"

Comentários: Facebook posts work perfectly
Our account manager tries her absolute best, and is bombarded with numerous complaints. Unfortunately there is no way for anyone to help other than the developers, and at that point it's almost laughable because nothing has been working. Every time they say they made an update, three more things break. It's a good idea, but the software isn't ready. They're selling products that aren't 100% working consistently.
The monthly payment for using the service is pricey, for the actual value we get. We might as well post manually every single day, because we're watching the accounts so closely to see if there are any errors, and then having to correct those errors.

Vantagens: I like the fact we can create graphics on the fly, inside the editor. We handle numerous client accounts, and our entire team works on the platform daily.

Desvantagens: There are massive amount of problems with this software. The site is very buggy. We have had more problems than what the product is worth at this point. The software will not post consistently to Instagram using the IG Direct feature. Access to accounts constantly need to be reconnected. The app that they use to connect accounts doesn't work very well, and errors out. The Instagram posts have been duplicated. There is no feature to notify anyone if a post didn't go through, other than manually going back into each account and looking to make sure each post went through. Our agency is located in the USA, and Customer Service is located in Ukraine, or there about. Trying to get support is extremely difficult, and the response time is slow.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/09/2019
Nicole B.
Strategic Director
Publicidade e marketing, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 21/10/2020

"The social media management tool for agencies"

Comentários: Their customer service is also outstanding! They keep their clients updated about issues (which rarely happen), resolve them quickly, and often ask for feedback for their feature roadmap.

Vantagens: The ability to collaborate with our team mates and clients is better than other tools we have evaluated. This tool makes creating and scheduling posts a great time saver. They have many example posts ready for use or inspiration for your own custom posts.

Desvantagens: I'd like to see some more advanced editing features, such as automatic formatting from one social platform to another or animation.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 21/10/2020