15 anos ajudando empresas portuguesas
a escolherem o melhor software

Conheça Omnify

O Omnify é uma plataforma completa para vender, agendar serviços e envolver-se com os clientes. A plataforma ajuda as empresas a crescer através de uma melhor conversão, fornecendo uma loja de serviços em vez de apenas mais uma página de reserva. Os clientes aumentam as reservas em 30% no primeiro mês.

Os recursos avançados, mas simples, do Omnify, como compartilhamento familiar, e-mails automáticos, geração de relatórios etc., eliminam o trabalho de gestão para que se possa realizar mais.

Quem usa Omnify?

O Omnify atende a empresas pequenas e médias e multinacionais.

Omnify Software - 1
Omnify Software - 2
Omnify Software - 3
Omnify Software - 4
Omnify Software - 5

Está em dúvida sobre o Omnify? Compare com uma alternativa popular

Omnify

Omnify

4,4 (91)
79,00 US$
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
118
14
4,3 (91)
4,5 (91)
4,6 (91)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
20,00 US$
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
123
49
4,6 (5 614)
4,7 (5 614)
4,7 (5 614)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Omnify

Acuity Scheduling
Melhores recursos
Acesso para Celular
Confirmação/lembretes
Reservas online
ABC Glofox
Melhores recursos
Gestão de associação
Gestão de reservas
Reservas online
WordPress
Melhores recursos
Administração de website
Controles/permissões de acesso
Edição em tempo real
BentoBox
Melhores recursos
Atualização automática
Edição em tempo real
Processamento de pagamentos
Booxi
Melhores recursos
Gestão de compromissos
Gestão de reservas
Reagendamento
Schedulista
Melhores recursos
Acesso para Celular
Controles/permissões de acesso
Reservas online
Mindbody
Melhores recursos
Acesso para Celular
Agendamento em tempo real
Reservas online
SignUpGenius
Melhores recursos
Agendamento
Agendamento de eventos
Gestão de eventos
GymMaster
Melhores recursos
Banco de dados de associados
Processamento de pagamentos
Renovação de inscrições

Avaliações do Omnify

Pontuação média

Geral
4,4
Praticidade
4,3
Atendimento ao cliente
4,6
Recursos
4,2
Relação qualidade/preço
4,5

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
60%
4
27%
3
9%
1
3%
Shannon
Shannon
Blogger, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Publicidade e marketing, 2 - 10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Makes Selling services Online Easy

5,0 há 6 anos

Comentários: Customer service is fantastic. I had a few issues when I first started due to not knowing how to use the platform but they were very patient and provided all the support I needed. The UI is easy to understand and support is great.

Vantagens:

You can get up and running selling services or booking appointments online in about an hour. Very easy to setup and use. They have template options for many types of businesses and services so it should be easy finding one that fits your needs. Perfect for adding on to an existing website without having to make major changes to your existing site, simple sub-domain setup and you are ready to go.

Desvantagens:

While the templates are nice and easy to customize, if you want detailed customizations you will need to know how to code or have a developer on hand.

Sadhana
Yoga teacher, Austrália
Artes e artesanato, 2 - 10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Value for money, could be improve on memberships features

5,0 há 2 anos

Vantagens:

Integration with zoom , ease of booking, value for money and strips as payment software for autopay management.

Desvantagens:

Membership autopay feature needs more work

Eric
President, EUA
Varejistas, 11 - 50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Just ok for our application

3,0 há 2 anos

Comentários: It has been ok. We have made it work but it is temporary solution to our online class registration.

Vantagens:

Their customer service is top notch. They were always available to help and answer questions.

Desvantagens:

It just isn't ready. It seems there are a lot of glitches and issues that they are working through. It needs to be polished by way of gathering user feedback. Omnify needs to decide who their target market is. They say it can be used for cooking class registration but it falls short in many areas.

Cate
Pool Director, EUA
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 51 - 200 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Excellent site, easy to use, amazing customer service

5,0 há 3 anos

Comentários: Excellent so far, amazing customer service.

Vantagens:

All of my members have their own accounts and can sign-up for classes and see the whole schedule as I allow it. Everything is done from one link all the time, I do not have to send a daily link for sign ups like with other programs. Customizable, I love being able to change the color and add my company logo to the site.

Desvantagens:

Minor con - I like being able to see the classes i have created in my calendar to "make sure I made them for the right dates" but the classes do not show up until my members are allowed to sign up for the class. Makes sense but I wish I could see them all to be sure!

Rachel
Travel Manager, EUA
Filmes e vídeos, 51 - 200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Most Flexible Software for the Money

5,0 há 3 anos

Comentários: We love Omnify because it allowed us to create a website that allows our users to sign up for slots at the company gym and on the peloton to ensure social distancing. After using it successfully for a couple months we also realized we could use it to allow our users to sing up for other things - like massages and haircuts as well!

Vantagens:

We love how easy to use this software is and how it was completely customizable to our needs. It seamlessly allows our users to sign up for an account and sign up for classes without us having to walk them through it. Representatives are always there to answer my questions when I have them!

Desvantagens:

I have come across a few small glitches in the software but tech support has always helped me figured out a way around them and run them up the ladder to IT. I do wish they would go back to a month-to-month payment model though!