Quem usa esse software?

Midsize businesses and large enterprises use NextProcess AP software to automate and streamline their AP workflow, reduce invoice processing cost, reduce errors, and increase oversite & reporting.

Avaliações médias

15 avaliações
  • Geral 4.7 / 5
  • Praticidade 4.8 / 5
  • Atendimento ao cliente 4.6 / 5
  • Recursos 4.6 / 5
  • Relação qualidade/preço 4.6 / 5

Detalhes do produto

  • Versão gratuita Não
  • Avaliação gratuita Sim
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
    Celular - iOS nativo
    Celular - Android nativo
  • Formação Pessoalmente
    Ao vivo online
    Webinars
    Documentos
  • Suporte Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • NextProcess
  • http://www.nextprocess.com/
  • Fundada em 2003

Sobre o NextProcess

Manually processing invoices is painful for both your employees and your bottom line. Start saving $5 to $15+ per invoice and cut your cycle times to days (not weeks) with automation. NextProcess AP Software is quickly configured to your process and your ERP to make implementation simple for you. Our OCR/ICR technology offers >99% accuracy for powerful insight, reports, and lookup. Compatible with SAP, Oracle, SAGE, Netsuite, Microsoft Dynamics/AX/NAV, Infor, and other ERPs.

Recursos do NextProcess

  • Acesso offline
  • Arquivo morto de documentos
  • Assinatura eletrônica
  • Controle de versões
  • Conversão de tipo de arquivos
  • Ferramentas de colaboração
  • Indexação de documentos
  • Montagem de documentos
  • Rastreamento de conformidade
  • Reconhecimento óptico de caracteres
  • Recuperação de arquivos
  • Retenção de documentos
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gestão de ativos fixos
  • Gestão de catálogos
  • Gestão de contratos
  • Gestão de despesas
  • Gestão de estoques
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de recebimento e armazenamento
  • Gestão de requerimentos
  • Gestão de suprimentos
  • Processamento de faturas
  • Acompanhamento de Tracking
  • Alerta de pagamentos duplicados
  • Controle do processo de aprovação
  • Detecção de fraude
  • Extração de dados
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gestão de tesouraria
  • Pagamentos Recorrentes
  • Preenchimento de cheques
  • Preparação do Formulário W-1099
  • Processamento de faturas
  • Reconciliação de Pedidos
  • Transferência Eletrônica de Fundos
  • Alertas/notificações
  • Automação dos processos comerciais
  • Colaboração
  • Controles/permissões de acesso
  • Gestão das regras comerciais
  • Gestão virtual do fluxo de trabalho
  • Mapeamento de processos
  • Modelagem de processos & Design
  • Rastreamento de mudanças do processo
  • Controle de despesas
  • Controle de horas e despesas
  • Controle do processo de aprovação
  • Gestão de recibos
  • Gestão de reembolsos
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Múltiplas moedas

As avaliações mais úteis do NextProcess

Software is very user-friendly and customer support is outstanding

Avaliado em 27/10/2017
Elizabeth D.
AP Manager
Contabilidade, 501-1000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Canned reporting and custom reporting kept the team on track and aided in improving processing time. Images readily available was key and assisted in quick resolution.

Vantagens: I like the ease of use the most. The software is very user-friendly. Very few glitches from day to day.

Desvantagens: The software does not come with a report writer however I do believe they are working towards providing one.

Innnovative, experienced and customer focused business

Avaliado em 23/10/2017
John C.
CFO
Serviços e tecnologia da informação, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Lower cost in processing and auditing. Ease of use by managers. Ability to integrate effectively into other ERP components.

Vantagens: It is made for a business by business people who understand how to listen to customers and how to give them the tools that they need.

NextProcess Review

Avaliado em 01/11/2017
Brian H.
GM
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 1001-5000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
5 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
4 / 5
Suporte ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Ease of use
I probably do not know how to use the majority of what it does, but what our company expects us to use it for works great.

Vantagens: This platform organizes everything I need perfectly. Invoices get paid on time and my employees expenses get paid quickly.

Quick and easy to use!

Avaliado em 21/12/2017
Gabrielle U.
Undisclosed
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
Suporte ao cliente
Relação qualidade/preço

Vantagens: I love the ability to track what has been approved or is pending on our larger projects. NextProcess is a great tool to reference what stage of the approval process we are at, at any given time.

Desvantagens: It would be great to have the capability to duplicate different companies Purchase Orders. Currently you can only "Favorite" a PO and the company is automatically generated.

Very good software, I used to use "Maintenance connection" and very comparable.

Avaliado em 26/12/2017
Henry edgard A.
Environmental Service Director
Serviços meio ambientais, 201-500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
Suporte ao cliente
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Easy reporting, task completion reminders, work order creation is easy. The software make easy to update equipment inventory and to track warranties.

Vantagens: The easy report form, easy to summit the report, very easy to correct any mistakes, up update information. All the task menu is right at front of your eyes, making the selection easy.

Desvantagens: I would like the software to be more sharing friendly, I noticed some charts or info cannot be shared with windows and/or be print easily, needs to change the file format.

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