Marketing 360

Marketing 360

da Madwire

Quem usa o Marketing 360?

Pequenas e médias empresas que desejam aproveitar a plataforma de marketing n.º 1 do mercado para gerar conversões e aumentar as vendas. Converse com um profissional de marketing hoje e obtenha um teste GRÁTIS.

Conheça o Marketing 360

A missão do Marketing 360 é oferecer às pequenas e médias empresas a plataforma de marketing n.º 1 do mundo, oferecendo software de marketing digital de nível internacional e serviços de marketing profissional altamente qualificados por meio de uma plataforma única, poderosa e acessível.

Detalhes do Marketing 360

Madwire

http://www.marketing360.com

Fundada em 2009

Preço do Marketing 360

O Marketing 360 possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis.

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Marketing 360

Ferramentas de Automação de Marketing
Análise de dados/Rastreamento do ROI
CTAs personalizáveis
Campanhas gota a gota
Conteúdo dinâmico
Inteligência de vendas
Lead Scoring
Marketing de pesquisa
Marketing social
Páginas de início/formulários web
Rastreamento de visitantes do site
Segmentação
Testes A/B
Biblioteca de imagens
Campanhas gota a gota
Conformidade com CAN SPAM
Conteúdo dinâmico
E-mail otimizados para celulares
E-mails acionados por eventos
Editor de e-mail de WYSIWYG
Gerenciamento de mala direta
Gestão de assinantes
Gestão de modelos
Pesquisas do cliente
Páginas de início/formulários web
Relatórios e análise de dados
Respondedores automáticos
Testes A/B
Análise de dados
Arrastar e soltar
Criação de formulários
Edição em tempo real
Gerenciamento de SEO
Modelos
Reativo
Testes A/B
Análise de concorrentes
Auditoria
Ferramentas de pesquisa de palavras chave
Gerenciamento de links
Gestão de conteúdo
Integração do Google Analytics
Localização
Painel
Palavras-chave móveis
Rastreamento de classificações
Rastreamento de palavras chave
Testes A/B
Acesso para Celular
CRM
Gerenciamento de SEO
Gestão de avaliações
Gestão de devoluções
Gestão de estoques
Gestão de promoções
Gestão de várias lojas
Kits
Marketing de multicanal
Marketing por e-mail
Modelos
Segurança de dados
Administração de website
Conteúdo de vídeo
Conteúdo de áudio
Controle de versões
Editor de imagens
Editor de texto
Formulários eletrônicos
Gerenciamento de SEO
Indexação de documentos
Modelos personalizáveis
Pesquisa de texto completo
Acompanhamento da construção
Administrador de website
Agendamento de trabalhos
Gestão de comissões
Intranet de franquias
Loja online
Renovação automática de pedidos
Concurso por SMS
Cupons móveis
Códigos curtos
Enquetes/votações
Gerenciamento de contatos
MMS
Mensagens de texto em massa
Mensagens em dois sentidos
Mensagens programadas
Palavras-chave móveis
Personalização de mensagens
Relatórios e análise de dados
Colaboração
Compartilhamento de arquivos
Controle de horas
Gerenciamento de documentos
Gestão de campanhas
Gestão de projetos
Gestão de tarefas
Acesso para Celular
Armazenamento de documentos
Cotizações e propostas
Gestão de tarefas
Gestão territorial
Integração da automação de marketing
Integração de bate-papo interno
Integração de redes sociais
Lead Scoring
Marketing por e-mail
Segmentação
Sistema de calendário ou lembretes
Análise de dados do atendimento ao cliente
Bate-papo ao vivo
Catalogação e categorização
Controle de respostas por e-mail
Gestão do conhecimento
Indicadores de desempenho
Pesquisa
Portal de autoatendimento
Rastreamento do suporte ao cliente
Gestão de campanhas
Gestão de várias plantas
Monitoramento de tempo na página
Rastreamento da interação entre usuários
Rastreamento de conversão
Rastreamento de fontes de referência
Rastreamento de palavras chave
Rastreamento de pesquisa no site
Rastreamento de páginas consultadas
Seguimento de objetivos
Ações ativadas por eventos
Banco de dados de contatos
Gestão de canais
Gestão de leads
Marketing por e-mail
Múltiplas campanhas
Captura de leads
Distribuição de leads
Ferramentas de prospecção
Gestão de campanhas
Gestão do pipeline
Lead Nurturing
Lead Scoring
Rastreamento de fonte
Rastreamento de interações
Segmentação de leads
Agendamento de postagens
Análise de dados
Filtragem por palavras chave
Gerenciamento de contatos
Gestão de conteúdo
Gestão de múltiplas contas
Publicação automática
Rastreamento de conversão
Segmentação do cliente

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Análise de dados
Compartilhamento de arquivos
Edição de rich text WYSIWYG
Gestão de postagens
Moderação de comentários
Pesquisa
Publicações de grupo
Redação colaborativa
Arrastar e soltar
Atualização automática
Criador de loja online
Criador de questionários
Edição em tempo real
Ferramentas de reservas online
Gerenciamento de SEO
Importar/exportar conteúdo
Modelos pré-elaborados
Páginas de início/formulários web

Avaliações do Marketing 360

Exibindo 5 de 888 avaliações

Geral
4,7/5
Praticidade
4,6/5
Atendimento ao cliente
4,8/5
Recursos
4,6/5
Relação qualidade/preço
4,5/5
Roy H.
Vice President Marketing
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/06/2018

"Great Team of Professionals to Work With"

Comentários: It all works together. That is incredibly important. You need all your sources to be able to come into one location and be tracked. Leads are the businesses life blood.If you can't track everything you do, you are just shooting in the dark.

Vantagens: Most small businesses have a person to do their website, another to do their social media. Working with the team at Marketing 360 I have an expert in every field working on my businesses that are working together. They created a great logo, an incredible website that I have received major accolades for, social media, blogs, videos, etc. that all work together to make my business look professional and keep me on page one for all my keywords. Then they do all the things I hate doing like setting up and populating my CRM. They provide a calendar where my assistance can update my calendar. Then they do something most small businesses never do; they track EVERYTHING. We know immediately when something is working or not working. Most businesses are just shooting in the dark. This process take a while. If you only tried Marketing 360 for 6 months, you haven't given it a fair shake. Marketing takes a while. I know. I have been doing marketing for several years. It takes time to dial it in. Time busy business people do not have. That why I turned 99% of my marketing over to a TEAM, the team of Marketing 360; They work together to bring me customers and brand my business with a consistent message.

Desvantagens: I wish the calendar would tie into my other calendars. Other than that, I have been very satisfied with Marketing 360 and the software.

Resposta dos fornecedores

por Madwire em 11/07/2018

Roy, thank you so much for your review and feedback. We appreciate and value the feedback. All ships rise together and we are excited to work with you and build your business up continuously. Thanks for your business.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/06/2018
Drew R.
Owner
Artes e artesanato, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 10/10/2019

"Great software Great people"

Comentários: Great, Surprised by the team that is available with one phone call, email or text. When hiring Marketing 360 we had no idea of the literal team of 25+ people specifically assigned to our account. From basic social media stuff to 3D rendered product explainer videos they have the best in the business to tackle any task you throw at them.

Vantagens: The best part about this software is the ongoing support you will get with the madwire team. Our assigned Marketing Executive provided insight for our campaigns and general direction of the business, constant trouble shooting and live support for our technical questions.

Desvantagens: There are no cons, we literally utilize everything.

Resposta dos fornecedores

por Madwire em 14/10/2019

Thank you so much for the outstanding review Drew! We appreciate the fact that our people and software are exceeding your expectations. We work very hard to help small businesses like yours succeed. Not only will we continue to offer the superior service, but are continually working to make our software even more user friendly. Thanks again Drew!

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 10/10/2019
Joey H.
owner
Automotivo, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/04/2020

"excellent "

Vantagens: we love everything about marketing 360 and it has worked great for our business. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and her team are the best.

Desvantagens: No cons. Everything so far as been great.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/04/2020
Tyler B.
Owner
Consultório médico, Profissional autônomo
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    1/5
  • Praticidade
    1/5
  • Recursos e funcionalidades
    1/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 20/07/2018

"Don't Trust Them"

Comentários: Overall do not trust this company. You can say they don't know what they are doing when it comes to ads. They screwed me over on their sales pitch and nothing they said they would do to my website was carried over into their work. Plugins were deactivated and deleted from my website when we were done.

Vantagens: Prior to signing up with this company their sales team was contacting me almost everyday with their pressure sales tactics. "What's taking you so long to finish what you're doing with your website". So many statements like that which then lead them to say they could do what was needed. Which they didn't. There wasn't one good thing about this company. Ads were late, not promoted, graphic design was poor quality and no imagination.

Desvantagens: We planned on launching the first ads campaign on Black Friday and they missed the launch. Their excuse was they were snowboarding. They didn't think it was a big deal and brushed it off.
I signed up with them because their sales department said they could help me with my website. I needed video integration, stats and a email pop up. They were confident prior to signing their contract that they could do it until after I paid them.
Prior to signing their contract I ran my own ads for 3 weeks on Google and I brought 30,000 visitors to my website with a average stay of 5 minutes. In their 4.5 months of ads they brought a total of 3,500 visitors with a average stay of .5 seconds.
Nothing they said in the beginning was carried over into their advertising strategies.
Zero remarketing was done the majority of the money spent was on Facebook. When you sign up with them you basically pay for someone to take a image off Google and add caption to it. That is all they did.
When I was done with their advertising I had a lot of plugins (wordpess) deactivated prior to them leaving my website. They were also following random people on Instagram.

Resposta dos fornecedores

por Rachel em 26/09/2018

Hi Tyler, Thank you for providing your feedback. It disappoints us you feel this way and would like to address your concerns. We developed a marketing game plan for one of your two businesses, and we trusted the information you gave us was up-front and correct. Just before signing on, you made the decision to change which business you would be bringing on board with us but chose to utilize a marketing strategy developed for your other business. The planned Black Friday campaign was, in fact, ready to launch, pending your final approval. We made multiple attempts to reach you for final approval well in advance of Black Friday. However, you weren't able to respond to us until the Monday following Black Friday. It also seems that either your analytics are off, or you misrepresented your previous marketing strategy to our team. 30,000 visitors in three weeks via Google ads would indicate you spent more on ads in two days, before hiring us, than what you invested into your ads over the course of our four month (not 2+years) relationship. We agree that trust is important in a partnership, and we'd likely agree it must go both ways. We work hard for our clients. We're sure you do as well. We wish you the best moving forward.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 20/07/2018
Andrew W.
Attorney
Serviços jurídicos, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 02/02/2020

"Great service!"

Vantagens: The staff at Marketing360 do an outstanding job, they are responsive and they have met all of my expectations. I highly recommend them!

Desvantagens: At times I need help understanding the functionality of the administrative functions to manage my site, but I don't this is more on my end.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 02/02/2020