ConnectWise Control

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Conheça o ConnectWise Control

O ConnectWise Control (anteriormente, ScreenConnect) é uma solução de suporte remoto totalmente funcional. O software oferece a capacidade de visualizar e controlar dispositivos remotamente de qualquer lugar em que haja uma conexão com a Internet. Como técnico, independentemente de dar suporte principalmente a computadores pessoais de clientes ou a uma enorme infraestrutura corporativa, a capacidade de resolver problemas de maneira eficaz e rápida permite economizar tempo e melhorar a satisfação do cliente.

ConnectWise Control - Informação

ConnectWise

http://www.connectwise.com

Fundada em 1982

ConnectWise Control - Vídeo
Play
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ConnectWise Control - Visão geral de preços

O ConnectWise Control possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do ConnectWise Control a partir de 24,00 US$/mês.


Preço inicial

24,00 US$/mês

Versão gratuita

Sim

Teste grátis

Sim

ConnectWise Control: implantação e suporte

Assistência

  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Instalado - Mac
  • Nuvem, SaaS, web
  • Instalado - Windows
  • Celular - iOS nativo
  • Celular - Android nativo

Formação

  • Pessoalmente
  • Ao vivo online
  • Documentos

Recursos do ConnectWise Control

  • Chuva de ideias
  • Controle de versões
  • Edição em tempo real
  • Fóruns de discussão
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de calendários
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de projetos
  • Gestão de tarefas
  • Vídeo conferência

Ver lista completa de Ferramentas de Colaboração

  • Bate-papo em tempo real
  • Compartilhamento de arquivos
  • Compartilhamento de tela
  • Ferramentas de diagnóstico
  • Gravação de sessão
  • Questionários e feedback
  • Transferência de sessão

Ver lista completa de Programas de Assistência Remota

  • Alertas/transferência
  • Assistente virtual
  • Base de conhecimento
  • Bate-papo ao vivo
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gestão de call centers
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de filas
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Indicadores de desempenho
  • Integração de redes sociais
  • Portal de autoatendimento
  • Questionários e feedback

Ver lista completa de Sistemas de Atendimento ao Cliente

  • Alertas/transferência
  • Armazenamento de documentos
  • Bate-papo em tempo real
  • Comunicação multicanal
  • Configuração do fluxo de trabalho
  • Controle e acesso remoto
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de call centers
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do SLA (acordo do nível de serviço)
  • Imagem de marca personalizável
  • Integração de e-mail
  • Integração de redes sociais
  • Macros e modelos de respostas
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento de interações
  • Relatórios e análise de dados
  • Roteamento automático
  • Supervisão de rede

Ver lista completa de Sistemas de Help Desk

  • Acesso para Celular
  • Alertas/notificações
  • Bate-papo em tempo real
  • Chamadas de áudio
  • Compartilhamento de arquivos
  • Feed de notícias/atividades
  • Gestão de tarefas
  • Integração de terceiros
  • Linhas de discussão
  • Pesquisa
  • Questionários e feedback
  • Vídeo conferência

Ver lista completa de Software de Comunicação de Equipe

  • Acesso a múltiplos monitores
  • Acesso para Celular
  • Acesso remoto
  • Bate-papo em tempo real
  • Colaboração
  • Compartilhamento de tela
  • Controle do acesso
  • Ferramentas de diagnóstico
  • Gravação de tela
  • Impressão remota
  • Relatórios e análise de dados
  • Resolução de problemas
  • Transferência de arquivos

Ver lista completa de Software de Desktop Remoto

  • Agendamento
  • Ferramentas para a preparação de reuniões
  • Ferramentas para atividades posteriores à reunião
  • Gestão da agenda
  • Gestão de convites
  • Gestão de materiais
  • Gestão de minutas
  • Gestão de participantes
  • Gestão de viagens
  • Gestão de votação
  • Rastreamento de tarefas
  • Reservas de salas de reuniões
  • Reuniões de comitês
  • Reuniões do conselho
  • Reuniões internas
  • Reuniões legislativas

Ver lista completa de Software para Reuniões

  • Acesso remoto
  • Assinatura eletrônica
  • Bate-papo ao vivo
  • Chat com vídeo
  • Colaboração
  • Conferência virtual
  • Gerenciamento de reuniões
  • Gestão de tarefas
  • Monitoramento da atividade dos funcionários
  • Rastreamento de fuso horário
  • Softphone
  • Suporte remoto

Ver lista completa de Software para Trabalho Remoto

ConnectWise Control - Alternativas

Mais alternativas ao ConnectWise Control

ConnectWise Control - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4,7/5

Pontuação média

Praticidade 4,6
Atendimento ao cliente 4,4
Recursos 4,5
Relação qualidade/preço 4,6

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Jeev Y.
IT Lead
Indústria farmacêutica, 501-1000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/07/2019

"If you value your time and energy, use this software"

Comentários: I use this software on a daily basis to keep IT operations within my organization running like a well-oiled machine. Our pharmacies are very remote and the ease of deployment makes it a breeze to troubleshoot any machine located anywhere from anywhere.

Vantagens: ConnectWise Control was incredibly easy to implement, and is very powerful. It comes with so many tools and features that are invaluable and solve complex problems very simply.

Desvantagens: No cons really. Any features and updates or nice-to-have's are added by their development team in subsequent updates, and they really do listen to their user base.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/07/2019
Senad H.
Founder / CEO
Serviços e tecnologia da informação, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/08/2020

"Better than TeamViewer"

Comentários: We manage large number of clients, some of them with unattended access and others without installing the client (on demand). After trial we have strong prositive impression with the functionalities and usability of the software. There was small fear of switching from a different product but the transition went smooth. We find some new functionality that we can use every week :)

Vantagens: Transition was easy both from our and the client side. Non of our clients had any experience with ConnectWise control but all were happy with the product and the service.
Connecting to the clients are easy, but what we liked the most is the extensive information about the client that is obtained by the ConnectWise Control (connection history, notes, run commands, view and kill processes). This is highly recommended software for any IT service company.

Desvantagens: So far (few months) we didn't have or find any problems with the ConnectWise control. Hope it will stay that way :)

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/08/2020
Andrew W.
Manager, Tools and Process
Serviços e tecnologia da informação, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    3 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/01/2021

"ConnectWise Control - Lightweight and Stable"

Vantagens: One of the best pieces of software ConnectWise has. It's lightweight and easy to deploy. The agent is very stable and very easy to update.

Desvantagens: Development has stalled a bit. There was some feature updates (CW View) but nothing major since.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/01/2021
Adam B.
IT
Serviços e tecnologia da informação, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    3 /5
  • Praticidade
    3 /5
  • Recursos e funcionalidades
    2 /5
  • Atendimento ao cliente
    2 /5
  • Relação qualidade/preço
    3 /5
  • Probabilidade de recomendação
    6/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/06/2019

"The price is right, it has enough features that were not that easy to integrate, its reputation has"

Comentários: see above
you could have had the market targeting alot of users and devices all around the world with your good fair pricing but everything else is not so good as it was -- with webex, teamview, logmein, ultravnc free,
dameware, Zendesk, anydesk, realvnc just to name a few
we as IT professional cant afford to look stupid with virus threats coming up with screenconnect
and telling people all these instructions to get control your one step installer plugin never worked !!
but good pricing kind of scary that others offer like sysaid and others not offering anything for the small guys like you did --- by the way i was talked into the AUTOMATE product --- worst product ever!
i spent a bit over a half a day cleaning it off and restoring all systems. It would not do what it was suppose to do at all --- slowest connection and unusable at all it was connected but would wind up my systems on some process i had to shut them down and clean the drives of any traces of AUTOMATE -- no software has done worse and your sale and support did not believe me i showed them proof they laughed and said they have never used it professionally
thanks any more information happy to help
maybe you could be the next big thing all the ideas are there but it all fell apart and you need to do almost a 180'

Vantagens: THE price compared to TEAMVIEWER AND LOG|ME in
i was not a large operation so the licensing suited
i loved the idea that i could make it a subdomain of my site or just have a link and it was White labelled
affordable
once i was remotely connected it was fine
It has many integrations and partnered up with a lot of companies

Desvantagens: Its a pity you have not a better business relationship with antivirus companies
in most occasions and it was happening more and more that it would be picked up as a virus --- not good and worrying
it has many integrations and features ---- these features were hard to install and because there was many versions - most the time hard to get the right compatibility -- these integrations should be one click or a signup here and there --- i wouldnt have minded paying good money if these would at least work
It was not very intiutive some tasks -- like the whole process i would go through with clients
download the exe or file
then double click on it --- if you miss it , it will be in your downloads
then click run
follow prompts
then allow
and no at this point i would sometimes get a prompt to update the software
not good, not good at all
your sales and support staff could not give a dam because i was a small 1-15 users account
it was not very easy and intuitive initially to do file transfer - have you used team viewer?
most respectable organisations wont allow 8041 port through there firewall
it has lost its good reputation that support users at the large universities have originally given it
being considered unsafe and treated as a threat - i know that i could make it an exemption in the AV software but it came up as threat after the fact as if it later was damaged as professional tool
with all the quality secure easy products on the market these days | cisco
webex|

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/06/2019
Avaliador Verificado
Owner
Software, Profissional autônomo
Usou o software por: Avaliação gratuita
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/01/2021

"I was forced to try ConnectWise and don't really like it"

Comentários: When my TeamViewer account wasnt working and I had to do some remote support, I was scrambling for a quick solution. I decided on ConnectWise for this use. I was going from mac to mac and overall the quality and speed were ok, but the usability was not. I kept accidentally closing the local window and having to reconnect. This should be built to prevent this action.

Vantagens: ConnectWise does have a good pricing tier. They are relatively inexpensive (or free) to use when doing support on personal systems.

Desvantagens: Usability isnt great with this software. The install process on the client side is a bit more involved then teamviewer quick support and the user interface and connection method is not great for the administrator either.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/01/2021