AccuPoint

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Quem usa o AccuPoint?

Designed to assist healthcare providers in ABA, early intervention, substance abuse, and licensed home care sectors provide compliance tracking, e-vist verification and more.

Conheça o AccuPoint

AccuPoint is a web-based platform that manages scheduling, payroll, billing, RCM, data collection, and documentation of services for home and community based health care providers including but not limited to, ABA, EI, Waiver, and Home Care.

AccuPoint - Informação

AccuPoint

http://www.accupointmed.com

Fundada em 2011

AccuPoint - Preços

O AccuPoint não possui versão gratuita nem versão de teste grátis.

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Não

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do AccuPoint

Programas de Terapia Ocupacional
Agendamento do paciente
Cadastro do paciente
Cobrança e faturamento
Fichas dos pacientes
Gestão de avaliações
Gestão de planos de cuidado
Gestão de práticas
Gestão de seguros
Monitoramento do progresso
Acesso para Celular
Avaliações
Cobrança e faturamento
Coleta de dados ABA
Gerenciamento de documentos
Gestão de compromissos
Gestão de programas
Gestão de práticas
Gestão de seguros
Gestão do aprendizado
Monitoramento do progresso
Relatórios e análise de dados
Acesso para Celular
Agendamento
Assinatura eletrônica
Cobrança e faturamento
Controle de horas pelo cliente
Gestão da folha de pagamento
Gestão de conformidade
Gestão de fichas dos pacientes
Gestão de planos de cuidado
Gestão de reclamações
Agendamento de compromissos
Avaliações iniciais
Clínica de vários profissionais
Cobrança de consultas médicas
Consultório de um só profissional
Gestão de funcionários
Gestão de reclamações
História clínica eletrônica/informatizada
Lembretes de compromissos
Pacientes internados/em casa
Planos de tratamento
Portal de autoatendimento
Rastreamento de conformidade
Receitas médicas eletrônicas
Agendamento
Certificação e licenciamento
Controle de horas
Gerenciamento de documentos
Gestão de capacitação
Gestão de casos
Gestão do bem-estar infantil
Relatórios e estatística
Agendamento do paciente
Cobrança e faturamento
Gestão de avaliações
Gestão de planos de cuidado
Gestão de seguros
Monitoramento do progresso
Notas SOAP

AccuPoint - Avaliações

Exibindo 5 de 11 avaliações

Geral
4,3/5
Praticidade
4,2/5
Atendimento ao cliente
4,7/5
Recursos
4/5
Relação qualidade/preço
4,4/5
Shelly lynn H.
Clinical Director | CEO | Board Certified Behavior Analyst (BCBA)
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/04/2018

"Exceptional Platform & Extraordinary Customer Service"

Vantagens: Edricis is amazing. Your staff is on-the-ball in a way I have not seen since many years gone by when customer service was actually a thing that existed in the marketplace.

Edricis literally made changes to the Trinity ABA, LLC site while we were on the phone. That is excellent. Not only his technical competence but he is fun to talk with and is truly understanding about how chaotic our world of ABA can be and is kind and supportive. Where so many would be critical if you missed an appointment, all I get from Edricis and your staff is understanding.

When I spoke with Jameson initially, I was so impressed with the offering he presented I walked away with the sense that what you company is "different". In this short duration, it is apparent that your priorities are about people first and customer support in a days-gone-by way that I have rarely seen in recent years. What a relief. phew

The visual meeting schedule with the various trainings is exceptional. More importantly, the order and organization and the almost immediate responsiveness of your staff is incredible.

If this beginning is any indicator of our future relationship together, we are truly blessed to have met you all and to work with you.

We appreciate all your hard work and will do our best to be positive collaborative partners.

Desvantagens: We have no concerns or issues at this time and having utilized other companies - this process is exceedingly better!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/04/2018
Becca T.
Psychologist / Behavior Analyst
Consultório médico, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/08/2018

"Best investment for my practice"

Comentários: Having all of our electronic needs and services in one place is invaluable. My staff (and I!) only have to learn one system instead of multiple which allows for quicker learning resulting in more fluent and efficient care for our clients. Any question or request has been addressed by the AccuPoint team quickly which helps decrease my stress and that is invaluable! Thank you, AccuPoint team!

Vantagens: The customer service is second to none. Help tickets are responded to very quickly and any questions or concerns are answered thoroughly and quickly. This helps my practice to run smoothly for both clients and employees

Desvantagens: Not being able to take a true "demo" before signing up. It made it challenging to truly picture what we'd be getting before investing the money into the product

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/08/2018
Elizabeth S.
Electronic Documentation Administrator
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    2/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    2/5
  • Probabilidade de recomendação
    4/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/05/2018

"We use AccuPoint for CDPAP services at a non for profit. We used to use it for home health care."

Comentários: I did not really get any benefits.

Vantagens: The reports are fairly easy to run. I do think that the customer service is pretty fast with responding to issues.

Desvantagens: The software is not that user friendly as far as being able to maintain staff scheduling or using it to bill for services. It seems like there is a lot of behind the scenes issues we have no control over.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/05/2018
Michele M.
Vice President
Consultório médico
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 12/02/2016

"Easy Set-up, Easy to Use, Great Customer Service"

Vantagens: We have been using AccuPoint for more than two years to manage a diverse practice inclusive of applied behavior analysis and state VR services. As the rules surrounding contract authorizations and submitting claims on time becomes more complex, it is critical to have a system that tracks all the necessary data and is available to users in an easily accessible format. AccuPoint succeeds in doing just that!

Desvantagens: I have nothing negative to say about this product or this vendor.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 12/02/2016
Joseph V.
President
Clínica de saúde mental
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 11/02/2016

"Flexible, Efficient, and EASY TO USE"

Vantagens: We have been using AccuPoint since its inception in 2011 and it is the only software that is able to accommodate all of the diverse requirements in running a Home and Community Based Medicaid Waiver and Home Care agency. AccuPoint ensures we are in compliance at all times and completely manages our schedule, billing, and payroll. AccuPoint has increased cash flow and decreased expenses dramatically since we have begun using it.

Desvantagens: I have no complaints. The AccuPoint team is extremely responsive to our needs.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 11/02/2016