Conheça o Deputy

O Deputy é uma ferramenta de gestão de quadro de funcionários multipremiada. Com o Deputy, é possível preparar os horários da equipe em minutos e depois publicá-los para a equipe com um clique, gerenciar facilmente as licenças de funcionários, controlar hora e assistência e sincronizar os quadros de horários com a folha de pagamento sem problemas. O Deputy integra-se a mais de 300 fornecedores líderes de POS e folha de pagamento para obter confiança de ponta a ponta. Aplicativos gratuitos para iOS e Android significam que é possível gerenciar os negócios de qualquer lugar. Comece uma avaliação gratuita hoje!

Quem usa o Deputy?

O Deputy atende aos seguintes setores: hotelaria, comércio varejista, eventos, saúde, construção, ensino, cuidados infantis, segurança, serviço e qualquer outro setor que necessite gerenciar funcionários.

Deputy Software - 1
Deputy Software - 2
Deputy Software - 3
Deputy Software - 4
Deputy Software - 5

Not sure about Deputy? Compare with a popular alternative

Deputy

Deputy

4,6 (611)
Not available in your country
4,50 US$
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
104
43
4,6 (611)
4,6 (611)
4,6 (611)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
195,00 US$
uma vez
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
26
6
4,7 (245)
4,8 (245)
4,8 (245)

Outras ótimas alternativas ao Deputy

Virtual TimeClock
Top rated features
Cartão perfurado
Gestão do quadro de horários
Relatórios e análise de dados
Alvaria Workforce
Top rated features
Banco de dados de funcionários
Controle de comparencimento
Planejamento de pessoal
Time Tracker
Top rated features
Gestão do quadro de horários
Monitoramento de tempo online
Relatórios e análise de dados
Microsoft Excel
Top rated features
Acesso offline
Ferramentas de colaboração
Importação/exportação de dados
Google Workspace
Top rated features
Armazenamento de documentos
Compartilhamento de arquivos
Gestão de calendários
Homebase
Top rated features
Gestão do quadro de horários
Monitoramento de tempo online
Planejamento de pessoal
WhenToWork
Top rated features
Acesso para Celular
Distribuição de cronogramas
Planejamento de pessoal
QuickBooks Time
Top rated features
Gestão da folha de pagamento
Gestão do quadro de horários
Monitoramento de tempo online
Paycor
Top rated features
Gestão da folha de pagamento
Gestão de calendários
Relatório de Nóminas

Avaliações do Deputy

Pontuação média

Geral
4,6
Praticidade
4,6
Atendimento ao cliente
4,6
Recursos
4,4
Relação qualidade/preço
4,6

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
73%
4
20%
3
4%
2
0%
1
2%
Diego
Diego
GESTOR COMERCIAL, Brasil
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços financeiros, 2 - 10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Muito Bom ! Indico !!!

5,0 há 6 meses

Vantagens:

Gosto de usar. Atende bem ao que se determina a fazer !

Desvantagens:

Poderia ser menos burocratico. So isso ! Mas muito bom !

Shari
Shari
Independent Contractor, Jamaica
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços ao consumidor, 1 001 - 5 000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Best Scheduling App Ever

5,0 ano passado

Vantagens:

I've used the software for over a year now and it makes my day to day life as an independent contractor a breeze. I can grab shifts posted by the managers shortly after they're published and can offer them up or swap them easily if I can no longer work a taken shift. I can request for leave, take a break during the scheduled shift and also view how many hours in total I have for the day, week, month in the schedule section. Their app for phones also allows you to grab, offer and view shifts and you can clock in or out on it. I especially love the seconds feature and the app being able to show me the time in my work's time zone VS mine so I'm never confused.

Desvantagens:

It's a little slow when grabbing shifts, like you are unable to just click/accept shifts back-to-back and have to wait like 30 seconds per accepted shift for the page to load and show that you've accepted your shift. There sometimes is also a lag when starting/ending a shift and you have to ensure it was clicked properly or shows you've started/ended after the page finishes loading or you could end up being late or stay clocked in.

Lillian
Lillian
Human Resources Generalist, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Hospitais e Saúde, 10 000+ funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Staff adore Deputy's reduced office time!

4,0 semana passada Novo

Comentários: Because it is hosted on the cloud, managers can use it from any location with an internet connection. ADP's timekeeping module makes it difficult to adjust shifts when workers are asked to report earlier or stay later for work.

Vantagens:

Provides access to shift scheduling, staff attendance and punctuality records, and time off analysis reports for management. Unlike ADP's time tracking module, we don't add pay rates in Deputy so managers can utilize it without accessing confidential information.

Desvantagens:

Given that we have many offices in each state, and that our employees often split their time between offices in different states, keeping track of everyone's whereabouts may be a bit of a challenge.

David
Owner/manager, EUA
Restaurantes, 11 - 50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

No joke, Deputy will only sort employees by first name for several high-use functions.

3,0 há 7 dias Novo

Comentários: Meets some of my basic needs. Total fail when it comes to customer service and certain basic needs like the ability to sort staff by last name.

Vantagens:

Relatively easy to get staff setup. Ipad, mobile and desktop integrations are good.

Desvantagens:

When looking at timesheets on screen, Deputy does not allow employees to be sorted any other way than by FIRST NAME! Seriously, such a basic function is has been lacking for our entire time with Deputy (~5 years). I keep thinking this has to be on their radar and will get added, but nope! Still organizing my staff like their a class of 2nd graders, lol! Also, many promised integrations (like Square and Xero) have been highly problematic for me. I've just given up. I export raw data from Deputy into spreadsheets and handle it on my own from there. Failed promises. Abismal customer service outsourced to non-English speaking countries.

Jessica
Jessica
Game Programmer, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Software, 201 - 500 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Deputy solves scheduling and timesheet issues

4,0 mês passado Novo

Comentários: As a company in a dynamic business, we use Deputy to track employee hours, breaks, meals, and vacation requests. It's convenient to set up a time. We make good use of the ability to choose from several locations as well as the News Feed. They like how simple it is to use.

Vantagens:

User friendliness of the interface is high. It gives just enough information to make decisions, without overwhelming the reader with facts that are unrelated to the topic at hand.

Desvantagens:

The inflexibility of Deputy's design architecture means that users cannot alter the interface's appearance. It would be convenient if each user could customize their own color scheme and background image.