Quem usa esse software?

Shelf is for Contact Centers and Help Desks looking to bring their knowledge management into the cloud or upgrade to the next generation of AI enabled KM

Avaliações médias

45 avaliações
  • Geral 5 / 5
  • Praticidade 5 / 5
  • Atendimento ao cliente 5 / 5
  • Recursos 4.5 / 5
  • Relação qualidade/preço 5 / 5

Detalhes do produto

  • Preço inicial 99,00 US$/mês
  • Detalhes dos preços plans starting at $99/month
  • Versão gratuita Não
  • Avaliação gratuita Não
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
  • Formação Ao vivo online
    Webinars
    Documentos
  • Suporte Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • Shelf
  • http://www.shelf.io
  • Fundada em 2015

Sobre o Shelf

Shelf is an award winning contact center and help desk knowledge management platform with advanced AI and the best search in the industry. Used by organizations like Google, Amazon and Nielson, Shelf was designed by a Harvard knowledge management expert and data scientist for best in class search and organization. Unlike other knowledgebase platforms, Shelf offers pinpoint accurate document search, AI automation for maintenance and powerful analytics. Contact us to speak with a consultant.

Recursos do Shelf

  • Acadêmico/Educação
  • Aprendizado assíncrono
  • Aprendizado misto
  • Aprendizado móvel
  • Aprendizado sincronizado
  • Autoria de cursos integrada
  • Comércio eletrônico
  • Empresas de capacitação
  • Empresas/negócios
  • Gerenciamento de certificação
  • LMS integrado
  • Portal do aluno
  • Simulação
  • Alertas/transferência
  • Assistente virtual
  • Base de conhecimento
  • Bate-papo ao vivo
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gestão de call centers
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de filas
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Indicadores de desempenho
  • Integração de redes sociais
  • Portal de autoatendimento
  • Questionários e feedback
  • Bate-papo em tempo real
  • Call center de ligações de entrada
  • Call center de ligações saída
  • Call center misto
  • Discador manual
  • Discador preditivo
  • Discador progressivo
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de escalonamento
  • Gestão de filas
  • Gravação de chamadas
  • Registro de chamadas
  • Relatórios e análise de dados
  • Resposta interativa por voz
  • Roteirização de chamadas
  • Catalogação/Categorização
  • Colaboração
  • Fóruns de discussão
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão de conteúdo
  • Pesquisa de texto completo
  • Portal de autoatendimento
  • Árvore de decisão
  • Administração de website
  • Conteúdo de vídeo
  • Conteúdo de áudio
  • Controle de versões
  • Editor de imagens
  • Editor de texto
  • Formulários eletrônicos
  • Gerenciamento de SEO
  • Indexação de documentos
  • Modelos personalizáveis
  • Pesquisa de texto completo
  • Acesso offline
  • Arquivo morto de documentos
  • Assinatura eletrônica
  • Controle de versões
  • Conversão de tipo de arquivos
  • Ferramentas de colaboração
  • Indexação de documentos
  • Montagem de documentos
  • Rastreamento de conformidade
  • Reconhecimento óptico de caracteres
  • Recuperação de arquivos
  • Retenção de documentos
  • Bate-papo em tempo real
  • Colaboração
  • Compartilhamento de arquivos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de conteúdo
  • Pesquisa
  • Administração de website
  • Classificados de emprego
  • Comunidades de associados
  • Controle de eleições
  • Diretório de associados
  • Gestão de arrecadação de fundos
  • Gestão de associação
  • Gestão de capítulos
  • Gestão de comitês
  • Gestão de dívidas
  • Gestão de eventos
  • Gestão financeira
  • Marketing por e-mail
  • Portal do associado
  • Assinatura eletrônica
  • Formulários de verificação eletrônica/I-9
  • Formulários eletrônicos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão da orientação
  • Gestão de capacitação
  • Gestão de descrição de trabalho
  • Gestão de tarefas
  • Manual de funcionários
  • Portal de autoatendimento
  • Banco de dados de associados
  • Contabilidade
  • Gerenciamento das redes sociais
  • Gestão de arrecadação de fundos
  • Gestão de associação
  • Gestão de comitês
  • Gestão de doadores
  • Gestão de dívidas
  • Gestão de eventos
  • Gestão de voluntariado

As avaliações mais úteis do Shelf

This is not a drill: A user case that lead to early adoption

Avaliado em 15/06/2016
Paul B.
International Development Consultant
13-50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Using Shelf in support of my consultancy/advisory tasks related to the development of an incubator hub in Belgrade, Serbia. Tasks require a lot of information coming in and out and disseminated to a wide variety of management, staff and stakeholders. We have been extremely glad to get our hands on the program. Not only does it support our organizational ethos of trying out new information technologies whenever we can and as they become available, its also been ideally suited and fit for our purpose. Its really smoothed and integrated our workflows and was just what we were looking for.

Vantagens: Shelf is really easy to set up and get going very quickly and is incredibly intuitive to use. Its a great tool not only for managing knowledge inputs in a wide variety of formats but also for group and task based working. The web clipper is great for capturing information on the go and actually a lot of fun to use. The file permissions system is super efficient for setting up and breaking down work/interest groups. It ensures everyone gets what they need to know and gets a chance to appropriately share and contribute. Its strongly supportive of the informational needs of the multi layered management structure of the organization as well as for disseminating information and updates to its general membership and stakeholders.

Desvantagens: Although its already integrated with the three most important cloud storage sites and we hear more are on the way, we've already become firm Shelf fans and will continue to use so we'd like to see some fast-tracking so more become available sooner than later. We also hear email integration is on the way. Right now and until it comes, it would be useful for user email lists to be generated internally.

Excellent resource for maintaining quality control and communication across our organization

Avaliado em 28/08/2018
Jordanne O.
Manager of Family and Community Engagement
Gestão da educação, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: My overall experience with SHELF has been incredibly positive. First and foremost the customer service and personal attention has been wonderful. I never go more than a few hours without answers to my questions and they are always ready to listen and work on any issues I am having no matter how minor. I really feel like they take their clients wants and needs into account as they develop updates and the response that I have gotten from my own organization has been overwhelmingly positive.

Vantagens: This software is incredibly user friendly and I have really appreciated the ability to create separate libraries for all of the different stakeholders in my organization. It makes the navigation of the resource super intuitive for my staff and allows everyone to put their hands on what they need exactly when they need it. The ability to store and share a multitude of different file types as resources has also been invaluable.

Desvantagens: There is not much I don't like about the software but one update that I am eagerly anticipating is the ability to upload and have a master copy of a resource in my organization library and have it replicated in other libraries. This will cut down on the amount of uploads and also allow us to have stronger version control on resources that we use across the organization and across our different regions.

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