Quem usa o Jolt?

Jolt is designed to help businesses who employ the deskless worker. This includes employees from restaurants, theme parks, zoos & aquariums, car washes, dental & doctor's offices, and so many more.

Conheça o Jolt

Jolt is an app-based software used to manage daily operations for brands like Chick-fil-A, LEGOLAND, and Regal Cinemas. A global leader in task management, Jolt gives real-time feedback of each location to managers and owners. The full suite includes a training library, drag-n-drop schedule builder, email and text notifications, a time clock with facial detection, and more.

Jolt - Informação

Jolt

https://joltup.com

Fundada em 2012

Jolt - Preços

O Jolt não possui versão gratuita nem versão de teste grátis. Versão paga do Jolt a partir de 89,99 US$/mês.

Preço inicial

89,99 US$/mês

Detalhes de preços

$89.99/month/location Unlimited users/devices

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Não

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Jolt

Ferramentas de Gestão de Tarefas
Acesso para Celular
Controle de horas
Criar subtarefas
Ferramentas de colaboração
Gamificação
Gestão de tarefas recorrentes
Rastreamento de percentual de progressão
Relatórios e análise de dados
Visualização de Gantt/linha do tempo
Visualização de lista de tarefas
Visualização de planilhas
Visualização em tabela de tarefas
Arquivo morto e retenção
Automatização de processos e fluxos de trabalho
Conformidade com FDA
Conformidade com HIPAA
Conformidade com a OSHA
Conformidade com a lei Sarbanes-Oxley
Conformidade com as normas ISO
Conformidade com o meio ambiente
Controle de versões
Gestão de auditorias
Gestão de incidentes
Gestão do risco
Questionários e feedback
Rastreamento de conformidade
Testes de controles
Acompanhamento da construção
Administrador de website
Agendamento de trabalhos
Gestão de comissões
Intranet de franquias
Loja online
Renovação automática de pedidos
Banco de dados do cliente
Captura de imagem
Cumprimento do código
Gestão de compromissos
Gestão de expedição
Gestão de terceirização
Leitura de códigos de barras
Modelos de relatórios
Rastreamento de inspeções com falha
Acesso para Celular
Cartão perfurado
Cartão perfurado online
Controle da estação de trabalho
Controle de licenças médicas
Gestão da folha de pagamento
Gestão do quadro de horários
Mensagens instantâneas
Rastreamento de vagas e licenças
Reconhecimento biométrico
Relatórios e análise de dados
Seguimento de assalariados
Administração de loterias
Gestão de combustível
Gestão de estoques
Gestão de funcionários
Gestão de restaurantes e empórios
Gestão de varejo
Livro de preços
Loja única
Ponto de venda de armazéns
Ponto de venda de combustível
Programa de fidelidade
Várias lojas
Análise da nutrição
Calculadora de custos de mão de obra
Definição de custos de receitas e fórmulas
Etiquetas de nutrição e ingredientes
Gerenciamento de receitas e fórmulas
Gestão da contabilidade
Gestão da produção
Gestão de clientes
Gestão de estoques
Gestão de vendas
Histórico de vendas
Cobrança e faturamento
Contabilidade incorporada
Gestão de cardápios
Gestão de cozinhas
Gestão de estoques
Gestão de funcionários
Gestão de lista de espera
Gestão de reservas
Gestão de tabelas
Ponto de vendas (PDV)
Relatórios e análise de dados
Gestão de empreiteiras
Gestão de recrutamento e seleção
Gestão de tempo e comparecimento
Gestão do ciclo de vida do funcionário
Indicadores de desempenho
Mão de obra variável
Orçamentos/Previsões
Planejamento de pessoal
Previsão de trabalho
Rastreamento de habilidades
Análise nutricional
Compras
Controle de bandejas
Cálculo de custos
Escolas
Gestão de estoques
Organização de receitas
Pagamento e financiamento online
Para instalações médicas
Para refeitórios
Planejamento de cardápios
Ponto de vendas (PDV)
Refeições gratuitas ou de preço reduzido
Acesso para Celular
Agendamento automatizado
Distribuição de cronogramas
Gestão da folha de pagamento
Gestão de recursos
Mensagens instantâneas
Relatórios e análise de dados
Relógio de ponto online
Troca de turnos
Acesso para Celular
Agendamento de manutenção
Cobrança e faturamento
Gestão de estoques
Gestão de inspeções
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão preventiva
Gestão técnica
Imóveis residenciais
Manutenção preditiva
Propriedades comerciais
Rastreamento de recursos
Rastreamento do histórico de atendimento
Relatórios e análise de dados
CRM
Controle de qualidade
Gestão da produção
Gestão de pedidos
Gestão de retirada de produtos
Gestão do ciclo de vida do produto
Organização de receitas
Rastreabilidade
Rastreabilidade anterior e posterior
Controle de horas
Cálculo de horas extras
Gestão de calendários
Planejamento de pessoal
Portal de autoatendimento
Rastreamento FMLA
Relatórios e análise de dados

Jolt - Avaliações

Exibindo 5 de 245 avaliações

Geral
4,7/5
Praticidade
4,6/5
Atendimento ao cliente
4,8/5
Recursos
4,6/5
Relação qualidade/preço
4,6/5
Debra V.
Quality Assurance Manager
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/11/2017

"Purchased the Jolt labeler to label in process product, but we are using it for so much more! "

Comentários: Labels for in process and finished products, Very simple to use. Using for scheduling, time clock management, messages, alerts, communication, and accountability of personnel. They need to log in on an ipad to the software, and they can get their tasks right there that were set up for them. Excellent product! We are using this for so much more than what we originally purchased it for.

Vantagens: Originally purchased to label in process product. But when we started building labels, we realized we can also make finished product labels and apply them easier. We just used these for the first time for the entire day and couldn't be happier. Great quality and simple. This software has so many features and now our production manager is using this software for our staff. It can be used as a time clock, for messages and alerts, for accountability of workers tasks, personnel scheduling, and much more. We plan to take full advantage of all it can do for us. We seem to find something new every day that this can do for us. For the price, along with the excellent support whenever needed, it is one of the best values I have found in a long time. I cannot recall a time in my career that I have been excited about a labeler!

Desvantagens: I think we will have to use this a bit longer to find something we don't like about this. The one item we changed was that the labeler comes with 1" x 1" labels, which were too small for our use. Our account manager sent us the labels we needed immediately.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/11/2017
Michael S.
Food & Beverage Front Of House Manager
Alimentação e bebidas, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/11/2019

"Great software for scheduling, food & beverage companies"

Comentários: I have cut my time that is spent making the schedule down from the previous program I used.

Vantagens: I have the ability to schedule as many positions to multiple employees for our Renaissance faire food and beverage staff..this is crucial when I need to have an employee work in multiple locations through out the day.

Desvantagens: I am unable to send the schedule to just a select employee or employees. Currently I have to send it to the entire staff.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/11/2019
Eldridge G.
Operations Director
Alimentação e bebidas, 5001-10 000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/05/2020

"The Safety and Productivity Solution!"

Comentários: The experience has been great through and through! It's been a huge time saver. It's saved us time, and time equals money, in various areas of our business. You can download the names of your staff who in which are on your schedule, and it helps in keeping you and your team accountable.

Vantagens: My most favorite feature of Jolt would be its assistance in helping the team meet food safety. This feature eliminates any handwritten and/or guessing shelf life for products, as the corporate guidelines for holding procedures are already downloaded on the application.

Desvantagens: Depending on how tech and app savvy your managerial team is, customization is based on what works for your particular team. Therefore customization is up to us and could be pretty sloppy, which ends up being productivity lost searching for a particular label.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/05/2020
Avaliador Verificado
Graphic Designer
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/01/2018

"easy to use"

Comentários: ease of scheduling and how it lists the employees, the are all consolidated on one page which makes it easier to find their contact information

Vantagens: i like how it automatically sends us emails to show us our weekly schedule. request for time off or communicate with your boss is effective.

Desvantagens: that it doesnt send daily text reminders or sync to your calendar on my iphone, i have to input it myself or open my email to view my schedule

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/01/2018
Brittani C.
General Manager
Restaurantes, 51-200 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    2/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 10/02/2020

"Fantastic- when it works."

Comentários: Jolt has greatly improved our food scores since we began using it. It has gotten our team members in the habit of labelling everything because it is easy-to-use and has all pertinent information readily available. The issue is getting technical problems resolved in an appropriate manner; our printer has been unusable for a total of over 2 months out of the 10 months which we have had it.

Vantagens: The label feature for all food products has really helped us to drastically increase our food safety scores by clearly indicating when a particular product must be used by. We no longer have to mentally recall the hundreds of various hold times we have for all of our products and their ingredients, because all of that information is easily stored in the Jolt system and prints out with the touch of a button. The labels are also much higher quality than other sticker systems we have tried in the past, making dish washing much easier because they are removed easily with zero sticky residue.

Desvantagens: The software, in our experience, is offline often. We contacted Customer Service multiple times to try to correct the issue but were instructed that we may need to send the entire printer back to be serviced and that we would get it back after the repair was complete in 2-3 months. The printer system is pricey to begin with, so it did not seem like an appropriate solution to be without what we were paying for, for multiple months. We also have issues with the calibration lining up with the stickers perfectly, but have discovered that if you gently pull on each sticker before printing it will line up more accurately.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 10/02/2020