UpKeep

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da UpKeep Technologies

Quem usa o UpKeep?

Fabricação, gestão de instalações, frotas, hotéis, petróleo e gás, construção, municípios, distribuição, armazenagens, restaurantes, utilidades, igrejas, educação, processamento de alimentos, embalagens

Conheça o UpKeep

O CMMS do UpKeep é uma solução moderna de gestão de ativos e manutenção para a equipe. Do computador ao telefone e até ao tablet, o UpKeep é facilmente acessível de qualquer lugar e a qualquer momento. Crie ordens de serviço enquanto estiver no trânsito, receba notificações quando as tarefas forem atualizadas e alertas diretamente do aplicativo quando os ativos forem desativados, tornando a empresa mais eficiente do que nunca.

UpKeep - Informação

UpKeep Technologies

http://www.onupkeep.com

Fundada em 2014

UpKeep - Preços

O UpKeep possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do UpKeep a partir de 35,00 US$/mês.

Preço inicial

35,00 US$/mês

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do UpKeep

Programas de Manutenção Preventiva
Acesso para Celular
Agendamento de manutenção
Compras
Gerenciamento de fornecedores
Gestão de inspeções
Gestão de pedidos de trabalho
Lembretes
Listas de tarefas
Manutenção preditiva
Monitoração das condições
Agendamento automatizado
Agendamento de aulas
Agendamento de compromissos
Agendamento de grupo
Agendamento de recursos
Agendamento em tempo real
Alertas/notificações
Cronograma de instalações
Gestão de reservas de quartos
Planejamento de pessoal
Várias localizações
Check-in/Check-out
Código de barras/RFID
Códigos SKU/UPC
Gestão de fornecedores
Gestão de itens
Gestão de renovações de pedidos
Otimização de estoques
Previsão
Rastreamento de estoque
Rastreamento do custo
Rastreamento do número de série
Acesso para Celular
Agendamento
Agendamento de manutenção
Banco de dados do cliente
Cobrança e faturamento
Controle de estoque
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de trabalhos
Gestão técnica
Orçamentos e estimativas
Rastreamento do histórico de atendimento
Roteamento
Banco de dados do cliente
Captura de imagem
Cumprimento do código
Gestão de compromissos
Gestão de expedição
Gestão de terceirização
Leitura de códigos de barras
Modelos de relatórios
Rastreamento de inspeções com falha
Agendamento de manutenção
Controle de reparações
Gestão de estoque de peças
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de pneus
Informação do veículo
Rastreamento de combustível
Rastreamento de garantias
Rastreamento do custo
Rastreamento do histórico de atendimento
Acesso para Celular
Administração de chaveiros
Cobrança e faturamento
Gestão de calibração
Gestão de estoques
Gestão preventiva
Gestão técnica
Rastreamento do histórico de atendimento
Agendamento de manutenção preventiva
Computer Maintenance Management Software (CMMS)
Gestão da manutenção
Gestão de ativos de TI
Gestão de energia
Gestão de equipamentos
Gestão de estoques
Gestão de garantias
Gestão de instalações
Gestão de licenças de software
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de peças
Análise da causa raiz
Análise de tendências
Benchmarking
Controle de qualidade
Gestão de pedidos de trabalho
Indicadores de desempenho
Rastreamento de paralisação
Rastreamento do custo
Relatório de historiais
Relatórios em tempo real
Agendamento
Banco de dados do cliente
Compromissos recorrentes
Controle de estoque
Criação de ordem de serviço
Gestão de contratos
Gestão de expedição
Gestão de trabalhos
Gestão preventiva
Orçamentos/estimativas
Roteamento
Acesso para Celular
Agendamento
Assinatura eletrônica
Banco de dados de contatos
Cobrança e faturamento
Coleta de pagamento no campo
Gestão de contratos
Gestão de estoques
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Orçamentos/estimativas
Rastreamento do histórico de atendimento
Relógio de ponto online
Roteamento
Contabilidade de Ativos
Código de barras/RFID
Gerenciamento de documentos
Gestão da depreciação
Gestão de eliminações
Gestão do ciclo de vida do recurso
Rastreamento de estoque
Registro de auditoria
Gerenciamento de configuração
Gestão da manutenção
Gestão de aquisições
Gestão de auditorias
Gestão de contratos e licenças
Gestão de estoques
Gestão de fornecedores
Gestão de requerimentos
Rastreamento de conformidade
Rastreamento do custo
Acesso para Celular
Alertas/notificações
Gerenciamento de multicanal
Gestão de armazéns
Gestão de estoques de fabricação
Gestão de estoques do varejo
Gestão de fornecedores
Gestão de renovações de pedidos
Identificação do produto
Kits
Otimização de estoques
Previsão
Relatórios e análise de dados
Agendamento de salas
Controle de estoque
Cronograma de instalações
Gerenciamento de fornecedores
Gestão de ativos fixos
Gestão de equipamentos
Gestão de incidentes
Gestão de inspeções
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de visitantes
Gestão do espaço
Gestão preventiva
Imóveis residenciais
Para escolas
Propriedades comerciais
Acesso para Celular
Administração de chaveiros
Agendamento
Cobrança e faturamento
Gestão de calibração
Gestão de estoques
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão preventiva
Gestão técnica
Manutenção preditiva
Rastreamento de recursos
Rastreamento do histórico de atendimento
Acesso para Celular
Agendamento de manutenção
Cobrança e faturamento
Gestão de estoques
Gestão de inspeções
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão preventiva
Gestão técnica
Imóveis residenciais
Manutenção preditiva
Propriedades comerciais
Rastreamento de recursos
Rastreamento do histórico de atendimento
Relatórios e análise de dados
Agendamento de manutenção
Controle de estoque
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de trabalhos
Rastreamento de equipamentos
Rastreamento de garantias
ERP
Gerenciamento de pedidos de compra
Gestão da manutenção
Gestão da qualidade
Gestão da segurança
Gestão de remessas
Integração da contabilidade
MES (Sistema de execução de manufaturas)
Orçamentos/estimativas
Planejamento das necessidades de materiais (MRP)
Relatórios e análise de dados
Arquivo morto e retenção
Arrastar e soltar
Automatização de processos e fluxos de trabalho
Colaboração
Controle de versões
Controles/permissões de acesso
Criação e design de formulários
Pesquisa de texto completo
Acompanhamento de atividades
Check-in/Check-out
Código de barras/RFID
Gestão da depreciação
Gestão de eliminações
Gestão de reservas
Rastreamento da localização
Registro de auditoria

UpKeep - Avaliações

Exibindo 5 de 1128 avaliações

Geral
4,7/5
Praticidade
4,6/5
Atendimento ao cliente
4,8/5
Recursos
4,4/5
Relação qualidade/preço
4,6/5
Dirk K.
Director of Operations
Imobiliárias, 13-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/07/2019

"Crucial Team Management"

Comentários: This creates the foundation for extensive maintenance records, historical tracking of problems, inventory, and more. It allows you to monitor your entire portfolio on a macro and micro level.

Vantagens: Functionality. This cloud-based task manager functions at the level that works for you. Whether you're assigning basic tasks at a complex you own and manage or inspecting individually tagged pieces of hardware this is essential. The accountability from a required signature showing this task has been done is reassuring. Should there be a hang-up or question UpKeep's customer service is there to help you through it.

Desvantagens: The initial challenge is determining the depth at which to utilize this software most effectively. Whenever an organization chooses to go with a task manager, it is only effective as the degree to which your staff buys into it.

Resposta dos fornecedores

por UpKeep Technologies em 19/09/2019

Hi Dirk,

Thank you for taking the time to leave a review for UpKeep! We're so happy to hear that UpKeep is serving your team for tasks and projects big & small.
The fact that the signature feature has provided a layer of accountability for your team is amazing! We're glad that the ability to historically track your work at a micro and macro level is helping you take the team to the next level.

If you ever do need assistance in developing your maintenance program using UpKeep, feel free to reach out to your dedicated Customer Success Manager. Our team will follow up with you to connect your team to this dedicated resource.

Thank you again for leaving us a great review. We really do take and appreciate your feedback seriously!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/07/2019
Jonathan B.
Clinical Engineering Director
Hospitais e Saúde, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 27/11/2019

"Best overall usability "

Comentários: Overall, this is the best CMMS we have used. I did sample the top 10 for a year before deciding and upKeep was the best because of easy of use in the field. This software saves time by reducing paperwork and admin tasks.

Vantagens: I sampled many different CMMS programs and upKeep was the only software that made the cut. This software is actually usable in the field.

Desvantagens: There are a few additional features I would like to see. I would like to be able to set exact permissions per user. the amount of administrative data available to Limited Technician renders some functionality not usable. Not everyone needs a list of all vendors and customers. There needs be a permissions checkbox to limit some access and functionality per user. Depending on how this software is used, it could cause an issue. would you want everyone in your company to have a list of our all your customers and vendors? for this reason. We avoid using some features and have not upgraded to the business package.

Resposta dos fornecedores

por UpKeep Technologies em 14/04/2020

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We're glad to hear our software is helping you and your team track work orders!

Our team is always making improvements and adding new features to the application based on customer feedback. Feel free to visit our support page if you ever have any questions:

https://www.onupkeep.com/customersupport/

Thanks again!

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 27/11/2019
Jessica R.
Division Coordinator
Gestão de organizações sem fins lucrativos, 201-500 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 27/05/2020

"UpKeep 1st Month "

Comentários: They have been very supportive. We have taken additional time with locations naming and they have worked through this process with us.

Vantagens: Ease of use, many options for workflows, great tutorials

Desvantagens: Would like more options for importing data. Also would like tertiary location category

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 27/05/2020
Jamie P.
Grounds & Buildings Manager
Serviços de eventos, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    4/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/02/2019

"A very strong start, but a long way to go yet."

Comentários: We all like it, but the glitches are too slow at being corrected. I really don't want to switch companies but it has come up recently. I like working with the support team, they always seem very willing to help. Unfortunately the solutions they provide are hardly ever agreeable with me. I think that is usually no fault of theirs, but rather that we keep reaching the end of the program's capabilities. That is frustrating for me.

Vantagens: I really love the layout and the ease of use. I also appreciate the diverse application to many different uses. The fact that you can access it from a phone or a computer is amazing. Very convenient that way.

Desvantagens: RECURRING WORK ORDERS! There are so many glitches when you start making work orders recur. I've tried my best to provide feedback on this because it is really starting to be a deal breaker but the problems continue. 1) duplicates pop up constantly and they don't go away easily.
2) The scheduling options for recurring work orders is totally bad. Model it after Google Calendar first, then add options to make it more detailed. The fact that you can't schedule seasonal tasks without some silly back-end procedure to duplicate the work orders every year is highly frustrating.
3) Gonna need a little more flexibility in the different categories of user. My techs need to be able to create their own work orders without being a complete access administrator. There should be something in between. I trust my guys and they know their jobs, I don't need to make all their work orders for them.
4) I'd like to see some improvement in the template modules. I've not been able to benefit from them realistically even though I've tried. When you go to add them into a work order it just never seems to make much sense.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/02/2019
Paul F.
Production supervisor
Automotivo, 51-200 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 02/03/2020

"Very User Friendly"

Comentários: UpKeep is helping us to formally document what maintenance we have been doing all along. it also allows everyone to see what is happening and when, which assists in scheduling. Proper documentation of maintenance is becoming a necessity to maintain our current customers and attract new business. In setting up our system, it also provided an opportunity to exam our current practices and make some improvements.

Vantagens: We are using UpKeep for our maintenance needs throughout the facility. I made an outline to help me plan how I wanted things to work and it was easy to tailor the system to all of our needs. I found the meters particularly useful. There is plenty of videos online available for those of us who learn visually. (like me)

Desvantagens: To date we haven't really found a downside to the software. Like most new programs there is a period of adjustment, but it was very brief.

Resposta dos fornecedores

por UpKeep Technologies em 16/04/2020

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We're glad to hear our software is helping you and your team maintain your facility.

Our team is always making improvements and adding new features to the application based on customer feedback. I've shared yours with our product manager.

Feel free to visit our support page if you ever have any questions:

https://www.onupkeep.com/customersupport/

Thanks again!

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 02/03/2020