Quem usa esse software?

Fabricação, gestão de instalações, frotas, hotéis, petróleo e gás, construção, municípios, distribuição, armazenagens, restaurantes, utilidades, igrejas, educação, processamento de alimentos, embalagens

Avaliações médias

1046 avaliações
  • Geral 4.7 / 5
  • Praticidade 4.6 / 5
  • Atendimento ao cliente 4.8 / 5
  • Recursos 4.4 / 5
  • Relação qualidade/preço 4.6 / 5

Detalhes do produto

  • Preço inicial 35,00 US$/mês
    Veja detalhes de preços
  • Versão gratuita Sim
  • Teste Grátis Sim, consiga uma avaliação gratuita
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
    Celular - iOS nativo
    Celular - Android nativo
  • Formação Pessoalmente
    Ao vivo online
    Webinars
    Documentos
  • Suporte 24 horas por dia (representante ao vivo)
    Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • UpKeep Technologies
  • http://www.onupkeep.com
  • Fundada em 2014

Sobre o UpKeep

O CMMS do UpKeep é uma solução moderna de gestão de ativos e manutenção para a equipe. Do computador ao telefone e até ao tablet, o UpKeep é facilmente acessível de qualquer lugar e a qualquer momento. Crie ordens de serviço enquanto estiver no trânsito, receba notificações quando as tarefas forem atualizadas e alertas diretamente do aplicativo quando os ativos forem desativados, tornando a empresa mais eficiente do que nunca.

Recursos do UpKeep

  • Acesso móvel
  • Agendamento de manutenção
  • Compras
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gestão de inspeções
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Lembretes
  • Listas de tarefas
  • Manutenção preditiva
  • Monitoração das condições
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de aulas
  • Agendamento de compromissos
  • Agendamento de grupo
  • Agendamento de recursos
  • Agendamento em tempo real
  • Alertas/notificações
  • Cronograma de instalações
  • Gestão de reservas de quartos
  • Planejamento de pessoal
  • Várias localizações
  • Alocação
  • Código de barras
  • Códigos de SKU/UPC
  • Gestão de aquisições
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de itens
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de renovações de pedidos
  • Previsão
  • Rastreamento do custo
  • Rastreamento do número de série
  • Acesso móvel
  • Agendamento
  • Agendamento de manutenção
  • Banco de dados do cliente
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de estoque
  • Envios
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão técnica
  • Orçamentos e estimativas
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Roteamento
  • Banco de dados do cliente
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de expedição
  • Gestão de terceirização
  • Impressão no local
  • Modelos de relatórios
  • Rastreamento de equipamentos
  • Reconhecimento de voz
  • Relatórios com fotos
  • Agendamento de manutenção
  • Controle de reparações
  • Gestão de estoque de peças
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de pneus
  • Histórico de manutenção
  • Informação do veículo
  • Rastreamento de combustível
  • Rastreamento de garantias
  • Rastreamento do custo
  • Acesso móvel
  • Administração de chaveiros
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de calibração
  • Gestão de estoques
  • Gestão preventiva
  • Gestão técnica
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Agendamento de manutenção preventiva
  • Computer Maintenance Management Software (CMMS)
  • Gestão da manutenção
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de energia
  • Gestão de equipamentos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de garantias
  • Gestão de instalações
  • Gestão de licenças de software
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de peças
  • Análise da causa raiz
  • Análise de tendências
  • Benchmarking
  • Controle de qualidade
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Indicadores de desempenho
  • Rastreamento de paralisação
  • Rastreamento do custo
  • Relatório de historiais
  • Relatórios em tempo real
  • Agendamento
  • Banco de dados do cliente
  • Compromissos recorrentes
  • Controle de estoque
  • Criação de ordem de serviço
  • Gestão de contratos
  • Gestão de expedição
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão preventiva
  • Orçamentos/estimativas
  • Roteamento
  • Acesso móvel
  • Agendamento
  • Assinatura eletrônica
  • Banco de dados de contatos
  • Cobrança e faturamento
  • Coleta de pagamento no campo
  • Expedição
  • Gestão de contratos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Orçamentos/estimativas
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Relógio de Ponto Online
  • Roteamento
  • Contabilidade de Ativos
  • Código de barras/RFID
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão da depreciação
  • Gestão de eliminações
  • Gestão do ciclo de vida do recurso
  • Rastreamento de estoque
  • Registro de auditoria
  • Gerenciamento de configuração
  • Gestão da manutenção
  • Gestão de aquisições
  • Gestão de auditorias
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de estoques
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de requerimentos
  • Rastreamento de conformidade
  • Rastreamento do custo
  • Acesso móvel
  • Alertas/notificações
  • Gerenciamento de multicanal
  • Gestão de armazéns
  • Gestão de estoques de fabricação
  • Gestão de estoques do varejo
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de renovações de pedidos
  • Identificação do produto
  • Kits
  • Otimização de estoques
  • Previsão
  • Relatórios e análise de dados
  • Agendamento de salas
  • Controle de estoque
  • Cronograma de instalações
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gestão de ativos fixos
  • Gestão de equipamentos
  • Gestão de incidentes
  • Gestão de inspeções
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de visitantes
  • Gestão do espaço
  • Gestão preventiva
  • Imóveis residenciais
  • Para escolas
  • Propriedades comerciais
  • Acesso móvel
  • Administração de chaveiros
  • Agendamento
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de calibração
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão preventiva
  • Gestão técnica
  • Manutenção preditiva
  • Rastreamento de recursos
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Agendamento
  • Agendamento de manutenção
  • Banco de dados do cliente
  • Custos do trabalho
  • Gestão de equipamentos
  • Gestão de expedição
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de trabalhos
  • Imóveis residenciais
  • Propriedades comerciais
  • Rastreamento de recursos
  • Roteamento
  • Agendamento de manutenção
  • Controle de estoque
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de trabalhos
  • Rastreamento de equipamentos
  • Rastreamento de garantias
  • ERP
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gestão da manutenção
  • Gestão da qualidade
  • Gestão da segurança
  • Gestão de remessas
  • Integração da contabilidade
  • MES (Sistema de execução de manufaturas)
  • Orçamentos/estimativas
  • Planejamento das necessidades de materiais (MRP)
  • Relatórios e análise de dados
  • Arquivo morto e retenção
  • Arrastar e soltar
  • Automatização de processos e fluxos de trabalho
  • Colaboração
  • Controle de versões
  • Controles/permissões de acesso
  • Criação e Design de Formulários
  • Pesquisa de texto completo
  • Acompanhamento de atividades
  • Check-in/Check-out
  • Código de barras/RFID
  • Gestão da depreciação
  • Gestão de eliminações
  • Gestão de reservas
  • Rastreamento da localização
  • Registro de auditoria

Produtos alternativos

Produtos similares

As avaliações mais úteis do UpKeep

Best overall usability

Avaliado em 27/11/2019
Jonathan B.
Clinical Engineering Director
Hospitais e Saúde, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
Fonte: SoftwareAdvice
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Overall, this is the best CMMS we have used. I did sample the top 10 for a year before deciding and upKeep was the best because of easy of use in the field. This software saves time by reducing paperwork and admin tasks.

Vantagens: I sampled many different CMMS programs and upKeep was the only software that made the cut. This software is actually usable in the field.

Desvantagens: There are a few additional features I would like to see. I would like to be able to set exact permissions per user. the amount of administrative data available to Limited Technician renders some functionality not usable. Not everyone needs a list of all vendors and customers. There needs be a permissions checkbox to limit some access and functionality per user. Depending on how this software is used, it could cause an issue. would you want everyone in your company to have a list of our all your customers and vendors? for this reason. We avoid using some features and have not upgraded to the business package.

Upkeep can change your whole maintenance program

Avaliado em 13/11/2019
Paul D.
Safety Coordinator
Alimentação e bebidas, 201-500 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
3 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: It's as good at the information provided, which is made better because once it's in there, its accessible to anyone and over time, can provide information

Vantagens: Information, details, knowing what was done on a machine last time, it means that you don't necessarily have to do the same job twice. If a problem comes back and was misdiagnosed last time you can review what was done and see if you can find where the actual issue is. Locations, parts, assets, you can put them all into this software and down to the bolt you can provide details on any of them.

Desvantagens: The UI needs work, especially when moving parts around or finding assets in a location. Having a naming standard helps a lot. If you know that an item belongs at a specific site, having a clear site name along with what it is makes a difference.

Resposta dos fornecedores

por UpKeep Technologies em 14/11/2019

Hi Paul!

Thank you for taking the time to leave a review and for all of your feedback! We are so happy to hear UpKeep is providing value to you and your team and helping to improve your maintenance program. Your feedback regarding the UI of the Parts page is valuable and we will make sure to bring it to the attention of our Product team.

Thank you again for taking the time to submit your feedback as we are always looking for ways to improve the app and make our customer's workflows as seamless as possible.

Have a great day!

Crucial Team Management

Avaliado em 29/07/2019
Dirk K.
Director of Operations
Imobiliárias, 13-50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: This creates the foundation for extensive maintenance records, historical tracking of problems, inventory, and more. It allows you to monitor your entire portfolio on a macro and micro level.

Vantagens: Functionality. This cloud-based task manager functions at the level that works for you. Whether you're assigning basic tasks at a complex you own and manage or inspecting individually tagged pieces of hardware this is essential. The accountability from a required signature showing this task has been done is reassuring. Should there be a hang-up or question UpKeep's customer service is there to help you through it.

Desvantagens: The initial challenge is determining the depth at which to utilize this software most effectively. Whenever an organization chooses to go with a task manager, it is only effective as the degree to which your staff buys into it.

Resposta dos fornecedores

por UpKeep Technologies em 19/09/2019

Hi Dirk,

Thank you for taking the time to leave a review for UpKeep! We're so happy to hear that UpKeep is serving your team for tasks and projects big & small.
The fact that the signature feature has provided a layer of accountability for your team is amazing! We're glad that the ability to historically track your work at a micro and macro level is helping you take the team to the next level.

If you ever do need assistance in developing your maintenance program using UpKeep, feel free to reach out to your dedicated Customer Success Manager. Our team will follow up with you to connect your team to this dedicated resource.

Thank you again for leaving us a great review. We really do take and appreciate your feedback seriously!

Great for our medium sized business!

Avaliado em 02/03/2019
Liam L.
Facilities and IT Manager
Instalações e serviços de lazer, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Overall UpKeep is a great piece of software that continues to improve with regular feature updates. I would recommend it to anyone managing a medium to large sized business facility or multiple properties.

Vantagens: UpKeep is a great service for managing work orders, tracking assets and scheduling your teams time. The request portal and phone app make it easy for our managers to submit maintenance requests and for our maintenance team to prioritize and respond in a timely fashion. The asset system is great for tracking parts and preventative and reactive maintenance that has been performed on individual items such as HVAC units. The Ability to upload pictures and other files such as repair manuals, to work orders and assets is also a huge plus. All around UpKeep is a great piece of software that I would recommend to anyone with a medium to large size business or anyone managing multiple properties.

Desvantagens: UpKeep offers the ability to generate PDF invoices to submit to clients however there is no way to save or return to a generated invoice within the software; once the invoice is exported as PDF and you close the window you can no longer return. I would love to see an invoicing feature that is more similar to the work order system. As a country club we not only track our internal maintenance, but maintenance performed on members golf carts and other items. The ability to generate invoices more fluidly would be much better than having to utilize an integration. I'm also disappointed that the ability to track additional costs related to a work order are only offered in the business plus plan, rather than the professional or starter plans. There are many times where I want to add an individual expense with a description attached to it, without having to input it in the parts and inventory section.

Resposta dos fornecedores

por UpKeep Technologies em 20/06/2019

Hi Liam, I'm so glad you're finding UpKeep both easy to use and valuable to your business! Additionally, we appreciate your detailed feedback in features you would like to see and how they would benefit you. Please know that we take all this feedback to heart and continue to work on releasing new features that will support you and your team!

Using upkeep for solar farm maintenance reporting.

Avaliado em 22/02/2019
Simon A.
Solar Technician
Energias renováveis e meio ambiente, 501-1000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
4 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
Suporte ao cliente
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Upkeep has helped hugely in showing clients what we actually do and giving them real times as to how long process may take. Before a list of times and costs were all clients received as to now a full report which shows the lengths taken to complete the tasks .

Vantagens: The software is very easy to use on many different formats. Being able to report in real time is very helpful in the field and reports can be generated very easy for instant use. The end reports are very professional and and look the part. Photos added to reports are a good for clients to be able to see the works carried out and being able to add many photos to as many different topics i may need is great.

Desvantagens: The application needs to have either 3g, 4g or wifi for real time this is great in areas with these capabilities but most solar farms in the middle of no where meaning i need to take photos and write my reports after i have done my job and returned to an area with wifi etc. Also only being able to upload 1 photo at a time makes the process drawn out as you have to keep going back to the report and then finding the photo you need...... There have also been instances when working in areas with 4g etc that reports that have been worked on have lost all info meaning they have to been done again.

Resposta dos fornecedores

por UpKeep Technologies em 20/06/2019

Hi Simon, Thank you so much for taking the time to leave a review! I'm so excited that UpKeep has improved your ability to show all the hard work that you and your team are doing!!! Our mission is to empower you all in exactly that way to help you to get recognition for the work that might otherwise go unnoticed. In terms of the app needing 3G, 4G, or WiFi, the reason for this is to be able to send and receive updates in real time, especially in cases where team members may be spread across different locations. Providing more offline services may be something we can do in the future, but we hope it's not too much of an inconvenience at the time!

Ler mais avaliações