BOSS Solutions Suite

Quem usa o BOSS Solutions Suite?

BOSS customers include both private and public sector organizations, suited for companies with 100+ employees looking to maximize Service Desk and IT Asset Management operations.

Conheça o BOSS Solutions Suite

The BOSS Solutions Suite is a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available on-premise or on the cloud. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience including an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSS has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support.

BOSS Solutions Suite - Informação

BOSS Solutions

http://www.boss-solutions.com/

Fundada em 1997

Assistência

  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Nuvem, SaaS, web
  • Instalado - Windows
  • Celular - iOS nativo
  • Celular - Android nativo

Formação

  • Pessoalmente
  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos
BOSS Solutions Suite - Vídeo
Play
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BOSS Solutions Suite - Visão geral de preços

O BOSS Solutions Suite não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do BOSS Solutions Suite a partir de 19,00 US$/mês.


Preço inicial

19,00 US$/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Recursos do BOSS Solutions Suite

  • Catálogo de serviço
  • Geração de relatórios de atendimento
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de contratos
  • Gestão de incidentes
  • Gestão de lançamento
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do conhecimento
  • Portal de autoatendimento

Ver lista completa de Programas de Serviço de TI

  • Alertas/transferência
  • Assistente virtual
  • Base de conhecimento
  • Bate-papo ao vivo
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gestão de call centers
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de filas
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Indicadores de desempenho
  • Integração de redes sociais
  • Portal de autoatendimento
  • Questionários e feedback

Ver lista completa de Sistemas de Atendimento ao Cliente

  • Alertas/transferência
  • Armazenamento de documentos
  • Bate-papo em tempo real
  • Comunicação multicanal
  • Configuração do fluxo de trabalho
  • Controle e acesso remoto
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de call centers
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do SLA (acordo do nível de serviço)
  • Imagem de marca personalizável
  • Integração de e-mail
  • Integração de redes sociais
  • Macros e modelos de respostas
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento de interações
  • Relatórios e análise de dados
  • Roteamento automático
  • Supervisão de rede

Ver lista completa de Sistemas de Help Desk

  • Agendamento de problemas
  • Auditoria de problemas
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão de atribuições
  • Gestão de escalonamento
  • Gestão de projetos
  • Gestão de tarefas
  • Painel
  • Problemas recorrentes

Ver lista completa de Sistemas de Monitoramento de Problemas

  • Acesso para Celular
  • Base de conhecimento
  • Configuration Management Database (CMDB)
  • Controle remoto
  • Gestão de acordos de nível de serviço (SLA)
  • Gestão de aquisições
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de incidentes
  • Gestão de mudanças
  • Portal de autoatendimento

Ver lista completa de Sistemas de Service Desk

  • Descoberta automática de dispositivos
  • Gerenciamento de configuração
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de licenças
  • Gestão de mudanças
  • Gestão do impacto
  • Mapeamento de relacionamentos
  • Monitoramento do desempenho
  • Visualização de dados

Ver lista completa de Software CMDB

  • Gerenciamento de configuração
  • Gestão da disponibilidade
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de incidentes
  • Gestão de lançamento e implantação
  • Gestão de mudanças
  • Gestão de problemas
  • Gestão de projetos
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento de recursos

Ver lista completa de Software ITSM

  • Gerenciamento de configuração
  • Gestão da manutenção
  • Gestão de aquisições
  • Gestão de auditorias
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de estoques
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de requerimentos
  • Rastreamento de conformidade
  • Rastreamento do custo

Ver lista completa de Software de Gestão de Ativos de TI

BOSS Solutions Suite - Alternativas

Mais alternativas ao BOSS Solutions Suite

BOSS Solutions Suite - Avaliações

Exibindo 5 de 93 avaliações

Geral
4,6/5
Praticidade
4,5/5
Atendimento ao cliente
4,8/5
Recursos
4,4/5
Relação qualidade/preço
4,7/5
William ".
I.T. Support Specialist Supervisor
Manutenção predial, 201-500 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/06/2020

"BOSS Support Central - A Remote Support Must Have!"

Comentários: We have been with BOSS for over 5 years, and they provide exceptional customer service. Anytime that we have identified an issue, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been available to troubleshoot and report bugs to have it fixed in their next software release. They appreciate feedback and work to keep their product up to date.

Vantagens: The ability to login to Support Central from anywhere at anytime and process tickets is something that we cannot live without in the new COVID19 world. We have not missed a beat, and our end users are receiving the support that they want and expect in a timely, professional manner because of it. The Dashboard area allows for the creation of widgets to monitor ticket assignments, counts and more on the fly. We utilize routing, templates and automatic responses to make sure support issues are addressed as quick as possible.

Desvantagens: We are very pleased with the product. The only recommendation that I have is for them to invest in a training and tutorial area for technicians to easily reference to learn of new features or to learn about how to get the most out of the product.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/06/2020
Gary K.
CTO
Administração pública, 1001-5000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/06/2020

"Awesome product and support team for automating and streamlining your service desk."

Comentários: We migrated from a legacy on-prem solution to a BoSS on-prem solution which we easily migrated to the BoSS SaaS solution. All of our information was easily migrated forward as we needed to make organizational changes. The BoSS solution suite is capable, flexible, adaptable, and easy to use, which has resulted in significant process improvements for our organization.

Vantagens: The integration and automation of service requests, and the ability to create a service request from multiple avenues. Being a SaaS solution enables access to tickets and inventory from any location and from any device. We are able to update our field techs with ticket assignments or ticket updates while they are in the field, and the techs are able to update the service ticket from the field with the latest information. This makes reporting close to real-time.

Desvantagens: There's nothing that I can point to that I would regards as liking least about the solution, other than the solution won't actually perform the physical work itself :-)

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/06/2020
Ginger J.
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/03/2017

"Technology Specialist"

Comentários: It's a great product for inventory and work orders. I'm not really impressed about the reports or how the work orders print. I really like how it works with AD to pull in MS equipment.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/03/2017
Ronald B.
Director of Information Technology
Administração pública, 501-1000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/01/2020

"Excellent platform for Service Desk"

Comentários: We use BOSS service desk to manage the service desk requests, 811 (Call before you DIG) requests, inventory management and reporting of all these key metrics.

Vantagens: Our agency likes the flexibility within the platform. We use it to collaborate with our internal users as well as some of our external vendors. The platform allows our employees to keep all service tickets in one solution.

Desvantagens: At this time we do not have any issues with the platform.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/01/2020
Ryan M.
IT Service Desk Manager
Construção, 1001-5000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/06/2020

"No programming knowledge No problem"

Comentários: My overall experience has been really good. I've always gotten the support I need when I've needed it in a very timely fashion.

Vantagens: Ease of deployment, ease of building out forms, setting up teams, custom routing etc. I like that most things are very easy to customize.

Desvantagens: With the ease of use comes some restrictions. You're limited to just the options they give you. Since it's web based they can't really customize anything directly for you because it will impact all of their customers. I think reporting and some notification options could be improved as well.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/06/2020