Quem usa o Nutshell?

Equipes de vendas de pequenas empresas que precisam de uma plataforma de automação de vendas e CRM acessível e fácil de usar, que ajuda a fechar negócios e pode ser totalmente implementada em dias, não semanas.

Conheça o Nutshell

O Nutshell é uma avançada plataforma de automação de vendas e gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês) que ajuda equipes de vendas a conquistarem mais negócios.

Simples o suficiente para qualquer usuário e sofisticado o bastante para qualquer empresa, o Nutshell oferece recursos premiados, integrações que economizam tempo, armazenamento ilimitado de dados e suporte ao vivo de nível internacional.

Milhares de empresas crescem com o Nutshell.

"Para um CRM completo, conheça o Nutshell." - Kristen Hay, Bloomerang.

Nutshell - Informação

Nutshell

http://www.nutshell.com

Fundada em 2009

Nutshell - Preços

O Nutshell não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Nutshell a partir de 19,00 US$/mês.

Nutshell - Vídeo
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Preço inicial

19,00 US$/mês

Versão gratuita

Não

Teste grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Nutshell

  • Acesso para Celular
  • Armazenamento de documentos
  • Cotizações e propostas
  • Geração de leads
  • Gestão de tarefas
  • Gestão territorial
  • Integração da automação de marketing
  • Integração de bate-papo interno
  • Integração de redes sociais
  • Lead Scoring
  • Marketing por e-mail
  • Segmentação
  • Sistema de calendário ou lembretes

Ver lista completa de Software CRM

  • Banco de dados de contatos
  • Contatos compartilhados
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão de leads
  • Gestão do pipeline de vendas
  • Importar/exportar contatos
  • Pesquisa e filtro
  • Rastreamento de interações
  • Segmentação

Ver lista completa de Software de Gestão de Contatos

Nutshell - Alternativas

Mais alternativas ao Nutshell

Nutshell - Avaliações

Read all reviews

Overall rating

4,2/5

Average score

Praticidade 4,2
Atendimento ao cliente 4,2
Recursos 3,8
Relação qualidade/preço 4,2

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Escreva uma avaliação!
Marilyn H.
Global Sales Director
Serviços financeiros, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/03/2020

"Bang for your Buck"

Comentários: Great! It helps the team stay on track whether it's sales or implementation.

Vantagens: Reporting and filtering reports.
Keeping a track record of our leads.

Desvantagens: Have to move over to pro to get more then one sales process. Pro is so expensive.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/03/2020
Madalynn P.
IT/Projects Manager
Publicidade e marketing, 11-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/10/2019

"An Elegant Yet Powerful CRM"

Comentários: We are now better organized with our sales process and are more collaborative. This allows us to keep our important information in one place that is easy to use and work as a team to get things done!

Vantagens: I love the filtering ability with our companies and people lists. It allows us to really drill down and get the exact metrics we want. We are better able to see a lot of information at a glance in a dynamic way.

Desvantagens: I would love more options when emailing groups of people in the system. Currently, I need to only use templates when emailing groups and I would like to be able to type out the email in one shot instead.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/10/2019
Prescott P.
President
Mineração e metais, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    2 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    3 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    3 /5
  • Probabilidade de recomendação
    4/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/05/2017

"leads don't allow you to easily sell services, only products. After sale service is hindered."

Comentários: We get a cost effective CRM that frees up cash flow for use elsewhere in our business.

Vantagens: Nutshell offers a unique ability to tag people in activities and run reports on calling activities for my sales reps.

Desvantagens: Every lead typically has a company or contact. But if you don't save the activity in the lead, and instead under the company or individual contact, you can't see it when your client calls in regarding the sale they want service for, so your customer service is hindered and your sales people look like they don't know the history of the account. It's embarrassing to use this software because Nutshell says they are only helping to land the sale, not support it, but this mindset about how they build their software results in a horrible disconnect with regards to how we are forced to serve our customers, and thus we are using a CRM that doesn't support the full life cycle of a sale. We keep hoping Nutshell will fix this and improve because their customer service is great, and their people mean well, but after several years of patiently waiting, we are concerned that we may never see this problem fixed. The mobile app also has so many glitches with the UX that it can't even compare the experience to how you can use leads in a web browser. Further, when we have a customer call in to ask about their account, the recent leads puts the oldest first in the list, which means we have to scroll through several hundred orders just to open the last order we did for that client. If you are trying to sell to a major corporate account with multiple facilities / departments, forget it with Nutshell; linking subcompanies / vendors / partners / other locations is a nightmare in Nutshell.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/05/2017
John G.
Managing Partner
Contabilidade, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/07/2020

"A Full Featured Sales CRM"

Comentários: Our sales staff was apprehensive at first as there were lots of bells & whistles and a little worn out with the previous jumps from one CRM to the other. But within two weeks everyone fell in love with Nutshell and completely on board significantly contributing to an increased close ratio.

Vantagens: This CRM walks the less experienced sales rep through the entire sales process even recommending when to follow up even suggesting additional steps should be taken to get to the close. Upon close it automatically updates the customer database and the task management features facilitate the onboarding process. It also has a neat "Click-to-Call" feature that calls and optionally records directly from your prospect list providing an excellent sales training vehicle.

Desvantagens: We would like to have seen the developers respond more quickly to feature suggestions but as a Sales CRM it is untouchable.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/07/2020
Steven S.
Chief Engagement Officer
51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    3 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/11/2017

"Fantastic small/medium-sized-biz CRM"

Comentários: New sales people are able to jump right in with minimal training. Workflows are customizable, and tracking prospect information is a breeze.

Vantagens: Nutshell has been great for our software firm as it grew from a startup to a mid-market company. Nutshell is very similar to us in age, culture, feature philosophy, etc. so I always enjoy interacting with the team. The Support (via chat and email) is excellent and they are always willing to hear new feature ideas and requests. The affordability makes it a great first CRM for new and small businesses.

Desvantagens: Importing can sometimes result in a lot of duplicate leads, so data cleanliness becomes a bit of an issue as you grow. Reporting has some room to grow but it's not too bad right now.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/11/2017