Conheça o Tidio

O Tidio é um comunicador para empresas que mantém bate-papo ao vivo, chatbots, mensageiro e e-mail em um só lugar. Esse software reduz o tempo necessário para se comunicar com os clientes, além de criar um aumento nas vendas e na satisfação ao envolver os visitantes em tempo real.

Além disso, esse produto está disponível em qualquer lugar com recursos para iOS e Android, para manter as conversas com os clientes fluidas em todos os dispositivos.

Quem usa o Tidio?

O programa é um comunicador para uma ampla variedade de pequenas e médias empresas em todo o mundo. Milhares de empresas usam o Tidio para se comunicar com os clientes.

Onde o Tidio pode ser implantado?

Baseado na nuvem
Instalação local

Sobre o fornecedor

  • Tidio
  • Localizado em London, GB
  • Fundado em 2013

Suporte do Tidio

  • Assistência 24/7
  • Bate-papo

Países disponíveis

Alemanha, Austrália, Brasil, Canadá, China e outros 5

Idiomas

alemão, espanhol, francês, inglês, italiano e outros 2

Preço do Tidio

Preço inicial:

15,83 US$/mês
  • Sim, oferece teste gratuito
  • Sim, oferece versão grátis

O Tidio possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Tidio a partir de 15,83 US$/mês.

Planos de preços consiga uma avaliação gratuita

Sobre o fornecedor

  • Tidio
  • Localizado em London, GB
  • Fundado em 2013

Suporte do Tidio

  • Assistência 24/7
  • Bate-papo

Países disponíveis

Alemanha, Austrália, Brasil, Canadá, China e outros 5

Idiomas

alemão, espanhol, francês, inglês, italiano e outros 2

Vídeos e imagens do Tidio

Tidio Software - 1
Tidio Software - 2
Tidio Software - 3
Tidio Software - 4
Tidio Software - 5
Ver mais 6
Vídeo do Tidio
Tidio Software - 1
Tidio Software - 2
Tidio Software - 3
Tidio Software - 4
Tidio Software - 5

Recursos do Tidio

  • Alertas/notificações
  • Alertas/transferência
  • Analítica aumentada
  • Análise de sentimentos
  • Assistente virtual
  • Automatização de processos e fluxos de trabalho
  • Banco de dados do cliente
  • Bate-papo ao vivo
  • Bate-papo com o consumidor em tempo real
  • Bate-papo proativo
  • Bate-papo/Mensagens instantâneas
  • CRM
  • Chatbot
  • Comunicação multicanal
  • Conversas em tempo real
  • Desenvolvimento sem códigos
  • Formulário offline
  • Gerenciamento de comentários
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de tickets de suporte
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão de experiência do cliente
  • Gestão de pesquisas/enquetes
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Histórico de transcrições/chat
  • Imagem de marca personalizável
  • Integrações de terceiros
  • Inteligência artificial e aprendizado de máquina
  • Mensagem one-to-one
  • Monitoramento de reclamações
  • Painel de atividades
  • Portal de autoatendimento
  • Processamento de linguagem natural
  • Qualificação de leads
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de visitantes do site
  • Relatórios e análise de dados
  • Respondedores automáticos
  • Respostas automáticas
  • Roteamento
  • Roteamento automático
  • Segmentação geográfica
  • Sugestões de consultas
  • Suporte do cliente
  • Transferências/encaminhamento
  • Vários idiomas

Alternativas ao Tidio

Bate-papo ao vivo para suporte pela Internet, celular e mensagem. Ajude os clientes quando for importante, onde for importante.
Aplicativo para Mac que permite enviar mensagens em vários serviços e agendar mensagens a serem enviadas.
Solução online simples de usar para faturamento e controle de horas a partir de US$ 15/mês. Junte-se a 24 milhões de pessoas que já usaram o FreshBooks.
Live Chat & Messenger para Negócios com funcionalidades omnichannel: Ligações, Chat ao vivo, Instagram, WhatsApp, CRM, Integrações e mais. Tudo isso em um app.
O Pure Chat ajuda organizações de pequeno e médio porte a envolver os visitantes do site com um software de bate-papo ao vivo fácil de usar.
Tenha a liberdade de criar um site impressionante, da maneira que desejar, gratuitamente.
Fonte única de verdade para contatos com bate-papo ao vivo, suporte técnico, base de conhecimento, automação de marketing por e-mail e muito mais.
O Shopify é uma plataforma de comércio que permite que qualquer pessoa venda facilmente online, em um local de varejo e em todos os lugares.
Ofereça suporte, interaja com clientes e converta-os em uma única plataforma. Software de suporte técnico e comunicação com o cliente desenvolvido para a sua empresa.

Avaliações do Tidio

Pontuação média

Geral
4,8
Praticidade
4,7
Atendimento ao cliente
4,7
Recursos
4,6
Relação qualidade/preço
4,6

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
81%
4
15%
3
3%
2
1%
1
1%
Elber
Advogado, Brasil
Serviços jurídicos, Profissional autônomo
Usou o software para: Avaliação gratuita
Fonte da avaliação

ótimo

5,0 há 2 anos

Vantagens:

Robô fácil de fazer para colocar em meu site.

Desvantagens:

poderia ter a tradução para português e a possibilidade no aplicativo de já mandar mgs no whatsapp da pessoa ou já ir para a ligação, são coisas faciéis de implatar.

Resposta do Tidio

há 2 anos

Hi there, Thank you so much for the review and for the feedback! Those are all the features that we would love to make available to our clients in the future. Thank you for the suggestions!

Luiz Maria de
Sócio, Brasil
Publicidade e marketing, Profissional autônomo
Usou o software para: Avaliação gratuita
Fonte da avaliação

Sensacional! Adorei!!!

5,0 há 3 meses

Comentários: Reduz o tempo de atendimento no meu site, e me ajuda a filtrar alguns leads antes de fazer um atendimento. Sensacional! Adorei!!!

Vantagens:

Fácil de integrar com o WordPress e configurar o fluxo do ChatBot, sensacional! Adorei!!!

Desvantagens:

Fala integração com o Whatsapp, seria muito bom poder usar o ChatBot no whatsapp.

Darien
Darien
Associate Pastor, Canadá
Usuário do LinkedIn Verificado
Instituições religiosas, 11-50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Tidio is the first chat platform I've found to be worth paying for

5,0 há 2 anos

Comentários: Tidio has helped address a gap in our communication system caused by extended use of multiple inferior chat bot platforms that limited our performance and responses. With Tidio, we have seen a dramatic increase in people connecting with our team via the chat, and have been able to help address people's questions/issues quicker than ever before.

Vantagens:

Tidio offers a very simple, clean, robust and customizable interface both on their backend and on your website that helps facilitate live-chat support on a website. They offer numerous features (some I haven't used yet such as email inbox management), including a facebook messenger integration (that actually works unlike some other companies), a customizable chat window & icon, and perhaps the best feature of all - their powerful chatbot system. I cannot speak highly enough of the chatbots Tidio offers, as they give easy access to a visual builder interface to customize and build bots that can be triggered to do practically anything. Within an hour of looking at Tidio, I was hooked - and built a number of bots for our website - and within a day, saw a substantial increase in chat traffic compared to our previous platform. The beauty of the bots is that Tidio provides simple templates, that you can then customize to your needs - and the bots can be triggered on anything you want; a visit to a specific page, anytime a new person visits your site, anytime someone clicks the chat window, etc - and all of that can be accessed (in a limited fashion of course) for free. Plus as a bonus, Tidio offers native email responses to chats; so if you are like me and don't have people monitoring the chat 24/7, you can receive a notification about an incoming chat, and then respond via the chat window OR directly from Tidio via email - again, for free.

Desvantagens:

Tidio has many features, but can be a bit daunting at first. I loved the visual builder of the chat bots, but at the same time I found it was still limited in certain areas. For example, it's all drag and drop - so the entire chatbot can start to form a jumbled mess if you're not careful. As well, they don't offer multiple triggers for one bot - for instance, if I want a bot to trigger on someone's first visit AND when someone types in a certain keyword, I can't do that. As well, their pricing structure is interesting - with three different "options" each starting at $18/month - making it so if you want to have decent chatbots, and multiple operators, and send emails, you are looking at a hefty price per month. That being said, it still is cheaper than most other offerings, and the different options help you customize your experience to tailor fit your needs

Resposta do Tidio

há 2 anos

Hello there! It's Maciek from Tidio Support Thank you so much for such an extensive review! We really appreciate all the kind words but also the flaws you have pointed out. We strive to provide you with a product that we can really be proud of, and hearing about your positive experience, it seems like we are heading in the right direction. Thank you for taking the time to share your opinion and rate us so highly!

Marianela
Marianela
Water Treatment and Environmental Management Consultant, Panamá
Usuário do LinkedIn Verificado
Química, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Tidio, an interactive platform aimed at increasing the service process and increasing sales.

5,0 há 2 meses Novo

Comentários: Tidio is an efficient and stable platform, it has analytical tools to understand the behavior of our customers and make constant improvements in our service processes, on the other hand, it integrates with third parties to increase the experience with customers and within our organization. It records visitor history and makes it easy for us to follow up to convert leads into customers, and in general, makes the job of customer service agents a lot easier.There is no doubt that TIDIO's live chat software empowers interaction effectively and offers the fastest and easiest way to help our website visitors.

Vantagens:

The Tidio implementation process is simple and fast, and after a quick installation, we can start interacting in real-time with our leads and clients or offline. The widget to interact offline indicates to the user that there is no service agent at this time and the offline status is distinguished with a brief note so that our customers know that they can contact us with a form that will allow us to serve them as soon as possible. brevity.With Tidio, the offline email notification option is very useful as it allows us to receive queries from our website visitors directly in our email. And in the event that we are online, we can receive automatic notifications about new chats, new messages, and data about visitors who enter our website.

Desvantagens:

Tidio is a very stable and efficient platform when it comes to registering and providing a service process in real-time or offline in a web environment, for small and medium-sized companies. In general, it provides all the mechanisms to monitor for continuous improvement. It also favors analytics-based tracking, which is really the biggest advantage of using this type of platform and as long as we're not talking about large corporations, Tidio will be able to cover all our needs.

Enrique
Owner, Canadá
Ócio, viagens e turismo, 11-50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Potential customers be aware of Tidio's no-refund policy before you purchase the product

1,0 há 3 semanas Novo

Comentários: Hey there,I just wanted to share my recent experience with Tidio's refund policy that I wish I had known before purchasing their product. Unfortunately, they do not offer refunds, even if you are not satisfied with their services.I recently requested a refund after realizing that Tidio wasn't the right fit for my needs, but I was informed that they have a strict no-refund policy. This was frustrating for me, and I don't want others to find themselves in the same situation.I understand that companies have policies in place, but I believe that customer satisfaction should be a top priority. If a product doesn't work out for a customer, they should have the option to receive a refund. It's just like when you buy something from a store, and it's not what you expected; you can return it and get a refund.So, if you're considering using Tidio, I recommend being aware of their refund policy before making a purchase. It's important to make an informed decision and choose a company that prioritizes customer satisfaction.Hope this helps!

Vantagens:

The widget and chat console have a sleek and straightforward design.

Desvantagens:

If you exceed the included 100 interactions, you'll need to pay an additional fee for the chat widget (bot) to continue automatically engaging with customers. Otherwise, your chat will simply serve as a decorative element on your website.