Quem usa o ClubRunner?

O ClubRunner permite que ONGs, conselhos de administração, clubes de serviço, câmaras e associações de todos os tamanhos desenvolvam sua presença na Internet, melhorem a colaboração dos membros, automatizem a administração e melhorem as relações públicas.

Conheça o ClubRunner

O ClubRunner é a plataforma de gerenciamento de associados e comunicação que impacta centenas de milhares de pessoas em todo o mundo. Organize melhor o clube, melhore a comunicação e possibilite a conexão, a comunicação online e a colaboração das pessoas para alcançar objetivos maiores.

O ClubRunner tem clientes em mais de 30 países e oferece o software em vários idiomas.

ClubRunner - Informação

Doxess

http://site.clubrunner.ca/

Fundada em 2003

Compare o ClubRunner com produtos similares

Preço inicial

18,00 US$/mês
49,00 US$/mês
125,00 US$/ano
N/D

Versão gratuita

Versão gratuita Não
Versão gratuita Sim
Versão gratuita Não
Versão gratuita Não

Teste grátis

Teste grátis Não
Teste grátis Sim
Teste grátis Não
Teste grátis Sim

ClubRunner: implantação e suporte

Assistência

  • Bate-papo

Implantação

  • Nuvem, SaaS, baseado na web

Formação

  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos

Recursos do ClubRunner

  • API
  • Acesso para Celular
  • Administração de website
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de aulas
  • Agendamento de eventos
  • Alertas/notificações
  • Automação de marketing
  • Banco de dados do cliente
  • Calendário de eventos
  • Cobrança e faturamento
  • Cobrança recorrente ou de assinaturas
  • Contas de associados
  • Contas de clientes
  • Controle de comparecimento
  • Cronograma de instalações
  • Formulários personalizáveis
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gestão de associação
  • Gestão de calendários
  • Gestão de clientes
  • Gestão de comparecimento
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de equipes
  • Gestão de estoques
  • Gestão de eventos
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de inscrições
  • Gestão de instrutores
  • Gestão de reservas
  • Gestão de visitantes
  • Imagem de marca personalizável
  • Importação/exportação de dados
  • Integração de redes sociais
  • Integração de site
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Mensagens de SMS
  • Modelos personalizáveis
  • Pagamentos eletrônicos
  • Painel de atividades
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Portal de autoatendimento
  • Portal do associado
  • Portal do cliente
  • Processamento de cartões de crédito
  • Processamento de pagamentos
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios personalizáveis
  • Reservas online

Ver lista completa de Sistemas de Gerenciamento de Clubes

  • API
  • Acompanhamento de atividades
  • Administração de website
  • Alertas/notificações
  • Armazenamento de documentos
  • Arrastar e soltar
  • Biblioteca de conteúdo
  • CRM
  • Classificação de documentos
  • Comentários/notas
  • Controle de versões
  • Controle do processo de aprovação
  • Controles/permissões de acesso
  • Editor de WYSIWYG
  • Edição de imagens
  • Edição de texto
  • Ferramentas de colaboração
  • Filtros
  • Fluxo de trabalho configurável
  • Formulários eletrônicos
  • Formulários personalizáveis
  • Gerenciamento de SEO
  • Gerenciamento de arquivos
  • Gerenciamento de arquivos de áudio
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de metadados
  • Gerenciamento de usuários
  • Gestão de calendários
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de formulários
  • Gestão de modelos
  • Gestão de recursos
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Imagem de marca personalizável
  • Integração de redes sociais
  • Integrações de terceiros
  • Logon único
  • Marcação
  • Modelos personalizáveis
  • Opções de publicação de conteúdo
  • Painel de atividades
  • Permissões por função
  • Pesquisa de texto completo
  • Pesquisa e filtro
  • Rastreamento da participação
  • Relatórios e estatística
  • Suporte por vídeo
  • Vários idiomas

Ver lista completa de Sistemas de Gestão de Conteúdo

  • API
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Agendamento de eventos
  • Análise de dados de campanhas
  • Banco de dados de contatos
  • Campos personalizáveis
  • Cobrança recorrente ou de assinaturas
  • Controles/permissões de acesso
  • Criação de entradas para eventos
  • Doações online
  • Doações por celular
  • Doações recorrentes
  • Formulários personalizáveis
  • Geração pontual de relatórios
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de comparecimento
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de doadores
  • Gestão de doações de funcionários
  • Gestão de eventos
  • Gestão de formulários
  • Gestão de inscrições
  • Gestão de recibos
  • Gestão de subvenções
  • Gestão de voluntariado
  • Imagem de marca personalizável
  • Importação/exportação de dados
  • Integração da contabilidade
  • Integração de QuickBooks
  • Integração de redes sociais
  • Integração de site
  • Integrações de terceiros
  • Marketing por e-mail
  • Modelos de e-mails
  • Pagamentos eletrônicos
  • Painel de atividades
  • Para organizações sem fins lucrativos
  • Personalização
  • Planejamento de campanhas
  • Processamento de cartões de crédito
  • Processamento de pagamentos
  • Processamento de pagamentos ACH
  • Rastreamento de donações
  • Relatórios de resumos
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios personalizáveis

Ver lista completa de Software de Gestão de Doações

  • API
  • Acompanhamento de atividades
  • Administração de website
  • Agendamento de aulas
  • Agendamento de eventos
  • Application Management
  • Banco de dados de associados
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados do cliente
  • Calendário de eventos
  • Campos personalizáveis
  • Cobrança recorrente ou de assinaturas
  • Compartilhamento de arquivos
  • Comunicação com associados
  • Contas de associados
  • Controle de comparecimento
  • Controles/permissões de acesso
  • Convites e lembretes por e-mail
  • Diretório de associados
  • Formulários personalizáveis
  • Gerenciamento de faturas
  • Gestão da comunicação
  • Gestão de calendários
  • Gestão de comitês
  • Gestão de comparecimento
  • Gestão de comércio eletrônico
  • Gestão de dívidas
  • Gestão de eventos
  • Gestão de inscrições
  • Imagem de marca personalizável
  • Importação/exportação de dados
  • Inscrição/Admissão
  • Integração de redes sociais
  • Integração de site
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Marketing por e-mail
  • Modelos de e-mails
  • Modelos personalizáveis
  • Pagamentos eletrônicos
  • Painel de atividades
  • Portal de autoatendimento
  • Portal do associado
  • Portal do cliente
  • Processamento de cartões de crédito
  • Processamento de pagamentos
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios personalizáveis
  • Renovação de inscrições
  • Tipos de associados

Ver lista completa de Software de Gestão de Membros

  • API
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Agendamento
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de eventos
  • Agendamento de tarefas
  • Alertas por e-mail
  • Alertas/notificações
  • Armazenamento de documentos
  • Banco de dados de contatos
  • Bate-papo ao vivo
  • Calendário de eventos
  • Campos personalizáveis
  • Controle de comparecimento
  • Controles/permissões de acesso
  • Convites e lembretes por e-mail
  • Dados em tempo real
  • Diretório de associados
  • Formulários personalizáveis
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de usuários
  • Gerenciamento do reconhecimento
  • Gestão da comunicação
  • Gestão de associação
  • Gestão de atribuições
  • Gestão de calendários
  • Gestão de comparecimento
  • Gestão de eventos
  • Gestão de inscrições
  • Gestão de pesquisas/enquetes
  • Gestão de recrutamento e seleção
  • Gestão de voluntariado
  • Imagem de marca personalizável
  • Integração de redes sociais
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Mensagens de SMS
  • Monitoramento
  • Painel de atividades
  • Personalização
  • Pesquisa e filtro
  • Portal de autoatendimento
  • Questionários e feedback
  • Recrutamento de voluntários
  • Relatórios de resumos
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis

Ver lista completa de Software para Gestão de Voluntariado

ClubRunner - Alternativas

Mais alternativas ao ClubRunner

ClubRunner - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4,6/5

Pontuação média

Praticidade 4,2
Atendimento ao cliente 4,8
Recursos 4,4
Relação qualidade/preço 4,6

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Avaliador Verificado
Sales Manager
Internet, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/11/2018

"Great Club Products"

Vantagens: This software makes it so easy to manage our Rotary club membership, events and website

Desvantagens: the navigation on the back end can be a bit confusing with added "beta" modules

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/11/2018
Roger B.
District Website Admin & Club Website Admin.
Editoras, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/06/2017

"This platform does a very good job handling all the essential tasks any Rotary club would need."

Comentários: As a district website administrator, I appreciate the flexibility the design function allows me to customize the home page to reflect the personality and message of the District Governor. I can fairly easily change the page as DG terms change.
As a club website administrator, I can easily update the content as new events and promotions come to the fore.
As a club secretary, I can get on top of the administrative tasks that can't be allowed to fall behind.

Vantagens: ClubRunner can handle many of the essential day-to-day tasks that Rotary clubs need to accomplish but it's greatest value is less obvious: it offers continuity of management in an environment where the management team can change from year to year.
That said, it's strengths include:
+ An Attendance Module that takes minutes to update but offers useful reports on individuals as well as overall club performance.
+ Membership records include a wealth of information
+ Email communication to club membership, custom lists, officers and committee members are easy to set up and send
+ Committee Management Module takes the committee experience to the next level.
+ Excellent support team and pretty good documentation

Desvantagens: Any platform that is designed to be used by both beginners and experienced users will never make everyone happy. They tend to include compromises and limits.
A few of the negatives include:
+Volunteers Module is not intuitive to set up
+ Newsletter/Bulletin Module is hard grasp. It may be trying to do too much.
+ Custom Reports are still a mystery to me.
+ It needs an image editing component that will allow users to easily add captions to photos.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/06/2017
David C.
PR Director
Organização cívica e social, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    3 /5
  • Praticidade
    2 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    3 /5
  • Relação qualidade/preço
    3 /5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/03/2019

"ClubRunner for Rotary"

Comentários: We use Clubrunner for a CRM, administrative reporting, and our website host. Overall, it needs improvements, but has helped bring Rotary Clubs into the Internet Age.

Vantagens: ClubRunner is useful as a website, CRM, accounting system, email delivery, and one-stop-shop for my Rotary Club's administrative needs. It also synchronizes with Rotary International and puts all the thousands of clubs on one format.

Desvantagens: The administrative interface is not user friendly. SO. MUCH. TEXT. I experienced the Internet in the 90's and early 2000's, so I can navigate it. For our older members for whom Facebook and news sites are their primary Internet usage, the administrative tools and membership tools are pages full of clutter. The web development tools are more difficult to use than other design softwares such as Squarespace or Wix.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/03/2019
Kathy N.
Owner
Transporte rodoviário e ferroviário, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/01/2017

"Invaluable if you need to maintain member database!"

Comentários: Have been secretary of our club for years, actually dating back to when some people didn't have email!
Features I use frequently:
MEMBER DATABASE is so great! Easy to use and members can update their own data! I can run reports with ease, particularly the annual ones for member data such as average member age, honorary, attendance exempt, etc. I can also send out an invitation to members to request them to review and update their own profiles, either global invitation or just to specific members.
Members no longer call me to ask for another member's contact info! They look it up themselves! (THIS is worth the money alone!)
EVENTS: Create your event, invite everyone, they respond and you print out your attendance list for ordering supplies/seats. Of course this only works well when members respond but Clubrunner makes it easy to send repeat invitations to members to virtually beat them about the heads and shoulders. You can also choose member types such as 'only send to non responders.' No sense haranguing the people who have already responded!
FRIEND LIST: How many times have you heard from a spouse, "I just found out about this event yesterday"? Any interested spouses can be added to a 'friends' list and you can also include them when you send out interesting emails. Also include people like your ADG and DG, for Really Important Events that you would like to invite them to.
EMAIL: So easy to use the email communication that several committee members of the Club have sent emails out on their own, without instruction! Easy to select 'recipients' for some or all. Sometimes I email through Clubrunner, and other times I....
DOWNLOAD MEMBER DATA: I LOVE this feature. I have a presaved report for generating email addresses and then I sometimes email from my personal account. I have also used this feature to calculate most recent members, longest members, sponsor lists, classification lists, etc. By downloading into excel, you can sort the data any way you need!
BIRTHDAY/ANNIVERSARY: You can run reports to help to recognize member birthdays and club anniversaries.
RI Integration! YAY! No separate data entry!
This software is very powerful and yet fairly simple to use. If I become stymied, I submit a 'support ticket' and receive a response within 18-30 hours. One time that I submitted a security issue, they corrected their software that same day! I have been thrilled to use this software to help us keep our club organized.

Vantagens: Stated above

Desvantagens: Occasionally what I am trying to do is not clearly found.
Wish the member dues billing section was more flexible.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/01/2017
Tom S.
President
Serviços financeiros, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/01/2017

"Long time member has used ClubRunner for years at both the club and district levels."

Comentários: I've been a Rotarian since 1984. I've been involved both at the club and district level as we began to upgrade to a common computerized service function. Our district chose ClubRunner, and I've been involved with it since 2007. I am well familiar with club independent websites and their inability to keep up with changing technologies and their uselessness once key members left the club. Pre-ClubRunner efforts gave me less than desirable on-line experiences. ClubRunner changed all this. It took some time to learn the system, but I'm pleased that they have continued to upgrade their service, expand their service, and provide a variety of training tools to learn how to use the system. I was one of the system administrators in my district, and I found it easy to find and use the different tools available dealing with many of the aspects of the system. As an officer of my club, I found it easy to service the functions I needed there. I ran into occasional snags along the way, but they were usually cleared up quickly. Generally, I am very pleased with ClubRunner. I'm glad all the clubs in my district use it too. I don't use it on a daily basis like I have in the past, but I'm pleased to still see additions to service over time, and efforts being made to make the system more user friendly and more useful. Thanks.

Vantagens: I used the email system many times at the district level, along with finding and serving member info among the clubs in the district. I liked the district officer chart and the services that spun off that. I really like the document vault at the club level. We used to hold massive amounts in a cloud account, which is largely lost now for a variety of issues. Using ClubRunner to perform most of these functions electronically; and we used to store from paper records that were hard to retrieve -- all of this is good.

Desvantagens: It took many of us a while to: 1) switch to computer data entry; and 2) grow comfortable with paying money for a service we never used before. It took a mind shift, and a step back to survey what the advantages might be. The advantages were not clear when we first got started using a paid computer service. It wasn't until I was club president in 2007-08 to see what a sorry lack of information existed between my club, our district and our International headquarters -- and our club was just down the street from the International headquarters.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/01/2017