Quem usa esse software?

Beauty salons, Spa's, medical clinics, lawyers, teachers.

Avaliações médias

11 avaliações
  • Geral 5 / 5
  • Praticidade 5 / 5
  • Atendimento ao cliente 5 / 5
  • Recursos 4 / 5
  • Relação qualidade/preço 4.5 / 5

Detalhes do produto

  • Preço inicial 9,00 US$/mês
  • Versão gratuita Não
  • Avaliação gratuita Sim
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
  • Formação Documentos
  • Suporte Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • BookerLooker
  • http://app.bookerlooker.com/
  • Fundada em 2009

Sobre o Bookerlooker

An appointment management software for businesses of all sorts. Easy to use customer appointments, online booking and text reminders.
This is a system that provides many possibilities to choose services of beauty salons and other companies, that makes easier processes of rezervation, organization of visits, storage of data base and appointment history of Your clients.

Recursos do Bookerlooker

  • Acesso móvel
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de grupo
  • Banco de dados de clientes
  • Compromissos recorrentes
  • Gestão de reservas de quartos
  • Lembretes de compromissos
  • Pagamentos online
  • Reservas online
  • Sincronização de calendários
  • Várias localizações

As avaliações mais úteis do Bookerlooker

Our team is very happy about this software

Avaliado em 10/09/2016
Zehra K.
2-10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Found bookerlooker on the internet, also tried other 3 softwares, but bookerlooker was the most attractive software for me. I started to use boookerlooker and noticed better situation with no show ups of the clients, as they are used to get reminders now , so less no show ups. Easy and efficient tool.

Great software

Avaliado em 08/08/2016
Emma A.
Manager
13-50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: It is a great software. I love customer service, all problems solved fast. Much simpler from other software I have tried. Customers just love ability to book online.

Helped my buiness a lot!

Avaliado em 07/02/2016
Olivia M.
Owner
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
Relação qualidade/preço

Comentários: I used some free softwares before bookerlooer, but they never worked. Then I found bookerlooker. This software has many great feature that helps in my business. I am using it for couple of years now. It has great and fast support. But the most importsnt thing is that now clients can easily book when it is convenience for them and they get reminders, so less no show ups. Another feature that I like that each worker has his own login and he can set up his working hours and to see all his appoitments.

Nice product

Avaliado em 22/08/2013
Gg
Fonte da avaliação 
Fonte: GetApp
4/5
Geral
Praticidade
Recursos e funcionalidades
Suporte ao cliente
Relação qualidade/preço

Comentários: I've been using it for a month and it's great

Vantagens: great UX

Desvantagens: too expensive

Resposta dos fornecedores

por BookerLooker.com em 24/08/2013

Hi,

Thanks for feedback! I our pricing starts from $15, in many cases we are offering few months for free instead of one. Please contact me at [email protected] so that we could talk more about pricing and I believe we will find a solution for you and you will enjoy using our product

Thanks!

Irmantas

Bookerlooker makes business easier

Avaliado em 27/09/2016
Evelin H.
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Great software, all info about cleints in one place. Helps to track all employees , what appointements they have, if they have cancelled appoiments. Text reminders helps clients not to miss appointments.

Vantagens: All info in one place, helps to manage spa

Desvantagens: Nothing

Ler mais avaliações