Quem usa o Timely?

Software para gestão de empresas de salões e spas movimentados. O Timely ajuda a administrar os negócios para que você possa ter mais tempo para fazer o que gosta.

Conheça o Timely

O Timely é o software de reservas mais inteligente do mundo. É muito fácil gerenciar compromissos, clientes, vendas, equipe, estoque, relatórios e muito mais! Crie uma experiência perfeita para o cliente com reservas online, depósitos, pagamentos, pós-pagamento, vales-presente, campanhas direcionadas por SMS e mensagens automáticas por SMS ou e-mail. Preços transparentes, sem taxas de instalação, custos extras ocultos ou contratos furtivos. Descubra por que mais de 36.000 usuários em todo o mundo amam o Timely. Avaliação gratuita por 14 dias!

Timely - Informação

Timely

http://www.gettimely.com

Fundada em 2012

Timely - Preços

O Timely não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Timely a partir de 25,00 US$/mês.

Preço inicial

25,00 US$/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do Timely

Sistemas de Agendamento
Agendamento automatizado
Agendamento de aulas
Agendamento de compromissos
Agendamento de grupo
Agendamento de recursos
Agendamento em tempo real
Alertas/notificações
Cronograma de instalações
Gestão de reservas de quartos
Planejamento de pessoal
Várias localizações
Acesso para Celular
Agendamento automatizado
Agendamento de grupo
Banco de dados de clientes
Compromissos recorrentes
Gestão de reservas de quartos
Lembretes de compromissos
Pagamentos online
Reservas online
Sincronização de calendários
Várias localizações
Compromissos recorrentes
Gestão da folha de pagamento
Gestão de aluguel de cabines
Gestão de estoques
Gestão de funcionários
Perfis de clientes
Ponto de vendas (PDV)
Programa de fidelidade
Várias localizações
Agendamento de compromissos
Gestão da folha de pagamento
Gestão de estoques
Gestão de funcionários
Gestão de lista de espera
Lembretes de compromissos
Marketing por e-mail
Perfis de clientes
Ponto de vendas (PDV)
Programa de fidelidade
Folha de pagamento e comissões
Gestão de clientes
Gestão de compromissos
Gestão de estoques
Planejamento de pessoal
Ponto de vendas (PDV)
Programa de fidelidade
Conformidade com HIPAA
Fotos de antes e depois
Gestão de clientes
Gestão de compromissos
Gestão de estoques
Gestão de vales-presente
Pacotes de tratamentos
Cobrança e faturamento
Gestão de clientes
Gestão de compromissos
Gestão de funcionários
Gestão de práticas
Gestão de vales-presente
Marketing por e-mail
Notas SOAP
Ponto de vendas (PDV)
Várias localizações

Timely - Avaliações

Exibindo 5 de 630 avaliações

Geral
4,7/5
Praticidade
4,7/5
Atendimento ao cliente
4,7/5
Recursos
4,4/5
Relação qualidade/preço
4,6/5
Janelle M.
Manager
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/10/2017

"Great customer service, flexible plans to suit all our needs"

Comentários: Access 24/7 from wherever we are. Payments from our clients at all hours of the day as they book their appointments online.

Vantagens: The simplicity, it's easy to use and understand. No staff trainer required to use it, self explanatory. Easy to review calendar. Easy access from computer, devices or phones anywhere.

Desvantagens: It doesn't do a cash daily reconciliation or detailed breakdown of what is coming in each day. A few more email options to personalise follow ups with clients and rebooking reminder emails. It would be better if there were more fields we could fill in for each client and personalise them according to what we need to know about them.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/10/2017
Peter W.
Web Developer
Educação superior, 501-1000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 27/11/2018

"Organize your diary with ease!"

Vantagens: Very easy to use and train new users on. Intuitive dashboard and very clear user interface.
Timely has been optimized very well for mobile use, enabling us and our users to use this out-and-about.
The customization options of the widget and mini-site are great, and work well with lots of our systems.
The ability to send communications via SMS is very helpful, though not clear when initially purchased.

Desvantagens: The lack of language support really isn't great, especially at an organization with lots of international users (non-English speaking).
It wasn't particularly clear when we first purchased Timely that the ability to send SMS's wasn't part of the original plan, and had to purchase separately.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 27/11/2018
Ray W.
Owner/Operator
Serviços ao consumidor, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    2/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    2/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/09/2017

"I don't even know where to start!"

Comentários: It should work well for a single person operator looking for basic scheduling/tracking of appointments but if you've got a multiple staff and lots of products, definitely consider other options first. Timely has a lot of growing to do and at the current rate, it's going to be a very long growth!

Vantagens: The support team is fantastic and the application itself 'looks' great. Looks are very deceiving though. The most basic functions work well. Beyond that, there are plenty of issues, including lots of unfinished features.

Desvantagens: Far too many features are left unfinished. Every time something new is released I'm left somewhat shocked how basic functionality that could complete the feature is left out. Even Stock Management is tedious and unituitve. Something basic like not being able to make recurring appointments that have more than 1 service. Limited to a total of 160 characters for SMS. Sales Reports report incorrect/misleading figures. No customer accounts. No loyalty system. Can't create custom value gift vouchers on the fly (they all need to be preset amounts). If you have more than one staff member, you're going to be in for more surprises - good luck to you! There is far too many things to mention. I could go on but hopefully you get the point. Approach the application with caution, and if it means paying for additional month or two to PROPERLY test it out, do it! It could save you a lot of grief in the long run. Timely say they care about customer feedback but in the 2.5 years we've been using it, very little has been done to improve even basic functionality. In fact, not a single one of the things I've mentioned above has been addressed in that time. Given all the new (incomplete) features being released without first addressing the swarm of issues currently present is further proof.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/09/2017
Lisa L.
Owner
E-Learning, Profissional autônomo
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/03/2020

"Beautiful app that is also functional"

Comentários: It's a great app that does the job. It's not overly complicated and is very well-designed.

Vantagens: The design really is quite attractive for an alarm and reminder app. It's pleasing to look at. Fortunately, it's also easy to use!

Desvantagens: I wish it had a floating timer option so that I could still see the time while looking at other apps. This app is very good, though.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/03/2020
Michelle R.
Acupuncturist
Medicina alternativa, Profissional autônomo
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/12/2018

"Fantastic online booking system for sole practitioners"

Comentários: Client bookings continue to increase. Many new clients will choose me over another business because they can book online. I can easily see my financial situation for preparing tax statements. It's affordable, effective and easy to use.

Vantagens: The best and most important advantage for using this software is the ease it provides for my clients booking themselves in online. I get great feedback from clients.

Desvantagens: I often miss messages so maybe a pop up notification would be helpful.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/12/2018