Quem usa o Timely?

Software para gestão de empresas de salões e spas movimentados. O Timely ajuda a administrar os negócios para que você possa ter mais tempo para fazer o que gosta.

Conheça o Timely

O Timely é o software de reservas mais inteligente do mundo. É muito fácil gerenciar compromissos, clientes, vendas, equipe, estoque, relatórios e muito mais! Crie uma experiência perfeita para o cliente com reservas online, depósitos, pagamentos, pós-pagamento, vales-presente, campanhas direcionadas por SMS e mensagens automáticas por SMS ou e-mail. Preços transparentes, sem taxas de instalação, custos extras ocultos ou contratos furtivos. Descubra por que mais de 36.000 usuários em todo o mundo amam o Timely. Avaliação gratuita por 14 dias!

Timely - Informação

Timely

http://www.gettimely.com

Fundada em 2012

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Preço inicial

25,00 AU$/mês
25,00 US$/mês
59,00 US$/mês
10,00 US$/mês

Versão gratuita

Versão gratuita Não
Versão gratuita Sim
Versão gratuita Não
Versão gratuita Sim

Teste grátis

Teste grátis Sim
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Teste grátis Sim

Timely: implantação e suporte

Assistência

  • Email/Help Desk
  • FAQs/Fórum
  • Base de conhecimento
  • Suporte por telefone
  • Assistência 24/7
  • Bate-papo

Implantação

  • Nuvem, SaaS, baseado na web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Linux (desktop)
  • Android (celular)
  • iPhone (celular)
  • iPad (tablet)

Formação

  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos
  • Vídeos

Recursos do Timely

  • API
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de aulas
  • Agendamento de compromissos
  • Agendamento de eventos
  • Agendamento de grupo
  • Agendamento de recursos
  • Agendamento de tarefas
  • Agendamento em tempo real
  • Alertas do celular
  • Alertas/notificações
  • Arrastar e soltar
  • Atualização em tempo real
  • Banco de dados do cliente
  • Campos personalizáveis
  • Controle de comparecimento
  • Controles/permissões de acesso
  • Cronograma de instalações
  • Dados em tempo real
  • Formulários personalizáveis
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gestão da disponibilidade
  • Gestão de calendários
  • Gestão de comparecimento
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de reservas
  • Gestão do quadro de horários
  • Histórico do cliente
  • Imagem de marca personalizável
  • Indicador de disponibilidade
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Mensagens de SMS
  • Modelos personalizáveis
  • Notificações em tempo real
  • Pagamentos eletrônicos
  • Painel de atividades
  • Planejamento de pessoal
  • Portal de autoatendimento
  • Processamento de cartões de crédito
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
  • Reservas de quartos
  • Reservas online
  • Sincronização de calendários
  • Várias localizações

Ver lista completa de Sistemas de Agendamento

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Ver lista completa de Sistemas de Agendamento de Compromissos

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Ver lista completa de Sistemas para Salão de Beleza

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Ver lista completa de Software para Massagem Terapêutica

Timely - Alternativas

Mais alternativas ao Timely

Timely - Avaliações

Ler todas as 634 avaliações

Pontuação média

Geral
4,7
Praticidade
4,7
Atendimento ao cliente
4,7
Recursos
4,4
Relação qualidade/preço
4,6

Avaliações por pontuação

5
474
4
127
3
29
2
3
1
1

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Janelle M.
Janelle M.
Manager
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
  • Praticidade
  • Recursos e funcionalidades
  • Atendimento ao cliente
  • Relação qualidade/preço
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/10/2017

"Great customer service, flexible plans to suit all our needs"

Comentários: Access 24/7 from wherever we are. Payments from our clients at all hours of the day as they book their appointments online.

Vantagens: The simplicity, it's easy to use and understand. No staff trainer required to use it, self explanatory. Easy to review calendar. Easy access from computer, devices or phones anywhere.

Desvantagens: It doesn't do a cash daily reconciliation or detailed breakdown of what is coming in each day. A few more email options to personalise follow ups with clients and rebooking reminder emails. It would be better if there were more fields we could fill in for each client and personalise them according to what we need to know about them.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/10/2017
Natasha S.
Spa Director
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
  • Praticidade
  • Recursos e funcionalidades
  • Atendimento ao cliente
  • Relação qualidade/preço
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 27/05/2021

"Timely Software reviewed by a Software Extremist"

Comentários: Accessibility and modernity have become key benefits of doing business with Natashas Skin Spa, and of working for us.
Staff are perceived as more professional, feel more professional, and provide an overall better client experience. Clients and staff benefit, business makes more money, I personally am free to work from anywhere I like due to full time access via the cloud, and I now take month long holidays instead of being tied to the premises.

Vantagens: The best thing is the improved income - more bookings, more online bookings, more repeat bookings, more free marketing content produced by staff using the photo diary feature.

Desvantagens: Needs a strong set of reporting filters added to enable segmented marketing.

Resposta dos fornecedores

por Timely em 16/08/2021

Thank you so much for sharing your experience, Natasha. We really appreciate the consideration you put in when you chose us and we're thrilled to hear how we'll you're getting on - especially the month long holidays! x

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 27/05/2021
Ray W.
Owner/Operator
Serviços ao consumidor, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
  • Praticidade
  • Recursos e funcionalidades
  • Atendimento ao cliente
  • Relação qualidade/preço
  • Probabilidade de recomendação
    2/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/09/2017

"I don't even know where to start!"

Comentários: It should work well for a single person operator looking for basic scheduling/tracking of appointments but if you've got a multiple staff and lots of products, definitely consider other options first. Timely has a lot of growing to do and at the current rate, it's going to be a very long growth!

Vantagens: The support team is fantastic and the application itself 'looks' great. Looks are very deceiving though. The most basic functions work well. Beyond that, there are plenty of issues, including lots of unfinished features.

Desvantagens: Far too many features are left unfinished. Every time something new is released I'm left somewhat shocked how basic functionality that could complete the feature is left out. Even Stock Management is tedious and unituitve. Something basic like not being able to make recurring appointments that have more than 1 service. Limited to a total of 160 characters for SMS. Sales Reports report incorrect/misleading figures. No customer accounts. No loyalty system. Can't create custom value gift vouchers on the fly (they all need to be preset amounts). If you have more than one staff member, you're going to be in for more surprises - good luck to you! There is far too many things to mention. I could go on but hopefully you get the point. Approach the application with caution, and if it means paying for additional month or two to PROPERLY test it out, do it! It could save you a lot of grief in the long run. Timely say they care about customer feedback but in the 2.5 years we've been using it, very little has been done to improve even basic functionality. In fact, not a single one of the things I've mentioned above has been addressed in that time. Given all the new (incomplete) features being released without first addressing the swarm of issues currently present is further proof.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/09/2017
Danielle K.
Customer Service
Serviços ao consumidor, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
  • Praticidade
  • Recursos e funcionalidades
  • Atendimento ao cliente
  • Relação qualidade/preço
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/07/2021

"Timely will save you nothing but time!"

Comentários: Timely saves a lot of hours of back and forth scheduling.

Vantagens: Timely is really easy to use for both our company and the client who would be scheduling. We work remotely so scheduling can be tricky.

Desvantagens: I don't really have anything negative to say. Sometimes it freezes up when I am going in to edit events but it's not a huge issue.

Resposta dos fornecedores

por Timely em 16/08/2021

Thanks so much for your review, Danielle, so happy to hear how you're getting on x

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/07/2021
Michelle R.
Michelle R.
Acupuncturist
Medicina alternativa, Profissional autônomo
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
  • Praticidade
  • Recursos e funcionalidades
  • Atendimento ao cliente
  • Relação qualidade/preço
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/12/2018

"Fantastic online booking system for sole practitioners"

Comentários: Client bookings continue to increase. Many new clients will choose me over another business because they can book online. I can easily see my financial situation for preparing tax statements. It's affordable, effective and easy to use.

Vantagens: The best and most important advantage for using this software is the ease it provides for my clients booking themselves in online. I get great feedback from clients.

Desvantagens: I often miss messages so maybe a pop up notification would be helpful.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/12/2018