Quem usa o Timely?

Software para gestão de empresas de salões e spas movimentados. O Timely ajuda a administrar os negócios para que você possa ter mais tempo para fazer o que gosta.

Conheça o Timely

O Timely é o software de reservas mais inteligente do mundo. É muito fácil gerenciar compromissos, clientes, vendas, equipe, estoque, relatórios e muito mais! Crie uma experiência perfeita para o cliente com reservas online, depósitos, pagamentos, pós-pagamento, vales-presente, campanhas direcionadas por SMS e mensagens automáticas por SMS ou e-mail. Preços transparentes, sem taxas de instalação, custos extras ocultos ou contratos furtivos. Descubra por que mais de 36.000 usuários em todo o mundo amam o Timely. Avaliação gratuita por 14 dias!

Timely - Informação

Timely

http://www.gettimely.com

Fundada em 2012

Timely - Vídeo
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Timely - Visão geral de preços

O Timely não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Timely a partir de 25,00 US$/mês.


Preço inicial

25,00 US$/mês

Versão gratuita

Não

Teste grátis

Sim

Timely: implantação e suporte

Assistência

  • 24 horas por dia (representante ao vivo)
  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Nuvem, SaaS, web
  • Celular - iOS nativo
  • Celular - Android nativo

Formação

  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos

Recursos do Timely

  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de aulas
  • Agendamento de compromissos
  • Agendamento de grupo
  • Agendamento de recursos
  • Agendamento em tempo real
  • Alertas/notificações
  • Cronograma de instalações
  • Gestão de reservas de quartos
  • Planejamento de pessoal
  • Várias localizações

Ver lista completa de Sistemas de Agendamento

  • Acesso para Celular
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de grupo
  • Banco de dados de clientes
  • Compromissos recorrentes
  • Gestão de reservas de quartos
  • Lembretes de compromissos
  • Pagamentos online
  • Reservas online
  • Sincronização de calendários
  • Várias localizações

Ver lista completa de Sistemas de Agendamento de Compromissos

  • Compromissos recorrentes
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de aluguel de cabines
  • Gestão de estoques
  • Gestão de funcionários
  • Perfis de clientes
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Programa de fidelidade
  • Várias localizações

Ver lista completa de Sistemas para Salão de Beleza

  • Agendamento de compromissos
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de lista de espera
  • Lembretes de compromissos
  • Marketing por e-mail
  • Perfis de clientes
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Programa de fidelidade

Ver lista completa de Software de Barbearia

  • Folha de pagamento e comissões
  • Gestão de clientes
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de estoques
  • Planejamento de pessoal
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Programa de fidelidade

Ver lista completa de Software de SPA

  • Conformidade com HIPAA
  • Fotos de antes e depois
  • Gestão de clientes
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de vales-presente
  • Pacotes de tratamentos

Ver lista completa de Software de SPA Médico

  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de práticas
  • Gestão de vales-presente
  • Marketing por e-mail
  • Notas SOAP
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Várias localizações

Ver lista completa de Software para Massagem Terapêutica

Timely - Alternativas

Mais alternativas ao Timely

Timely - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4,7/5

Pontuação média

Praticidade 4,7
Atendimento ao cliente 4,7
Recursos 4,4
Relação qualidade/preço 4,6

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Janelle M.
Manager
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/10/2017

"Great customer service, flexible plans to suit all our needs"

Comentários: Access 24/7 from wherever we are. Payments from our clients at all hours of the day as they book their appointments online.

Vantagens: The simplicity, it's easy to use and understand. No staff trainer required to use it, self explanatory. Easy to review calendar. Easy access from computer, devices or phones anywhere.

Desvantagens: It doesn't do a cash daily reconciliation or detailed breakdown of what is coming in each day. A few more email options to personalise follow ups with clients and rebooking reminder emails. It would be better if there were more fields we could fill in for each client and personalise them according to what we need to know about them.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/10/2017
Jacob W.
Massage Therapist
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, Profissional autônomo
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    3 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    3 /5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 10/10/2020

"Spa Scheduling Software"

Comentários: Overall, I had a good experience with Timely and would be open to using the software again. However, I will most likely be shopping around to find a more effective software and maybe a cheaper one as well.

Vantagens: I used this software as an employee at a spa that I worked for, for almost 2 years. I had a good experience with Timely and enjoyed most of its features. The most beneficial aspect of Timely is getting notifications about appointments made through Timely. Communication is key for a small business with a number of employees, Timely allowed management to bypass certain communications by utilizing Timely.

Desvantagens: I didn't like all the content, options, and other features Timely offered. It was honestly very overwhelming trying to learn every aspect of Timely. I understand, having options is beneficial, but sometimes being simple is better. I was instructed by management to learn the software inside and out and it took quite a while to wrap my head around all the things Timely did and offered.

Resposta dos fornecedores

por Timely em 09/11/2020

Hi Jacob,
Thanks so much for taking the time to share your experience with Timely. I'm pleased that you enjoyed using our software and that we could help you communicate with your clients more effectively.
I can imagine being tasked with learning our whole system could take some time; we try to build features that are really flexible to meet our customer's needs but that can add some complexities. We're always working to make things easier for our users though and have been running some projects to improve and simplify our core user flows. I hope you'll give us another look if you're ever in the market for scheduling software again :)

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 10/10/2020
Ray W.
Owner/Operator
Serviços ao consumidor, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    3 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    2 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    3 /5
  • Probabilidade de recomendação
    2/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/09/2017

"I don't even know where to start!"

Comentários: It should work well for a single person operator looking for basic scheduling/tracking of appointments but if you've got a multiple staff and lots of products, definitely consider other options first. Timely has a lot of growing to do and at the current rate, it's going to be a very long growth!

Vantagens: The support team is fantastic and the application itself 'looks' great. Looks are very deceiving though. The most basic functions work well. Beyond that, there are plenty of issues, including lots of unfinished features.

Desvantagens: Far too many features are left unfinished. Every time something new is released I'm left somewhat shocked how basic functionality that could complete the feature is left out. Even Stock Management is tedious and unituitve. Something basic like not being able to make recurring appointments that have more than 1 service. Limited to a total of 160 characters for SMS. Sales Reports report incorrect/misleading figures. No customer accounts. No loyalty system. Can't create custom value gift vouchers on the fly (they all need to be preset amounts). If you have more than one staff member, you're going to be in for more surprises - good luck to you! There is far too many things to mention. I could go on but hopefully you get the point. Approach the application with caution, and if it means paying for additional month or two to PROPERLY test it out, do it! It could save you a lot of grief in the long run. Timely say they care about customer feedback but in the 2.5 years we've been using it, very little has been done to improve even basic functionality. In fact, not a single one of the things I've mentioned above has been addressed in that time. Given all the new (incomplete) features being released without first addressing the swarm of issues currently present is further proof.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/09/2017
Jennily S.
Full Specialist
Cosmético, Profissional autônomo
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/10/2020

"EASY SOFTWARE FOR BEGINNERS"

Vantagens: The thing I loved the most is that Timely will provide an invoice for tax purposes and to send to customers if need be. Setting up in general was fun and easy, definitely cut my time down in half.

Desvantagens: I would love Timely even more if I could add pictures of my work under my services when are booking so they know exactly what to book. I also wish the add ons didn’t have to be in a separate category and was listed under the service for easy add on.

Resposta dos fornecedores

por Timely em 09/11/2020

Hi Jennily,
Thanks for your review! So pleased to hear you're loving Timely, and those are some great ideas too! As you know we're always looking for ways to make software even better, I'll pass along your suggestions to our product team :)

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/10/2020
Michelle R.
Acupuncturist
Medicina alternativa, Profissional autônomo
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/12/2018

"Fantastic online booking system for sole practitioners"

Comentários: Client bookings continue to increase. Many new clients will choose me over another business because they can book online. I can easily see my financial situation for preparing tax statements. It's affordable, effective and easy to use.

Vantagens: The best and most important advantage for using this software is the ease it provides for my clients booking themselves in online. I get great feedback from clients.

Desvantagens: I often miss messages so maybe a pop up notification would be helpful.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/12/2018