15 anos ajudando empresas portuguesas
a escolherem o melhor software

Conheça vcita

Desenvolvido especialmente para pequenas empresas, o vCita facilita a gestão dos seus negócios:
>> Acompanhe facilmente as suas interações com clientes mantendo o histórico de pagamento de clientes com visualização de notas em um painel fácil de usar.
>> Gerencie seu faturamento com rapidez enviando estimativas, faturas e recibos com a sua marca. Envie lembretes automáticos de pagamento para evitar pagamentos atrasados.
>> Seja como os grandes: crie campanhas de e-mail e SMS elegantes. Capacite os clientes para agendarem compromissos pelo portal do cliente.

Quem usa vcita?

Pequenas empresas que prestam serviços. Mais de 100.000 usuários confiam no vCita em todo o mundo: contadores, advogados, empresas e consultores de marketing, treinadores, conselheiros, treinadores físicos, educadores e muito mais.

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Está em dúvida sobre o vcita? Compare com uma alternativa popular

vcita

vcita

4,5 (256)
35,00 US$
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
281
21
4,4 (256)
4,2 (256)
4,2 (256)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
84
1
4,9 (1 392)
4,8 (1 392)
4,8 (1 392)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao vcita

Fresha
Melhores recursos
Acesso para Celular
Confirmação/lembretes
Reservas online
Salesforce Sales Cloud
Melhores recursos
Contatos compartilhados
Para organizações e equipes de vendas
Rastreamento de clientes
HubSpot CRM
Melhores recursos
Banco de dados de contatos
Gerenciamento de contatos
Gestão de leads
Full Slate
Melhores recursos
Agendamento de compromissos
Confirmação/lembretes
Reservas online
Housecall Pro
Melhores recursos
Agendamento
Gestão de pedidos de trabalho
Histórico de faturas
Vagaro
Melhores recursos
Acesso para Celular
Confirmação/lembretes
Reservas online
Thryv
Melhores recursos
Automação de marketing
Faturação online
Integração de redes sociais
ProSeries Tax
Melhores recursos
Cumprimento Tributário
Cálculos de impostos
Seguimento de status
Method CRM
Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Gestão de leads
Sistema de calendário ou lembretes

Avaliações do vcita

Pontuação média

Geral
4,5
Praticidade
4,4
Atendimento ao cliente
4,2
Recursos
4,2
Relação qualidade/preço
4,2

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
66%
4
23%
3
5%
2
3%
1
3%
Joshua
Joshua
Digital Product & Marketing Expert, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Publicidade e marketing, Profissional autônomo
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

All around perfect solution for all types of businesses.

5,0 ano passado

Vantagens:

I love how this app was thought through very carefully. Everything you need is literally within the app.

Desvantagens:

I wasn’t very fond of the lack of offerings for integration. More partnerships would help with that.

Resposta do vcita

ano passado

Thanks for your feedback Joshua! We are so glad to hear vcita has helped you gain control. It's our honor to support you business! We have taken note of your request to expand partnerships and hope to offer additional integrations soon.

Asha
Physician//Owner, EUA
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, Profissional autônomo
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Great for scheduling, other features not so much

4,0 há 4 anos

Comentários: I was using acuity but looked for other software, because of hippa option. I was ecstatic to see the client portal, unfortunately it is not optimal. Most features however aren’t hippa compliant. Really I only use client portal for scheduling and share patient handouts. Patients don’t have to log in like other apps, as it recognizing emails.
Overall I do think it offers more than competition , but make sure you try every part to see what works for you and what doesn’t. Also customer service must be more present. Even after you pay they limit features until you use for a while , which is ridiculous.
They will be better if they make conscious effort to improve

Vantagens:

Able to customize scheduling page to be more professional and to distinguish services offered. Like the idea of client portal. Clients can go to portal to pay , schedule and can share documents. Works for me who share patient education handouts.

Desvantagens:

Some additional features are really glitchy and most features of the client portal I can’t use. When customers pay online , they are not taken to confirmation page or automated message . Messaging IS NOT secure , sometimes links In messages, don’t work. Documents are not secure. So since I’m using for health business, I had to get another program for secure messaging . Customer service good when you can each them, there is a 2 hour window only to call in a 24 hour day. Chat is not always available during business hours. It’s even worse if you are on east coast.

Agatha
Digital Marketer, EUA
Maquinário, 11 - 50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

vcita - a Great Tool For Business Scheduling

5,0 há 2 meses

Vantagens:

With vcita, appointment scheduling is easy and comes with great CRM capabilities

Desvantagens:

No issues with vcita. It is powerful and very helpful.

Buğra
IT, Turquia
Fabricação elétrica/eletrônica, 11 - 50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

Alternativas consideradas anteriormente:

Worst customer service

2,0 há 3 semanas Novo

Comentários: From sales to support, they have the worst customer relations team I’ve ever seen. They approve every question you ask during the sale, but after purchase, they claim that the approved topics were not accurate. Weeks after starting the membership, they schedule installation appointments. When I try to cancel an application I can’t use, they stall to avoid refunding the money

Vantagens:

I like that they say we have 200 employees but in reality it took weeks to schedule meeting

Desvantagens:

The app seems easy to use but in reality time consuming to set it. You need a customer relations team. Guess what, they are the worst

Vivian
Owner, EUA
Contabilidade, Profissional autônomo
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Get it!

5,0 ano passado

Comentários: Vcita has seriously freed up so much of my time with the automation and client portal. Now the client no longer have to call for a copy of their documents, they can just login and grab

Vantagens:

It’s too much to like. I like Everything about the software.

Desvantagens:

There’s nothing I really don’t like about the software.

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