18 anos ajudando empresas portuguesas
a escolherem o melhor software

Conheça vcita

Desenvolvido especialmente para pequenas empresas, o vCita facilita a gestão dos seus negócios:
>> Acompanhe facilmente as suas interações com clientes mantendo o histórico de pagamento de clientes com visualização de notas em um painel fácil de usar.
>> Gerencie seu faturamento com rapidez enviando estimativas, faturas e recibos com a sua marca. Envie lembretes automáticos de pagamento para evitar pagamentos atrasados.
>> Seja como os grandes: crie campanhas de e-mail e SMS elegantes. Capacite os clientes para agendarem compromissos pelo portal do cliente.

Quem usa vcita?

Pequenas empresas que prestam serviços. Mais de 100.000 usuários confiam no vCita em todo o mundo: contadores, advogados, empresas e consultores de marketing, treinadores, conselheiros, treinadores físicos, educadores e muito mais.

vcita Software - 1
vcita Software - 2
vcita Software - 3
vcita Software - 4
vcita Software - 5

Está em dúvida sobre o vcita? Compare com uma alternativa popular

vcita

vcita

4,5 (275)
35,00 US$
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
282
23
4,4 (275)
4,2 (275)
4,2 (275)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
0,00 €
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
88
1
4,9 (1 437)
4,8 (1 437)
4,8 (1 437)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao vcita

Fresha
Melhores recursos
Agendamento de compromissos
Confirmations/Reminders
Reservas online
Salesforce Sales Cloud
Melhores recursos
Banco de dados do cliente
CRM
Gestão de clientes
Schedulicity
Melhores recursos
Acesso para Celular
Gestão de compromissos
Reservas online
QuickBooks Enterprise
Melhores recursos
Cobrança e faturamento
Conciliação bancária
Geração de relatórios financeiros
Housecall Pro
Melhores recursos
Acesso para Celular
Agendamento
Cobrança e faturamento
Method CRM
Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Gestão de leads
Rastreamento de interações
Agiled
Melhores recursos
Cobrança e faturamento
Criação de faturas
Gerenciamento de contatos
Google Forms
Melhores recursos
Controles/permissões de acesso
Criador de questionários
Relatórios e análise de dados
Full Slate
Melhores recursos
Confirmations/Reminders
Gestão de compromissos
Reservas online

Avaliações do vcita

Pontuação média

Geral
4,5
Praticidade
4,4
Atendimento ao cliente
4,2
Recursos
4,2
Relação qualidade/preço
4,2

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
66%
4
23%
3
6%
2
3%
1
3%
Joshua
Joshua
Digital Product & Marketing Expert, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Publicidade e marketing, Profissional autônomo
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

All around perfect solution for all types of businesses.

5,0 há 2 anos

Vantagens:

I love how this app was thought through very carefully. Everything you need is literally within the app.

Desvantagens:

I wasn’t very fond of the lack of offerings for integration. More partnerships would help with that.

Resposta do vcita

há 2 anos

Thanks for your feedback Joshua! We are so glad to hear vcita has helped you gain control. It's our honor to support you business! We have taken note of your request to expand partnerships and hope to offer additional integrations soon.

Faith
Owner Educator, EUA
Gestão da educação, Profissional autônomo
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Well pleased

4,0 há 6 meses

Comentários: O really, I have had a good experience. I appreciated the personal tutorial at the beginning which helped me know how to best use the service.

Vantagens:

They fact that they allow for group scheduling really helps me with my business needs.

Desvantagens:

The website is a but complicated when it comes to scheduling my group services. I wish it just had a scheduling button.

STEVE
President, EUA
Construção, 51 - 200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

TOTAL LACK OF CUSTOMER SERVICE...

2,0 ano passado

Comentários: INCONSITANCY with the App. not only with loading time but can't log in several times a month for a week or so then "magically" we can log in (what the heck?? !!!)

Vantagens:

When it works, it's fine BUT when it doesn't load it's a damn Nigh mare burning Executive TIME and we alll know Time is Money. Not having a Live Body Customer Service Dept. in an insult from any service provider to their customers.

Desvantagens:

When I or my staff can't log in on our cell or desktop, we cannot solve even with resetting the password which an inconvenience. 2nd Google's Vcita's 800 & 855#'s for Customer Service DO NOT WORK and there is no other way to contact them except for AI bot questions with standard answers that do not help THUS TOTAL LACK OF CUSTOMER SERVICE which in this day and age is frankly pathetic. Plenty of similar services out there and exercise caution if you are considering Vcita.

Resposta do vcita

ano passado

Hello Steve, We are so sorry to hear about your experience. Not being able to log into your account must have been an extremely frustrating experience, and we apologize deeply for any inconvenience caused. We are committed to getting to the bottom of this issues and resolving it for you ASAP. Our customer support team can be contacted via this link: https://support.vcita.com/hc/en-us/requests/new We work with a this form of ticketing to allow you to share screenshots and other information needed for troubleshooting. On behalf of all of us at vcita, I would like to apologize again for the frustration. Your business is important to us and solving any account login issues it top priority.

mackenzie
instructor, EUA
Agricultura, 2 - 10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

vcita review

3,0 há 3 meses

Comentários: pretty good, it was very beginner friendly

Vantagens:

easy to navigate, easy to get in contact with clients

Desvantagens:

wish people had to pay before signing up, makes it hard to keep up with payments

Michelle
Owner/Head Dog Trainer & Behavior Consultant, Canadá
Veterinária, 2 - 10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Review

4,0 há 2 anos

Comentários: I needed a way for a small team to organize group classes, private appointments and lessons, communications with clients, and invoicing all in one tool. This does almost 95% of what I need, in one location.

Vantagens:

It contains all of our client information, calendar, scheduling, document sharing, invoicing and payments all in one convenient tool.

Desvantagens:

When there are issues, they are usually epic and the support team isn't quick about fixing them (if they get fixed at all). The Marketing tool is very basic and isn't 'pretty' enough for my monthly marketing Newsletter.

Software encontrado em