Quem usa o Copper?

Empresas que procuram um CRM bonito, intuitivo e simples, que automatize tarefas repetitivas e integre-se às ferramentas que já usam (Gmail, calendário, documentos, planilhas).

Conheça o Copper

Copper (anteriormente ProsperWorks CRM) é o CRM n° 1 para usuários de aplicativos do Google. Copper integra-se perfeitamente à G Suite, elimina a entrada manual de dados e é superfácil de usar. Se você puder usar o Gmail, saberá como usar o Copper.

Junte-se a mais de 12.000 clientes que adoram usar Copper e comece a vender mais com as equipes de CRM hoje.

Copper - Informação

Copper

https://www.copper.com/

Fundada em 2013

Copper - Preços

O Copper não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Copper a partir de 19,00 US$/mês.

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Preço inicial

19,00 US$/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do Copper

Sistemas de Automação de Vendas
Banco de dados do cliente
Geração de propostas
Gerenciamento de contatos
Gestão de campanhas
Gestão de canais
Gestão de chamadas
Gestão de comissões
Gestão de contratos
Gestão de leads
Gestão de oportunidades
Gestão de vendas de campo
Gestão territorial
Indicadores de desempenho
Marketing por e-mail
Previsão de vendas
Rastreamento de recomendações
Colaboração
Compartilhamento de arquivos
Controle de horas
Gerenciamento de documentos
Gestão de campanhas
Gestão de projetos
Gestão de tarefas
Acesso para Celular
Armazenamento de documentos
Cotizações e propostas
Geração de leads
Gestão de tarefas
Gestão territorial
Integração da automação de marketing
Integração de bate-papo interno
Integração de redes sociais
Lead Scoring
Marketing por e-mail
Segmentação
Sistema de calendário ou lembretes
Análise de dados do atendimento ao cliente
Bate-papo ao vivo
Catalogação e categorização
Controle de respostas por e-mail
Gestão do conhecimento
Indicadores de desempenho
Pesquisa
Portal de autoatendimento
Rastreamento do suporte ao cliente
Agendamento
Cotizações e propostas
Gestão de contratos
Gestão de projetos
Gestão do pipeline de vendas
Previsão
Rastreamento de clientes
Armazenamento de documentos
Bate-papo ao vivo
Cotizações e propostas
Digitalização de cartão de visitas/crachás
Gestão de tarefas
Gestão territorial
Integração da automação de marketing
Integração de redes sociais
Lead Scoring
Previsão
Segmentação
Sistema de calendário ou lembretes
Alertas de imóveis
Correspondência de cliente e imóveis
Gerenciamento de contatos
Gestão de campanhas
Gestão de leads
Marketing por e-mail
Rastreamento de interações
Rastreamento de recomendações
Segmentação
Colaboração
Gerenciamento de contatos
Gerenciamento de documentos
Gerenciamento de reuniões
Gestão de apresentações
Gestão de capacitação
Gestão de conteúdo
Gestão de leads
Gestão de metas e cotas
Gestão de propostas
Gestão do desempenho
Gestão territorial
Banco de dados de contatos
Contatos compartilhados
Ferramentas de prospecção
Gestão de leads
Gestão do pipeline de vendas
Importar/exportar contatos
Pesquisa e filtro
Rastreamento de interações
Segmentação
Captura de leads
Distribuição de leads
Ferramentas de prospecção
Gestão de campanhas
Gestão do pipeline
Lead Nurturing
Lead Scoring
Rastreamento de fonte
Rastreamento de interações
Segmentação de leads

Copper - Avaliações

Exibindo 5 de 410 avaliações

Geral
4,4/5
Praticidade
4,5/5
Atendimento ao cliente
4,3/5
Recursos
4,1/5
Relação qualidade/preço
4,1/5
Scott G.
General Manager
Serviços e tecnologia da informação, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/07/2020

"The CRM for sales team on Gsuite"

Comentários: I've used a lot of CRMs, from Salesforce to Pipedrive. Copper is hands down the best. Easy to use, easy for the team to adopt but still very powerful under the hood.

Vantagens: Automated data entry. Pre-populates a lot of my contacts data so adding new leads is a simple point and click.
The gmail integration is amazing. I can get a clear picture of my entire relationship from where I work - gmail.
Im really starting loving the workflow automations and cool calculated fields I can make now.

Desvantagens: I'd like to see a better native integration with an email automation software

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/07/2020
Janna W.
owner
Artes e artesanato, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/04/2020

"Copper is helping me keep track of my customers"

Comentários: Overall it has been helpful to keep track of my contacts. I wish that there were more features for the lower price point, like marketing and email features.

Vantagens: I like that it syncs to my Gmail and automatically goes back through 1 year of communication to add all those emails to my connections with my contacts. The Gmail extension makes it super easy to add new contacts to my CRM and keep track of our conversations. It also makes it easy to keep track of leads and opportunities and what stage they are at. The Task function is nice how it adds to-do items to my calendar and sends me reminders. That is helpful so I don't forget to do things daily.

Desvantagens: It's pretty expensive for only one user and many of the best features of it are only available for the higher pay level. Also, it's doable to use from Gmail on a phone but not easy. I wish the app extension worked better.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/04/2020
Sam L.
Head of Digital Marketing
Ócio, viagens e turismo, 13-50 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    2/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    1/5
  • Atendimento ao cliente
    2/5
  • Relação qualidade/preço
    2/5
  • Probabilidade de recomendação
    2/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/05/2019

"Basic CRM, looking for automated workflows, look elsewhere!"

Comentários: Copper is our CRM and is only used for our sales team. Our products are a mobile app and website that generate leads that go into Copper in which our sales team is able to qualify and view all communication with prospects and move them along the appropriate pipeline. One of the main problems that Copper solves for us is integrating with Slack and their mobile app to update us real-time of new leads. Also, a nice feature of Copper is their integration with G Suite (since Copper is a Google Product), that keeps track of all communication with each prospect. From a more technical perspective, Copper has a quite robust API that allows us to connect our mobile app attribution platform, Slack, PostgresSQL, and chatbot Intercom.

Vantagens: One of the main benefits of Copper is real-time reports. We are able to breakdown won and lost revenue amongst our sales team and also account for projected sales revenue based on the opportunities in the pipeline and the expected close rate of those opportunities. Copper has automated actions that allow us to move prospects through pipelines effectively. We set automated reminders and tasks for opportunities based on their pipeline and stage within the pipeline. These reminders and tasks are also emailed and sent as a push notification to each respective lead owner.Copper has automated actions that allow us to move prospects through pipelines effectively. We set automated reminders and tasks for opportunities based on their pipeline and stage within the pipeline. These reminders and tasks are also emailed and sent as a push notification to each respective lead owner. We are a big fan of the Copper newsletters. They provide a clear roadmap of what to expect from them from a product development standpoint and what to expect next. Their emails are easy to digest, and optimized for mobile. Also, they ask for user input that has been integrated into their roadmap.

Desvantagens: While Copper has a quite robust API, they do not have any webhook receiver URLs. In order to effectively communicate data between Copper and another platform is through a paid Zapier account or Tray.io. Automated actions are nice, but the work flow automations are extremely limited. We are not able to send users automated emails, push notifications when they enter a new stage of a pipeline. More direct integrations with messaging services - transactional + marketing email services, push notification platforms, chat services.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/05/2019
Luis manuel F.
VP Of Sles
Serviços ao consumidor, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/06/2020

"Copper nos ahorra tiempo"

Comentários: La apropiacion de la herramienta en el equipo de trabajo nos permitido entender los datos comerciales que a su vez nos permitio mejorar las ventas

Vantagens: La integracion con Gsuite nos ahorra tiempo teniendo todo en un sola pantalla nos permite actualizar el CRM mientras trabajamos en el correo electrónico

Desvantagens: Lo que mas me gusta es lo simple de la herramienta pero es super robusta

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/06/2020
Jacqueline C.
Broker/Owner
Imobiliárias, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/02/2020

"Intuitive, Inclusive & Scalable"

Comentários: Wonderful! The customer service is AMAZING and overall we have converted so much more closed business as a result of effective lead and pipeline management within our company.

Vantagens: The ability to manage leads, manage pipelines, and store data, along with the ability to automate lead management.

Desvantagens: the lack of ability to integrate with other softwares, the lack of commission management features, and the lack of ability to specifically disburse leads automatically based on tracked conversion rates

Resposta dos fornecedores

por Copper em 03/03/2020

Solid feedback that we'll be sharing with our team. Thank you, Jacqueline!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/02/2020