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SimplyBook.me

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SimplyBook.me: implantação e suporte

Assistência

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Implantação

  • Nuvem, SaaS, baseado na web
  • Android (celular)
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Formação

  • Ao vivo online
  • Webinars
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Recursos do SimplyBook.me

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  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de aulas
  • Agendamento de compromissos
  • Agendamento de eventos
  • Agendamento de grupo
  • Agendamento de recursos
  • Agendamento de tarefas
  • Agendamento em tempo real
  • Alertas do celular
  • Alertas/notificações
  • Arrastar e soltar
  • Atualização em tempo real
  • Banco de dados do cliente
  • Campos personalizáveis
  • Controle de comparecimento
  • Controles/permissões de acesso
  • Cronograma de instalações
  • Dados em tempo real
  • Formulários personalizáveis
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gestão da disponibilidade
  • Gestão de calendários
  • Gestão de comparecimento
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de reservas
  • Gestão do quadro de horários
  • Histórico do cliente
  • Imagem de marca personalizável
  • Indicador de disponibilidade
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Mensagens de SMS
  • Modelos personalizáveis
  • Notificações em tempo real
  • Pagamentos eletrônicos
  • Painel de atividades
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  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
  • Reservas de quartos
  • Reservas online
  • Sincronização de calendários
  • Várias localizações

Ver lista completa de Sistemas de Agendamento

  • API
  • Acesso para Celular
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  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de aulas
  • Agendamento de eventos
  • Agendamento de grupo
  • Alertas/notificações
  • Banco de dados de clientes
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados do cliente
  • Calendário de eventos
  • Campos personalizáveis
  • Cobrança e faturamento
  • Compromissos recorrentes
  • Confirmação/lembretes
  • Controles/permissões de acesso
  • Convites e lembretes por e-mail
  • Formulários personalizáveis
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gestão da disponibilidade
  • Gestão de calendários
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  • Gestão de compromissos
  • Gestão de funcionários
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  • Histórico do cliente
  • Imagem de marca personalizável
  • Importação/exportação de dados
  • Indicador de disponibilidade
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  • Integração de site
  • Integrações de terceiros
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  • Notificações em tempo real
  • Pagamentos eletrônicos
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  • Portal do cliente
  • Processamento de cartões de crédito
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
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Ver lista completa de Sistemas de Agendamento de Compromissos

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  • Classificações/avaliações
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  • Gestão de calendários
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  • Gestão de compromissos
  • Gestão de descontos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de preços e margens
  • Gestão de promoções
  • Gestão de reservas
  • Gestão de reservas
  • Gestão de taxas
  • Histórico do cliente
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  • Integração de redes sociais
  • Integração de site
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Mensagens de SMS
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  • Modelos personalizáveis
  • Observações da reserva
  • Pagamentos eletrônicos
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  • Processamento de cartões de crédito
  • Processamento de pagamentos
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  • Relatórios e estatística
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  • Reserva de atividades
  • Reserva de terceiros
  • Reservas de quartos
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  • Sistema de calendário ou lembretes
  • Suporte do cliente
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Ver lista completa de Sistemas de Reservas Online

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  • Agendamento de condutores
  • Agendamento de eventos
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  • Compatível com iCalendar
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  • Contabilidade
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  • Controle de horas
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  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de faturas
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  • Gestão de alunos
  • Gestão de calendários
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de formulários
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de inscrições
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  • Gestão de reservas
  • Gestão de vales-presente
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  • Indicadores de desempenho
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  • Múltiplas contas de usuário
  • Pagamentos eletrônicos
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  • Painel de atividades
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  • Processamento de faturas
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Ver lista completa de Sistemas para Autoescola

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  • Calendário de eventos
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  • Formulários personalizáveis
  • Gerenciamento de faturas
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  • Gestão de calendários
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  • Gestão de clientes
  • Gestão de comparecimento
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de descontos
  • Gestão de eventos
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de inscrições
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  • Gestão de reservas
  • Gestão de reservas
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Ver lista completa de Sistemas para Estúdio de Pilates

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  • Gestão de reservas
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Ver lista completa de Sistemas para Pet Shop

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  • Gestão de comissões
  • Gestão de compromissos
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Ver lista completa de Sistemas para Salão de Beleza

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Ver lista completa de Software de Aviso de Compromissos

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Ver lista completa de Software de Barbearia

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Ver lista completa de Software de Calendário

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Ver lista completa de Software de Estúdio de Tatuagem

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  • Check-in e check-out pessoal
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  • Controle de comparecimento
  • Cronograma de instalações
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  • Gerenciamento de e-mails
  • Gestão da comunicação
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  • Gestão de calendários
  • Gestão de classes
  • Gestão de clientes
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  • Gestão de compromissos
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de descontos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de eventos
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  • Relatórios e estatística
  • Relatórios personalizáveis
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Ver lista completa de Software de Fitness

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  • Agendamento automatizado
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  • Agendamento de eventos
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  • Gestão de clientes
  • Gestão de comissões
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de descontos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de funcionários
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  • Gestão de reservas
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Ver lista completa de Software de SPA

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  • Agendamento de eventos
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  • Gestão de compromissos
  • Gestão de descontos
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  • Leitura de código de barras/tíquetes
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  • Mensagens de SMS
  • Modelos personalizáveis
  • Pacotes de tratamentos
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  • Reservas online
  • Sincronização de calendários
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Ver lista completa de Software de SPA Médico

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  • Agendamento de aulas
  • Agendamento de eventos
  • Alertas/notificações
  • Banco de dados do cliente
  • Calendário de eventos
  • Classificação de faixas
  • Cobrança e faturamento
  • Cobrança recorrente ou de assinaturas
  • Comunicação com associados
  • Contas de clientes
  • Controle de comparecimento
  • Convites e lembretes por e-mail
  • Cronograma de instalações
  • Formulários personalizáveis
  • Gerenciamento de e-mails
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  • Gestão de calendários
  • Gestão de classes
  • Gestão de clientes
  • Gestão de comparecimento
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de estoques
  • Gestão de eventos
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de inscrições
  • Gestão de instrutores
  • Gestão de modelos
  • Gestão de reservas
  • Histórico de transações
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  • Inscrição online
  • Integração de redes sociais
  • Integração de site
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  • Marketing por e-mail
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  • Painel de atividades
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  • Ponto de vendas (PDV)
  • Portal de autoatendimento
  • Portal do cliente
  • Processamento de cartões de crédito
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
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Ver lista completa de Software para Artes Marciais

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  • Formulários personalizáveis
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  • Gestão de calendários
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  • Gestão de comparecimento
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de descontos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de eventos
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de inscrições
  • Gestão de reservas
  • Gestão de reservas
  • Gestão do pessoal
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  • Integração de redes sociais
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  • Lembretes
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Ver lista completa de Software para Centro de Yoga

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  • Imagem de marca personalizável
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  • Integração de site
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Marketing por e-mail
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Ver lista completa de Software para Estúdio de Dança

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SimplyBook.me - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4,6/5

Pontuação média

Praticidade 4,4
Atendimento ao cliente 4,6
Recursos 4,5
Relação qualidade/preço 4,5

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Jesus P.
CEO/President
Publicidade e marketing, Profissional autônomo
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/04/2021

"Affordable and Powerful Booking Software"

Comentários: This software works very well for booking. We had complicated requirements for customer support and coaching and this software handled both well.

Vantagens: I loved the features included with the base package and the ability to add extra features alacarte to keep costs low. Customers can self-cancel and outgoing emails can be customized. Zapier included!

Desvantagens: The moment you need an extra feature after your first three alacarte ones, the price jumps up into the next alacarte tier. Also, you cannot create booking "buffers" or delays for different departments. For example, if you want customer service customers to wait at least 1 hour before booking a customer service call, but want coaching customers to wait 24 hours before booking a call, it cannot accommodate those different delays in different departments. The entire company must be either a 1 hour delay, or a 24 hour delay.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/04/2021
Dianne R.
Admin
Artes e artesanato, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/09/2020

"Just what we needed."

Comentários: I looked very hard for a better affordable service for my needs, but I kept coming back to Simply Book Me.

Vantagens: I like that you can add on features and that it integrates with WordPress. Also, we took a pretty long break due to the pandemic, but when I logged in five months later, all of my data was there, waiting for me. We have multiple income streams from finished pottery and bisque ceramics, as well as from instruction and studio rental. We use Simply Book Me for booking studio sessions. It is nice because we can control how many sessions can be booked at the same time and the customer can choose to pay via the booking site or at the session. I am excited to see that we can promote related products as well.

Desvantagens: One downside is paying a monthly or yearly fee for something you may only use intermittently. However, the price is affordable enough that it is painless to absorb the cost into product pricing and much cheaper for us and the customer than other scheduling and/or event services. The flow and feel of this platform, for both the administrator as well as the user, is a bit awkward. I would prefer a more modern polish to the interface, similar to other event and scheduling software. The user interface is styled similar to WordPress, but it is less intuitive. The same goes for making appointments. It takes a bit to really understand how to use it. I find that I have to do a little hand-holding with my customers. This fits with our brand, so it isn't a deal-breaker, but nonetheless worth noting.

Resposta dos fornecedores

por SimplyBook.me em 30/09/2020

Dear Dianne,

Thank you so much for taking the time to leave us your feedback, we truly appreciate it!

We are just about to start redoing the design for admin interface, so gradually you should see some improvements there. If you are finding the booking flow of your booking website cumbersome, please reach out to our Live Chat and ask them to suggest changes to make it more intuative for your clients.

All the best
The SimplyBook.me team

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/09/2020
John S.
Owner
Serviços ao consumidor, Profissional autônomo
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    3 /5
  • Praticidade
    3 /5
  • Recursos e funcionalidades
    2 /5
  • Atendimento ao cliente
    2 /5
  • Relação qualidade/preço
    1 /5
  • Probabilidade de recomendação
    4/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/02/2019

"Overpriced and under spec'd"

Comentários: IF I could find another system that had the functionality I need I would move to that one. The cost would not be an issue if it had a better base product.
If you only need basic then stick with some of the free options out their.
I have made about 20 suggestions with zero idea of when or IF they will even be considered.
After trying or looking at around 50 systems I feel it is the lesser evil of what is out their.
I am not asking for much but they think they know better what people want/need.

Vantagens: Allows for a degree of automation to my business. I can show images and descriptions for my categories and services which a lot of other systems do not. Like the drag a slot function in calendar. Like the SMS and email reminder system (but could be better!) It adapts to most types of business which many others do not.

Desvantagens: Very expensive for what it offers.
It costs a lot of money to get a reasonably functional system by paying for all the add ons and extras.
If the core was better then I would be happy to pay for my business specific add ons.
Customer service is more of a cut and paste script routine.
There is no place other than sending via customer service to place suggestions. It needs a dedicated place to post suggestions so that all other users can vote on them.
The company just say that they look at all suggestions. The problem with that is no one else gets to see those suggestions and thing Oh thats a great idea.
Plus it does not provide real life feedback doing it their way.
I made these in the very first day of use
Suggestions /Requirements for SimplyBook.me
1) Email templates should have a WYSIWYG editor
2) There should be a Block Out option when making a booking on the calendar (admin only)
3) Emails should be sent in HTML not plain text. At least an option should be available.
4) There needs to be a “Pending Booking” email template.
5) It should be possible to switch on and off any email or SMS rather than all on or all off.
6) This booking software really would benefit from and APP the website as it stands doe not even work/view properly on mobile.
7) There should be multi buy option. Customers may want to book 1 or 10 or 100 of the same service. It should be easy to add a figure for quantity required.
8) There should be a multi cart function

Resposta dos fornecedores

por SimplyBook.me em 25/02/2019

Dear John,

Thank you for taking the time to give us your valuable feedback, we appreciate that.

FIrst of all I am glad to hear that out of 50 systems investigated you did find that we were the most flexible one.

But of course we can not solve everything 100% for every single company we have as we have tens of thousands of clients. Our goal is that our system solves everything for 90% of users, but some users may have so specific demands that only a system, developed especially for them will fully resolve the needs.

Until you have someone that creates such a system for you, We are happy to have you as user of our system and hope the system easily pays for itself as we believe it does for most of our users.

Kind regards
The SimplyBook.me team

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/02/2019
Korie T.
Owner/Founder
Entretenimento, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/03/2021

"I did my research and found a great fit!"

Comentários: My experience has been awesome! I was able to seamlessly set up my site with ease, set up my payment processor and have a beautifully designed live booking page for clients to book. I highly recommend this for small businesses and providers who accept appointments.

Vantagens: I love how user friendly this software is! I found the video tutorials very helpful and the customer service was prompt and friendly. I appreciate how they would always send article links to refer back to after the chat and would email me when we got disconnected. I also love the booking site themes to choose from, they are all very well designed.

Desvantagens: If I had to give one improvement it would be to allow users to get more than three custom features with the first upgrade tier. I would have loved to get five to test it out, and would have definitely upgraded once my business bookings began. The jump from three to unlimited is a big jump, maybe offer a tier in between for new subscribers. Other than that the software itself is pretty amazing.

Resposta dos fornecedores

por SimplyBook.me em 15/03/2021

Hi Korie,

Thank you so much for taking the time to leave us your fantastic feedback, we appreciate it greatly!

All the best
The SimplyBook.me team

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/03/2021
Silvina E.
Co-Owner and Vision Lead
Varejistas, 2-10 funcionários
Usou o software por: Avaliação gratuita
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    3 /5
  • Recursos e funcionalidades
    3 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/01/2021

"Going past the trial will invest."

Comentários: I am excited to be able to make booking easier for my clients and on social media.

Vantagens: The ease of implementation to outside apps. The facebook and website integration ease is well done.

Desvantagens: Editing the booking landing page. Fortunately, I have web builder knowledge and that is helping but your system is not user friendly nor provide helpful items such as best size of banner image for templates.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/01/2021