Quem usa esse software?

Qualquer empresa que tenha um aplicativo de Internet e ofereça um produto com avaliação gratuita ou freemium se encaixa no perfil ideal dos clientes da Appcue.

Avaliações médias

62 avaliações
  • Geral 5 / 5
  • Praticidade 5 / 5
  • Atendimento ao cliente 5 / 5
  • Recursos 4.5 / 5
  • Relação qualidade/preço 5 / 5

Detalhes do produto

  • Preço inicial 249,00 US$/mês
    Veja detalhes de preços
  • Versão gratuita Não
  • Avaliação gratuita Sim
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
  • Formação Pessoalmente
    Ao vivo online
    Webinars
    Documentos
  • Suporte Horário comercial

Dados sobre o fornecedor

  • Appcues
  • http://appcues.com
  • Fundada em 2013

Sobre o Appcues

Appcues é a maneira mais fácil de personalizar a experiência do produto sem alterar nenhum código. Usuários não técnicos podem criar tutoriais exclusivos em menos de 10 minutos, com um construtor de fluxo fácil de usar (extensão ao Chrome).

Empresas como Litmus, Adroll e Wistia usam Appcues para adoção de novos recursos, integração de usuários, comunicações no aplicativo e mais! Fornece padrões de interface do usuário para implementar no aplicativo. Você pode criar, publicar e medir cada experiência sem código.

Recursos do Appcues

  • Animação
  • Mapas térmicos
  • Para dispositivos móveis
  • Para sites
  • Pesquisa de usuário
  • Prototipagem
  • Registro de atividade da tela
  • Testes de usabilidade
  • Testes não moderados
  • Trajetórias dos usuários
  • Análise de dados de conteúdo
  • Gestão da experiência
  • Marketing baseado em contas
  • Mecanismo de recomendações
  • Perfis de clientes
  • Personalização de sites
  • Salvar carrinho abandonado
  • Segmentação contextual
  • Segmentação de campanhas
  • Segmentação por comportamentos
  • Testes A/B

As avaliações mais úteis do Appcues

Great Onboarding Solution

Avaliado em 17/12/2018
Training Specialist III
Software, 13-50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
3 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
Suporte ao cliente
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Vantagens: We discovered AppCues after making the decision to go with a third-party onboarding software instead of writing it ourselves. This gave us more flexibility in terms of who could control and publish the content (it did not have to be someone on the dev side). We did have some dev and UX involvement initially, but we are pretty much up and running independently now that we have some published flows under out belt. We've used this for onboarding trial users/new customers, feature releases, training notificaitons, and scheduled maintenance notifications so far, but the possibilities seem endless. We do plan to utilize the platform for NPS surveys in the future, but haven't tried it out yet. We have come across a bug or two along the way, but the support team has always been responsive. They have a great trial option as well when evaluating the service. For the price, it was a no brainer for us compared to their competitors and we've been very happy so far.

Desvantagens: Would be great if they offered an "opt-out" or unsubscribe option. I do worry about users getting annoyed of seeing certain message groups, like training notifications, etc. It would also be great to have a better format for exports, especially when survey results are involved. Right now they are dumped to an excel spreadsheet which we can further manipulate, but it would be great if it were quicker and easier to get to that data.

LOVE Appcues!

Avaliado em 09/11/2018
Jessica G.
Product Manager
E-Learning, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: We have been using Appcues to deliver our new release announcements. Being a fast growing software company, we release features usually every week or every other week. It is extremely important we keep all our clients informed and up to speed on the platform's most recent capabilities. We need to be able to easily and quickly inform people of these releases in-app and with context. Appcues has allowed us to ensure people are in the know at all times.

Vantagens: Appcues is a great tool. It is extremely user-friendly, allowing you to create impactful flows that help deliver messages, info and helpful tips directly to your customers. The people at Appcues have been amazing since day 1, always checking in to ensure we found success with their product. I have nothing but good thing to say about Appcues!

Desvantagens: There are one or two UX improvements I would make but overall I can't say there is much I dislike!

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