SalesSeek

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da SalesSeek

Quem usa o SalesSeek?

Empresas B2B interessadas em melhorar seus processos de vendas, relacionamento com clientes e gestão de dados com forte visualização e customização de seu sistema de CRM.

Conheça o SalesSeek

A gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês) do SalesSeek é uma plataforma de negócios tudo-em-um, criada para ajudar grandes equipes a centralizar e gerenciar os dados de seus clientes. Supervisione suas oportunidades no funil de vendas visual e acompanhe a atividade individual, desde cobrança e pagamentos até marketing e suporte. Os gerentes obtêm um resumo completo do desempenho da equipe e dos indicadores-chave de desempenho (KPIs na sigla em inglês), enquanto os membros da equipe têm a capacidade de trabalhar de forma colaborativa em todas as contas acessando os dados do cliente necessários para obter mais negócios.

SalesSeek - Informação

SalesSeek

http://salesseek.net/

Fundada em 2012

SalesSeek - Preços

O SalesSeek não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do SalesSeek a partir de 48,00 US$/mês.

Preço inicial

48,00 US$/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do SalesSeek

Software CRM
Acesso para Celular
Armazenamento de documentos
Cotizações e propostas
Gestão de tarefas
Gestão territorial
Integração da automação de marketing
Integração de bate-papo interno
Integração de redes sociais
Lead Scoring
Marketing por e-mail
Segmentação
Sistema de calendário ou lembretes

SalesSeek - Avaliações

Exibindo 5 de 35 avaliações

Geral
4,4/5
Praticidade
4,5/5
Atendimento ao cliente
4,7/5
Recursos
4,3/5
Relação qualidade/preço
4,5/5
Elliott D.
Growth Specialist
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 10/11/2017

"Tremendous software, phenomenal value, incredible customer support"

Vantagens: SalesSeek is a disruptor in the realm of CRMs. Features include: CRM, Sales Funnel Management, Automated Email campaigns, Social Listening, Website tracking, Reporting, Forecasts, (assigning) Tasks amongst team members, email address lead capture, and more. Their UX is one-of-a-kind, and having spent weeks reviewing many vendors, SalesSeek outdoes many of the bigger players; both in terms of simplicity, automation triggers and comprehensiveness. The SalesSeek customer service is without-a-doubt some of the best customer service I have ever experienced. They pride themselves on it, and do so with good reason. Rate at which updates are being released is insane.

Desvantagens: Once you get used to the new software - as with any - you're up and running in no time. Current integrations aren't as diverse as the likes of SalesForce (to be expected), but the current integrations are more than sufficient - plus new integrations are frequently added.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 10/11/2017
Peter L.
Founder
Software, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/10/2018

"Great alternative to Hubspot"

Comentários: The core CRM may cost more than the free HubSpot, but as soon as you start using HubSpot properly, it becomes eye-wateringly expensive. SalesSeek is a capable (albeit slightly overdesigned) alternative that is far better value. Good, well thought through features. The price and LinkedIn functionality has persuaded us to move over from HubSpot.

Vantagens: In addition to the perfectly competent set of features for adding organisations, clients and deals, there are some nice features that set SalesSeek apart from the myriad of CRM out there: particularly like the LinkedIn Enrichment which quickly adds new leads from LinkedIn. The sales funnel is nice. Also like the capability to separate deal revenue by services and product.

Desvantagens: The UI is a bit... not right. Nothing badly wrong, but just not as slick as HubSpot. It gives the impression of a junior graphic designer being let loose on what should be a practical business tool. Also something not quite right with the search capabilities in list view for orgs and individuals. Its just that it does not quite feel like a serious business tool. Still, this is a bit nit picking and some people do seem to think its pretty. I am sure it will evolve and nothing to stop your using it.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/10/2018
Andrew R.
Customer success manager
Serviços e tecnologia da informação, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    2/5
  • Atendimento ao cliente
    2/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/04/2020

"Neither good nor bad"

Comentários: It's a basic CRM/Database with limited reporting and tracking of staff activities. We still have to use Google docs a lot to get what we needed conpleted

Vantagens: Sales seek puts all of our information about customer records into one Manea gable place. Meaning a number of us can work on deals at the same time.

Desvantagens: Far too many workarounds to get automation actually working within the system. It is not very user friendly and the search functionality is extremely clunky and poor. Crashes and goes slow a lot

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/04/2020
Jonathan B.
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/03/2017

"Value for money"

Comentários: Salesseek is certainly value for money. They have a proactive approach to making company-specific alterations and the customer service is quick and personal. In places the system can be rigid (especially regarding search parameters) and sometimes over-simplistic but the system does what we require it to do.

Vantagens: It is value for money and the funnel display is good/simple to use.

Desvantagens: The rigid search parameters - things like spaces and plus signs instead of ampersands means people using our system often miss existing entries and create duplicates. The grouping is sometimes a bit clunky and messy. The web analytics that show where people are viewing the site from are essentially irrelevant because they just show service provider not actual companies.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/03/2017
Harry K.
Community Host
Arquitetura e planejamento, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/03/2017

"Finally something I enjoy using"

Comentários: SalesSeek provides a great alternative for the young growing businesses out there. It's not clunky like many alternatives, it's intuitive, easy to use, and pleasant to look at! This is really helping us manage our contact database that is growing everyday. Before we were overwhelmed with spreadsheets and people's contact details scattered. Now we can be smart about managing contacts and also how we interact with them through the various marketing functionality.

Vantagens: Visualisations and the intuitiveness of the UX/UI

Desvantagens: Deleting large amounts of contacts sometimes takes a little while to process however this is not something we do that often.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/03/2017