Conheça o Accelo

O Accelo combina as principais necessidades de vendas, gestão de projetos, adiantamentos, tíquetes de serviço e colaboração em uma plataforma para empresas de serviços de pequeno a médio porte; e facilita atribuir trabalho, acompanhar o andamento, ver orçamentos e lucratividade em tempo real. O Accelo ajuda você a obter visibilidade do desempenho de toda a empresa para que possa entregar facilmente o trabalho que os clientes apreciam.

Quem usa o Accelo?

Qualquer organização de serviço profissional que atenda clientes e faça o faturamento por tempo. O Accelo simplifica todos os processos de atendimento ao cliente em um só local, gerenciando cronogramas e projetos da equipe.

Onde o Accelo pode ser implantado?

Nuvem, SaaS, baseado na web, Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

Sobre o fornecedor

  • Accelo
  • Localizado em San Francisco, EUA
  • Fundado em 2011
  • Suporte por telefone
  • Bate-papo

Países disponíveis

Austrália, Canadá, Estados Unidos, Irlanda, Nova Zelândia e outros 1

Idiomas

inglês

Sobre o fornecedor

  • Accelo
  • Localizado em San Francisco, EUA
  • Fundado em 2011
  • Suporte por telefone
  • Bate-papo

Países disponíveis

Austrália, Canadá, Estados Unidos, Irlanda, Nova Zelândia e outros 1

Idiomas

inglês

Vídeos e imagens do Accelo

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Recursos do Accelo

  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Agendamento
  • Agendamento de recursos
  • Agendamento de tarefas
  • Alertas/notificações
  • Análise de dados de campanhas
  • Análise financeira
  • Aprovação de vendas
  • Armazenamento de documentos
  • Arrastar e soltar
  • Automação de marketing
  • Automação dos processos comerciais
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados do cliente
  • CRM
  • Campos personalizáveis
  • Captura de leads
  • Cobrança e faturamento
  • Comentários/notas
  • Compartilhamento de arquivos
  • Configuração do fluxo de trabalho
  • Contatos compartilhados
  • Controle de despesas
  • Controle de horas
  • Controle de horas e despesas
  • Controle do processo de aprovação
  • Controle do progresso de tarefas
  • Controle e acesso remoto
  • Controles/permissões de acesso
  • Conversão de e-mails em tarefas
  • Criar subtarefas
  • Criação de faturas
  • Cálculos de impostos
  • Dados em tempo real
  • Editor gráfico de fluxo de trabalho
  • Edição/atualização de tarefas
  • Estimativas
  • Etiquetagem de tarefas
  • Faturas personalizáveis
  • Faturação online
  • Ferramentas de colaboração
  • Ferramentas de prospecção
  • Gerenciamento de arquivos
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gerenciamento de reuniões
  • Gerenciamento de tickets de suporte
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão de calendários
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de capacidades
  • Gestão de carteira
  • Gestão de clientes
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de edição
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de incidentes
  • Gestão de leads
  • Gestão de mudanças
  • Gestão de oportunidades
  • Gestão de orçamento
  • Gestão de projetos
  • Gestão de recursos
  • Gestão de reembolsos
  • Gestão de tarefas
  • Gestão do SLA (acordo do nível de serviço)
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão do pipeline de vendas
  • Gestão financeira
  • Gestão territorial
  • Histórico de faturas
  • Imagem de marca personalizável
  • Importação/exportação de dados
  • Indicadores de desempenho
  • Integração da contabilidade
  • Integração de redes sociais
  • Integrações de terceiros
  • Marcação
  • Marketing por e-mail
  • Modelos personalizáveis
  • Múltiplas moedas
  • Orçamentos/Previsões
  • Orçamentos/estimativas
  • Pagamentos online
  • Painel de atividades
  • Personalização
  • Pesquisa e filtro
  • Planejamento de projetos
  • Planificação/Programação de projetos
  • Portal de autoatendimento
  • Portal do cliente
  • Previsão
  • Priorização
  • Processamento de faturas
  • Processamento de lotes
  • Processamento de pagamentos
  • Quadro kanban
  • Qualificação de leads
  • Rastreamento de clientes
  • Rastreamento de conformidade
  • Rastreamento de habilidades
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de percentual de progressão
  • Rastreamento do projeto
  • Relatórios de utilização
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios personalizáveis
  • Segmentação
  • Segmentação de leads
  • Seguimento de relatórios/projetos
  • Seguimento de status
  • Seguimento do custo até a conclusão
  • Sistema de calendário ou lembretes
  • Solicitação de recursos
  • Suporte remoto
  • Tarefas de importação
  • Tarefas recorrentes
  • Visualização de Gantt/linha do tempo

Alternativas ao Accelo

O Wrike é uma ferramenta de gestão de projetos com modelos, controle de horas, gráficos de Gantt, quadros Kanban, relatórios, entre outros. Saiba mais sobre o Wrike
O monday.com é um sistema operacional de trabalho na nuvem, com o qual as equipes executam seus projetos e trabalhos diários, estejam elas no escritório, em casa ou em trânsito. Saiba mais sobre o monday.com
Uma plataforma única para todas as necessidades de gestão de projetos; de cotações a planilhas de horas, monitoramento de trabalhos e custos, geração de relatórios e muito mais.
O Easy Projects é uma plataforma premiada de gestão de projetos, criada para equipes dinâmicas em organizações empresariais e de médio porte. Saiba mais sobre o Easy Projects
Indicada como a solução líder de gestão de projetos pelo Gartner. "O Mavenlink é a minha primeira opção para gestão de projetos" - Forbes
A última geração da ferramenta PSA. Pacote completo de automação de serviços profissionais para empresas de software e serviços.
Furious is a complete and intuitive solution to manage and control your teams, your service company or your start-up.
Conjunto de aplicativos integrados de código aberto para CRM, ponto de serviço, sites, comércio eletrônico, vendas, contabilidade, armazéns, RH, marketing e muito mais. Saiba mais sobre o Odoo
Solução abrangente de gestão baseada na nuvem para empresas. Inclui contabilidade, CRM, projetos e RH, entre outros, em qualquer dispositivo.
O Axelor é um ERP, CRM e BPM de código aberto avançado, composto por mais de 30 módulos de negócios integrados: flexível e fácil de personalizar.
Software de CRM personalizável e baseado na nuvem, consistindo em nuvens de vendas, marketing, gestão de projetos, RH, suporte técnico e faturamento.
Solução de alta qualidade projetada para promover efetividade de colaboração, comunicação, redes sociais, além de gestão de fluxo de trabalho e conhecimento. Saiba mais sobre o Bitrix24
Ravetree é uma solução premiada de gestão de trabalho para organizações orientadas a projetos.

Avaliações do Accelo

Pontuação média

Geral
4,5
Praticidade
4,1
Atendimento ao cliente
4,4
Recursos
4,4
Relação qualidade/preço
4,3

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
61%
4
31%
3
5%
2
1%
1
2%
Meredith
Meredith
COO, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços financeiros, 2-10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

The Best CRM!

5,0 há 3 anos

Comentários: We've centralized several different services into a single place with Accelo streamlining our work and eliminating loss of data.

Vantagens:

Ease of use, completely customizable, thoughtful and useful features!

Desvantagens:

I wish I would have found it so much earlier than I did!

Denise
Denise
Marketing Specialist, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Publicidade e marketing, 201-500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Accelo is the perfect tool for our projects

4,0 há 4 semanas Novo

Comentários: Accelo is used to manage the whole project lifecycle, from creating tasks and allocating them to team members to tracking time and expenses. This program is great since it allows us to organize all of our customer information in one place, including notes, invoices, payments, and open tasks. When used together with other applications, such as Xero, Salesforce's sales cloud, PayPal, MailChimp, and social media platforms, it allows for optimal project growth.

Vantagens:

I appreciate how flexible it is, since we are able to make changes to things like invoicing, branding, reports, and marketing campaign templates. It offers a full invoicing section where we can make our own invoices and modify existing ones, as well as invoice online and connect to Xero. The Gantt chart allows us to see the status of each work and the amount of time it takes in real time, and it makes it easy to create, assign, and track tasks for team members.

Desvantagens:

All of the software's modules have received glowing recommendations from the many departments that have used them. This is because the software is user-friendly and straightforward, easily adjusting to the specific requirements of each business and each project.

Daniel
Austrália
Usou o software para: Não especificado
Fonte da avaliação

Run away! Terrible quality updates and the worst customer service. False advertising of integrations

2,0 há 6 anos

Comentários: The first reason we chose AffinityLive, now Accelo due to what was a great set of tutorials and video demos.
We requested a live demo as they offer on their site however we we're keen to do a live demo and paid for a single subscription for a month so we could start trialling it until our request for a demo was requested. The front line tech I spoke to said I was ineligable for a demo as I had already purchased the product. The training videos are ancient or totally missing large parts of the product as they update so much so frequently its almost a new product every few weeks....
We we're flat out refused any demo despite it being advertised on their site.
The actual product was nothing like the demo video so a live demo really would have helped us get off to a flying start.
The second reason we committed to an early purchase in good faith that a live demo would be provided, was because it advertised integrations with Kaseya and Maxfocus that I was later told by both those businesses and staff at Accelo no longer worked. They are still advertised on the page despite my multiple complaints about the false advertising (Maxfocus has been Logic now for 6 months and they still advertise the integration on their homepage).
Our account manager spoke to us three times in 14 months. Once when we had complaints about the lack of a demo which he also refused and then again to help us cancel our subscription, then one more time when they took a payment a month after we had cancelled our subscription and requested a refund.... Staff have no idea about their own product as it changes so drastically so often. A huge billing overhaul left us unable to invoice for three weeks! This was the final straw for us. We organised an export of most of our data (about 10 different exports required) but had missed the time on projects, we requested a copy of this data but they had deleted it all just three weeks later and were unable/unwilling to provide any policy document on data retention. The CEO is the rudest person I've ever spoken to. All sorts of threats about the first amendment despite me being Australian, them having an Australian office and being bound by Australian consumer law. The product is useless out of the box unless you purchase every premium and module they have. We were paying around $450AU each month for 2 techs! We're now using Atera at $89 per tech with integrated RMM with unlimited endpoints! Staff are amazing! couldnt be happier!

Resposta do Accelo

há 3 anos

Daniel was obviously quite upset when he wrote this review. Unfortunately, it didn't represent reality at the time or since. Daniel's claim re: continuing to charge him and take payment after cancellation is mistaken, which he subsequently admitted: "My apologies, we're using Xero and it had lined up a debit with Accelo instead of the correct payment." Daniel's claim re: the CEO issuing threats is also mistaken. The only one making threats in the interaction between Daniel and Accelo was Daniel - he threatened to take legal action by specific deadlines if we didn't change our website: "Please remove the false advertising within 2 weeks.. or I will lodge my original claim with fair trading". We politely declined to modify our speech to fit with his (incorrect) opinions and reminded him that as a US company we have rights to free speech. While it is a shame that Accelo wasn't able to help Daniel's business, this review is not fair or accurate by the reviewers private admissions.

Jessica
Jessica
Game Programmer, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Software, 201-500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Helps me stay on top of things and simplify my workload

4,0 há 2 meses

Comentários: Accelo helps me keep track of existing projects and give assignments to the right people. What I like most about it is how easy it is to see what the current status is at any given time. Having access to our company's email is a benefit to us as well, since we use the email integration.

Vantagens:

One of the nicest features is the ability to attach email threads to specific clients or projects inside a company. In our previous program, we had to duplicate task lists and pray we didn't mess anything up by not being able to create project templates.

Desvantagens:

To have a good overview of the billing dashboard, you presently have to rely on the usage of filters, which isn't enough. At a glance, I'd want to know if an invoice has been delivered, received, and paid. The mobile app comes in second, but it falls well short of the online version in terms of functionality and is in desperate need of some love and care.

James
President, EUA
Recursos Humanos, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

Opitimized and Automated our Workflow

5,0 há 2 anos

Comentários: Automated our business process from sale, to project, to billing. All of our team can interface and contribute seamlessly at any stage of the project. The price point is perfect and the Accelo support has been amazing.

Vantagens:

We switched to Accelo after using other inferior products for 18 years. We have been pleased with the front-to-back automation that is now seamlessly running critical portions of our business. With Accelo, we have been able to place several business functions on one platform, where before, we had to use several products to accomplish the same thing - with little or no automation. We are now more automated and productive. Our team loves the product! With the current COVID pandemic, we have found ourselves having to do more with less. To meet these new challenges, we are taking full advantage of Accelo's Expert Services Program and have partnered with an Accelo Implementation Manager. The benefits to our team and bottom-line were immediate. When this crisis is over, we will recover quicker and grow our business with more confidence using the software.

Desvantagens:

We love the software. As others have stated, we wish that we had been using it years ago.