
NICE CXone
Conheça o NICE CXone
Transfira os agentes da central de atendimento para casa em 48 horas. As empresas e os governos estão cada vez mais pedindo aos funcionários que trabalhem de casa devido à pandemia de COVID-19 (coronavírus). A NICE inContact está disponível para ajudá-los gratuitamente pelos primeiros 45 dias.
A NICE inContact é uma plataforma de experiência do cliente na nuvem. Oferecendo roteamento omnichannel, análise, otimização da força de trabalho, automação e inteligência artificial (IA), o CXone capacita organizações de todos os tamanhos a fornecer uma experiência excepcional ao cliente.
Quem usa o NICE CXone?
Centrais de atendimento em pequenas, médias e grandes empresas e em organizações governamentais usam o CXone da NICE inContact para oferecer uma experiência excepcional ao cliente em todos os canais digitais e de voz.
Not sure about NICE CXone? Compare with a popular alternative

NICE CXone
Avaliações do NICE CXone

Bernard
Excellent CCaaS Leader
Isabel
nice to everyone
Comentários: Nesse aspecto está perfeito para uso.
Vantagens:
O nice é um recurso ótimo para uso, muito fácil de manusear e tem informações de uso. Ele tem as opções de pausas e bem fácil de fazer ligações.
Desvantagens:
A melhoria, seria o aviso de pausa, colocar um time para quando a pausa estivesse para acabar, e avisar quando você estivesse no final dela, porque as vezes esquecemos.
Jessica
Facilidade e praticidade é tudo no nosso dia a dia
Vantagens:
Facilidade de utilizar, simples e eficaz
Desvantagens:
Acredito que deve melhorar em questão de alguns erros que de vez enquanto aparece , e algumas vezes trava
danilo
Max Nice
Vantagens:
Uso diariamente, sem problemas e com muita estabilidade
Desvantagens:
São muitas telas até chegar o momento de se logar

Ryan
Alternativas consideradas:
Excellent VOIP Service
Comentários: We've had a great experience with NICE inContact CXone so far, I'm very glad that we switched over from our previous VOIP provider.
Vantagens:
I really appreciate the level of customization NICE inContact has, we have many different profiles for phone agents and the ability to tune everything in to exactly what each agent does has been really great.
Desvantagens:
The biggest issue we've had was in setting up supervisor dashboards, anyone with privileges can set one up and the menus start to get cluttered after awhile. We're able to occasionally prune down the views and get things looking reasonable again though.
Resposta do NICE inContact
há 3 anos
We appreciate the feedback, Ryan! We'll share your feedback with the appropriate teams.
Annie
All-in-One Contact Center Solution for Every Business Need
Comentários: Overall, NICE CXone is an excellent contact center solution for businesses of all sizes. It is feature-rich, customizable, and user-friendly, making it a great choice for businesses looking for an all-in-one contact center solution.
Vantagens:
NICE CXone has been an invaluable asset to our business. It is a powerful, all-in-one contact center solution that has streamlined our customer service operations and allowed us to provide superior service to our customers. The features are highly customizable and the user-friendly dashboard makes it easy to manage and monitor our customer service performance.
Desvantagens:
The only downside to NICE CXone is that the initial setup and implementation can be complicated and time-consuming. The software is also quite expensive when compared to other similar solutions on the market.