Conheça o Bizimply

O Bizimply oferece soluções especializadas de gestão de operações e pessoas para empresas de varejo e hotelaria em vários locais. A hora e presença, agendamento, RH e processamento de folha de pagamento são vinculados em uma solução fácil de usar. Ao reduzir e gerenciar os custos de pessoal, também são fornecidas as soluções para gerenciar melhor as operações do dia a dia para você e sua equipe, economizando tempo e dinheiro imediatamente. Solicite uma demonstração gratuita do Bizimply.

Quem usa o Bizimply?

Restaurantes, cafés, cafeterias, delicatessens, lojas, bares, clubes, pubs, quiosques, resorts, salões, spas, hotéis, pensões - em qualquer lugar com uma força de trabalho por hora que precise ser gerenciada.

Vídeo do Bizimply Bizimply Software - 1 Bizimply Software - 2 Bizimply Software - 3 Bizimply Software - 4 Bizimply Software - 5

Not sure about Bizimply? Compare with a popular alternative

Bizimply

4,7 (90)
Bizimply
Not available in your country
100,00 £
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
64
9
4,6 (90)
4,3 (90)
4,7 (90)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
4,00 US$
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
373
13
4,7 (201)
4,4 (201)
4,5 (201)
Why am I seeing this?

Alternativas ao Bizimply

Patrocinado
Factorial simplifica os processos de RH para todas as etapas do ciclo de vida do funcionário. Do recrutamento às entrevistas de saída, a administração fica mais fácil. Saiba mais sobre o Factorial
A tecnologia UniFocus oferece ferramentas de gestão da força de trabalho que capacitam os gerentes a tomar decisões mais inteligentes e rápidas. Saiba mais sobre o UniFocus
Tool that enables the transformation of HR functions from administration to a true business support.
HR software that manages time on/off, employee records, HR document distribution, training and recruitment. EU data centres.
Software de planejamento do pessoal fácil e acessível que pode economizar 80% em tempo de administração e 5% em custos. Agende uma demonstração ou faça um teste gratuito.
Planejamento de rota online simples, para que você possa se concentrar em tarefas mais importantes. Ainda está enfrentando dificuldades para criar rotas no Excel? Experimente o RotaCloud gratuitamente hoje mesmo.
Our leading time and attendance system give even the most complex organisations the tools needed to ensure full workforce visibility.
Um sistema de gestão de RH on-line que combina gestão de documentos, tarefas, desempenho e ausência em uma solução simples e segura.
Software líder de planilhas e análise de dados. Normalmente incluído no Microsoft Office.
Centralised & automated HR software that assists in decision making, recruitment processes and engages your employees.
A programação de turnos é facilitada com o Sling, que é gratuito.
Sona is a data platform that connects data to customer growth.
Programação de tarefas com atualizações de status do GPS, notas de turno e muito mais no aplicativo tudo-em-um do Connecteam, avançado e fácil de usar.
Smart work management, from complex projects to simple jobs . Plan, Schedule and Complete work using a smooth user interface and apps.
Workforce, Payroll and Talent software to consolidate and automate your people management.
Shift management, self-scheduling, shift swapping, resource & credential management, time & attendance, analytics, and reporting.
Simplifique o planejamento complexo e confuso de turnos/escalas de serviços, o agendamento e o monitoramento de horas dos funcionários com um software simples. Aproveite a avaliação de 14 dias.
Roubler allows you to hire, onboard, roster, manage leave requests, process time & attendance and run payroll on one seamless platform.
Deputy: escale funcionários, controle hora e assistência, gerencie licenças, exporte quadros de horários para a folha de pagamento com um clique e mantenha a conformidade facilmente.
A unified platform that combines payroll, HR, and time and labor management functions in a single, easy-to-use database.

Avaliações do Bizimply

Pontuação média

Geral
4,7
Praticidade
4,6
Atendimento ao cliente
4,7
Recursos
4,3
Relação qualidade/preço
4,3

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
72%
4
22%
3
4%
2
1%
Darioush
Operations Manager, GB
Restaurantes, 201-500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

What did we do without it

5,0 há 2 meses

Comentários: Amazing programme and with continuous development it has saved us money and made a mundane part of our Operation that little more easier and interactive

Vantagens:

Bizimply acts as our full HR Management. We can track attendance, holidays, training and forecasts. Its a great all in one programme and very user friendly.

Desvantagens:

Theres nothing that I least like. I think all the functions are fantastic

Resposta do Bizimply

mês passado

Hi Darioush, Thank you for this amazing review, we are overjoyed you are enjoying our product!

Elaine
HR Manager, Irlanda
Hotelaria, 201-500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

Excellent system for managing labour

5,0 há 3 anos

Comentários: System is excellent for managing our time & attendance, a very efficient and handy tool that has saved us time and money over the last number of years.

Vantagens:

I like that the software is constantly being developed and that bizimply listen to our wish lists.

Desvantagens:

Nothing that I don't like but I would love more HR features, reporting etc.

Simone
HR Manager, GB
Alimentação e bebidas, 11-50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

A More Professional Approach to Employee Management

4,0 há 2 meses Novo

Comentários: The system has streamlined our procedures and made the company more professional. Our employees like both the holiday booking feature and the clocking in system. Issues need to be dealt with more personally either by telephone or fast support or a similar system.

Vantagens:

The timecard element replaced our outdated card system, so easy to confirm hours worked. You do have to ensure the schedules are up to date as these impacts on how the timecards reflect the set hours. Managing holiday is so easy compared to my old system, using excel sheets. You can see who else has booked that day at a glance etc

Desvantagens:

When things go wrong, it can be a complicated process to rectify them. The support is okay; however, it is mainly via email or live chat which can take time. Using either fast support or team viewer, to actually show the process would definitely improve the experience.

natalie
head of HR, GB
Hotelaria, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Feedback

2,0 há 2 meses

Comentários: part of Bizimply works very well for our teams and the support is good. It is not a fully functional HR/employee records, holiday request system which results in more manual work and errors.

Vantagens:

the scheduling module and time & attendance are easy to use

Desvantagens:

Bizimply is not a HR function- many floors in the system that are not able to be adjusted

Resposta do Bizimply

há 2 meses

Hi Natalie, Thanks for your review, we will take all of these comments onboard!

Kim
Director, Irlanda
Restaurantes, 11-50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

c&g

5,0 há 2 meses Novo

Comentários: Its been good. It defo was a mine field at the beginning but then you realise it is intact user friendly after a bit of practise.

Vantagens:

Being able to keep an eye on our labour daily.

Desvantagens:

-I think the system is slow when trying to go between schedules or different pages the loading can be slow. -Not being able to see the FOH and BOH labour in a percentage. -We can't just export the timecards to our accountant as we originally thought we would be able to as they don't divide into FOH and BOH and in the order of when they were employed so it was too time consuming for them to do the wages using bizimply.