Conheça o Bizimply

O Bizimply oferece soluções especializadas de gestão de operações e pessoas para empresas de varejo e hotelaria em vários locais. A hora e presença, agendamento, RH e processamento de folha de pagamento são vinculados em uma solução fácil de usar. Ao reduzir e gerenciar os custos de pessoal, também são fornecidas as soluções para gerenciar melhor as operações do dia a dia para você e sua equipe, economizando tempo e dinheiro imediatamente. Solicite uma demonstração gratuita do Bizimply.

Quem usa o Bizimply?

Restaurantes, cafés, cafeterias, delicatessens, lojas, bares, clubes, pubs, quiosques, resorts, salões, spas, hotéis, pensões - em qualquer lugar com uma força de trabalho por hora que precise ser gerenciada.

Bizimply Software - 1
Bizimply Software - 2
Bizimply Software - 3
Bizimply Software - 4
Bizimply Software - 5

Not sure about Bizimply? Compare with a popular alternative

Bizimply

Bizimply

4,6 (135)
Not available in your country
100,00 £
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
63
9
4,6 (135)
4,4 (135)
4,7 (135)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
4,00 R$
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
358
13
4,6 (233)
4,3 (233)
4,4 (233)

Outras ótimas alternativas ao Bizimply

Factorial
Top rated features
Controle de comparencimento
Gestão da folha de pagamento
Relatório de Nóminas
RotaCloud
Top rated features
Acesso para Celular
Distribuição de cronogramas
Planejamento de pessoal
Breathe
Top rated features
Gestão da folha de pagamento
Gestão do tempo livre
Solicitações de tempo livre
HRLocker
Top rated features
Controle de licenças
Gestão do tempo livre
Incorporação
Sling
Top rated features
Acesso para Celular
Distribuição de cronogramas
Planejamento de pessoal
Paylocity
Top rated features
Banco de dados de funcionários
Depósito direto
Gestão da folha de pagamento
Dayforce HCM
Top rated features
Banco de dados de funcionários
Depósito direto
Gestão da folha de pagamento
Microsoft Excel
Top rated features
Acesso offline
Ferramentas de colaboração
Importação/exportação de dados
Planday
Top rated features
Banco de dados de funcionários
Controle de comparencimento
Perfil dos funcionários

Avaliações do Bizimply

Pontuação média

Geral
4,6
Praticidade
4,6
Atendimento ao cliente
4,7
Recursos
4,4
Relação qualidade/preço
4,4

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
67%
4
28%
3
4%
2
1%
Joel
Joel
Marketing Manager, GB
Usuário do LinkedIn Verificado
Hotelaria, 201 - 500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Bizimply -- Road to scheduling and tracking

5,0 há 5 meses

Vantagens:

Ease of access and managing your employees through the app is one of the best pros of this app.

Desvantagens:

Not able to select information on the Bizimply app. For eg: selecting an email or phone number

Andreas
Office Manager, GB
Roupa e moda, 11 - 50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

NICCE - Bizimply Reveiw

5,0 há 4 meses

Comentários: Overall I am very happy with Bizimply, I jump on the morning and I am able to oversee all our stores, the staff that are signing in or clocking in. Its good to plan out a schedule prior to the week or month.

Vantagens:

The software is good to use, it can be tricky to do a few things but any issues and they have videos or instructions to help you. Also if theres something they cant do they take it into account and look at improving their sevices. Easy integration with shopify and good management of staff.

Desvantagens:

Can be difficult to pick up or to make things more personal to you. For example changing holiday days and the time off for different staff like full time or hourly can be tricky and discouraging to users.

Jennine
Director, GB
Hotelaria, 11 - 50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

You have cancelled my account before my paid date of the 15th Novemeber!!

3,0 há 2 anos

Comentários: Very unhappy atm

Vantagens:

Schedule is very visual otherwise the rest of the software is rather dated compared to Breathe

Desvantagens:

Customer service is questionable. Very unhappy that you have deleted my account before the end date of the 15th November 2021.

Elaine
HR Manager, Irlanda
Hotelaria, 201 - 500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

Excellent system for managing labour

5,0 há 4 anos

Comentários: System is excellent for managing our time & attendance, a very efficient and handy tool that has saved us time and money over the last number of years.

Vantagens:

I like that the software is constantly being developed and that bizimply listen to our wish lists.

Desvantagens:

Nothing that I don't like but I would love more HR features, reporting etc.

Neil
Regional Manager, GB
Hotelaria, 201 - 500 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Great tool for labour tracking!

5,0 há 2 anos

Comentários: From initial conversation through to us now using the service over a year, Bizimply have been great. Responsive, innovative and capable of building a package to suit our needs. Couldn't fault their efforts so far

Vantagens:

Simple, easy installation and set up and very effective labour management tool

Desvantagens:

None- so far I have found all functionality to fit our needs