Conheça o Bizimply

O Bizimply oferece soluções especializadas de gestão de operações e pessoas para empresas de varejo e hotelaria em vários locais. A hora e presença, agendamento, RH e processamento de folha de pagamento são vinculados em uma solução fácil de usar. Ao reduzir e gerenciar os custos de pessoal, também são fornecidas as soluções para gerenciar melhor as operações do dia a dia para você e sua equipe, economizando tempo e dinheiro imediatamente. Solicite uma demonstração gratuita do Bizimply.

Quem usa o Bizimply?

Restaurantes, cafés, cafeterias, delicatessens, lojas, bares, clubes, pubs, quiosques, resorts, salões, spas, hotéis, pensões - em qualquer lugar com uma força de trabalho por hora que precise ser gerenciada.

Onde o Bizimply pode ser implantado?

Nuvem, SaaS, baseado na web, Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

Sobre o fornecedor

  • Bizimply
  • Fundado em 2013
  • Suporte por telefone
  • Assistência 24/7
  • Bate-papo

Países disponíveis

Canadá, Estados Unidos, Irlanda, Reino Unido

Idiomas

inglês

Sobre o fornecedor

  • Bizimply
  • Fundado em 2013
  • Suporte por telefone
  • Assistência 24/7
  • Bate-papo

Países disponíveis

Canadá, Estados Unidos, Irlanda, Reino Unido

Idiomas

inglês

Vídeos e imagens do Bizimply

Bizimply Software - 1
Bizimply Software - 2
Bizimply Software - 3
Bizimply Software - 4
Bizimply Software - 5
Ver mais 6
Vídeo do Bizimply
Bizimply Software - 1
Bizimply Software - 2
Bizimply Software - 3
Bizimply Software - 4
Bizimply Software - 5

Compare preços do Bizimply com produtos similares

Bizimply

100,00 £/mês
Versão gratuita
Teste grátis
12,00 US$/mês
Versão gratuita
Teste grátis
3,00 US$/mês
Versão gratuita
Teste grátis
N/A
Versão gratuita
Teste grátis

Recursos do Bizimply

  • Acesso para Celular
  • Agendamento em tempo real
  • Alertas/notificações
  • Atualização em tempo real
  • Banco de dados de funcionários
  • Cartão perfurado
  • Cartão perfurado online
  • Controle de comparencimento
  • Controle de horas
  • Controle de licenças
  • Controle de licenças médicas
  • Cálculo de horas extras
  • Gestão da disponibilidade
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de funcionários
  • Gestão do quadro de horários
  • Gestão do tempo livre
  • Indicadores de desempenho
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Orçamentos/Previsões
  • Perfil dos funcionários
  • Planejamento de pessoal
  • Portal de autoatendimento
  • Previsão de trabalho
  • Rastreamento de habilidades
  • Rastreamento de vagas e licenças
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relógio de ponto online
  • Reservas online
  • Troca de turnos

Alternativas ao Bizimply

Simplifique o planejamento complexo e confuso de turnos/escalas de serviços, o agendamento e o monitoramento de horas dos funcionários com um software simples. Aproveite a avaliação de 14 dias.
UniFocus technology offers best-in-class workforce management tools that empower managers to make smarter, faster decisions.
Roubler allows you to hire, onboard, roster, manage leave requests, process time & attendance and run payroll on one seamless platform.
Deputy: escale funcionários, controle hora e assistência, gerencie licenças, exporte quadros de horários para a folha de pagamento com um clique e mantenha a conformidade facilmente.
A unified platform that combines payroll, HR, and time and labor management functions in a single database.
Snapshift is a planning and employee management software designed to facilitate the daily life of your company.
Bizneo é uma suíte modular para RH composta por mais de 10 módulos de gerenciamento 100% online, que permite cobrir todo o ciclo de vida do funcionário. Saiba mais sobre o Bizneo HR
O niikiis é uma plataforma de integração que ajuda a economizar tempo e dinheiro, incentivando o envolvimento em todos os níveis da organização.
Employee timekeeping and scheduling software that optimizes labor, reduces costs, and keeps managers informed with a central dashboard.
Staff rota software that can schedule your rota automatically, with fully integrated time & attendance, cost control and HR.
A maneira mais fácil de agendar e se comunicar com seus funcionários. Economize muito tempo e reduza o absenteísmo. Grátis para até 75 funcionários.
O 7shifts é uma ferramenta robusta de planejamento do pessoal, comunicação e envolvimento, criada especificamente para restaurantes. Comece gratuitamente hoje mesmo.
Saiba ativamente quem, o quê, quando, por quê, onde (GPS) e quanto (R$). Comece com US$ 5/licença/mês ou opte pelo acesso básico ilimitado por apenas US$ 199/mês.

Avaliações do Bizimply

Pontuação média

Geral
4,7
Praticidade
4,7
Atendimento ao cliente
4,7
Recursos
4,3
Relação qualidade/preço
4,3

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
73%
4
22%
3
5%
Elaine H.
HR Manager, Irlanda
Hotelaria, 201-500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

Excellent system for managing labour

5 há 3 anos

Comentários: System is excellent for managing our time & attendance, a very efficient and handy tool that has saved us time and money over the last number of years.

Vantagens:

I like that the software is constantly being developed and that bizimply listen to our wish lists.

Desvantagens:

Nothing that I don't like but I would love more HR features, reporting etc.

Neil H.
Regional Manager, GB
Hotelaria, 201-500 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Great tool for labour tracking!

5 há 10 meses

Comentários: From initial conversation through to us now using the service over a year, Bizimply have been great. Responsive, innovative and capable of building a package to suit our needs. Couldn't fault their efforts so far

Vantagens:

Simple, easy installation and set up and very effective labour management tool

Desvantagens:

None- so far I have found all functionality to fit our needs

Jennine J.
Director, GB
Hotelaria, 11-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

You have cancelled my account before my paid date of the 15th Novemeber!!

3 há 7 meses

Comentários: Very unhappy atm

Vantagens:

Schedule is very visual otherwise the rest of the software is rather dated compared to Breathe

Desvantagens:

Customer service is questionable. Very unhappy that you have deleted my account before the end date of the 15th November 2021.

Pawel W.
Operations Manager, Irlanda
Hotelaria, 11-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Comprehensive.

5 há 3 meses

Comentários: I like it. It is good value for money. It has much more applications than just workforce management.

Vantagens:

It is quite comprehensive. It can be your one workforce managing tool. You can upload all employee documents in to someone's file. It allows to create checklists and follow the progress.

Desvantagens:

Pretty confusing labor cost analysis. Forecasting your labor cost is pretty challenging.

Resposta do Bizimply

há 3 meses

Hi Pawel, Thank you very much for your review. We love to hear feedback and we will definitely take that on board! We are delighted to hear you are enjoying our product- Bizimply.

Jennifer C.
Human Resources Generalist, Irlanda
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 11-50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Feedback for HRIS Capabilities

4 há 10 meses

Comentários: It's great having the roster and scheduling functions in the same place as the employee details and for the HRIS; I completely see the appeal. I understand that the HR side of things is still quite new for Bizimply to be offering, and I'm aware that there's a lot more learning and development happening slowly behind the scenes for continuous improvement down the line. From my perspective however, it's really lacking on the HRIS side of things and I struggle to make it work for me in my role in an efficient, comprehensive way.
I do however want to note that the [SENSITIVE CONTENT] I've dealt with on occasion, has been exceedingly helpful and a pleasure to deal with. Response time is good. The chat function and couple of other calls I've had in past months with Customer Reps have also been good; and they've been honest about where the system is at in terms of HR shortcomings, which I appreicate.

Vantagens:

Our [SENSITIVE CONTENT] & Ops Team like the functionality of the scheduling features within Bizimply, and for that, on a weekly basis, it's fantastic and been a great tool! Accessibility to the team, and ease for management on this piece is critical and working well.

Desvantagens:

The reporting features and employee profile. I came into my role managing HR at the end of 2020, and the decision to migrate from the in-use HR Info System to Bizimply was already well underway (we'd been using Bizimply already for some time, but only and just for the scheduling/roster). I know it's a work in progress, but I'm shocked at how bare bones the employee profile is, and how inflexible certain fields, etc. It's not good enough, frankly, for our HRIS so now I've had to build and am tracking a number of complex Excel spreadsheets to ensure I'm capturing and updating relevant employees pieces. For the reporting, it's just super bare bones. There's no ability to build your own reports; what's available is super basic and again, isn't allowing me as the person managing people for the company, to easily pull reports I would want. So it's more extra work outside of the system.