Quem usa o Everhour?

Perfeito para equipes que precisam acompanhar projetos, definir orçamentos e alertas, dividir horas faturáveis e não faturáveis. E para quem precisa agendar horas de funcionários, acompanhar suas cargas de trabalho e folgas.

Conheça o Everhour

O Everhour é uma das melhores ferramentas de monitoramento de horas para equipes. Veja quem está dentro do prazo, quem está sobrecarregado e quem pode assumir mais tarefas. Acompanhe todos os orçamentos do seu projeto, programe alertas de limite, use o planejamento avançado de recursos. Crie qualquer tipo de relatório e envie faturas com aparência profissional.

O Everhour se integra de maneira nativa ao seu aplicativo de gestão de projetos, para que você possa monitorar as horas das tarefas desde sua interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub e muito mais.

Everhour - Informação

Weavora

https://everhour.com

Fundada em 2013

Everhour - Preços

O Everhour possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Everhour a partir de 5,00 US$/mês.

Preço inicial

5,00 US$/mês

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Everhour

Ferramentas de Gestão de Projetos
Controle de horas e despesas
Controle de marcos
Ferramentas de colaboração
Gestão de carteira
Gestão de ideias
Gestão de orçamento
Gestão de recursos
Gráficos de Gantt
Metodologias ágeis (Agile)
Modelos personalizáveis
Métodos tradicionais
Portal do cliente
Quadro kanban
Seguimento do custo até a conclusão
Acesso para Celular
Controle de horas
Criar subtarefas
Ferramentas de colaboração
Gamificação
Gestão de tarefas recorrentes
Rastreamento de percentual de progressão
Relatórios e análise de dados
Visualização de Gantt/linha do tempo
Visualização de lista de tarefas
Visualização de planilhas
Visualização em tabela de tarefas
Banco de dados de funcionários
Cobrança e faturamento
Controle de tempo offline
Controle de tempo por celular
Cálculo de horas extras
Gestão do quadro de horários
Horas faturáveis e não faturáveis
Rastreamento de vagas e licenças
Registro automático de tempo
Taxas de cobrança múltiplas
Acesso para Celular
Cartão perfurado
Cartão perfurado online
Controle da estação de trabalho
Controle de licenças médicas
Gestão da folha de pagamento
Gestão do quadro de horários
Mensagens instantâneas
Rastreamento de vagas e licenças
Reconhecimento biométrico
Relatórios e análise de dados
Seguimento de assalariados
Banco de dados de contatos
Calculadora de impostos
Cobrança de projetos
Cobrança por horas
Cobrança recorrente ou de assinaturas
Faturamento de contingências
Faturas personalizáveis
Faturação online
Gestão de agências de cobranças
Múltiplas moedas
Pagamentos móveis
Pagamentos online
Portal de cobrança
Processamento de pagamentos
Acompanhamento de atividades
Cobrança e faturamento
Controle de despesas
Controle de horas
Controle de horas pelo cliente
Controle de horas pelo projeto
Gestão de reembolsos
Rastreamento do projeto

Everhour - Avaliações

Exibindo 5 de 253 avaliações

Geral
4,7/5
Praticidade
4,6/5
Atendimento ao cliente
4,8/5
Recursos
4,4/5
Relação qualidade/preço
4,6/5
Paul G.
CEO
Serviços e tecnologia da informação, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/08/2019

"Easy hour registration with budgetting + invoicing"

Comentários: The easy way of data entry of of my daily different tasks reduced my frustration of this tedious task and saved me time in the end. I do not use a timer, but everhour does provide one too. The overall functionality from time entry, scheduling, budgetting, reporting and invoicing makes it more than just time entry with a well thought out interface,

Vantagens: The software has a really nifty integration with Clickup and provides you the information in a single click.
The interface is very intuitive and helps us reduce time needed to report hours of different project tasks.
On top of the nice integration it goes even further and provides a way to get more grip on a project by defining a budget.
And when all hours written, you can customize your reports or use the API to run queries/exports of the data.

Desvantagens: As we work with contracts too, we had to find a workaround to get these grouped/reported. We would love to see some kind of recurring projects which can be renewed on an interval, so support contracts on hourly or ficed price basis can be handled towards invoicing.

Resposta dos fornecedores

por Weavora em 30/08/2019

Thanks for the insightful feedback, Paul!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/08/2019
David C.
Owner
Serviços e tecnologia da informação, Profissional autônomo
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/11/2019

"Everhour Review"

Vantagens: Everhour is very easy to use, as a daily user and admin, I use it every day to track time, and weekly to generate billing reports and invoices. Everhour has been invaluable to accurately tracking and billing my time.

Desvantagens: Only thing missing is a phone app, but the website works well enough on mobile that you don't really need it.

Resposta dos fornecedores

por Weavora em 20/11/2019

Hi David, thanks for a great review! do you refer to an Android app?

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/11/2019
Nick W.
Director
Internet, 2-10 funcionários
Usou o software por: Avaliação gratuita
  • Classificação geral
    1/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    1/5
  • Relação qualidade/preço
    1/5
  • Probabilidade de recomendação
    1/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 04/04/2018

"Great idea but let down by broken integration and open ended support"

Vantagens: Logging hours in Basecamp 2 works really well.
They've definitely taken the time to think it through and look at usability.
It's really handy to have the start/stop buttons next to each task.
And the idea of being able to automatically pass that through to account software is a good one.

Desvantagens: Sadly the integration with Quickbooks doesn't work
Invoice numbers are emptied and delivery email address is also removed
So it's a real pain to have to find and manually assign the correct sequential invoice number and address.
It's easier to copy and past the times from Everhour into a new invoice in QB
- but then that really defeats the whole point of the software!
Having spoken to the support team, I couldn't get a timescale for a fix.
They agreed it was unreasonable to pay for software whilst waiting for it to be made usable - but didn't have any other suggestions.
Good software needs good support and that wasn't a great response.
I'd love to use this software, but just can't wait indefinitely without any indication of how long for bugs to be resolved and sadly, competitors, much like Everhour all want an annual commitment
So it'll be at least 12 months of using something else before I can even think about looking at Everhour - by which time whatever alternative solution I've chosen will be entrenched in my business and difficult to change.

Resposta dos fornecedores

por Everhour em 05/04/2018

Hi Nick,

Our apology for not living up to your expectations. I completely understand that my answer to you was not great, however, I did not want to feed you with false promises.

We highly welcome such users as you who could point to the drawbacks of our product. I will do my best to convince the team look into these issues as soon as they can.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 04/04/2018
Daniel A.
Founder
Software, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/10/2019

"Excellent, just excellent"

Comentários: Tracking time and cost to me vs employee. Seeing meeting time costs and ensuring meetings are short. Improved visibility into costs of things I didn't realize takes so long.

Vantagens: I like the Asana integration. I use the application regularly to keep track of project timelines and estimates. Manage employee times and timesheets and know who's in and who's out. Tried about 4 other apps and this was the exact one I was looking for. Once I found it I stopped looking.

Desvantagens: I sometimes get confused where some of the admin features live. Having the tabs in tabs I can get a bit lost finding what tab contains timesheets or reports.

Resposta dos fornecedores

por Weavora em 11/10/2019

Hi Daniel, thanks a lot for your feedback. We will think it over how to avoid menus in menus.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/10/2019
Roshni S.
Sr. Business Analyst & Scrum Master
Serviços e tecnologia da informação, 13-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/11/2019

"Loving Everhour so far"

Vantagens: I use Everhour integrated with JIRA. New updates come through every few days making the product more wholistic in its purpose, seems like they're working through a well-prioritised list of features.
I'm quite excited to see new stuff being rolled out almost each week even though not all of them always apply to me. They respond very quickly to support requests and their help sections are quite informative.

Desvantagens: I didn't have the option to import hours from my old tool into Everhour and had to / still have to do that manually for 10 people for 3 months so we could get all hours from start of the financial year into the system.
There is an option to set Client Budgets however they dont get pulled into the reports (yet) - waiting for this feature to come through soon :)
Would be good t be able to define multiple budget periods.
Eg: "xx" amount for initial implementation for a client from Jan-Feb, and then an on-going "yy" amount from March on wards .
This is currently a manageable issue, but i do need to go in and remember to change budgets etc manually.

Resposta dos fornecedores

por Weavora em 20/11/2019

Hi Roshni, thanks for your thoughts, we will think about them!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/11/2019