Act! Growth Suite

Quem usa o Act! Growth Suite?

Para pequenas e médias empresas que desejam crescer, o Act! é um software de CRM e automação de marketing que permite o crescimento. Ao contrário de outras ofertas, o Act! é a única plataforma comprovada que é perfeita para o seu negócio.

Conheça o Act! Growth Suite

O Act! facilita o crescimento das empresas, fornecendo CRM comprovado e poderosa automação de marketing - o melhor conjunto de ferramentas. O portfólio do Act! também inclui o Act! 365, criado especificamente para usuários do Microsoft Office 365 que procuram um CRM simples com marketing por e-mail integrado. Há mais de 30 anos, o Act! é pioneiro no mercado de software empresarial para empresas de pequeno e médio porte e hoje oferece funcionalidade rica, flexibilidade incomparável e valor excepcional que permitem um ajuste perfeito para todos os clientes.

Act! Growth Suite - Informação

Act!

http://www.swiftpage.com

Fundada em 1987

Act! Growth Suite - Preços

O Act! Growth Suite não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Act! Growth Suite a partir de 25,00 US$/mês.

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Preço inicial

25,00 US$/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Instalado - Windows

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Act! Growth Suite

Ferramentas de Automação de Marketing
Análise de dados/Rastreamento do ROI
CTAs personalizáveis
Campanhas gota a gota
Conteúdo dinâmico
Inteligência de vendas
Lead Scoring
Marketing de pesquisa
Marketing social
Páginas de início/formulários web
Rastreamento de visitantes do site
Segmentação
Testes A/B
Acesso para Celular
Armazenamento de documentos
Cotizações e propostas
Geração de leads
Gestão de tarefas
Gestão territorial
Integração da automação de marketing
Integração de bate-papo interno
Integração de redes sociais
Lead Scoring
Marketing por e-mail
Segmentação
Sistema de calendário ou lembretes

Act! Growth Suite - Avaliações

Exibindo 5 de 614 avaliações

Geral
3,7/5
Praticidade
3,7/5
Atendimento ao cliente
3,4/5
Recursos
3,7/5
Relação qualidade/preço
3,8/5
Thomas O.
Director, Business Development
Indústria farmacêutica, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    2/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/05/2018

"Love the ease of use for both entering data and retrieving info"

Comentários: I use it to track my clients and prospects and I can tell anyone the last time I made contact, what that was - letter, Email, Phone Call, etc. and it allows me to connect important info to any of my clients, prospects, friends and family.

Vantagens: The fact that I was able to use the product immediately with no instruction was a great pro. Entering data and retrieving info about a client is easy, and building history of calls, Email messages, letters in a record is great.

Desvantagens: I am not happy with support as all they do is provide a fix when there is a problem, but not direction in how to build reports or use other functionality. I have had to fix the same problem with direction from their service group several times. If I ask for help with reports they tell me I need to find a consultant for that.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/05/2018
Paul B.
Managing Director
Fabricação elétrica/eletrônica, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/10/2019

"A GOOD STABLE BASE FOR CRM ... JUST WISH ENHANCING WAS A LITTLE EASIER"

Comentários: We need ACT, and it is the core of what we do. We would like to see ways that we can add depth and richness to a good platfrom

Vantagens: I like the fact that a team of 5 can share effectively in real time, I like the ease of changing layouts and adding fields, and with Seamless the ablity to easily prdcue high quality documenation. It's link to outlook and ODBC is good and it is a stable, which being at the core of our business is a good thing

Desvantagens: There are many things I think we could do to be more productive but can't, and we do see fields being changed or lost "by themselves". The web version was a poor version of the Pro, and we haven't been able to make it available when offline, which is a frustration.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/10/2019
Cindy T.
Loan Officer
Serviços financeiros, 501-1000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    2/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/07/2020

"This is a great place to start"

Vantagens: If you're new to using a CRM or want to keep things very simple, this system can't be beat for the money. It does all the basics with ease.

Desvantagens: If you want to dig deeper and do email campaigns or capture custom information, this isn't the best system to use. When my company stopped supporting it, I began to have a lot of problems operating the system, and the ACT support team was not very helpful. I spent hours trying to use the system and then had to give us and switch to another one. This happened right after I renewed for another year, and they did not want to refund me.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/07/2020
Bud M.
President
Serviços financeiros, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    2/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    3/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 16/04/2017

"22 year plus customer Sage / Act"

Comentários: Years ago Act software helped me build a tremendous mortgage business. Out of that experience, I am reaching out to offer some effective criticism to enhance your product. Good luck! Feel free to contact me anytime.

Vantagens: I was probably one of the first purchasers of Act. It is a great program that needs a company to put some serious thought behind making it work better. After shopping several other CRM software's I still think it is above the rest in both user friendly and functionality. You price for the product is more than fair (in fact, I think low) but the software runs like it is somebody's part time job.

Desvantagens: Customer service is the worst. The guys in India are great and I have nothing bad to say about them but is there some reason I need to sit on a phone 45 minutes waiting to speak to the representative? Again I think Act could be the CRM leader but I don't see much improvement over the past few years. The principles of this company have sat back and let opportunities walk by not focusing on the customers needs. With all the apps and technologies available Act should have more to offer.When I purchase a product I do not expect to have to spend hours chasing down my answers through videos.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 16/04/2017
Stuart P.
Owner
Seguros, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/05/2020

"Good for small business needs"

Comentários: Been using it for 15 years. Good overall,

Vantagens: Highly customizable fields. At each upgrade, all my changes are carried forward without me needing to do anything. Solid follow-up system.

Desvantagens: My only complaint is the size of the application on the screen. The settings that I use on the screen work for all my other programs. This displays just a bit smaller than I would like. Haven't found a way to correct.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/05/2020