Conheça o Vivantio

O Vivantio é um software de gerenciamento de serviços flexível que atende às demandas de qualquer equipe de serviço em uma organização, sem restringir o custo ou o crescimento. A plataforma é ideal para empresas de médio porte e empresas menores com trajetória de crescimento em uma infinidade de setores.

Ao centralizar as operações de gerenciamento de serviços, as empresas podem reduzir os custos de licenciamento, melhorar a eficiência interdepartamental, compartilhar conhecimento e centralizar a geração de relatórios de gestão.

Quem usa o Vivantio?

Empresas de médio porte em crescimento, com operações de gerenciamento de serviços que precisam de geração de relatórios/análise, marcas personalizáveis, roteamento, escalação, bate-papo em tempo real, rastreamento de interação e muito mais.

Vivantio Software - 1
Vivantio Software - 2
Vivantio Software - 3
Vivantio Software - 4

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Vivantio

Vivantio

4,3 (167)
Not available in your country
42,00 US$
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
137
9
4,2 (167)
4,2 (167)
4,4 (167)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
49,00 US$
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
185
245
4,3 (3 573)
4,2 (3 573)
4,3 (3 573)

Outras ótimas alternativas ao Vivantio

Zendesk Suite
Top rated features
Gestão de incidentes
Gestão de tíquetes
Rastreamento de tíquetes de suporte
Zoho Desk
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Gestão de help desk
Gestão de tíquetes
Rastreamento de tíquetes de suporte
TOPdesk
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Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão de incidentes
Gestão de tíquetes
HappyFox Help Desk
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Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão da base de conhecimento
Gestão de tíquetes
EcholoN
Top rated features
Gestão da base de conhecimento
Gestão de tíquetes
Portal de autoatendimento
Issuetrak
Top rated features
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão de tíquetes
Notificações em tempo real
Salesforce Service Cloud
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Registro de chamadas
Relatórios e análise de dados
Front
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Gerenciamento de e-mails
Gestão de caixa de entrada
CloudBlue PSA
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Gestão de tarefas
Gestão de tíquetes
Seguimento de relatórios/projetos

Avaliações do Vivantio

Pontuação média

Geral
4,3
Praticidade
4,2
Atendimento ao cliente
4,4
Recursos
4,2
Relação qualidade/preço
4,2

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
47%
4
37%
3
14%
2
2%
Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

INTUITIVE TICKET MANAGEMENT SYSTEM

5,0 há 5 anos

Comentários: Every Day use uses little machine resources so other applications can run at the same time.
compatible with most commercial browsers.

Vantagens:

Self contained tool with build in reports and logs, reliable for the most part. Very intuitive for the amateur user, Forgiving when errors occurs,

Desvantagens:

Occasionally crashes and some menus not coherent with others. No software is %100 reliable. It is improve daily

Sam
Project Manager, GB
Hospitais e Saúde, 51 - 200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

Excellent product and customer service

5,0 há 2 anos

Vantagens:

The software is easily customisable and changed pre and post-launch of the system, meaning that you can launch, get it wrong and change it. The capabilities seem endless and offers all requirements that we need.

Desvantagens:

The difference in the admin area to the technician portal is a little bit confusing at times. I believe that the back end admin area needs upgrading to the FLEX environment.

Darren
Support Engineer, GB
Serviços financeiros, 10 000+ funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Excellent Product Support but lacking finer details

3,0 há 6 anos

Comentários: Vivantio offers a ITIL service desk software that we use for software support. In general I have found the solution not very user friendly and in the last 3 years of using it, I found that little has changed to the basic user functionality to improve this despite many feature requests to aid this. A key example of this is that, in 2017, it is still not possible for all emails in the system to show the pictures that are embedded. In the past, we have found that the quality of the software updates to the system lacking basic QA process and it has become quite simple to find bugs in the new features. I would say that the support team is very good at getting back to you within half a business day and providing us with workarounds of problems that we have highlighted.

Vantagens:

User Support, Workflow module

Desvantagens:

GUI, speed of page loads, lack of updates to key functionality

Ashley
Ashley
Documentation Coordinator, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
E-Learning, 501 - 1 000 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Vivantio

4,0 há 4 meses

Vantagens:

I like the customization options you have that other products don’t and won’t offer

Desvantagens:

It takes a bit to get logged in and to navigate but not too many cons

Polly Ann
Software QA Analyst, EUA
Companhias aéreas/Aviação, 1 001 - 5 000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Best Part of Vivantio has been the Approval Process

4,0 há 2 anos

Vantagens:

Our company uses this software internally. So our employees are our customers, so to speak. I was able to configure the workflows to assign tasks to other employees to provide approval for things such as hardware/software purchases, access to our software systems, new employees, etc. Regular employees do not require a license to perform these approval tasks, which was not the case in the competing software. Also, the Self Service portal turned out so beautiful and useful to our employees. We get really good feedback from users. Customer representatives are very hands on and helpful. I have admin'd other software and while other, more popular software has more documentation, their reps are non-existent.

Desvantagens:

The set up is very dependent on the Vivantio reps, and the self-help for configuration is not very useful. The reps do a fantastic job of leading the new user through configuration but some people like to do that themselves. I have admin'd other software and while other more popular software has more documentation, their reps are non-existent.