Quem usa Pipedrive?

Equipes de vendas que procuram por uma ferramenta de venda simples, mas eficaz, para se organizarem.

O que é Pipedrive?

Pipedrive is a sales-focused customer relationship management tool that teams of all sizes love using. With 80,000+ paying customers spanning across 155 countries, sales teams are drawn in by our CRMs simple yet powerful design that prioritizes usability above all else. When using Pipedrive, nothing falls through the cracks, allowing your team to spend less time filing and more time selling with CRM that is both agile and powerful.

Pipedrive - Informação

Pipedrive

https://www.pipedrive.com

Fundada em 2010

Pipedrive - Preços

Pipedrive a partir de 15,00 US$/mês. Pipedrive não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Veja mais informações sobre preços do Pipedrive abaixo.

Preço inicial

15,00 US$/mês
Veja detalhes de preços

Versão gratuita

Não

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do Pipedrive

Ferramentas de Engajamento com Cliente
Análise de dados
Bate-papo ao vivo
Coleta de comentários
Conteúdo de vídeo
Gamificação
Gestão da comunicação
Gestão da comunidade
Gestão de rotatividade
Sindicação de conteúdo
Análise de dados
Ferramentas de prospecção
Identificação da conta de destino
Lead Nurturing
Lead Scoring
Monitoramento da participação
Monitoramento do progresso
Personalização de campanhas
Segmentação de clientes
Banco de dados do cliente
Geração de propostas
Gerenciamento de contatos
Gestão de campanhas
Gestão de canais
Gestão de chamadas
Gestão de comissões
Gestão de contratos
Gestão de leads
Gestão de oportunidades
Gestão de vendas de campo
Gestão territorial
Indicadores de desempenho
Marketing por e-mail
Previsão de vendas
Rastreamento de recomendações
Análise de concorrentes
Análise de tendências de vendas
Análise estatística
Apresentação de dados gráficos
Estudos correlacionais
Geração de relatórios de exceção
Indicadores de desempenho
Modelagem dinâmica
Modelagem e simulação
Painel
Acesso para Celular
Armazenamento de documentos
Cotizações e propostas
Gestão de tarefas
Gestão territorial
Integração da automação de marketing
Integração de bate-papo interno
Integração de redes sociais
Lead Scoring
Marketing por e-mail
Segmentação
Sistema de calendário ou lembretes
Análise de dados do atendimento ao cliente
Bate-papo ao vivo
Catalogação e categorização
Controle de respostas por e-mail
Gestão do conhecimento
Indicadores de desempenho
Pesquisa
Portal de autoatendimento
Rastreamento do suporte ao cliente
Agendamento
Cotizações e propostas
Gestão de contratos
Gestão de projetos
Gestão do pipeline de vendas
Previsão
Rastreamento de clientes
Automação de marketing
Catálogo de produtos
Cotizações e propostas
Gerenciamento de contatos
Gerenciamento de documentos
Gerenciamento de listas
Gestão de call centers
Gestão de campanhas
Gestão de leads
Gestão de projetos
Gestão de questionários
Gestão territorial
Lead Scoring
Marketing por e-mail
Páginas de início e formulários web
Rastreamento de interações
Rastreamento de recomendações
Suporte do cliente
Armazenamento de documentos
Bate-papo ao vivo
Cotizações e propostas
Digitalização de cartão de visitas/crachás
Gestão de tarefas
Gestão territorial
Integração da automação de marketing
Integração de redes sociais
Lead Scoring
Previsão
Segmentação
Sistema de calendário ou lembretes
Alertas da conta
Controle de despesas
Gestão de leads
Gestão de marketing
Gestão de recursos
Gestão territorial
Rastreamento de domicílios
Rastreamento de influências
Rastreamento de relacionamentos
Tarefas de equipes
Alertas de imóveis
Correspondência de cliente e imóveis
Gerenciamento de contatos
Gestão de campanhas
Gestão de leads
Marketing por e-mail
Rastreamento de interações
Rastreamento de recomendações
Segmentação
Digitalização de cartão de visitas/crachás
Distribuição de leads
Extração de dados
Formulário online
Lead Nurturing
Lead Scoring
Notificação de leads
Painel
Qualificação de leads
Colaboração
Gerenciamento de contatos
Gerenciamento de documentos
Gerenciamento de reuniões
Gestão de apresentações
Gestão de capacitação
Gestão de conteúdo
Gestão de leads
Gestão de metas e cotas
Gestão de propostas
Gestão do desempenho
Gestão territorial
Análise de dados
Análise de dados preditiva
Análise de sentimentos
Análise de texto
Coleta de dados de multicanal
Gerenciamento de comentários
Gestão de pesquisas/intenção de votos
Gestão do conhecimento
Painel
Segmentação de clientes
Captura de leads
Descoberta de contatos
Ferramentas de prospecção
Gestão do pipeline
Identificação de visitantes
Importar/exportar contatos
Integração de banco de dados de leads
Lead Nurturing
Lead Scoring
Segmentação de leads
Banco de dados de contatos
Contatos compartilhados
Ferramentas de prospecção
Gestão de leads
Gestão do pipeline de vendas
Importar/exportar contatos
Pesquisa e filtro
Rastreamento de interações
Segmentação
Captura de leads
Distribuição de leads
Ferramentas de prospecção
Gestão de campanhas
Gestão do pipeline
Lead Nurturing
Lead Scoring
Rastreamento de fonte
Rastreamento de interações
Segmentação de leads
Campanhas gota a gota
Captura de leads
Gestão de campanhas
Gestão do pipeline
Indicadores de desempenho
Lead Scoring
Notificação de leads
Personalização
Segmentação de leads
Testes A/B
Captura de leads
Discagem automática
Distribuição de leads
Gestão de campanhas
Gestão de dados
Gestão de listas de chamadas
Gestão do desempenho
Gravação de chamadas
Lead Scoring
Painel

Pipedrive - Avaliações

Exibindo 5 de 2174 avaliações

Geral
4.6/5
Praticidade
4.6/5
Atendimento ao cliente
4.4/5
Recursos
4.3/5
Relação qualidade/preço
4.5/5

Pipedrive - selected ahead of HubSport

Avaliado em 15/01/2020
Peter L.
CEO
Serviços e tecnologia da informação, 13-50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
4/5
Recursos e funcionalidades
Atendimento ao cliente
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Very happy so far with PipeDrive - agonised initially about using it because of weaker marketing automation features and 1000 email limit on emails, but still its quick and easy to use and less 'how do you do that' than any of the other five or so CRM's we experimented with. Strongly recommend.

Vantagens: Well integrated CRM that works. Clear, easy-to-navigate from company to lead to deal. Does not try to pretend to be a jack-of-all-trades. An excellent integrations universe provides options for superior specialist apps to provide improved functionality in that area of speciality. Looking at you Ontraport. Pricing is reasonable:- we are paying £150 for three users. Not cheap - its on the edge of our own affordability, but not as expensive as the frankly ridiculous HubSpot pricing. Nice free trial process and easy to start without nonsense of having to be sold to be some US-based rep for which I just do not have the time. Keap lost out to us here...

Desvantagens: Maximum of 1 000 names on an email. Even as a small SaaS business we will be hitting this limit with six months. The work around is relatively simple: we have used MailChimp, for which there is a great integration in PipeDrive. Using MailChimp means we do not need PipeDrive Professional (and MailChimp is cheaper than the extra cost of Professional over Advanced) but I would rather pay a bit more for an integrated solution. Design is perhaps not as slick as HubSpot, but the ease of adding additional fields to contacts, jumping between companies and contacts is better. Weak/no LinkedIn integration. Surely this must be the most important tool for B2B lead gen? Really should be more tightly integrated (e.g. add a lead directly from LinkedIn)

Pipedrive makes it easy!!!

Avaliado em 06/01/2020
Kandice E.
Executive Assistant
Eletrônicos, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: We have had a great experience. When we first on boarded Pipedrive, any questions we had were easily answered by the Pipedrive team. Truly great.

Vantagens: We love everything about Pipedrive. It has so many desirable features for keeping your customer database as well as your sales 'deals' organized. It is a one stop shop, truly. We would love more than anything if every single department had something as easy as Pipedrive. It has never taken us more than one day to get someone trained on using Pipedrive, it's that easy!!! It keeps all dollar amounts, products, customer information, emails, reminders, notes, attachments, reporting, analytics, social profiles from your customers information, and more!! I highly recommend Pipedrive.

Desvantagens: We truly have no cons about this application..

Forget about Salesforce. Pipedrive is the jam.

Avaliado em 05/12/2019
Justin M.
Chief Marketing Officer
Serviços e tecnologia da informação, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: We use PipeDrive to manage our sales pipeline in an easy way. It has a nice, simple UI and a great iOS app.

Vantagens: Pipedrive is a super easy-to-use, customizable CRM alternative for those of us in tech, creative industries, or just anyone that hates clunky, ugly, overly complex platforms like Salesforce. Sets up in seconds, there's a great iOS app, and it's actually a pleasure to use. Quick and easy.

Desvantagens: I don't have any complaints about PipeDrive. Perhaps if you are a power user of a CRM like Salesforce, you may that there are certain APIs or integrations that don't exist between this platform and others. For me PipeDrive offers more than enough features and functionality, it's easy to use and just what is needed.

Pipedrive - it could be so good

Avaliado em 24/08/2018
Alan ..
Sales
Publicidade e marketing, 2-10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação 
3/5
Geral
3/5
Praticidade
4/5
Recursos e funcionalidades
2/5
Atendimento ao cliente
4/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: its a crm doing what we want a crm to do - collecting and storing client information and allowing you to book in future contact with them. It has some pretty clever features but also some annoying ones.

Vantagens: The map function is great - it shows your contacts on a map which is really handy. the way you can customise filters in any field and save it is as a filter is great and easy to use. The search searches everything including

Desvantagens: Live chat with customer service was great when we were on free trial, not sure if its a coincedence but once we started paying and using it the response time has changed from minutes to hours or days. It was great at first and wouldn't have used it without it being so quick but i guess thats the point...
Had heaps of troubles with imports, still not sorted out and there is only 1 person in Australia who can assist but i think it is a secondary line of business for him. Would have been happy to pay for support
It doesnt manage people well if their email address is not in there - default is it creates a new person which means lots of duplicates (with weird names automatically created from email address)or the other option is Pipedrive turn off this function by request and it does nothing - our previous crm had unassigned email where all the emails sat until you created a new person or assigned an existing one - it was the main method we used for adding contacts to the crm so not having it is a problem, we will have to work out some way of tagging existing contacts and then go through weekly and filter out non tagged ones and fix them so theres a workaround but its annoying for something i thought would be a pretty common issue.
if you click on an activity in your activitiy list it gives a pop up screen to edit the activity and only allows you to see info about that activity not anything on the company, if you go from the company page and click on the activity is better but n

Good solution for sales management

Avaliado em 11/01/2020
Marília F.
Diretoria de Projetos
Consultoria de gestão, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Very good. The software has good features and in case of errors the support is efficient.

Vantagens: The interface is very simple to use, the user experience is great! In addition, the charts already have good sales management indicators that provide visibility into improvement points.

Desvantagens: The overall cost-effectiveness is good, but if many users have access to the tool, the cost of use becomes high.