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a escolherem o melhor software

Conheça RingEX

O RingEX oferece um amplo suporte comercial, sendo facilmente administrado em todos os locais, incorpora todos os usuários, inclui diversas opções de chamada e integra o acessório ou dispositivo preferido do usuário sem problemas.

Quem usa RingEX?

O RingEx é uma solução flexível baseada na nuvem, ideal para empresas de todos os portes.

RingEX Software - 1
RingEX Software - 2
RingEX Software - 3

Está em dúvida sobre o RingEX? Compare com uma alternativa popular

RingEX

RingEX

4,2 (1 203)
30,00 US$
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
72
9
4,2 (1 203)
4,1 (1 203)
4,0 (1 203)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
15,00 US$
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
26
Nenhuma integração encontrada
4,4 (75)
4,0 (75)
3,8 (75)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao RingEX

Fuze
Melhores recursos
Bate-papo em tempo real
Gestão da comunicação
Videoconferência
Cisco Unified Communications Manager
Melhores recursos
Identificador de chamadas
Roteamento de chamadas
Áudio e vídeo bidirecionais
JustCall
Melhores recursos
Gravação de chamadas
Integração de telefonia por computador
Mensagens por voz
CloudTalk
Melhores recursos
Gestão de call centers
Gravação de chamadas
Registro de chamadas
Vonage Contact Center
Melhores recursos
Gravação de chamadas
Monitoração de chamadas
Registro de chamadas
Verizon Connect
Melhores recursos
Acesso para Celular
GPS
Rastreamento de veículos
WhatsApp
Melhores recursos
Acesso para Celular
Alertas/notificações
Bate-papo/Mensagens instantâneas
GoTo Connect
Melhores recursos
Acesso para Celular
Conexão VoIP
Roteamento de chamadas
CallRail
Melhores recursos
Gravação de chamadas
Métricas de rastreamento de chamadas
Roteamento de chamadas

Avaliações do RingEX

Pontuação média

Geral
4,2
Praticidade
4,2
Atendimento ao cliente
4,0
Recursos
4,3
Relação qualidade/preço
4,1

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
52%
4
29%
3
12%
2
3%
1
3%
Pedro
Pedro
PC&L, Portugal
Usuário do LinkedIn Verificado
Automotivo, 201 - 500 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Controle de chamadas

4,0 ano passado

Vantagens:

Software de controle de chamadas muito eficaz que é possível adaptar as necessidades de cada empresa.

Desvantagens:

É um software caro mas que compensa pela qualidade. Também necessita de um tempo aprendizagem um pouco longo.

Resposta do RingCentral

ano passado

Hi Pedro, the Review Team appreciates your evaluation. We are happy to hear that our product yields both quality and effective results for you and has proven to be worth the cost. Thank you for your feedback!

Rick
Rick
Owner, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Construção, 2 - 10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Ring Central is a solid small business phone service

5,0 há 2 anos

Comentários: Overall we really liked Ring Central. The only reason we switched away was because a friend started their own VOIP phone service and we got to support them and use it for cheap. I really like Ring Central and have recommended it to several friends over the years.

Vantagens:

We used Ring Central for about a year and it was always pretty good. I really liked the mobile app because it allowed us to work remotely and not have to pay for phone service at our employees homes.

Desvantagens:

The phone service only ever had a problem when the internet went down on our office or in my neighborhood. Ring Central was great, the internet was not reliable enough.

Ryan
Head Of Integrated Search And Data Performance, México
Publicidade e marketing, 2 - 10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

One Stop Shopping For Remote Workers & Nomadic Offices

5,0 ano passado

Comentários: Our office used RingCentral for all it's telephony (calls, text, voice mail) needs for over 3 years. We rarely experienced outages or issues and it allow us to maintain a local Canadian office phone number despite working 100% remotely. Unlike some VoIP competitors it also had built in text message services which made SMS authentication through text seamless.

Vantagens:

RingCentral allowed our office to keep it's dedicated Canadian office phone number and take that office phone global with it's VoIP system. We we're able to use text authentication services, call clients, and keep our office going from any location in the world.

Desvantagens:

RingCentral offers more than most VoIP services - mainly because of it's dedicated app. That said the cost of this service is far more than most of it's competitors. It's an expensive solution unless easy of use outweighs cost.

Resposta do RingCentral

ano passado

Hi Ryan, thank you for your awesome review! The Review Team appreciates you sharing your experience with us and the community. If you want to share more with us, email us at [email protected]. We appreciate your loyalty!

Raj
President, EUA
Seguros, Profissional autônomo
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Can find better value elsewhere

1,0 ano passado

Comentários: poor, Always had the issue of tying to get through to customer service and it was not a convenient experience. 1/2 hour to 1 hour hold time is not good for service.

Vantagens:

Nothing that is outstanding, used a fax line for small business and it worked well, issue was the price increases. Year over Year they wanted me to pay $275 or so from 120 bucks. I did not think that was fair. Gave them an opportunity to lower price and they refused, hence the change to another company

Desvantagens:

getting through the customer service line for simple inquiries was impossible.

Resposta do RingCentral

ano passado

Raj, the Review Team apologizes for any inconvenience you experienced regarding our pricing and customer service. We strive to provide fair and competitive pricing while delivering exceptional service. If you would like to continue this conversation or if there is anything we can assist you with, please don't hesitate to email us directly at [email protected].

Sean
President, EUA
Contabilidade, 2 - 10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Ringcentral

5,0 há 4 meses

Comentários: that this system works with anyone and with any kind of company

Vantagens:

That this is a great product to use for any company

Desvantagens:

that you can use your desktop with the app