Conheça o FlexBooker

A maneira simples, rápida e avançada de aceitar reservas online, direto do seu próprio site. Configure e use em minutos.

O FlexBooker também inclui um avançado gerenciamento automatizado de lista de espera, planejamento do pessoal e processamento de pagamento com cartão de crédito e taxas opcionais de não comparecimento para compromissos.

Quem usa o FlexBooker?

O FlexBooker proporciona uma maneira fácil de aceitar reservas online para todos os tipos de empresas de serviços. Qualquer empresa que tenha compromissos, aulas ou instalações pode começar a aceitar reservas sem interrupção.

Onde o FlexBooker pode ser implantado?

Nuvem, SaaS, baseado na web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Chromebook (desktop), Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

Sobre o fornecedor

  • FlexBooker
  • Fundado em 2013
  • Suporte por telefone
  • Bate-papo

Países disponíveis

Austrália, Canadá, Estados Unidos, Nova Zelândia, Reino Unido

Idiomas

inglês

Sobre o fornecedor

  • FlexBooker
  • Fundado em 2013
  • Suporte por telefone
  • Bate-papo

Países disponíveis

Austrália, Canadá, Estados Unidos, Nova Zelândia, Reino Unido

Idiomas

inglês

Vídeos e imagens do FlexBooker

FlexBooker Software - 1
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FlexBooker Software - 4
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FlexBooker

39,00 US$/mês
Versão gratuita
Teste grátis
19,00 US$/mês
Versão gratuita
Teste grátis
15,00 US$/mês
Versão gratuita
Teste grátis
59,00 US$/ano
Versão gratuita
Teste grátis

Recursos do FlexBooker

  • Acesso para Celular
  • Agendamento
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de aulas
  • Agendamento de compromissos
  • Agendamento em tempo real
  • Alertas/notificações
  • Aplicativo móvel
  • Atualização em tempo real
  • Banco de dados de clientes
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados de funcionários
  • Banco de dados do cliente
  • Cobrança e faturamento
  • Compromissos recorrentes
  • Confirmação/lembretes
  • Conformidade com HIPAA
  • Controle de comparecimento
  • Formulários personalizáveis
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão da comunicação
  • Gestão da disponibilidade
  • Gestão de associação
  • Gestão de calendários
  • Gestão de classes
  • Gestão de clientes
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de docentes/funcionários
  • Gestão de eventos
  • Gestão de fichas dos pacientes
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de médicos
  • Gestão de reservas
  • Gestão de vales-presente
  • Gestão do pessoal
  • Imagem de marca personalizável
  • Inscrição no local
  • Inscrição online
  • Integração de redes sociais
  • Integração de site
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Lembretes por SMS
  • Lembretes por e-mail
  • Marketing por e-mail
  • Mensagens de SMS
  • Pagamentos online
  • Painel de atividades
  • Para spas e salões de beleza
  • Perfis de clientes
  • Planejamento de pessoal
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Portal de autoatendimento
  • Portal do cliente
  • Processamento de pagamentos
  • Programa de fidelidade
  • Rastreamento dos participantes
  • Reagendamento
  • Registro de grupo
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Reservas online
  • Sincronização de calendários
  • Várias localizações

Alternativas ao FlexBooker

Software de agendamento simples e moderno desenvolvido para profissionais de vendas e marketing. Utilizado por empresas de todos os tamanhos e vários setores.
O TimeTrade Scheduler oferece quatro implantações escaláveis para atender às suas necessidades: empresa, eventos e aulas, força de vendas e pequenas e médias empresas.
Deixe seu negócio crescer com esta solução gratuita de agendamento de compromissos disponível para Internet, desktop, Android e iOS.
Use o software e os aplicativos Vagaro Salon para fazer reservas, efetuar pagamentos, enviar lembretes e promover seus negócios. Preço inicial: US$ 25,00 por mês.
Online scheduling for schools, health & wellness providers, and other appointment-based businesses.
Ferramentas para o profissional criativo moderno: propostas, contratos, pagamentos e muito mais. Teste grátis por 7 dias, sem precisar de um cartão de crédito.
The affordable ERP Business Management platform designed for SMBs. Best all-in-one SaaS solution.
Online booking, resource scheduling, lead generation, and reporting solution for Fitness Studios.
Agendamento online para empresas, facilitado.
Sistema de reservas online com lembretes para todas as empresas de serviços! Deixe seus clientes fazerem suas próprias reservas online - inclui uma versão gratuita. Saiba mais sobre o SimplyBook.me
Administração simples e otimizada para academias de musculação e condicionamento, estúdios de ioga e pilates, escolas de música e dança e muito mais.
O Gymcatch ajuda os proprietários de empresas de fitness a economizar tempo, aumentar a receita e fornecer um ótimo atendimento ao cliente.
O software Upper Hand automatiza e agiliza os fluxos de trabalho de recepção e back office para empresas de esportes e fitness.

Avaliações do FlexBooker

Pontuação média

Geral
4,9
Praticidade
4,8
Atendimento ao cliente
5,0
Recursos
4,5
Relação qualidade/preço
4,8

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
89%
4
8%
3
3%
Aaminah B.
Aaminah B.
Chief Support Officer, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços ao consumidor, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Just The Thing We Needed

5 há 3 anos

Comentários: Flexbooker was the center of our daily operations at one point, but as we've grown, we've tweaked our operations so scheduling is no longer a necessity. However, we still use Flexbooker for phone consultation scheduling purposes. The customer support is exceptional. We were able to tweak & edit some of the options. We will remain faithful customers unless it becomes absolutely necessary to operate without Flexbooker.

Vantagens:

Customer support is phenomenal, easy to use.

Desvantagens:

I have no complaints. Flexbooker is great!

Resposta do FlexBooker

há 2 anos

Thanks Aaminah! Awesome to hear we were such an integral part of your business, and remain a necessity!

Katie L.
Communications Manager, EUA
Administração pública, 201-500 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

Finally - an appointment tool for businesses other than salons!

5 ano passado

Comentários: FlexBooker has been a breath of fresh air. It was easy to setup. It has superior individualism between schedules for different types of appointments and customization options. The customer service is stellar and the price vs. value is far superior to other tools we tried (and we tried about 10 before finding this one).

Vantagens:

- FLEXIBILITY: You can present your calendar in several different ways to tailor it to your application needs. - CUSTOMIZATION: You can customize your calendar to coincide with your branding. - COMMUNICATION: You can customize your email responses by schedule, rather than a "one size fits all" global email that doesn't work for every type of appointment. - COST: For the features, this is one of the most reasonably priced tools I've found. - CUSTOMER SERVICE: Not only are the representatives readily available throughout the day to help, with extremely quick response times...you aren't charged exponentially for receiving 1 on 1 customer service to set your tool up just the way you want it.

Desvantagens:

The only con I've found so far is that sometimes it's a little difficult to navigate the administrator side of the tool. But that's just a learning curve. The more we use it, the easier it will be to navigate.

Elizabeth S.
Recruitment Marketing Strategist, EUA
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Flexbooker has been great with helping customize the scheduling experience for our company.

3 há 4 anos

Comentários: There are more aesthetically pleasing platforms out there from both a user and customer perspective (but not for this price!).

Vantagens:

Flexbooker listens to our scheduling problems and finding innovative ways to fix them. Their team is very accessible and responsive.

Resposta do FlexBooker

há 2 anos

Appreciate the review Elizabeth! I'm so glad we're able to help Chipotle find innovative solutions to your scheduling needs. Hope you've appreciated the updates we've made to our customer and admin-facing program designs!

Sarah B.
Owner, EUA
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Awesome Software Program

5 ano passado

Comentários: 5 stars. Very accommodating staff, who really listen to our issues to make the software work for our business. I highly recommend.

Vantagens:

I like the multiple location features on this booking software. I can easily book internally for either of our locations and choose which employee has clients at any time. I work from home, but I can just as easily use Flexbooker on the road. The staff at Flexbooker really bend over backwards. We have asked them to help us fix, and tweek so many things for our clients. They always come through, unless the request is not possible for them. I will continue to look forward to whatever updates are coming.

Desvantagens:

I wish there was a way to let clients put a credit card on file, but I see that Paypal doesn't allow for that. Not Flexbooker's fault. The only problem I seem to continuously have is seeing multiple client entries in our client database. I go through and merge all the doubles, but it seems like every time I put a new appointment in, I get a duplicate of that old client. Not a big deal really.

Resposta do FlexBooker

ano passado

We're so glad you've been so pleased with your experience Sarah! Regarding the credit cards on file, some other payment processors we integrate with do allow that, so feel free to reach out if you're interested in learning about those. We will definitely be taking a look into your settings regarding your customer tab too, as I have an idea why that could be happening ;) Thanks for being a great FlexBooker customer!

Jeff R.
Owner, EUA
Serviços ao consumidor, 2-10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

Live Support that made for a smooth transition

5 há 2 anos

Comentários: Timely response, helpful staff, and a solid product that makes this part of my business much easier to manage. I look forward to working with this team for a long time to come!

Vantagens:

This software can do everything my business needs without having to adapt my business model to the rules or limitations of the software. The support staff went above and beyond to make the setup and transition smooth and prompt. I couldn't be happier with the process of getting started!

Desvantagens:

There are minor areas where the software seems 'clunky' or a little lacking in the UI, but these are minor inconveniences ... nothing that makes me dislike the overall platform. (For example - an admin should be able to click on an appointment on the calendar and drag it to a new day / time. At this point, it appears that the only way to reschedule is to click on the appointment and fill out a form with the new date & time.)

Resposta do FlexBooker

ano passado

Hi Jeff! Thanks for the insightful review. We're so glad you appreciate our amazing support team - we do too! Sneak preview: updating the calendar drag and drop functionality is on our roadmap, so get excited :D