Conheça o Pike13

O Pike13 simplifica as tarefas administrativas, para que você possa se dedicar aos clientes. A plataforma Pike13, compatível com dispositivos móveis, permite que empresas que ministram aulas, como academias, estúdios de ioga e pilates, escolas de música e de dança, entre outras, gerenciem tudo, desde clientes e agendas até o faturamento e a folha de pagamento. A geração inteligente de relatórios oferece informações práticas sobre a integridade dos negócios, além de um aplicativo gratuito que facilita o envolvimento com os clientes. O Webhook e uma integração com o Zapier podem vincular o planejamento do Pike13 a plataformas de streaming.

Quem usa o Pike13?

O Pike13 capacita empresas que ministram aulas, inclusive academias, estúdios de ioga e pilates, escolas de música, dança e natação, entre outras.

Onde o Pike13 pode ser implantado?

Baseado na nuvem
Instalação local

Sobre o fornecedor

  • Pike13
  • Fundado em 2012

Suporte do Pike13

  • Suporte por telefone
  • Bate-papo

Países disponíveis

Austrália, Canadá, Estados Unidos, Reino Unido

Idiomas

inglês

Sobre o fornecedor

  • Pike13
  • Fundado em 2012

Suporte do Pike13

  • Suporte por telefone
  • Bate-papo

Países disponíveis

Austrália, Canadá, Estados Unidos, Reino Unido

Idiomas

inglês

Vídeos e imagens do Pike13

Pike13 Software - 1
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Recursos do Pike13

  • Acesso para Celular
  • Agendamento
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de aulas
  • Agendamento de compromissos
  • Agendamento de grupo
  • Agendamento do pessoal
  • Agendamento em tempo real
  • Alertas/notificações
  • Aplicativo móvel
  • Automação de marketing
  • Banco de dados de associados
  • Banco de dados de clientes
  • CRM
  • Calendário de eventos
  • Check-in e check-out pessoal
  • Cobrança e faturamento
  • Cobrança recorrente ou de assinaturas
  • Comunicação com associados
  • Confirmação de inscrições
  • Confirmação/lembretes
  • Controle de aniversários de animais de estimação
  • Controle de comparecimento
  • Controle de horas e despesas
  • Diretório de associados
  • Gestão da comunicação
  • Gestão da disponibilidade
  • Gestão de Comunicações
  • Gestão de alunos
  • Gestão de associação
  • Gestão de calendários
  • Gestão de cancelamentos
  • Gestão de classes
  • Gestão de clientes
  • Gestão de comparecimento
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de descontos
  • Gestão de docentes/funcionários
  • Gestão de dívidas
  • Gestão de equipes
  • Gestão de eventos
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de inscrições
  • Gestão de lista de espera
  • Gestão de reservas
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de visitantes
  • Gestão do pessoal
  • Gestão do plano de assinatura
  • Gestão financeira
  • Indicadores de desempenho
  • Inscrição online
  • Inscrição/Admissão
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Marketing por e-mail
  • Mensagens de SMS
  • Pagamentos eletrônicos
  • Pagamentos online
  • Para escolas de música
  • Para estúdios de ioga/pilates
  • Perfis de clientes
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Portal de autoatendimento
  • Portal de pais e alunos
  • Portal do associado
  • Portal do cliente
  • Portal dos pais
  • Processamento de pagamentos
  • Rastreamento dos participantes
  • Registro de classes
  • Registro de grupo
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Renovação de inscrições
  • Reservas online
  • Sincronização de calendários
  • Tipos de associados

Alternativas ao Pike13

The affordable ERP Business Management platform designed for SMBs. Best all-in-one SaaS solution.
Ferramenta de gestão de sala de aula baseada na nuvem que ajuda no registro, gestão de associações e comunicações.
Agendamento online para empresas, facilitado.
software gratuito de gestão de marcações & mercado para todos os fornecedores e atletas desportivos em todo o mundo
Ele permite aumentar o número de inscrições e as receitas, bem como realizar os eventos de maneira especializada com um conjunto completo de ferramentas de inscrição e pagamento online.
O software Upper Hand automatiza e agiliza os fluxos de trabalho de recepção e back office para empresas de esportes e fitness.
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O Gymcatch ajuda os proprietários de empresas de fitness a economizar tempo, aumentar a receita e fornecer um ótimo atendimento ao cliente.
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O TeamUp elimina a complexidade de inaugurar e administrar uma academia de ginástica, box ou bem-estar.
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Avaliações do Pike13

Pontuação média

Geral
4,1
Praticidade
4,1
Atendimento ao cliente
4,1
Recursos
3,9
Relação qualidade/preço
4,1

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
54%
4
26%
3
5%
2
7%
1
8%
Marissa
Marissa
Independent Business Owner, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

We LOVE Pike13. They offer everything a small studio, or a large gym needs to operate.

5,0 há 4 anos

Vantagens:

Ease of use, and reliability are amazing! But my FAVORITE thing is definitely the staff app. I can do almost everything from the staff app, so I can work from anywhere, at any time. From running payroll to creating packages or plans, it does it all. Most apps come with limited function, but this software is almost as complete as the desktop version. And what I love about the company is they are always trying to get better. We have been users for man years and they add things I haven't even thought about needing. Its a pleasure to be a customer.

Desvantagens:

The reporting can be a bit confusing for me. Recently they have added a new reporting feature which has much more information, but I still struggle trying to see exactly what I need at times. But I cant even call it a complaint. I had to really think of something to answer this question.

Resposta do Pike13

há 4 anos

Hi Marissa, Thank you so much for the feedback. We truly appreciate knowing what works and what our customers would like to see. As questions come up about reporting, please continue working with our customer care team and your account manager. We are happy to have calls to help you build exactly what you need to see. Thank you, Cindy Schneider Manager, Customer Success

Rebekah
business owner, EUA
Entretenimento, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

Outstanding Software!

5,0 há 3 anos

Comentários: Absolutely 100% positive and fantastic experience. Customers comment on how easy it is to use and I greatly value this software.

Vantagens:

I love how versatile it is. i need to be able to run both monthly tuition for regular, weekly classes, plus courses plus punch cards, as my business serves many different populations. I love how easy it was to set-up and how easy it is for my staff to learn. I don't have to provide training for new employees. For the weird times things don't go as planned, customer service is on top of it, very speedy, thorough and helpful.

Desvantagens:

The reporting end is so versatile that I don't know how to easily pull up reports. there are so many ways to filter, which can be a good thing, but I don't know how to pull it up. I wish I could get notifications when someone buys a particular package that I am waiting to get sold.

Resposta do Pike13

há 3 anos

Hi Rebekah, Thank you so much for taking the time to provide a review of our product. We appreciate the comments and the feedback! Thank you, Cindy Schneider Director of Customer Success

Kimberly
Business Owner, EUA
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 11-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

Limited features and terrible customer service

1,0 há 2 anos

Vantagens:

Pike13 is easy to set up and easy to use for the most basic services.

Desvantagens:

Features are limited, reporting is also limited. Website navigation is not user friendly or intuitive (until recently there was no "back" button and even now the "back" button is limited to a small range of functions. Customer service can be responsive, but generally is unable to do much to help you.

Resposta do Pike13

há 2 anos

Hi Kimberly, Thank you for providing your feedback on our software. I am sorry to hear that our customer service was lacking and will do a deep dive into the interactions our team had with your business and coach where needed. We wish you the best going forward. Thank you, Cindy Schneider Director of Customer Success

Michelle
General Manager, EUA
Música, 11-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Great "real time" scheduling

5,0 há 8 meses

Comentários: Pike13 has everything we need and continues to evolve and change with the business. I really do like the most recent update!

Vantagens:

This software processed our monthly billing, scheduling, cancellations, and more. If this software went down, we wouldn't be able to operate our business. Thankfully, in the 7+ years I've been using it, I haven't had to worry about that.

Desvantagens:

I wish that we were able to send emails to a whole schedule for the day. For example, if we need to send an informational email to our schedule, we have to do that for each person. We are able to cancel a whole day, just not send them a mass communication without cancelling.

Dan
President, EUA
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

Used Pike13 (formerly FrontDesk) for years

5,0 há 2 anos

Comentários: Overall I was pretty happy the experience, eventually we decided to part ways though.

Vantagens:

Very stable platform, app made it easy to access / manage remotely.

Desvantagens:

I was a grandfathered user on an older plan - I eventually left since I got tired of having limited access to reports and metrics that would be included if I 'upgraded'

Resposta do Pike13

há 2 anos

Hi Dan, Thank you for taking the time to provide a review even after switching platforms. It is great to hear from all of our customers, past and present. We hope you are doing well. Thank you, Cindy Schneider Director of Customer Success