Interakt

da Fizzy Software

5 / 5 4 avaliações
Interakt

Quem usa esse software?

Interakt caters to all kind of businesses looking for solutions to CRM, E-mail Marketing, Live-Chat, Helpdesk, Notifications (Web / Browser Push) or a knowledgebase/FAQ.

Avaliações médias

4 avaliações
  • Geral 5 / 5
  • Praticidade 5 / 5
  • Atendimento ao cliente 4 / 5
  • Recursos 5 / 5
  • Relação qualidade/preço 5 / 5

Detalhes do produto

  • Versão gratuita Sim
  • Avaliação gratuita Sim
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
    Celular - Android nativo
  • Formação Pessoalmente
    Ao vivo online
    Documentos
  • Suporte Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • Fizzy Software
  • https://interakt.co
  • Fundada em 2013

Sobre o Interakt

Interakt is an All-In-One Customer Engagement and Support platform which simplifies your concerns for capturing new leads, engaging, nurturing and retaining your existing leads and users and support all your visitors and customers from one single platform, which also gives you a detailed summary of your website activities right at the tip of your thumb.

Recursos do Interakt

  • Acesso móvel
  • Armazenamento de documentos
  • Cotizações e propostas
  • Gestão de tarefas
  • Gestão territorial
  • Integração da automação de marketing
  • Integração de bate-papo interno
  • Integração de redes sociais
  • Lead Scoring
  • Marketing por e-mail
  • Segmentação
  • Sistema de calendário ou lembretes
  • Biblioteca de imagens
  • Campanhas gota a gota
  • Conformidade com CAN SPAM
  • Conteúdo dinâmico
  • E-mail otimizados para celulares
  • E-mails acionados por eventos
  • Editor de e-mail de WYSIWYG
  • Gerenciamento de mala direta
  • Gestão de assinantes
  • Gestão de modelos
  • Pesquisas do cliente
  • Páginas de início/formulários web
  • Relatórios e análise de dados
  • Respondedores automáticos
  • Testes A/B
  • Alertas/transferência
  • Armazenamento de documentos
  • Bate-papo em tempo real
  • Comunicação multicanal
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão do SLA (acordo do nível de serviço)
  • Imagem de marca personalizável
  • Integração de e-mail
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento de interações
  • Roteamento automático
  • Seguimento de tíquetes e problemas
  • Supervisão de rede
  • Análise de dados do atendimento ao cliente
  • Bate-papo ao vivo
  • Catalogação e categorização
  • Controle de respostas por e-mail
  • Gestão do conhecimento
  • Indicadores de desempenho
  • Pesquisa
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento do suporte ao cliente

As avaliações mais úteis do Interakt

Interakt is the swiss army knife of online customer engagement. Affordable and easy to use.

Traduzir com Google Avaliado em 19/01/2018
Web Content Manager
Mobiliário, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
2 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Interakt helped us during a time when we did not have integrated customer data. We mainly used it for live chat and for popping notifications. It also hosted our FAQ and served as a way to manage customer inquiries.

Vantagens: Interakt is several products for the price of one. It includes a basic ESP, live chat, FAQ creator, notification, push notification, popup creator, light CRM and more. That, and it is extremely affordable for a small business. It would be a great solution for new businesses that need a cheap, all-in-one solution for online customer interaction. They have even created an all-in-one widget that allows you to call, chat, Facebook Message, or create a help ticket. The FAQ designer is also quite nice. And since the platform will keep user information, it will retain user activity into profiles so that you can get a more complete view of each lead. You can also setup some basic automated email campaigns, though if you're looking for a robust automated workflow ESP you best look elsewhere.

Desvantagens: The only negative is customer support. First off, the companies appears to be based in India, so which in my experience has only been an issue when dealing with office hours. When I first signed up a few years ago, actually the customer support was very good. However, I think there have been some changes in the support structure there and ever since it has been very difficult to get help. In addition, it seems that the product development side is nowhere near as active as it once was. While it already offers a lot for the money, it seems that the ownership may not be as quick to release future updates. Because of this, it can require a little know-how to implement some of the more complicated features.

One of the most worthy tools

Traduzir com Google Avaliado em 28/06/2016
Serviços e tecnologia da informação, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
Fonte: GetApp
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: I've been using Interakt for a year now and I find this tool so very helpful for all my customer engagement needs. If you talk about Lead / User Management, Order data management, E-mail Automation, E-mail Marketing, Customer Support via Live Chat or Helpdesk and even Notifications for my website. I couldn't find such a tool in such less pricing. (Btw, I'm on the free plan).

Vantagens: For me, Powerful E-mail Automation, Smart Notifications and smooth Live-Chat.

Desvantagens: I couldn't find a problem in the system till now, everything is working smooth. Have listed my feature requests to the product development team of Interakt, and they have delivered a few of them and working on others.

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