Quem usa o HelpOnClick?

O HelpOnClick Live Chat é usado por pequenas e médias empresas de todo o mundo. Ele está disponível em mais de 20 idiomas e pode ser implementado em qualquer site.

Conheça o HelpOnClick

A equipe do HelpOnClick faz o melhor para criar um software que ajude os comerciantes a falar com facilidade com os visitantes do site. O bate-papo ao vivo e o helpdesk simples e intuitivos permitem que os clientes se concentrem nos principais pontos, aumentando as vendas e melhorando o suporte ao cliente.

O software HelpOnClick Live Chat inclui os seguintes recursos principais:
Supervisão de tráfego em tempo real
Agente virtual de bate-papo
Ícones e textos personalizáveis
Integração com o Facebook
Integração com os principais sistemas de CRM, CMS e helpdesk

HelpOnClick - Informação

HelpOnClick

http://www.helponclick.com

Fundada em 2004

HelpOnClick - Preços

O HelpOnClick não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do HelpOnClick a partir de 12,00 US$/mês.

HelpOnClick - Vídeo
Play
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Preço inicial

12,00 US$/mês
Veja detalhes de preços

Versão gratuita

Não

Implantação

Instalado - Mac

Nuvem, SaaS, web

Instalado - Windows

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do HelpOnClick

  • Alertas/transferência
  • Assistente virtual
  • Base de conhecimento
  • Bate-papo ao vivo
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gestão de call centers
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de filas
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Indicadores de desempenho
  • Integração de redes sociais
  • Portal de autoatendimento
  • Questionários e feedback

Ver lista completa de Sistemas de Atendimento ao Cliente

  • Alertas/transferência
  • Armazenamento de documentos
  • Bate-papo em tempo real
  • Comunicação multicanal
  • Configuração do fluxo de trabalho
  • Controle e acesso remoto
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de call centers
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do SLA (acordo do nível de serviço)
  • Imagem de marca personalizável
  • Integração de e-mail
  • Integração de redes sociais
  • Macros e modelos de respostas
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento de interações
  • Relatórios e análise de dados
  • Roteamento automático
  • Supervisão de rede

Ver lista completa de Sistemas de Help Desk

  • Bate-papo proativo
  • Compartilhamento de tela
  • Formulário offline
  • Imagem de marca personalizável
  • Integração de terceiros
  • Rastreamento de visitantes do site
  • Respostas predeterminadas
  • Segmentação geográfica
  • Transferências/encaminhamento

Ver lista completa de Software de Chat ao Vivo

HelpOnClick - Alternativas

Mais alternativas ao HelpOnClick

HelpOnClick - Avaliações

Exibindo 5 de 10 avaliações

Geral
4,6/5
Praticidade
4,5/5
Atendimento ao cliente
4,2/5
Recursos
4,3/5
Relação qualidade/preço
4,6/5
Jarad P.
Business Development Manager
Segurança e investigações, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/12/2018

"We Love HelpOnClick and Our Customers Do Too!"

Comentários: We've been able to help so many customers with this app, that alone is worth its cost. A few customers have even used HelpOnClick to ask for quotes. We love it because it offers our customers a simple, easy way to get in touch with us and get most of their questions answered.

Vantagens: HelpOnClick was super easy to install on our website. As the administrator of the program, it's easy to add or remove users, create canned responses to quickly engage the customer, and it couldn't be easier for our website visitors to use.

Desvantagens: Sometimes I forget to set the app to "offline" when I leave for lunch and a customer will try to chat with me when I'm not there. I wish it would automatically go offline once my computer went to sleep, but HelpOnClick will stay connected even when I'm gone.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/12/2018
Avaliador Verificado
Marketing Manager
Maquinário, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/04/2019

"Chatting like the best of them!"

Vantagens: The functionality. As the Admin for my company, I like being able to utilize the functionality at maximum capacity to better understand how my team is using the software, and how we can better serve our customers.

Desvantagens: I'd like to better understand the path user's are taking when they are on my site when they leave a message. I'm not sure if this is through HelpOnClick or a third party, but I think the software should tell us more about what people are ready/looking at when they leave us a message after hours. This would be very helpful for us businesses, especially when user's don't specify which products they are interested in, or inquire about for pricing.

Resposta dos fornecedores

por HelpOnClick em 20/04/2019

Thank you for your review. We will consider adding more information to the messages that are received in the offline mode.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/04/2019
Travis H.
General Manager
Ócio, viagens e turismo, 51-200 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/07/2018

"Good value for small businesses"

Comentários: Overall, this is a good value for small businesses and plan to continue using them.

Vantagens: Affordable compared to other options. Easy to use for basic chat functions.

Desvantagens: The dashboard is limited on functionality and can be cumbersome for admins. Set-up can be tricky for non-computer programmers. When I went over my time limit there was not an easy way to upgrade, but I eventually figured it out (need a link or prompt from the dashboard). Tried to chat with them mid-day during the week, but it was not available. They did email me back the next day and explained how to find the upgrade option.

Resposta dos fornecedores

por HelpOnClick em 01/08/2018

Hi Travis,
Thank you for your review. We would be glad to know what other functionality you are looking for. It can be already there or on our TODO list.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/07/2018
Nancy L.
General Manager
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/04/2019

"My appreciation of HelpOnClick"

Comentários: I really appreciate this tool and even more when I see that customers love it too

Vantagens: Easy to use, easy to link to web site, service very appreciated from customers, helps to increase sales when the customer can have help live about a product that he wants to add to the cart.

Desvantagens: It does not work well with Google chrome...I can only use it with Edge...I prefer Google. It would be nice to a visual sign at the same time as the sound...when you do not here the sound...we would be able to see that there is a message (would be nice at the bottom of our screen).

Resposta dos fornecedores

por HelpOnClick em 20/04/2019

Nancy, thank you for your review. You might be interested in downloading a desktop application that can send both sound and visual notifications of an incoming chat.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/04/2019
Pm M.
Founder
Serviços de informação, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/12/2018

"HelpOnClick review"

Vantagens: Ease of use and functionality. Provides all the tools you need to easily implement chat software on to a website. I like that you are able to load questions into the virtual agent as this does allow many support calls to be answered without the need of human intervention. The smartphone app also allows for support to be provided while on the go.

Desvantagens: No major cons. The set-up of the virtual assistant was a little confusing but that was due to not watching the help video.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/12/2018