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a escolherem o melhor software

Conheça HelpOnClick

A equipe do HelpOnClick faz o melhor para criar um software que ajude os comerciantes a falar com facilidade com os visitantes do site. O bate-papo ao vivo e o helpdesk simples e intuitivos permitem que os clientes se concentrem nos principais pontos, aumentando as vendas e melhorando o suporte ao cliente.

O software HelpOnClick Live Chat inclui os seguintes recursos principais:
Supervisão de tráfego em tempo real
Agente virtual de bate-papo
Ícones e textos personalizáveis
Integração com o Facebook
Integração com os principais sistemas de CRM, CMS e helpdesk

Quem usa HelpOnClick?

O HelpOnClick Live Chat é usado por pequenas e médias empresas de todo o mundo. Ele está disponível em mais de 20 idiomas e pode ser implementado em qualquer site.

HelpOnClick Software - 1
HelpOnClick Software - 2
HelpOnClick Software - 3

Está em dúvida sobre o HelpOnClick? Compare com uma alternativa popular

HelpOnClick

HelpOnClick

4,6 (12)
7,20 US$
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
35
30
4,6 (12)
4,7 (12)
3,9 (12)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
9,00 US$
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
180
138
4,6 (1 578)
4,7 (1 578)
4,7 (1 578)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao HelpOnClick

LiveAgent
Melhores recursos
Bate-papo proativo
Gestão de caixa de entrada
Registro de chamadas
Salesforce Service Cloud
Melhores recursos
Banco de dados de contatos
Gestão de conteúdo
Gestão de filas
Zendesk Suite
Melhores recursos
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão de tíquetes
Intercom
Melhores recursos
Bate-papo ao vivo
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Bate-papo/Mensagens instantâneas
FocalScope
Melhores recursos
Gerenciamento de tickets de suporte
Real-Time Notifications
Relatórios e análise de dados
HelpCrunch
Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Gestão da base de conhecimento
Gestão de leads
Deskpro
Melhores recursos
Banco de dados do cliente
Gestão da base de conhecimento
Gestão do fluxo de trabalho
Helpshift
Melhores recursos
Gestão de tíquetes
Integração de redes sociais
Portal de autoatendimento
Zoho Desk
Melhores recursos
CRM
Gestão de tíquetes
Imagem de marca personalizável

Avaliações do HelpOnClick

Pontuação média

Geral
4,6
Praticidade
4,6
Atendimento ao cliente
3,9
Recursos
4,4
Relação qualidade/preço
4,7

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
58%
4
42%
Jarad
Jarad
Business Development Manager, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Segurança e investigações, 51 - 200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

We Love HelpOnClick and Our Customers Do Too!

5,0 há 5 anos

Comentários: We've been able to help so many customers with this app, that alone is worth its cost. A few customers have even used HelpOnClick to ask for quotes. We love it because it offers our customers a simple, easy way to get in touch with us and get most of their questions answered.

Vantagens:

HelpOnClick was super easy to install on our website. As the administrator of the program, it's easy to add or remove users, create canned responses to quickly engage the customer, and it couldn't be easier for our website visitors to use.

Desvantagens:

Sometimes I forget to set the app to "offline" when I leave for lunch and a customer will try to chat with me when I'm not there. I wish it would automatically go offline once my computer went to sleep, but HelpOnClick will stay connected even when I'm gone.

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Maquinário, 51 - 200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Chatting like the best of them!

4,0 há 5 anos

Vantagens:

The functionality. As the Admin for my company, I like being able to utilize the functionality at maximum capacity to better understand how my team is using the software, and how we can better serve our customers.

Desvantagens:

I'd like to better understand the path user's are taking when they are on my site when they leave a message. I'm not sure if this is through HelpOnClick or a third party, but I think the software should tell us more about what people are ready/looking at when they leave us a message after hours. This would be very helpful for us businesses, especially when user's don't specify which products they are interested in, or inquire about for pricing.

Resposta do HelpOnClick

há 5 anos

Thank you for your review. We will consider adding more information to the messages that are received in the offline mode.

Ronda
Ronda
CEO, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Software, 2 - 10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação
Fonte: GetApp

Poor Response from all levels

5,0 há 3 anos

Comentários: The software itself is really nice and easy to use, however their customer service response needs to improve. At this point, we are debating if we even want to continue. Customer Service makes a difference and they don't offer that aspect of their business.

Vantagens:

having a Desktop version was great since we don't keep browsers open.

Desvantagens:

Their customer service is very slow to respond, if they respond at all! Trying to live chat with them takes forever, which is bad when you are selling a live chat solution! They updated the software back in March and broke the desktop version, and have been told a fix is coming soon, 3 months later still waiting and still cannot get an email update or live chat connection to anyone.

Nancy
General Manager, Canadá
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 2 - 10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

My appreciation of HelpOnClick

4,0 há 5 anos

Comentários: I really appreciate this tool and even more when I see that customers love it too

Vantagens:

Easy to use, easy to link to web site, service very appreciated from customers, helps to increase sales when the customer can have help live about a product that he wants to add to the cart.

Desvantagens:

It does not work well with Google chrome...I can only use it with Edge...I prefer Google. It would be nice to a visual sign at the same time as the sound...when you do not here the sound...we would be able to see that there is a message (would be nice at the bottom of our screen).

Resposta do HelpOnClick

há 5 anos

Nancy, thank you for your review. You might be interested in downloading a desktop application that can send both sound and visual notifications of an incoming chat.

Travis
General Manager, EUA
Ócio, viagens e turismo, 51 - 200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Good value for small businesses

4,0 há 6 anos

Comentários: Overall, this is a good value for small businesses and plan to continue using them.

Vantagens:

Affordable compared to other options. Easy to use for basic chat functions.

Desvantagens:

The dashboard is limited on functionality and can be cumbersome for admins. Set-up can be tricky for non-computer programmers. When I went over my time limit there was not an easy way to upgrade, but I eventually figured it out (need a link or prompt from the dashboard). Tried to chat with them mid-day during the week, but it was not available. They did email me back the next day and explained how to find the upgrade option.

Resposta do HelpOnClick

há 6 anos

Hi Travis, Thank you for your review. We would be glad to know what other functionality you are looking for. It can be already there or on our TODO list.