Belly

Belly

da Belly

Quem usa Belly?

Consumers, small to medium sized businesses, enterprise

O que é Belly?

Belly is a leading digital loyalty and marketing solution with more than 12k business partners and 7 million members. Centered around the iPad, Belly businesses create customizable, unique rewards programs their customers actually want. Through digital connections, Belly strengthens the relationship between a business and its customer base. CRM tools like email marketing, data collection, social media integration and reputation management keep customers coming back more often.

Belly - Informação

Belly

http://www.getbelly.com

Fundada em 2011

Belly - Preços

Belly a partir de 129,00 US$/mês. Belly não possui versão gratuita nem versão de teste grátis. Veja mais informações sobre preços do Belly abaixo.

Preço inicial

129,00 US$/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Não

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do Belly

Programas de Fidelidade para Pequenas Empresas
Acompanhamento da atividade do cliente
CRM
Gestão de associação
Gestão de descontos
Gestão de recompensas
Portal do associado
Rastreamento de recomendações
Sistema de cartão de fidelidade
Sistema de fidelidade sem cartão
Sistema de vales-presente
Acompanhamento de atividades
CRM
Cartão Fidelidade
Gestão de associação
Gestão de recompensas
Gestão de vales-presente
Portal do associado
Programa de fidelidade
Rastreamento de recomendações

Belly - Avaliações

Exibindo 5 de 9 avaliações

Geral
3.8/5
Praticidade
4.2/5
Atendimento ao cliente
4.2/5
Recursos
4.2/5
Relação qualidade/preço
4.2/5

Belly

Avaliado em 07/10/2019
David B.
Sales
Segurança pública, 1001-5000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Vantagens: It is a great loyalty rewards program. The card is easy to swipe your card using the mini tablet.

Desvantagens: I like everything about this software. It is easy to track how many points I have.

Belly makes me come back!

Avaliado em 27/03/2019
Avaliador Verificado
Professional Development Support Specialist
Alimentação e bebidas, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: This has helped with customer retention.

Vantagens: As a user of Belly, I LOVE to collect points and gain my rewards. It keeps me a loyal customer. As an administrator, it is excellent for keeping customers coming back in. Once they use their first reward, they are hooked.

Desvantagens: A lot of customers think it's a gimmick and there's a catch to it. There isn't. It's an excellent product.

The Best Enterprise Loyalty Platform

Avaliado em 31/08/2016
David C.
CEO
Publicidade e marketing, 501-1000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: We utilized Belly's Enterprise Platform for a national rollout leveraging their beacon technology and it was highly effective.

Vantagens: ease of use, integration capability, the ability to customize dashboards and earn and burn rules across the program

Get some Belly for your Biz!

Avaliado em 01/11/2019
Mike F.
Owner
Esportes, Profissional autônomo
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
5/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: I was an early adopter with Belly, and really think loyalty rewards are an essential addition for businesses. Customer data and identifying your audience are essential this day in age,

Vantagens: In my social circle, less and less vendors seem to be using Belly, which is disappointing. I look forward to being able to enjoy the loyalty perks simply by entering my phone number into the kiosk.

Desvantagens: I feel like the "trend" of loyalty apps got oversaturated, yet, Belly has always stood out to me as the leader of the pack. I don't have any complaints on the usability of the platform, I just wish the company would do more widespread marketing/sales to encourage more storefronts to implement it.

Signed up at a 7-11 as apparently their new rewards program ... now 7-11 has their own program

Avaliado em 14/02/2018
Beth D.
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
Fonte: GetApp
1/5
Geral
1/5
Praticidade
1/5
Recursos e funcionalidades
Atendimento ao cliente
1/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Desvantagens: As I said above, I signed up to use it at 7-11 as they were offering it as their new rewards program and 7-11 gets all my money anyway, so it seemed like a win-win. However, it was a complete face plant. Zero rewards have happened in the year or so since I signed up and now I have had to re-enroll and start over with the 7-11 Rewards Program that I didn't even know existed until the cashier at 7-11 (with whom I'm on a first name basis of course) asked me why I'm not using it). I don't know why 7-11 switched, and maybe this rant is more about 7-11, but Belly was a complete flash in the pan. So all the money spent that should have been accrued towards "rewards" in the past year or more has vaporized and here I am at the starting line again.