Quem usa o Podio?

The flexibility of Podio means it's used by everyone from startups to companies with thousands of users.

Conheça o Podio

Citrix Podio is the new way to organize, communicate and get work done. More than 500,000 organizations use Podio to run projects and company departments. This includes everyone from small growing companies using Podio to run their entire businesses to innovative teams in enterprises. Podio speeds communication and provides the transparency and accountability needed for efficient teamwork, by enabling people to organize and track work in one easy-to-use place.

Podio - Informação

Podio

https://www.podio.com

Fundada em 2009

Podio - Preços

O Podio possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Podio a partir de 9,00 US$/mês.

Preço inicial

9,00 US$/mês

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Online

Recursos do Podio

Ferramentas de Colaboração
Chuva de ideias
Controle de versões
Edição em tempo real
Fóruns de discussão
Gerenciamento de contatos
Gerenciamento de documentos
Gestão de calendários
Gestão de conteúdo
Gestão de projetos
Gestão de tarefas
Vídeo conferência
Controle de horas e despesas
Controle de marcos
Ferramentas de colaboração
Gestão de carteira
Gestão de ideias
Gestão de orçamento
Gestão de recursos
Gráficos de Gantt
Metodologias ágeis (Agile)
Modelos personalizáveis
Métodos tradicionais
Portal do cliente
Quadro kanban
Seguimento do custo até a conclusão
Acesso para Celular
Controle de horas
Criar subtarefas
Ferramentas de colaboração
Gamificação
Gestão de tarefas recorrentes
Rastreamento de percentual de progressão
Relatórios e análise de dados
Visualização de Gantt/linha do tempo
Visualização de lista de tarefas
Visualização de planilhas
Visualização em tabela de tarefas

Podio - Avaliações

Exibindo 5 de 262 avaliações

Geral
4,3/5
Praticidade
4/5
Atendimento ao cliente
4,1/5
Recursos
4,2/5
Relação qualidade/preço
4,4/5
Manuel D.
Business Office Manager
Imobiliárias, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    2/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/05/2019

"The best CRM and working software"

Vantagens: It is amazing how it can integrate with so many things, send emails, sms, signatures. The files can be organized with just a click. It is also suitable for any type of business sin it can be customize. At a good price

Desvantagens: Extremely difficult to set up. Requires additional help to do it

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/05/2019
Justin H.
Project Manager/Estimator
Construção, 501-1000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/09/2019

"Serves it's purpose"

Comentários: The big boss also loves this program, because it can generate many different reports for him, from bid activity, pending logs, securement logs, win percentages with different customers or geographic areas. allows him to see many different metrics with just a few clicks.

Vantagens: The website is incredibly customizable, which allows you make this program perform many tasks that vary greatly. Our main purpose was to use this as a bid center for our company, allowing all of our branches to see who was bidding which jobs. After setting that up, we were able to have podio send out reminders after certain amounts of time to follow up on the bid results. If we were awarded the job, it will then send out notices to our purchasing department, project managers, and super intendents with the relevant information (start end dates, contract prices, labor hours estimated, location, contact info, etc). It is very helpful to make sure our branches do not double up estimating the same projects.

Desvantagens: Being very customizable also means it can be quite tedious to set up initially. There are, however, many premade modules you can either use as is, or customize to fit you needs.

Resposta dos fornecedores

por Podio em 09/09/2019

Hi Justin, thanks for the review! Much appreciated. Cheers, Sara from Podio

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/09/2019
Kelsey H.
Director of Operations
Serviços ao consumidor, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/06/2020

"Just what we needed. "

Comentários: Great! Will continue to use for the foreseeable future!

Vantagens: Ability to customize templates for different project types. I also like that I can share projects with people outside of Podio without having to add them as users.

Desvantagens: It’s not very pretty to look at, but I would rather have a clean interface than compromise function for beauty.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/06/2020
Avaliador Verificado
Digital Marketing Specialist
Serviços e tecnologia da informação, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    6/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/10/2018

"Very flexible software, but increasingly unreliable"

Comentários: Overall, pretty good for a budget CRM. But it feels like a platform with its better days behind it.

Vantagens: Podio is designed for project managers, but we used it as our CRM - which shows how flexible it is. It worked well, the UI is nice, the workflows save you a lot of time and you can link up items well for automation (e.g. if you close a deal, mark the associated company item as 'customer'). The reporting worked quite well too. You can pull data into reports and create nice dashboards. And you can export to Excel.

Desvantagens: Citrix aren't investing in Podio - it looks the same as when we started using it years ago. It's also increasingly unreliable - there have been numerous all-day outages in 2018. This is frustrating when you depend on Podio to run your business. We have since moved onto a different CRM software because of these issues.

Resposta dos fornecedores

por Podio em 29/10/2018

Thanks for sharing your review of Podio! We are dedicated to improve the reliability and performance of Podio in the future. Please read more details here: https://blog.podio.com/2018/01/10/2017-year-in-review/

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/10/2018
Avaliador Verificado
Head: Integrated Bid Delivery
Serviços e tecnologia da informação, 5001-10 000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/04/2020

"Podio is perfect"

Comentários: Podio saves time, makes reporting a breeze and basically helps me run my entire department.

Vantagens: I am not a developer or tech boffin. And you do not have to be when you are using Podio. It is so simple yet powerful that I don't understand why every company out there aren't using it. I use it for numerous functions in my business: workflow, registration, contacts, fun, events, etc.
I like how easy it is to learn and use. I really like how fast I can build, update and change my own workspaces and apps. I use the web-form functionality all the time and it looks very professional.

Desvantagens: Is it a Podio or a user problem...? but it often happens that I will add a person a workspace and then they can't access it? And I haven't found the answer in the online help function.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/04/2020