BizAutomation

BizAutomation

da BizAutomation

Quem usa BizAutomation?

Smaller businesses <100 employees in Wholesale / Distribution, & Retail. If you're running multiple systems this educational video proves how this is hurting your business: https://vimeo.com/233395135

O que é BizAutomation?

End-to-end cloud ERP designed exclusively for the under 100 emp business (5 user min) Comparable to NetSuite but without the big price tag, complexity, or the myriad of pricey add-ons so typical of big ERP today. For wholesale / distribution, retail, e-commerce, & manufacturing based businesses. Includes full GAAP Accounting, CRM, Order Mgt & Fulfillment, Procurement & Receiving, Manufacturing, Inventory, Multi-Warehouse ready with Bin Location support, connect to 3rd party channels & 3PL ready.

BizAutomation - Informação

BizAutomation

http://www.bizautomation.com

Fundada em 2003

BizAutomation - Preços

BizAutomation a partir de 79,95 US$/mês. BizAutomation não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Veja mais informações sobre preços do BizAutomation abaixo.

Preço inicial

79,95 US$/mês

Detalhes dos preços

Price per site (multi-site capable). Requires BizAutomation cloud ERP

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do BizAutomation

Sistemas ERP
Administração da distribuição
CRM
Gerenciamento de pedidos de compra
Gestão da cadeia de fornecedores
Gestão de RH
Gestão de armazéns
Gestão de ativos empresariais
Gestão de estoques
Gestão de pedidos
Gestão de projetos
Gestão financeira
Relatórios e análise de dados
Banco de dados do cliente
Geração de propostas
Gerenciamento de contatos
Gestão de campanhas
Gestão de canais
Gestão de chamadas
Gestão de comissões
Gestão de contratos
Gestão de leads
Gestão de oportunidades
Gestão de vendas de campo
Gestão territorial
Indicadores de desempenho
Marketing por e-mail
Previsão de vendas
Rastreamento de recomendações
Administração de impostos
Cobrança e faturamento
Conciliação bancária
Contabilidade de fundos
Contabilidade de projetos
Contas a receber
Controle de despesas
Empresas de contabilidade CPA
Gestão da folha de pagamento
Gestão de ativos fixos
Governo
Organizações sem fins lucrativos
Pedidos de compra
Check-in/Check-out
Código de barras/RFID
Códigos SKU/UPC
Gestão de fornecedores
Gestão de itens
Gestão de renovações de pedidos
Otimização de estoques
Previsão
Rastreamento de estoque
Rastreamento do custo
Rastreamento do número de série
Acesso para Celular
CRM
Gerenciamento de SEO
Gestão de avaliações
Gestão de devoluções
Gestão de estoques
Gestão de promoções
Gestão de várias lojas
Kits
Marketing de multicanal
Marketing por e-mail
Modelos
Segurança de dados
Acesso para Celular
Armazenamento de documentos
Cotizações e propostas
Gestão de tarefas
Gestão territorial
Integração da automação de marketing
Integração de bate-papo interno
Integração de redes sociais
Lead Scoring
Marketing por e-mail
Segmentação
Sistema de calendário ou lembretes
Análise de dados do atendimento ao cliente
Bate-papo ao vivo
Catalogação e categorização
Controle de respostas por e-mail
Gestão do conhecimento
Indicadores de desempenho
Pesquisa
Portal de autoatendimento
Rastreamento do suporte ao cliente
Compras
Código de barras e RFID
Gestão de armazéns
Gestão de devoluções
Gestão de estoques
Gestão de importação e exportação
Gestão de pedidos
Gestão de remessas
Previsão de vendas
Banco de dados de contatos
Calculadora de impostos
Cobrança de projetos
Cobrança por horas
Cobrança recorrente ou de assinaturas
Faturamento de contingências
Faturas personalizáveis
Faturação online
Gestão de agências de cobranças
Múltiplas moedas
Pagamentos móveis
Pagamentos online
Portal de cobrança
Processamento de pagamentos
Compras
Código de barras/RFID
Gestão 3PL
Gestão da qualidade
Gestão de devoluções
Gestão de estoques
Gestão de pedidos
Gestão de recebimento e armazenamento
Gestão de remessas
Previsão
Sincronização em tempo real
Várias localizações
Atendimento do pedido
Gestão de armazéns
Gestão de estoques
Gestão de fornecedores
Gestão de importação/exportação
Gestão de remessas
Gestão de transportes
Planejamento da demanda
Planejamento de vendas e operações
Troca de dados eletrônicos
Atendimento do pedido
Gestão de Pedidos em Espera
Gestão de catálogos
Gestão de devoluções
Gestão de estoques
Gestão de pedidos especiais
Gestão de remessas
Pedidos recorrentes
Rastreamento de pedidos
Registro de pedidos
Acesso para Celular
Alertas/notificações
Gerenciamento de multicanal
Gestão de armazéns
Gestão de estoques de fabricação
Gestão de estoques do varejo
Gestão de fornecedores
Gestão de renovações de pedidos
Identificação do produto
Kits
Otimização de estoques
Previsão
Relatórios e análise de dados
Agendamento
CRM
Cobrança e faturamento
Compras
Controle de horas e despesas
Gerenciamento de fornecedores
Gestão de capacitação
Gestão de estoques
Gestão de funcionários
Gestão de marketing
Gestão de pedidos
Gestão de projetos
Gestão financeira
Indicadores de desempenho
CRM
Comércio eletrônico
Gerenciamento de pedidos de compra
Gestão de comissões
Gestão de devoluções
Gestão de funcionários
Gestão de mercadorias
Gestão de pedidos
Marketing por e-mail
Pedido por correio
Programa de fidelidade
Relatórios e análise de dados
Várias localizações

BizAutomation - Avaliações

Exibindo 5 de 21 avaliações

Geral
4.9/5
Praticidade
4.8/5
Atendimento ao cliente
5/5
Recursos
4.7/5
Relação qualidade/preço
5/5

Moving to BizAutomation from QuickBooks Enterprise was a leap of faith necessary for growth!

Avaliado em 10/10/2017
Elizabeth jenkins M.
Director Of Operations
Bens de consumo
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Ability to customize data input so that we can extract and parse to use in forecasting and planning

Vantagens: Without a doubt the best feature of this software is the attention we got from the actual employees of the company, including some actual source code enhancements, that would never have happened at a big software company. We new that we needed to move from QuickBooks and could not afford some of the bigger players in the market, so we took a leap of faith based on what we saw as potential from BizAutomation. As with all software implementation - our move was not without some pain, but we truly appreciate the willingness of the company to take the time to listen to our needs and make improvements and modifications based on our business practice. We believe that Biz is the right system to provide the organization, information and access of information we need for our company to continue to grow

Desvantagens: The company is small and does not offer 24/7 customer support - but that said, they are very accessible and willing to do what is necessary even in "off-hours"

Impressive Software That's Actually Affordable for Small Businesses

Avaliado em 28/04/2019
Brad J.
Director of IT
Construção, 13-50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
4/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Very impressed with their product and their service!

Vantagens: I looked at and demoed several other systems from larger, maybe more well known software companies. Although BizAutomation may be a smaller software company in comparison of size, they certainly were every bit as capable in delivering the same features based on the demos they gave us. I was very impressed in terms of what they could provide us vs the larger software vendors. I’m sure those companies offer some features that BizAutomation, but BizAutomation offered features that the competition couldn't. BizAutomation met every need we asked of it for a significantly smaller cost, and the customer service is second to none. Very impressed with their product and their service!

Desvantagens: I don’t really have anything negative to say. If I were being nitpicky, I might would say that we had some performance slowness one day for a few hours, but those were resolved quickly and we never had another instance of that. I asked and was told that this is something they monitor and when hardware gets saturated they upgrade which makes sense.

Everything you need in one place

Avaliado em 14/01/2020
Illyssa L.
Office Assistant
Alimentação e bebidas, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Great price for all the great things that come with it.

Vantagens: The software is clean, easy to read, and the navigation is self-explanatory. The features and modules are not complicated and do the job. The customer service is great. If something needs to be fixed or changed, someone is there to help.

Desvantagens: A mobile app would be great. Sometimes the program is slow for a few minutes but is back to normal shortly after.

Perfect Solution for an SMB. Has the right features and functions with the right price!

Avaliado em 23/10/2017
Chance B.
Business Solution Consultant
Software, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
4/5
Praticidade
4/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: You get a very strong and modern true cloud ERP solution for a fraction of the cost of NetSuite, Acumatica, SAP Business One or Sage

Vantagens: The user interface is nice and modern, coupled with a customizable dashboard. Strong accounting, solid inventory control, great E-commerce and decent CRM. This solution hits the sweet spot for SMBs. Either they are outgrowing their current Quickbooks integrated with multiple other software solutions to get something similar to an ERP or those businesses have a ERP and that ERP is way too much for where they are at. The price is really high, and have more functions and features than they need. BizAutomation is perfect for those that are caught in between!

Desvantagens: It is a young software and has not matured yet, so in time these "least" comments will be addressed in the near future. If you have any proprietary software or other platforms that will be integrated, chances are it has not been done. Expect customization (not nearly as costly as you think). Reporting is not their strong suit and have been told they are working on an upgrade. Not for businesses that have subsidiaries, although that too is being added.

BizAutomation helped us build the customization we couldn't anywhere else.

Avaliado em 18/04/2019
Myles N.
IS Manager
Bens de consumo, 13-50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
4/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: We went from using a web of different systems all strung together to working almost entirely out of BizAutomation. We have found solutions to problems that were hanging over us for years. The people over at BizAutomation have been one of the most responsive teams I've worked with. They helped up develop new functions within their system, have always been available to troubleshoot problems and have included us in discussions about future development.

Vantagens: Almost everything visible user interface is customizable. They offered a complete suite so we can handle everything from sale to manufacturing to shipment within the one system. The guys at BizAutomation have helped us develop some custom solutions to some unique problems.

Desvantagens: There isn't a lot of user documentation but the developers know the system well and have always responded when we reached out. The built-in eCommerce platform isn't as robust as you would find in Magento or Shopify but even in the five months being with them, they have made and continue to make some major improvements across the entire system.