Verizon Connect

Verizon Connect

da Verizon Connect

Quem usa Verizon Connect?

Empresas de pequeno e médio porte com frotas de 5 ou mais veículos.

O que é Verizon Connect?

O software de gestão de frotas Verizon Connect para pequenas e médias empresas pode ajudar a descobrir custos ocultos e, ao mesmo tempo, revelar o potencial para uma maior eficiência. O programa oferece painéis inteligentes e ferramentas de geração de relatórios para analisar tendências e medir com precisão o desempenho da frota. Com supervisão 24 horas, é possível gerenciar comportamentos inseguros, usos não autorizados ou desvios do procedimento padrão. Em pouco tempo, é possível saber como economizar e operar uma frota mais eficiente.

Verizon Connect - Informação

Verizon Connect

https://www.verizonconnect.com

Fundada em 2003

Verizon Connect - Preços

Verizon Connect não possui versão gratuita nem versão de teste grátis. Veja mais informações sobre preços do Verizon Connect abaixo.

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Não

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Verizon Connect

Programas Rastreadores de GPS
Alertas/notificações
Gestão de condutores
Gestão territorial
Rastreamento de pessoas
Rastreamento de recursos
Rastreamento de veículos
Rastreamento em tempo real
Rastreamento móvel
Relatório de historiais
Roteamento
Seguimento de status
Agendamento automatizado
Agendamento de aulas
Agendamento de compromissos
Agendamento de grupo
Agendamento de recursos
Agendamento em tempo real
Alertas/notificações
Cronograma de instalações
Gestão de reservas de quartos
Planejamento de pessoal
Várias localizações
Controle de quilometragem
Frota de veículos
Geração de relatórios de incidentes
Gestão da manutenção
Gestão de combustível
Gestão de estoques
Gestão de expedição
Gestão de funcionários
Gestão de inspeções
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de pneus
Pesquisa de VIN
Rastreamento por GPS
Roteamento
Agendamento de manutenção
Controle de reparações
Gestão de estoque de peças
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de pneus
Histórico de manutenção
Informação do veículo
Rastreamento de combustível
Rastreamento de garantias
Rastreamento do custo
Agendamento
Cadernos de viagem
Cobrança e faturamento
Controle de quilometragem
Gestão da manutenção
Gestão de condutores
Gestão de expedição
Gestão de veículos
Orçamentos/estimativas
Otimização da carga
Pagamento de condutores
Roteamento
Compras
Código de barras e RFID
Gestão de armazéns
Gestão de devoluções
Gestão de estoques
Gestão de importação e exportação
Gestão de pedidos
Gestão de remessas
Previsão de vendas
Horário de funcionários
Para condutores
Para pilotos
Permissões de acesso a usuários
Pesquisa de dados
Rastreamento de infrações
Rastreamento de recursos
Registros de auditoria
Acesso para Celular
Agendamento
Banco de dados do cliente
Cobrança e faturamento
Controle de estoque
Gestão de call centers
Gestão de contratos
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de trabalhos
Gestão técnica
Portal de autoatendimento
Rastreamento de trabalho
Rastreamento do histórico de atendimento
Roteamento
Acesso para Celular
Agendamento
Assinatura eletrônica
Banco de dados de contatos
Cobrança e faturamento
Coleta de pagamento no campo
Expedição
Gestão de contratos
Gestão de estoques
Gestão de pedidos de trabalho
Orçamentos/estimativas
Rastreamento do histórico de atendimento
Relógio de Ponto Online
Roteamento
Cartões de combustível
Cobrança e faturamento
Conciliação de cartões de combustível
Geração de relatórios IFTA
Gestão de custo de combustível
Gestão de pessoal
Interface de terceiros
Monitoramento de variáveis
Preços do setor
CRM
Cross Docking
Código de barras/RFID
Gestão 3PL
Gestão de estoques
Gestão de fornecedores
Gestão de frotas
Gestão de pedidos
Gestão de remessas
Gestão de transportes
Agendamento
Banco de dados do cliente
Cobrança e faturamento
Controle de quilometragem
Envios assistidos por computador
Expedição de emergência
Gestão de combustível
Gestão de pedidos
Rastreamento de veículos
Roteamento

Verizon Connect - Avaliações

Exibindo 5 de 476 avaliações

Geral
3.4/5
Praticidade
3.6/5
Atendimento ao cliente
3/5
Recursos
3.4/5
Relação qualidade/preço
3/5

It's one of the best purchases our company ever made.

Avaliado em 21/05/2018
Cindy B.
Closeout Specialist & HR Administrator
Telecomunicações, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: We love this software, and we have cut down on employees unapproved use of company vehicles and improved employee driving safety by using it.

Vantagens: We've been using Fleetmatics, now Verizon Reveal, for years. We initially signed up with them because we wanted to keep track of what employees were doing in our company vehicles, but this software is capable of so much more. From tracking our oil changes to sending us alerts when employees are speeding, we use this every day. The customer service is amazing also, and there's a pretty nice referral program.

Desvantagens: It recently went through a revamp, and we did a training for the new system about a year before it was actually released. It was a little bit of a messy transition, but once we downloaded the new apps to our phones and got over the hump of getting everyone back on the same page, it's been amazing. The upgraded graphical user interface and new features are great.

Vehicle GPS tracking

Avaliado em 04/02/2020
Rosemary A.
Human Resource
Construção, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
4/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
4/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Vantagens: I like the Verizon Connect Reveal software because it has saved our company money by showing the true hours the employees were at the job versus what they used to put on their time cards. It also saves us money with our auto insurance company. It has helped identify which employees are speeding or driving reckless to we can address the issue. We have been with Verizon Connect Reveal for almost 3 years and we are pleased with the customer service representatives because they are responsive and helpful.

Desvantagens: The one thing that I least like about this software is that there is a delay in time. When I look at where the vehicle is located, it usually gives me the location where it was appoximately an hour ago. I would like it to be more on actual true time. It would help us when we are trying to locate a vehicle to know the exact location .

Customer Support SUCKS

Avaliado em 29/10/2019
Glen G.
President
Transporte rodoviário e ferroviário, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
4/5
Praticidade
3/5
Recursos e funcionalidades
1/5
Atendimento ao cliente
1/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: If I could, I drop Verizon like a hot potato, I'll probably get a phone call after this, and promises will be made and just like most political promises NOTHING WILL BE DONE.

Vantagens: The product itself​ is not bad. It does not do everything they told me it would do, but it is functional, if and when you can get it installed properly and set up.

Desvantagens: Everything from crappy installation, to getting the right equipment, to them shipping it to the wrong place. The installers stick things up with two-sided​ tape... the first hot day it all starts falling, long cables wrapped around other wiring bundles. Installing and leaving without​ knowing if it installed correctly and working, installing the wrong product. Showing up to do and installation only to find out they shipped the wrong parts.

Verizon Connect Autorenewal sham

Avaliado em 04/01/2019
Robin M.
CEO/Director
Serviços ao consumidor, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
3/5
Geral
3/5
Praticidade
3/5
Recursos e funcionalidades
1/5
Atendimento ao cliente
1/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Awful.

Vantagens: I'm too disturbed by the customer service to comment positively about the software

Desvantagens: We had been with Fleetmatics/Verizon Connect for 12 years. We rec'd little support though a couple of years back, a sales rep called to have us sign a new contract with an annual autorenewal. This November we were researching Fleet tracking options and called F/VC to find out when our contract was up. We were told at the end of January so mid-December, we reached out to them to tell them that we weren't going to renew (we found another provider with more services and lower prices) and asked what we needed to do. The man who introduced himself as our "Customer Success Partner" told me that our contract requires 60 days notification so we were stuck through Jan 2020. I explained that we hadn't been informed that when we called. He sent me a copy of the contract and told me "too bad" that my company should understand who it is doing business with. He said in no uncertain terms we were locked in through Jan 2020. I asked to speak to his manager but was told she was out of the office but well aware so if I called her the next day, I wouldn't have any better success. I did a search on New York State law and learned that a contract w/ autorenewal needing notice of more than 30 days requires the vendor to notify the signee of their renewal timing by certified mail (or in person) betwn 15-30 days of the deadline or it's not enforceable. Within 24 hours I received confirmation that the contract will terminated this January and not the following!

Why Choose Verizon Connect Reveal

Avaliado em 10/02/2020
Barri C.
V.P. of Operations
Construção, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
4/5
Praticidade
4/5
Recursos e funcionalidades
4/5
Atendimento ao cliente
4/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Our experience has been good and we feel that this has made a big difference within our organization for driving safer and just being able to keep track of our vehicles when we need to. We have saved money on fuel and maintenance on vehicles.

Vantagens: Being able to reduce maintenance costs due to drivers having to stay within safe driving parameters. Also the auto alert emails for vehicle maintenance needs. Being able to track fuel easier and more accurately to each vehicle.

Desvantagens: It doesn't seem that user friendly when it comes to setting up different alerts.