Quem usa o Vonigo?

Grandes e pequenas empresas de trabalho de campo, incluindo franquias.

Conheça o Vonigo

O Vonigo ajuda a otimizar o processo de gestão de trabalho de campo de ponta a ponta. Conte com uma suíte unificada de módulos configuráveis baseados na nuvem, incluindo: agendamento, reservas online, gerenciamento de ordens de serviço, estimativas, distribuição, roteamento, GPS, CRM, faturamento, pagamentos, geração de relatórios e muito mais, tudo acessível pela Internet a partir de qualquer desktop ou dispositivo móvel. Milhões de empregos foram reservados e gerenciados com o Vonigo. Faça um teste grátis.

Vonigo - Informação

Vonigo

http://www.vonigo.com

Fundada em 2011

Assistência

  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Nuvem, SaaS, web
  • Celular - iOS nativo
  • Celular - Android nativo

Formação

  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos
Vonigo - Vídeo
Play
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Vonigo - Visão geral de preços

O Vonigo não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis.


Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Recursos do Vonigo

  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de aulas
  • Agendamento de compromissos
  • Agendamento de grupo
  • Agendamento de recursos
  • Agendamento em tempo real
  • Alertas/notificações
  • Cronograma de instalações
  • Gestão de reservas de quartos
  • Planejamento de pessoal
  • Várias localizações

Ver lista completa de Sistemas de Agendamento

  • Agendamento
  • Aplicativo móvel
  • Banco de dados do cliente
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de expedição
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão técnica
  • Orçamentos/estimativas
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Roteamento

Ver lista completa de Sistemas de Canalização

  • Acompanhamento da construção
  • Administrador de website
  • Agendamento de trabalhos
  • Gestão de comissões
  • Intranet de franquias
  • Loja online
  • Renovação automática de pedidos

Ver lista completa de Sistemas de Gestão de Franquias

  • Acesso para Celular
  • Agendamento
  • Agendamento de manutenção
  • Banco de dados do cliente
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de estoque
  • Gestão de expedição
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão técnica
  • Orçamentos e estimativas
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Roteamento

Ver lista completa de Sistemas de HVAC

  • Acesso para Celular
  • Agendamento
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  • Banco de dados de contatos
  • Cobrança e faturamento
  • Coleta de pagamento no campo
  • Gestão de contratos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de expedição
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Orçamentos/estimativas
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Relógio de ponto online
  • Roteamento

Ver lista completa de Software FSM (Gerenciamento de Serviços de Campo)

  • Agendamento
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  • Criação de ordem de serviço
  • Gestão de contratos
  • Gestão de expedição
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  • Gestão preventiva
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  • Roteamento

Ver lista completa de Software de Encomenda de Serviço

  • Acesso para Celular
  • Banco de dados do cliente
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  • Gestão de contratos
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  • Gestão de trabalhos
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  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Roteamento

Ver lista completa de Software de Expedição de Serviço

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  • Gestão de estoques
  • Gestão de expedição
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Orçamentos e estimativas
  • Pagamentos móveis
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Ver lista completa de Software de Faz-Tudo

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  • Doações recorrentes
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de doadores
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  • Gestão de eventos
  • Gestão de recibos
  • Processamento de pagamentos
  • Rastreamento de donações

Ver lista completa de Software de Gestão de Doações

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  • Gestão de expedição
  • Gestão de pedidos de trabalho
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Ver lista completa de Software de Limpeza de Carpetes

  • Cargas fracionadas e compartilhadas
  • Cobrança e faturamento
  • Gerenciamento de armazenamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de expedição
  • Gestão de frotas
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de leads
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de reclamações
  • Gestão de trabalhos
  • Mobilidade militar e GSA
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  • Mudanças internacionais
  • Mudanças locais
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Ver lista completa de Software de Mudanças

  • Agendamento
  • CRM
  • Captura de fotos
  • Cobrança e faturamento
  • Comercial
  • Gestão de expedição
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Listas de verificação e inspeção
  • Medição aérea
  • Orçamentos/estimativas

Ver lista completa de Software de Telhados

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Ver lista completa de Software para Gestão de Gramados

  • Banco de dados de associados
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  • Gestão de dívidas
  • Gestão de eventos
  • Gestão de voluntariado

Ver lista completa de Software para ONGs

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Vonigo - Alternativas

Mais alternativas ao Vonigo

Vonigo - Avaliações

Exibindo 5 de 69 avaliações

Geral
4,7/5
Praticidade
4,4/5
Atendimento ao cliente
4,8/5
Recursos
4,5/5
Relação qualidade/preço
4,7/5
Sawyer W.
Director
Automotivo, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/05/2019

"Completely Custom Solution!!"

Vantagens: We've been working hard over the last year to focus in on our customers' booking experience. By working closely with Vonigo's API and developers, we've been able to create something really special on the front-end that our whole team is proud of. On the back-end, Vonigo has a powerful skeleton that is ZIP/Postal code centric. It allows us to go as granular or high level as we want with our day to day zoning and pricing, which is something we leverage differently in each city. The developers, and managers at Vonigo also have our best interests in mind. In under 2 months with Vonigo I was getting the opportunity to give feedback to C-level executives within the company, and truly felt heard. That is something special that you don't see with many companies at all. All-in-all, the custom solution, and attention to detail from the Vonigo team have caused our conversion rates to go way up. This will enable us to soon be moving to a completely online sales funnel. Vonigo is truly at the heart of our franchisee experience, and we're thrilled to have found a partnership that we can see true longevity in.

Desvantagens: Vonigo has a lot of customization and configurability, because it is designed to fit into so many different industries / types of businesses. That being said it is definitely geared towards quote based service companies. As a flat-rate pricing / timing service company we feel that a lot of the features within Vonigo are rendered obsolete, and are more hurdles to our back-end booking / navigation processes than anything else. Furthermore, a lot of Vonigo's additional features seem a bit better on paper than they are in reality. We still have not found a way to seriously integrate their payment features (poor user experience when paying in person, again, it is more designed for quote-based online invoices), or time tracking features (not as robust as we need), and need to leverage 3rd party applications to handle these two essential things. For Vonigo to be truly all-in-one I feel that these features still need a lot more attention (which they are aware of and working on).

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/05/2019
Kyle T.
Donations and Volunteer Manager
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/02/2018

"Overall, it's been fantastic."

Comentários: There are so many benefits. Having a database of all your donors is huge. If I'm having a light day, I can quickly see all of my corporate donors and send them a friendly e-mail letting them know that we're here for them if they'd like to donate again, or just to send them a "follow up" e-mail. Having all of your pickups laid out right in front of your eyes (not shuffling through papers to find that specific donor). Being able to add/remove items and/or change pickup dates with just a couple clicks. The software is amazing and has been a complete game changer for me. The amount of time I've saved from literally handwriting all of the donation receipts with pen and paper and also filing/organizing them afterwards has been substantial. You guys have done a heck of a job with this software and it's made my life a whole lot easier, more organized and more efficient! Thank you thank you thank you!

Vantagens: The ease of use was huge. Being able to add in a pickup takes less than a minute and also having a weeks worth of pickups right in front of my eyes, rather than sifting through several papers to find one specific pickup has been huge. Also, during this time of the year, I'll get calls from donors who have lost their donation receipt and are looking for a new one. Instead spending potentially hours finding that one donation receipt from June 2017, I can simply enter in the last name and instantly find all of their information. I got one of those calls today and I had everything resolved in less than a few minutes.

Desvantagens: What we like least is how donors are able to select that they'd like to donate money to offset the cost of the pickup, but there isn't a way for them to insert their card information and actually donate right at that moment. I've been told that there is a way to have this resolved, but it would require another outside source and would cost additional expenses. Having this resolved would be amazing!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/02/2018
Zachary H.
Dispatch
Transporte rodoviário e ferroviário, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/08/2020

"Easy to Use System"

Comentários: I think it is an easy to use phone system that gets exactly what we need done!

Vantagens: I really like how easy it is to get to the recordings and switching over the phones from user to user for the order. The recordings have always worked well and the storage is large enough to hold what I need. We constantly switch orders that calls are taken so it is nice to be able to switch which extension the phones ring.

Desvantagens: I wish we were able to have more data analysis on the calls.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/08/2020
Reed G.
Mgr In Kind Giving
Gestão de organizações sem fins lucrativos, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/07/2018

"Apparent was not made for Habitat - not far from it but enough that it is difficult sometimes"

Comentários: easy to implement - Team in Support has become essential really helps.

Vantagens: Browser Based, colors, easy to move donations around thus rescheduling is not a difficult task to learn and to teach others

Desvantagens: difficult sometimes - cannot program our self to minor degrees always have to go to support. Things like changing roles Example we have an attribute "Stephanie Vandergrift" which is still being attached out bound communications - its been 2 years....should be able to rename users our selves

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/07/2018
Kate B.
Franchise Support
Serviços ao consumidor, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/07/2020

"What I love about Vonigo"

Comentários: Vonigo allows us to have visibility into our franchisees' business activities, makes for easy marketing to previous customers and pulls whatever BI is needed at the individual franchise level or for the company overall. There is lots of room for us to expand how we're using it in the future, and for now, it doesn't overly complicate transactions for our franchisees - allowing them to focus on running their business, rather than doing paperwork for their business.

Vantagens: Vonigo is very powerful, yet flexible and customizable for how we do business. The customer support team responds quickly and is amazingly patient and accommodating. Reports on any metric you can think of are available, but if what you doesn't already exist, Vonigo's support will create a custom report. Best of all, Vonigo didn't just want to sign us up - they suggest ways we might take advantage of different features, and they actively seek our feedback on how the product is working for us - not something you find too often.

Desvantagens: There is a bit of a learning curve here. I realize Vonigo is customized for each and every customer, but some of the more basic or generic-type help videos in a knowledge base could free up your support people for more difficult queries. Finally, a "back" button that goes back to the previous screen would be welcome!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/07/2020