Quem usa esse software?

Field service companies large and small, including franchises.

Avaliações médias

64 avaliações
  • Geral 4.5 / 5
  • Praticidade 4.5 / 5
  • Atendimento ao cliente 5 / 5
  • Recursos 4.5 / 5
  • Relação qualidade/preço 4.5 / 5

Detalhes do produto

  • Versão gratuita Não
  • Avaliação gratuita Sim
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
    Celular - iOS nativo
    Celular - Android nativo
  • Formação Ao vivo online
    Webinars
    Documentos
  • Suporte Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • Vonigo
  • http://www.vonigo.com
  • Fundada em 2011

Sobre o Vonigo

Vonigo helps streamline the field service management process from end-to-end. We offer a unified suite of configurable cloud-based modules including; scheduling, online booking, work order management, estimating, dispatch, routing, GPS, CRM, invoicing, payments, reporting, and more all accessible over the internet from any desktop or mobile device. Millions of jobs have been booked and managed with Vonigo. Join us for a Free demo today.

Recursos do Vonigo

  • Acesso móvel
  • Agendamento
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de expedição
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Rastreamento de equipamentos
  • Reservas online
  • Banco de dados de doadores
  • Doações em espécie
  • Doações equiparadas
  • Doações online
  • Doações por celular
  • Doações recorrentes
  • Gestão de brindes
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de eventos
  • Gestão de subvenções
  • Gestão de voluntariado
  • Rastreamento de donações
  • Recibos e extratos
  • Acesso móvel
  • Agendamento
  • Assinatura eletrônica
  • Banco de dados de contatos
  • Cobrança e faturamento
  • Coleta de pagamento no campo
  • Expedição
  • Gestão de contratos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Orçamentos/estimativas
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Relógio
  • Roteamento
  • Acompanhamento da construção
  • Administrador de website
  • Agendamento de trabalhos
  • Gestão de comissões
  • Intranet de franquias
  • Loja online
  • Renovação automática de pedidos
  • Acesso móvel
  • Agendamento
  • Agendamento de manutenção
  • Banco de dados do cliente
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de estoque
  • Gestão de expedição
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão técnica
  • Orçamentos e estimativas
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Roteamento
  • Assinatura eletrônica
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de horas
  • Gestão de estoques
  • Gestão de expedição
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Orçamentos e estimativas
  • Pagamentos móveis
  • Processamento de pagamentos
  • Acesso móvel
  • Agendamentos e compromissos
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de contratos
  • Gestão de equipamentos
  • Gestão de expedição
  • Gestão de funcionários
  • Orçamentos e estimativas
  • Roteamento
  • Acesso móvel
  • Agendamento
  • Cobrança e faturamento
  • Compromissos recorrentes
  • Controle de estoque
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de expedição
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de trabalhos
  • Orçamentos e estimativas
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Roteamento
  • Cargas fracionadas e compartilhadas
  • Cobrança e faturamento
  • Gerenciamento de armazenamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de expedição
  • Gestão de frotas
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de leads
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de reclamações
  • Gestão de trabalhos
  • Mobilidade militar e GSA
  • Mudanças interestaduais
  • Mudanças internacionais
  • Mudanças locais
  • Orçamentos e estimativas
  • Banco de dados de associados
  • Contabilidade
  • Gerenciamento das redes sociais
  • Gestão de arrecadação de fundos
  • Gestão de associação
  • Gestão de comitês
  • Gestão de doadores
  • Gestão de dívidas
  • Gestão de eventos
  • Gestão de voluntariado
  • Acesso móvel
  • Agendamento
  • Banco de dados do cliente
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de estoque
  • Gestão de expedição
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão técnica
  • Orçamentos e estimativas
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Roteamento
  • Agendamento
  • Captura de fotos
  • Cobrança e faturamento
  • Comércio e indústria
  • Gestão de expedição
  • Gestão de leads
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Listas de verificação e inspeção
  • Medição aérea
  • Orçamentos e estimativas
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de aulas
  • Agendamento de compromissos
  • Agendamento de grupo
  • Agendamento de recursos
  • Agendamento em tempo real
  • Alertas/notificações
  • Cronograma de instalações
  • Gestão de reservas de quartos
  • Planejamento de pessoal
  • Várias localizações
  • Acesso móvel
  • Agendamento
  • Banco de dados do cliente
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de estoque
  • Gestão de call centers
  • Gestão de contratos
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão técnica
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento de trabalho
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Roteamento
  • Agendamento
  • Banco de dados do cliente
  • Compromissos recorrentes
  • Controle de estoque
  • Gestão de contratos
  • Gestão de expedição
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão preventiva
  • Orçamentos e estimativas
  • Roteamento

As avaliações mais úteis do Vonigo

Completely Custom Solution!!

Traduzir com Google Avaliado em 21/05/2019
Sawyer W.
Director
Automotivo, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Vantagens: We've been working hard over the last year to focus in on our customers' booking experience. By working closely with Vonigo's API and developers, we've been able to create something really special on the front-end that our whole team is proud of. On the back-end, Vonigo has a powerful skeleton that is ZIP/Postal code centric. It allows us to go as granular or high level as we want with our day to day zoning and pricing, which is something we leverage differently in each city. The developers, and managers at Vonigo also have our best interests in mind. In under 2 months with Vonigo I was getting the opportunity to give feedback to C-level executives within the company, and truly felt heard. That is something special that you don't see with many companies at all. All-in-all, the custom solution, and attention to detail from the Vonigo team have caused our conversion rates to go way up. This will enable us to soon be moving to a completely online sales funnel. Vonigo is truly at the heart of our franchisee experience, and we're thrilled to have found a partnership that we can see true longevity in.

Desvantagens: Vonigo has a lot of customization and configurability, because it is designed to fit into so many different industries / types of businesses. That being said it is definitely geared towards quote based service companies. As a flat-rate pricing / timing service company we feel that a lot of the features within Vonigo are rendered obsolete, and are more hurdles to our back-end booking / navigation processes than anything else. Furthermore, a lot of Vonigo's additional features seem a bit better on paper than they are in reality. We still have not found a way to seriously integrate their payment features (poor user experience when paying in person, again, it is more designed for quote-based online invoices), or time tracking features (not as robust as we need), and need to leverage 3rd party applications to handle these two essential things. For Vonigo to be truly all-in-one I feel that these features still need a lot more attention (which they are aware of and working on).

Overall, it's been fantastic.

Traduzir com Google Avaliado em 14/02/2018
Kyle T.
Donations and Volunteer Manager
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: There are so many benefits. Having a database of all your donors is huge. If I'm having a light day, I can quickly see all of my corporate donors and send them a friendly e-mail letting them know that we're here for them if they'd like to donate again, or just to send them a "follow up" e-mail. Having all of your pickups laid out right in front of your eyes (not shuffling through papers to find that specific donor). Being able to add/remove items and/or change pickup dates with just a couple clicks. The software is amazing and has been a complete game changer for me. The amount of time I've saved from literally handwriting all of the donation receipts with pen and paper and also filing/organizing them afterwards has been substantial. You guys have done a heck of a job with this software and it's made my life a whole lot easier, more organized and more efficient! Thank you thank you thank you!

Vantagens: The ease of use was huge. Being able to add in a pickup takes less than a minute and also having a weeks worth of pickups right in front of my eyes, rather than sifting through several papers to find one specific pickup has been huge. Also, during this time of the year, I'll get calls from donors who have lost their donation receipt and are looking for a new one. Instead spending potentially hours finding that one donation receipt from June 2017, I can simply enter in the last name and instantly find all of their information. I got one of those calls today and I had everything resolved in less than a few minutes.

Desvantagens: What we like least is how donors are able to select that they'd like to donate money to offset the cost of the pickup, but there isn't a way for them to insert their card information and actually donate right at that moment. I've been told that there is a way to have this resolved, but it would require another outside source and would cost additional expenses. Having this resolved would be amazing!

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