Quem usa o Nimble?

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Conheça o Nimble

O Nimble é um CRM simples e inteligente para o Office 365 e o G Suite, que trabalha para você combinando automaticamente seus contatos, históricos de comunicação, caixas de entrada de e-mail e compromissos de calendário com mais de 160 contatos de aplicativos de negócios SaaS (software como serviço) e conexões de redes sociais (incluindo Linkedin, Twitter, Facebook) em um gerenciador de relacionamento de equipe unificado.

Nimble - Informação

Nimble

http://www.nimble.com

Fundada em 2009

Nimble - Preços

O Nimble não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Nimble a partir de 19,00 US$.

Nimble - Vídeo
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Preço inicial

19,00 US$

Versão gratuita

Não

Teste grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Nimble

  • Banco de dados do cliente
  • Geração de propostas
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de canais
  • Gestão de chamadas
  • Gestão de comissões
  • Gestão de contratos
  • Gestão de leads
  • Gestão de oportunidades
  • Gestão de vendas de campo
  • Gestão territorial
  • Indicadores de desempenho
  • Marketing por e-mail
  • Previsão de vendas
  • Rastreamento de recomendações

Ver lista completa de Sistemas de Automação de Vendas

  • Acesso para Celular
  • Armazenamento de documentos
  • Cotizações e propostas
  • Geração de leads
  • Gestão de tarefas
  • Gestão territorial
  • Integração da automação de marketing
  • Integração de bate-papo interno
  • Integração de redes sociais
  • Lead Scoring
  • Marketing por e-mail
  • Segmentação
  • Sistema de calendário ou lembretes

Ver lista completa de Software CRM

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Ver lista completa de Software CRM Online

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Ver lista completa de Software CRM para Mac

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Ver lista completa de Software de CRM Financeiro

  • Alertas de imóveis
  • Correspondência de cliente e imóveis
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de leads
  • Marketing por e-mail
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de recomendações
  • Segmentação

Ver lista completa de Software de CRM para Imobiliárias

  • Banco de dados de contatos
  • Contatos compartilhados
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão de leads
  • Gestão do pipeline de vendas
  • Importar/exportar contatos
  • Pesquisa e filtro
  • Rastreamento de interações
  • Segmentação

Ver lista completa de Software de Gestão de Contatos

  • Captura de leads
  • Distribuição de leads
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão de campanhas
  • Gestão do pipeline
  • Lead Nurturing
  • Lead Scoring
  • Rastreamento de fonte
  • Rastreamento de interações
  • Segmentação de leads

Ver lista completa de Software de Gestão de Leads

Nimble - Alternativas

Mais alternativas ao Nimble

Nimble - Avaliações

Read all reviews

Overall rating

4,4/5

Average score

Praticidade 4,3
Atendimento ao cliente 4,3
Recursos 4,2
Relação qualidade/preço 4,3

Review software

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Escreva uma avaliação!
David M.
Sales Director / Logistics Coordinator
Agricultura, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/03/2020

"Simple & Effecient"

Comentários: Overall I have been happy with this product. It keeps evolving and keeps getting, generally better. The customer service is over the top. Quick response, always there if we have a questions. I like that!

Vantagens: Easy to assign tags and group the ones you want to use to target specific groups for marketing purposes.

Desvantagens: New UI for data entry is not as efficient as it used to be. Still simple but simple data priorities such as which phone number is primary is no longer available. You actually need to open the whole contact window to see all the data while before the summary gave the most important info.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/03/2020
Tawanda S.
Sponsorship
Gestão de organizações sem fins lucrativos, 501-1000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/09/2019

"Making customer relationship management a breeze and exciting experience"

Comentários: Customer relationship management is made easy; this is probably one area not taken so seriously by marketers but once used you will notice how much you have been missing. Nimble has been straightforward from roll-out through to implementation. Product support is satisfying and encouraging

Vantagens: For the greater part I am impressed by the dashboard presentation of Nimble; it gives all the needed information at a sign glance, you can keep track of new connections and keep them in the loop. It is well integrated into other productivity applications like G-Suite, LinkedIn and Office 365 among others

Desvantagens: Email limitations may be annoying but then that makes it a business as options are available if you would subscribe to premium priced packages

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/09/2019
Zoltan C.
CEO
Software, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/09/2020

"Great tool for money"

Comentários: Although I might not be their target customer, it's a great tool for a single user or a small team to manage the communication with prospects and clients.

Vantagens: The best feature of Nimble for me is social media and Gmail integration. You can save contacts easily from basically anywhere. I use only the fraction of it's capabilities.

Desvantagens: Somehow the formatting of the emails composed in Nimble looks different than emails written in the Gmail client.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/09/2020
Avaliador Verificado
Managing Director
Imobiliárias, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    3 /5
  • Praticidade
    3 /5
  • Recursos e funcionalidades
    Não avaliado
  • Atendimento ao cliente
    1 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 23/06/2015

"Private Commercial Real Estate Debt Company Reviews Nimble"

Comentários: We spent a good amount of time investigating our options and so with whatever drawbacks, we are still happy with our investment in nimble. Whatever its shortcomings, its much easier to use than our old system which was designed by a company called blue robin.

Vantagens: We like the simplicity, browser plug in is really interesting. its engaging but we don't use a lot of the features.

Desvantagens: 1) Like I said we do appreciate the simplicity but the biggest disappointment / the thing that would make the system a slam dunk for us if improved is simply the dropdown customization for contact categorizations. We have no use for "Hot Lead" we're not sales people, we're a capital source for the real estate world. We changed those to be subcategories of the lead type which we also customized. The disappointment is in that the system doesn't appreciate that more often than not, a Broker is often also a Buyer, an Attorney often dabbles as a Developer. It would be an easy thing for them to be both. For now we rely on tags although its prone to human error and I don't feel comfortable making mail lists off of them. In summary, our perfect system would allow for broad macro categories that we could customize and subcategories. As well as the ability to check multiple boxes 2) A couple of smaller things, When we connected our twitter account in uploaded all of the companies as people which was a disaster. There was no way to just flip them into companies. We had to delete them and remake them.
3) No customer service. It was a nightmare when we couldn't get an excel of contacts to upload properly, I think my associate had to tweet at Nimble to get any response. Eventually it was resolved. 4) For some reason we thought that connecting people's linkedin would tell us if they changed their job but so far it hasn't.

Resposta dos fornecedores

por Nimble em 23/06/2015

Thank you for taking the time to review Nimble.

I want to address a few of the concerns you brought up in the Cons to help out.

For 1. We recommend using the Custom Data fields feature in Nimble to create uniform data instead of Tags because they can definitely get messy.

For 2. Twitter doesn't differentiate between people or company accounts over their API, therefore, we can only import all contacts as a person or a company. We chose to go with "person" by default because this is more often the case than not. We're planning to add the option to convert a contact record from a person to a company in the future to help with this pain from Twitter.

For 3. We offer customer support via email M-F from 9-5 PM Pacific and you will always hear back from us if you write to [email protected] We are also addressing CSV upload issues this summer to make it easier to bring your data into Nimble.

For 4. LinkedIn has limited their API from allowing CRM systems to sync job changes, therefore, you may update contacts with the Nimble Smart Contacts App while on LinkedIn if a contact changes their job. It's a different workflow, but it achieves the same result.

All in all, I really appreciate your feedback for Nimble. This is the kind of feedback we want so we can continue to stay at the top.

Best,

Joseph

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 23/06/2015
Avaliador Verificado
Contractor/Owner
Construção, 2-10 funcionários
Usou o software por: Avaliação gratuita
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/09/2020

"Great Software for the right person."

Comentários: It was difficult for me and it wasn’t what I needed anyway. It would be perfect for the right business.

Vantagens: It was really great at contact management which in my business it’s very important to keep contact with clients open and always stay in touch.

Desvantagens: It simply like so many before wasn’t for my business needs which are simple and this is a very broad and sometimes confusing software.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/09/2020