Quem usa Kickserv?

Empresas de serviços buscando eliminar processos baseados em papel, converter mais leads, monitorar e fechar melhor as oportunidades, controlar o agendamento de trabalhos e dinamizar o faturamento e a cobrança.

O que é Kickserv?

DESENVOLVIDO E UTILIZADO POR PROFISSIONAIS DE SERVIÇOS. Um dos softwares com melhor interface para usuários e mais acessíveis para empresas de serviços locais com 1 a 25 funcionários.
Gestão completa de trabalhos: agendamento, gestão de leads, estimativas, execução de trabalhos completos no campo, faturas, pagamentos e mais! Totalmente integrado ao Quickbooks. Também é uma das plataformas disponíveis que mais simplificam e gerenciam empresas de serviços.
Milhares de empresas de serviços confiam nessa plataforma há mais de 20 anos.

Kickserv - Informação

Kickserv

http://www.kickserv.com/

Fundada em 2006

Kickserv - Preços

Kickserv a partir de 59,00 US$/mês. Kickserv possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Veja mais informações sobre preços do Kickserv abaixo.

Preço inicial

59,00 US$/mês

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Kickserv

Ferramentas de Limpeza
Acesso para Celular
Cobrança e faturamento
Controle de horas
Controle de qualidade
Gestão da folha de pagamento
Gestão de clientes
Gestão de estoques
Gestão de lances
Gestão de pedidos de trabalho
Planejamento de pessoal
Questionários e feedback
Acesso para Celular
Agendamento
Cobrança e faturamento
Gestão de expedição
Gestão de frotas
Histórico do atendimento ao cliente
Layouts de imóveis
Monitoramento de pragas
Monitoramento de uso de pesticidas
Orçamentos e estimativas
Roteamento
Agendamento de compromissos
Banco de dados do cliente
Cobrança e faturamento
Controle de horas
Gestão da folha de pagamento
Gestão de contratos
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de trabalhos
Orçamentos/estimativas
Paisagismo
Roteamento
Agendamento automatizado
Agendamento de aulas
Agendamento de compromissos
Agendamento de grupo
Agendamento de recursos
Agendamento em tempo real
Alertas/notificações
Cronograma de instalações
Gestão de reservas de quartos
Planejamento de pessoal
Várias localizações
Agendamento
Aplicativo móvel
Banco de dados do cliente
Cobrança e faturamento
Gestão de estoques
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de trabalhos
Gestão técnica
Orçamentos/estimativas
Rastreamento do histórico de atendimento
Roteamento
Acesso para Celular
Agendamento
Agendamento de manutenção
Banco de dados do cliente
Cobrança e faturamento
Controle de estoque
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de trabalhos
Gestão técnica
Orçamentos e estimativas
Rastreamento do histórico de atendimento
Roteamento
Agendamento
Cobrança e faturamento
Custos do trabalho
Digitalização de documentos
Gestão de clientes
Gestão de estoques
Gestão de leads
Gestão de pedidos de trabalho
Orçamentos e estimativas
Acesso para Celular
Agendamento
Cobrança e faturamento
Gestão de clientes
Gestão de contratos
Gestão de equipamentos
Gestão de expedição
Gestão de funcionários
Orçamentos/estimativas
Roteamento
Acesso para Celular
Agendamento
Cobrança e faturamento
Controle de horas
Gestão de clientes
Gestão de contratos
Gestão de pedidos de trabalho
Orçamentos/estimativas
Para instaladores comerciais e/ou industriais
Agendamento
Banco de dados do cliente
Compromissos recorrentes
Controle de estoque
Criação de ordem de serviço
Gestão de contratos
Gestão de expedição
Gestão de trabalhos
Gestão preventiva
Orçamentos/estimativas
Roteamento
Acesso para Celular
Banco de dados do cliente
Cobrança e faturamento
Controle de estoque
Gestão de contratos
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de trabalhos
Gestão técnica
Portal de autoatendimento
Rastreamento do histórico de atendimento
Roteamento
Assinatura eletrônica
Cobrança e faturamento
Controle de horas
Gestão de estoques
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Orçamentos e estimativas
Pagamentos móveis
Processamento de pagamentos
Acesso para Celular
Agendamento
Assinatura eletrônica
Banco de dados de contatos
Cobrança e faturamento
Coleta de pagamento no campo
Gestão de contratos
Gestão de estoques
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Orçamentos/estimativas
Rastreamento do histórico de atendimento
Relógio de ponto online
Roteamento
Acesso para Celular
Agendamento
Cobrança e faturamento
Gestão de clientes
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Rastreamento de equipamentos
Reservas online
Acesso para Celular
Agendamento
Cobrança e faturamento
Gestão de clientes
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de químicos
Orçamentos e estimativas
Roteamento
Cargas fracionadas e compartilhadas
Cobrança e faturamento
Gerenciamento de armazenamento
Gestão de clientes
Gestão de expedição
Gestão de frotas
Gestão de funcionários
Gestão de leads
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de reclamações
Gestão de trabalhos
Mobilidade militar e GSA
Mudanças interestaduais
Mudanças internacionais
Mudanças locais
Orçamentos e estimativas
Agendamento
Cobrança e faturamento
Custos do trabalho
Gestão de clientes
Gestão de contratos
Gestão de estoques
Gestão de expedição
Rastreamento de equipamentos
Rastreamento de garantias
CRM
Cobrança e faturamento
Códigos de barras/Etiquetas
Formulários de admissão
Gestão de estoques
Ponto de vendas (PDV)
Tíquetes de reparação
Agendamento de trabalhos
Cobrança e faturamento
Compromissos recorrentes
Gestão de inspeções
Mapeamento da vegetação
Orçamentos e estimativas
Para podadores para redes elétricas
Relatórios com fotos
Acesso para Celular
Agendamento
Banco de dados do cliente
Cobrança e faturamento
Compromissos recorrentes
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de trabalhos
Orçamentos/estimativas
Rastreamento do histórico de atendimento
Roteamento

Kickserv - Avaliações

Exibindo 5 de 291 avaliações

Geral
4.3/5
Praticidade
4.3/5
Atendimento ao cliente
4.3/5
Recursos
4.1/5
Relação qualidade/preço
4.3/5
Cyndi F.
Office Manager
Construção, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/03/2019

"Get your DISPTACH house in order"

Comentários: We have been with Kick Serv through a lot of growing pains. As a "non techy" person, I was very frustrated in the beginning but now have become a believer that THIS IS a great program for our growing business. I am looking forward to see which upgrades are coming for 2019. (Allow techs to search for specific job numbers in the field, colors change as job phases are uploaded with new people assigned to same job, adding the use of our standard quote forms, time sheet management)

Vantagens: Able to track all incoming calls with a glance at calendar screen. See every tech (color coded) daily, weekly and monthly. Track days off, vacations, in a glance, with customer on the phone!

Desvantagens: Still no way to automatically change color coding as each phase of a project is completed and we need to add different tradesmen to the job. We have to "open" each job BEFORE we schedule a tech to see if he/she is already assigned to an ongoing job.

Resposta dos fornecedores

por Kickserv em 12/03/2019

Hello Cyndi,
Many thanks for the abundance of positive feedback. And as always the suggestions to make our product better and more user friendly is what we thrive on here.

To quickly gather what jobs a technician or tradesman is on go directly to our Jobs index page and use the "assign to" filter.

Ping me back from within the app if you'd like to discuss this idea further. We are here to help.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/03/2019
Sandy S.
Office Manager
Segurança pública, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/06/2019

"Superior Elevator Inspections - We Love Kickserv!"

Comentários: We have many customers that have many conveyances that we have to inspect per State requirements. Each has a different State Identification Number to record and track which we use in scheduling. We have to do much coordination between elevator contractors (Otis, Schindler, Kone, etc.), our customer building owners, and our inspectors. It's not always easy but Kickserv makes things much more manageable. Prior to Kickserv, spreadsheets, Word calendars and white boards were used...it was like the Dark Ages. :)

Vantagens: It's so easy to use and functions well for most of our needs. I LOVE the Special Instructions section and the clarity it provides in the Overview tab. Tags are also very helpful for our needs. The Resource calendar is fantastic too. Sometimes updates made in QB don't seem to come over to Kickserv in a timely manner but I think they usually do eventually. Overall, Kickserv has been a game-changer for us and I'm grateful every day for it's availability.

Desvantagens: On my wish list is a feature that will allow me to duplicate contact information of one customer and paste it into that of another. We deal with many management companies who manage several of our customers and I have to re-type their contact info into each shared customer that we have. Reports are a little cumbersome to create but I did work in Salesforce.com many years ago and found that to be the case with them too.

Resposta dos fornecedores

por Kickserv em 28/06/2019

Hi Sandy,

SUPER review! You have been a very loyal customer for over 3 years! Thank you. We do thrive on feedback from our customers like you. Your viewpoints were insightful, and I believe they will help others.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/06/2019
Ruben L.
Field Supervisor
Construção, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/02/2020

"Great Kickserv "

Comentários: I work with this software everyday and is early simple to use

Vantagens: They updated lots of there products which I like there character got updated from 1000 to infinite.

Desvantagens: I can only download 1 picture at a time from my iPhone it would be great if they can allow a select and drag all

Resposta dos fornecedores

por Kickserv em 15/02/2020

Ruben - thank you for the great words. That is the effect we want to create with our customers like you. As for selecting multiple pictures you certainly can. Test this on one of your co-worker's phones to verify or use the blue chat bubble to talk to tech support if the problem persists.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/02/2020
Beverly F.
Office Manager
Construção, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/12/2019

"Great product"

Comentários: The biggest benefit is efficient use of my time. Being able to schedule multiple technicians and amend the calendar as things change is huge. Our guys have iPads and can access the program anywhere so we're all looking at the same data. It makes us more profitable by not having to take time for them to call in or for the office to call them and wait for them to be able to stop and call back.

Vantagens: Easy to learn. I'm an older user and not tech proficient. It was very easy. It syncs with QuickBooks which makes my work more efficient. I create invoices in Kickserv and the information is seamlessly transferred. We have color coded our techs so I can easily tell where they are. The map and directions feature makes it easy for our techs on the road to see where the jobs are.

Desvantagens: The only thing I haven't liked is that I can't edit contacts in Kickserv any longer. I have to edit addresses and phone numbers in QuickBooks and I find that the information doesn't sync back, so I end up having incorrect information on clients in Kickserv.

Resposta dos fornecedores

por Kickserv em 17/12/2019

Hi Beverly,

SUPER review! Thank you for your time and thoughts. Please know that we really do appreciate your company doing business with us for over 5 years! Plus, I emailed you the directions you need to make your contact edits in Kickserv. This way once you sync your contacts to QuickBooks they will override any changes made in QuickBooks.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/12/2019
Scott R.
Owner
Usou o software para: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    2/5
  • Praticidade
    1/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/06/2017

"Kickserv is a great app that I have used for my Piano Service Company. "

Vantagens: All inclusive connectivity of all the data needed to run my (Piano Service) business. I consider myself a fairly expert user of kickserv, using it from its early inception, then called ' Service Sidekick'. I am totally on board to help bring it to its fullest potential, so dont take the cons section too hard...I use the system every day, all through the day, and my entire operation depends on this most awesome application.

Desvantagens: Software is gradually degrading. Latest update published makes KS sluggish, screen freezes constantly during scrolling. Reports have been altered to the point of useless.
Quadruple redundant data entry, creating and closing an event, then a job.
No auto fill on repeated fields.
Phone numbers require dashes be entered. Format the field for straight 10 digit entry.
Area code, city, and state are almost always the same in my service area. Why dont these fields hold and auto fill the last data entered? Internet standard these days is that the state is a 'state' field, only accepting 2 CAP characters in verified state identifiers.
No notification if email is successful, and no notice when messages fail. This has caught me with my pants down with customers...( yes customers, not contacts) emailing time sensitive invoices and opportunitys.... guys, they are ESTIMATES, Not opportunitys!!
Stripe send a payment received email notification...Awesome.
The text is the problem. First words of auto generated notification says Congratulations!.
Congratulations? We are small businesses....we take money, every day, all day. It is inapropriate, and smacks of a Condesending viewpoint.
Miss labled fields: My customers are my 'customers' , not my 'contacts'. New address verify is great on service address, Why does it not verify billing address? Getting paid is a very important aspect of small business. Makes no sense.

Resposta dos fornecedores

por Kickserv em 17/07/2017

Hello Scott,
We agree that April and May were not good months for Kickserv. We are so very sorry. We did correct the couple of issues that were inherited from the massive migration of hundreds of original customers from our legacy platform. We regret not anticipating those issues prior.
I would like to clarify some points you made:
1. We do not require dashes in phone numbers fields.
2. We do indicate if an email has failed in your Dashboard > email activity page.
3. Opportunities is a way to make our program more applicable to more people. When you do send out the template it does say estimate. We can help you with how it looks if you need something custom. Let me know.
4. Regarding your comment about the billing address, typically we are not verifying the address so much as we are just indicating on the map where that service address located for routing purposes and driving instructions.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/06/2017