Conheça o Service Autopilot

Obtenha crescimento VERDADEIRO dos negócios com um software de solução para o setor de serviços. O Service Autopilot foi desenvolvido especificamente para empreendedores em jardinagem, paisagismo, limpeza residencial e comercial, remoção de neve, controle de pragas e praticamente QUALQUER trabalho de campo. Essa plataforma tudo-em-um automatiza tarefas demoradas de escritório para que você possa se concentrar em crescer MAIS RAPIDAMENTE. Venda mais trabalhos, otimize suas agendas, receba pagamentos rapidamente e desenvolva o negócio dos seus sonhos com o Service Autopilot.

Quem usa o Service Autopilot?

Empresas de jardinagem, paisagismo, remoção de neve, cuidado de árvores, irrigação e controle de pragas. Também atende a empresas de limpeza comercial e residencial, segurança, limpeza de piscinas e muito mais.

Onde o Service Autopilot pode ser implantado?

Nuvem, SaaS, baseado na web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

Sobre o fornecedor

  • Xplor Technologies
  • Localizado em La Madeleine, França
  • Fundado em 2009
  • Suporte por telefone
  • Bate-papo

Países disponíveis

Canadá, Estados Unidos, França

Idiomas

espanhol, inglês

Sobre o fornecedor

  • Xplor Technologies
  • Localizado em La Madeleine, França
  • Fundado em 2009
  • Suporte por telefone
  • Bate-papo

Países disponíveis

Canadá, Estados Unidos, França

Idiomas

espanhol, inglês

Vídeos e imagens do Service Autopilot

Service Autopilot Software - 1
Service Autopilot Software - 2
Service Autopilot Software - 3
Service Autopilot Software - 4
Service Autopilot Software - 5
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Vídeo do Service Autopilot
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Compare preços do Service Autopilot com produtos similares

Service Autopilot

47,00 US$/mês
Versão gratuita
Teste grátis
35,00 US$/mês
Versão gratuita
Teste grátis
197,00 US$/mês
Versão gratuita
Teste grátis
N/D
Versão gratuita
Teste grátis

Recursos do Service Autopilot

  • Acesso para Celular
  • Agendamento
  • Agendamento de compromissos
  • Alertas/notificações
  • Assinatura eletrônica
  • Atualização em tempo real
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados do cliente
  • Cobrança e faturamento
  • Coleta de pagamento no campo
  • Compromissos recorrentes
  • Controle de horas
  • GPS
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de equipamentos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de expedição
  • Gestão de frotas
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão técnica
  • Histórico de atendimento
  • Histórico do cliente
  • Integração da contabilidade
  • Orçamentos/estimativas
  • Otimização de itinerários
  • Painel de atividades
  • Para paisagistas e jardineiros
  • Relatórios e análise de dados
  • Relógio de ponto online
  • Roteamento

Alternativas ao Service Autopilot

Gerencie forças de trabalho móveis com o software de gestão de trabalho de campo Synchroteam (FSM). Crie uma avaliação gratuita em 1 minuto. Suporte ao vivo. Saiba mais sobre o Synchroteam
Software de gestão de trabalho de campo completo para administrar empresas de qualquer lugar, com planos a partir de uma taxa fixa de US$ 99,00 por mês.
O simPRO é uma avançada solução de software de gestão de trabalho de campo que ajuda empreiteiros de serviços a otimizar as operações para aumentar os lucros.
O Vonigo funciona para empresas de trabalho de campo que buscam otimizar as operações e aumentar as vendas.
O WorkWave Service é uma solução de software de gestão de trabalho de campo de ponta a ponta, baseada na nuvem, pronta para dispositivos móveis e fácil de usar.
Para simplificar empresas de serviços. Agendamento completo e gestão de trabalhos. Para gerenciar leads, estimativas, trabalhos, faturas e pagamentos de qualquer lugar!
Smart, flexible paperless forms, Job Scheduling, CRM and Smart Automation all included in one powerful but super simple to use solution
Saiba ativamente quem, o quê, quando, por quê, onde (GPS) e quanto (R$). Comece com US$ 5/licença/mês ou opte pelo acesso básico ilimitado por apenas US$ 199/mês.
The only field service management software that pays for itself.
The web & mobile CMMS solution for real estate maintenance providers
O software de gerenciamento de serviços mais rápido, mais fácil e de maior valor para automatizar tudo, desde o primeiro contato com o cliente até o pagamento.
Construído por especialistas do setor, o AroFlo é um software de trabalho de campo confiável. Ele automatiza negócios e transforma vidas.
Empresas de climatização, encanamento e eletricidade residencial/comercial que querem aumentar a receita e otimizar as operações comerciais.

Avaliações do Service Autopilot

Pontuação média

Geral
4,2
Praticidade
4,0
Atendimento ao cliente
4,3
Recursos
4,1
Relação qualidade/preço
4,1

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
64%
4
16%
3
7%
2
7%
1
7%
Lindsey
Lindsey
Project Manager, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Imobiliárias, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Exceptional Software for any Business

5,0 há 3 anos

Comentários: It's saved us time in setting up our routes, estimates, jobs, remembering recurring jobs, basically any issues you are having with your business you will likely find a remedy with Service Autopilot.

Vantagens:

This software has an entire arsenal of capabilities of the software compared to the cost. Its a small investment for a product that saves time and money in a ton of ways. We started with a program exclusively for lawncare which we were using to do all kinds of service work and it wasn't cutting it for us.

Desvantagens:

it takes an investment of your time in the beginning to figure out exactly what is going to work for you in terms of the features. If you don't use the support that SA offers it can be overwhelming. But take the time to invest in learning the software and it will work out in the end.

Kim
President, EUA
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

SA Autopilot client for years

4,0 há 2 anos

Comentários: It was great the first 1 1/2 years, then the customer service issues hit and made us less excited about the software. The pricing change was the last straw for me. We still use the software for a small portion of our business but honestly just waiting for a better option to come our way.

Vantagens:

The features of the system and integration with other software

Desvantagens:

The customer service made me feel like our account wasn't a priority. They also removed with tiered pricing without notice. When I inquired why our pricing was higher, I was told about the tiered pricing and because it only affected a few clients, they intentionally didn't notify us about the change.

Eric
Owner, EUA
Suprimentos e equipamentos para empresas, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Outstanding software solution for entrepreneurs!

5,0 mês passado Novo

Comentários: Outstanding!

Vantagens:

Saves me money and saves me having to hire staff! So much AUTOMATION!

Desvantagens:

Nothing! I love it all and would recommend it to others!

Resposta do Xplor Technologies

há 2 semanas

Eric, thank you for the amazing testimonial! We are honored to have you on our corner.

Scott
Manager, EUA
Construção, 11-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

Too many issues

2,0 há 3 anos

Comentários: We were very excited to get started with a package that is seemed like it would be a powerful tool to reduce our office work. It has reduced our office work but I am not sure that it has done so more than another service would have. SA required us to modify the way we interact with our clients because of errors in the SA database. Every communication we send from SA has to be tested 2-3 times. For example we sent an email last year using merge fields. It was a supposed to look like a super personalized email from the owner to each client. We tested everything multiple times using test accounts. When we sent the email out in bulk it showed up as "Dear [fname]" There were about 15 merge fields in this email that failed. SA support created a ticket that we are still waiting to hear back about more than 18 months later. That is just one example of the daily frustration with SA. Now we feel like we are stuck because we have invested so much into the program and modified the way we bill our services to work around the SA problems. We do not want to expose our clients to more change but something has to be done differently.

Vantagens:

There are lots of intended features. The vision for the software includes the ability to do many powerful things. Automations is a great way to reduce the burden on office staff.

Desvantagens:

There are too many problems. We have reported literally hundreds of issues that are still not resolved. The customer service staff make a ticket but nothing ever gets fixed. On a daily basis we have dozens of things we have to check because SA does not consistently record information correctly or consistently records it incorrectly. There does not seem to be a quality control team at SA. Recently they attempted to have very hyped up live broadcast about some new features being released and even that failed to work correctly. I just found it humorous that SA consistently fails at ensuring a quality experience for their users and this proved my point.

Kate
CEO, EUA
Serviços ao consumidor, 11-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Quite a Learning Curve, but an All-in-one Solution?

4,0 há 3 meses

Comentários: Service Autopilot (SA) is the hub of the entire business as it contains all lead, client, and employee information.  All the business’ services are scheduled and dispatched through Service Autopilot.  The technicians use the SA app to receive their jobs notes and punch in and out of their jobs.  Cleaning estimates and invoices are distributed through SA.  We use the reporting feature to pay Sales Tax and keep our eye on Key Performance Indicators.  SA is our Customer Relationship Management tool used for email marketing and chat messaging.  We also use automations in Service Autopilot to send reminders before cleanings, after-job quality surveys, and client onboarding emails.

Vantagens:

Service Autopilot is the hub of the entire business as it contains all lead, client, and employee information.  The automations are a huge step up for productivity and ease of systems.

Desvantagens:

Service Autopilot is not easy to use or set up. It is less intimidating if you are the kind of person that likes to jump into a new software and just poke around. There are so many aspects that even once you know the basics, there is always something to tweak in the workflow. Unfortunately, after SA was purchased by Clearent (a credit card merchant) a couple of years ago, the customer service and general functioning has gone downhill. There are often slow days (everything slow to load) while working in the software that make it unusable for a period of time. They also have a closed API and so don't integrate with other programs. There is a version 3 in the works for a couple of years now (always beta, not complete), but it seems less intuitive and worse laid out than version 2.