Quem usa esse software?

O amoCRM foi desenvolvido para ajudar a gerenciar seus leads, tarefas e a equipe de vendas. Como gerente, você tem controle total da sua equipe e do pipeline com ferramentas de análise e supervisão extremamente ricas.

Avaliações médias

131 avaliações
  • Geral 4.5 / 5
  • Praticidade 4.4 / 5
  • Atendimento ao cliente 4.3 / 5
  • Recursos 4.3 / 5
  • Relação qualidade/preço 4.5 / 5

Detalhes do produto

  • Preço inicial 15,00 US$/mês
    Veja detalhes de preços
  • Versão gratuita Não
  • Avaliação gratuita Sim, consiga uma avaliação gratuita
  • Implantação Instalado - Mac
    Nuvem, SaaS, web
    Instalado - Windows
    Celular - iOS nativo
    Celular - Android nativo
  • Formação Pessoalmente
    Ao vivo online
    Webinars
    Documentos
  • Suporte 24 horas por dia (representante ao vivo)
    Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • QSOFT
  • http://www.amocrm.com/
  • Fundada em 2004

Sobre o amoCRM

amoCRM is an easy-to-use, yet powerful CRM solution for teams who make data-driven decisions and love their customers. User-centric pipeline management with performance analysis keeps salespeople moving toward measurable targets, but also allows them to customize the pipeline trajectory. That way, every communication with a prospect becomes a personalized one-on-one dialogue, ensuring the right message at the right time.

Recursos do amoCRM

  • Análise de dados
  • Bate-papo ao vivo
  • Coleta de comentários
  • Conteúdo de vídeo
  • Gamificação
  • Gestão da comunicação
  • Gestão da comunidade
  • Gestão de rotatividade
  • Sindicação de conteúdo
  • Agendamento de postagens
  • Colaboração entre vários usuários
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de múltiplas contas
  • Monitoramento das redes sociais
  • Participação do cliente
  • Publicação automática
  • Rastreamento de marca
  • Relatórios e análise de dados
  • Análise de dados
  • Ferramentas de prospecção
  • Identificação da conta de destino
  • Lead Nurturing
  • Lead Scoring
  • Monitoramento da participação
  • Monitoramento do progresso
  • Personalização de campanhas
  • Segmentação de clientes
  • Banco de dados do cliente
  • Geração de propostas
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de canais
  • Gestão de chamadas
  • Gestão de comissões
  • Gestão de contratos
  • Gestão de leads
  • Gestão de oportunidades
  • Gestão de vendas de campo
  • Gestão territorial
  • Indicadores de desempenho
  • Marketing por e-mail
  • Previsão de vendas
  • Rastreamento de recomendações
  • Análise de concorrentes
  • Análise de tendências de vendas
  • Análise estatística
  • Apresentação de dados gráficos
  • Estudos correlacionais
  • Geração de relatórios de exceção
  • Indicadores de desempenho
  • Modelagem dinâmica
  • Modelagem e simulação
  • Painel
  • Acesso móvel
  • Armazenamento de documentos
  • Cotizações e propostas
  • Gestão de tarefas
  • Gestão territorial
  • Integração da automação de marketing
  • Integração de bate-papo interno
  • Integração de redes sociais
  • Lead Scoring
  • Marketing por e-mail
  • Segmentação
  • Sistema de calendário ou lembretes
  • Análise de dados do atendimento ao cliente
  • Bate-papo ao vivo
  • Catalogação e categorização
  • Controle de respostas por e-mail
  • Gestão do conhecimento
  • Indicadores de desempenho
  • Pesquisa
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento do suporte ao cliente
  • Análise de dados preditiva
  • Automação de marketing
  • Comunicações com pacientes
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de médicos
  • Gestão de pacientes
  • Registros de história clínica
  • Segmentação por público
  • Agendamento
  • Cotizações e propostas
  • Gestão de contratos
  • Gestão de projetos
  • Gestão do pipeline de vendas
  • Previsão
  • Rastreamento de clientes
  • Automação de marketing
  • Catálogo de produtos
  • Cotizações e propostas
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de listas
  • Gestão de call centers
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de leads
  • Gestão de projetos
  • Gestão de questionários
  • Gestão territorial
  • Lead Scoring
  • Marketing por e-mail
  • Páginas de início e formulários web
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de recomendações
  • Suporte do cliente
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de arrecadação de fundos
  • Gestão de associação
  • Gestão de comitês
  • Gestão de doadores
  • Gestão de eventos
  • Gestão de subvenções
  • Gestão de voluntariado
  • Integração de redes sociais
  • Marketing por e-mail
  • Armazenamento de documentos
  • Bate-papo ao vivo
  • Cotizações e propostas
  • Digitalização de cartão de visitas/crachás
  • Gestão de tarefas
  • Gestão territorial
  • Integração da automação de marketing
  • Integração de redes sociais
  • Lead Scoring
  • Previsão
  • Segmentação
  • Sistema de calendário ou lembretes
  • Alertas da conta
  • Controle de despesas
  • Gestão de leads
  • Gestão de marketing
  • Gestão de recursos
  • Gestão territorial
  • Rastreamento de domicílios
  • Rastreamento de influências
  • Rastreamento de relacionamentos
  • Tarefas de equipes
  • Alertas de imóveis
  • Correspondência de cliente e imóveis
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de leads
  • Marketing por e-mail
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de recomendações
  • Segmentação
  • Bate-papo/Mensagens instantâneas
  • Comunicados por lote
  • Comunicados sob demanda
  • Comunicação multicanal
  • Conteúdo de vídeo
  • Conteúdo interativo
  • Distribuição de e-mails
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de impressão
  • Gestão de modelos
  • Personalização
  • Colaboração
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de reuniões
  • Gestão de apresentações
  • Gestão de capacitação
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de leads
  • Gestão de metas e cotas
  • Gestão de propostas
  • Gestão do desempenho
  • Gestão territorial
  • Análise de dados
  • Análise de dados preditiva
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Coleta de dados de multicanal
  • Gerenciamento de comentários
  • Gestão de pesquisas/intenção de votos
  • Gestão do conhecimento
  • Painel
  • Segmentação de clientes
  • Banco de dados de contatos
  • Contatos compartilhados
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão de leads
  • Gestão do pipeline de vendas
  • Importar/exportar contatos
  • Pesquisa e filtro
  • Rastreamento de interações
  • Segmentação
  • Captura de leads
  • Distribuição de leads
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão de campanhas
  • Gestão do pipeline
  • Lead Nurturing
  • Lead Scoring
  • Rastreamento de fonte
  • Rastreamento de interações
  • Segmentação de leads
  • Análise de dados visual
  • Classificação de dados
  • Correspondência de dados
  • Identificação de dados sigilosos
  • Pesquisa contextual
  • Preparação de dados por autoatendimento
  • Redução de falsos positivos
  • Captura de leads
  • Discagem automática
  • Distribuição de leads
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de dados
  • Gestão de listas de chamadas
  • Gestão do desempenho
  • Gravação de chamadas
  • Lead Scoring
  • Painel

As avaliações mais úteis do amoCRM

amoCRM Allows me to Effectively Communicate With Customers

Avaliado em 26/10/2018
Avaliador Verificado
Account Manager
Publicidade e marketing, 10 001+ funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
Suporte ao cliente
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Definitely try it out for yourself, great program!

Vantagens: I manage a lot of accounts for different clients. Since we can’t choose our accounts and are assigned to designated clients, we need to know how to deal with people. Every client is different and unique, which means you have to adapt to their style and needs. I truly rely on amoCRM for obtaining customer information, using social media management features and progress tracking. This software enables me to launch a campaign and gain leads. This software allows me to communicate effectively with my clients and keeps me right on track with what steps to take.

Desvantagens: Frankly, I think the program offers too many features which can be quite confusing. I haven’t tried all the features because I only use the ones that will help me in my job.
Not technically a con, but it feels a bit crowded.

It Is For You

Avaliado em 04/10/2019
Ahmed F.
student
Publicidade e marketing, Profissional autônomo
Usou o software para: Avaliação gratuita
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
4 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: I at long last have the required device to give my client care as I wanted. I can at last right the long procedures into explicit advances and see where the precise improvement is required for the outcomes we go for. It has a reasonable arrangement and simple of access for all workers to team up on. This advantages the understudy correspondence and makes an authoritative undertaking a happy task and euphoric as opposed to depleting and confused.

Vantagens: I deal with a great deal of records for various customers. Since we can't pick our records and are alloted to assigned customers, we have to realize how to manage individuals. Each customer is extraordinary and interesting, which means you need to adjust to their style and needs. I really depend on amoCRM for getting client data, utilizing internet based life the executives highlights and progress following. This product empowers me to dispatch a battle and increase leads. This product enables me to discuss adequately with my customers and keeps me directly on track with what steps to take.

Desvantagens: Engineers ought to refine the interface, make it progressively others conscious: expel pointless apparatuses from the principle menu, disentangle joining records to cards.

Resposta dos fornecedores

por QSOFT em 15/10/2019

Hey Ahmed,

Thanks for your feedback!

Great storage solution

Avaliado em 19/05/2019
Anastasia Z.
UI/UX Designer
Bancos, 1001-5000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
4 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Vantagens: I work as a web application developer and use the platform mainly for communication with colleagues and for accessing various documents of our company. If the platform is viewed as cloud storage, then amoCRM is the perfect solution. Using the platform, you can save on third-party storage.

Desvantagens: Developers should refine the interface, make it more humane: remove unnecessary tools from the main menu, simplify attaching files to cards.

Resposta dos fornecedores

por QSOFT em 22/05/2019

Hi, Anastasia,

Thanks for your feedback!

It's awesome that you found amoCRM a perfect storage solution as well as a good tool for internal communication. As it's not an ordinary use case for our product, we'd love to make a short interview with your company representative. If there's an opportunity to do that, please, contact our marketing specialist at [email protected]

Thanks for your comment regarding the product's interface. We'll work more on making it as convenient as possible.

Clarity, Complexity into Simplicity. Organized. Time for content instead of Administration

Avaliado em 12/02/2018
Brian møller J.
CEO & Founder
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: I finally have the needed tool to give my customer service as I desired. I can finally correct the long processes into specific steps and see where the exact improvement is needed for the results we aim for. It helps to have a clear plan and easy of access for all employees to collaborate on. This benefits the intern communication and makes an administrative task a lighthearted assignment and joyful instead of draining and complicated.

Vantagens: I love the functionalities. They are seemingly endless and can be integrated to any already setup softwares. It integrates all in one package, management into a single tool for overview and simplicity. I can launch a whole campaign, inform co-workers for tasks and have it replicated within a minute.
There is access to all parts of the process from receiving customers on homepage, phonecall or facetoface.
And then you simply put it into the system and have a precise engagement to any customer and their unique connection with my company.
I can finally deliver the customer service and build the relationships as deep and interactive as I desired. To build trust, accountability, unique care and personalized treatment to each and everyone that will benefit. I have clarity in the process, can improve and see statistics to each and every step on the path. Improvement is now a actuality not a wish or dream. And it makes it easy to do so as well.

Desvantagens: Well, the software has so many functions and abilities, it takes a while to engage the whole team into all of its areas and ways. I'd like a function to turn on specific features only as a startup and then move into advanced features instead of having it all at once.

Excel vs amoCRM

Avaliado em 16/12/2015
Алексей М.
Serviços e tecnologia da informação
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
Fonte: GetApp
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
Recursos e funcionalidades
4 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço

Comentários: Our office has five people. The entire customer base was carried out in Excel. That is about 1,500 clients.
database has been stolen several times by managers , who then opened their businesses.
Theft was impossible to track down. After implementing the amoCRM system , we have set up access to the customer base for managers.
And it became possible to ensure the safety of the most valuable - the customer base.
After the implementation of amoCRM , we have begun to see how many calls , tasks , emails processes manager.
And then we fired 2 manager. Since they only create the appearance of work.
It all began to count. Connect IP telephony and listened to the conversations of managers.
We implemented service quality and could boost sales by controlling the work.
Previously, there was chaos - once called the client. Then promised to call back , but did not call back.
Now in the amoCRM system we could see , whether the task on to customers , what is the result of conversation and other important performance.
Why amoCRM? This system is self-embeddable. Initially I bought one account and gave it to the manager.
He understood the system and 2 weeks after he could not work without the amoCRM. It is very convenient. Safely. And most importantly - easy!
The world will never be the same again . After using amoCRM - we will never go back to Excel.

Resposta dos fornecedores

por QSOFT LLC em 18/12/2015

Mr. Marinov! We are very grateful for such a detailed review of our system. We are also pleased that we could benefit your business!

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