Less Annoying CRM

Quem usa o Less Annoying CRM?

O CRM menos irritante foi criado para pequenas empresas que precisam de um gerenciador de contatos que seja simples, intuitivo, acessível e fácil de aprender. O CRM pode ser personalizado para trabalhar com fluxos de trabalho existentes.

Conheça o Less Annoying CRM

O CRM menos irritante é um gerenciador de contatos simples criado do zero para pequenas empresas. Gerencie contatos, clientes potenciais, notas, calendários, tarefas e muito mais, tudo a partir de um aplicativo simples da Internet. O produto tem três princípios básicos: simplicidade, acessibilidade e excelente atendimento ao cliente.

Todos os usuários obtêm uma avaliação gratuita ilimitada de 30 dias para testar exaustivamente todos os aspectos do CRM. Além disso, o atendimento ao cliente é sempre gratuito por telefone e e-mail, se os usuários tiverem dúvidas.

Less Annoying CRM - Informação

Less Annoying CRM

http://www.lessannoyingcrm.com

Fundada em 2009

Less Annoying CRM - Vídeo
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Less Annoying CRM - Visão geral de preços

O Less Annoying CRM não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Less Annoying CRM a partir de 15,00 US$/mês.


Preço inicial

15,00 US$/mês

Versão gratuita

Não

Teste grátis

Sim

Less Annoying CRM deployment and support

Assistência

  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Nuvem, SaaS, web

Formação

  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos

Recursos do Less Annoying CRM

  • Banco de dados do cliente
  • Geração de propostas
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de canais
  • Gestão de chamadas
  • Gestão de comissões
  • Gestão de contratos
  • Gestão de leads
  • Gestão de oportunidades
  • Gestão de vendas de campo
  • Gestão territorial
  • Indicadores de desempenho
  • Marketing por e-mail
  • Previsão de vendas
  • Rastreamento de recomendações

Ver lista completa de Sistemas de Automação de Vendas

  • Acesso para Celular
  • Armazenamento de documentos
  • Cotizações e propostas
  • Geração de leads
  • Gestão de tarefas
  • Gestão territorial
  • Integração da automação de marketing
  • Integração de bate-papo interno
  • Integração de redes sociais
  • Lead Scoring
  • Marketing por e-mail
  • Segmentação
  • Sistema de calendário ou lembretes

Ver lista completa de Software CRM

  • Análise de dados do atendimento ao cliente
  • Bate-papo ao vivo
  • Catalogação e categorização
  • Controle de respostas por e-mail
  • Gestão do conhecimento
  • Indicadores de desempenho
  • Pesquisa
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento do suporte ao cliente

Ver lista completa de Software CRM Online

  • Automação de marketing
  • Catálogo de produtos
  • Cotizações e propostas
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de listas
  • Gestão de call centers
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de leads
  • Gestão de projetos
  • Gestão de questionários
  • Gestão territorial
  • Lead Scoring
  • Marketing por e-mail
  • Páginas de início e formulários web
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de recomendações
  • Suporte do cliente

Ver lista completa de Software CRM para Mac

  • Alertas da conta
  • Controle de despesas
  • Gestão de leads
  • Gestão de marketing
  • Gestão de recursos
  • Gestão territorial
  • Rastreamento de domicílios
  • Rastreamento de influências
  • Rastreamento de relacionamentos
  • Tarefas de equipes

Ver lista completa de Software de CRM Financeiro

  • Alertas de imóveis
  • Correspondência de cliente e imóveis
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de leads
  • Marketing por e-mail
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de recomendações
  • Segmentação

Ver lista completa de Software de CRM para Imobiliárias

  • Banco de dados de contatos
  • Contatos compartilhados
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão de leads
  • Gestão do pipeline de vendas
  • Importar/exportar contatos
  • Pesquisa e filtro
  • Rastreamento de interações
  • Segmentação

Ver lista completa de Software de Gestão de Contatos

  • Captura de leads
  • Distribuição de leads
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão de campanhas
  • Gestão do pipeline
  • Lead Nurturing
  • Lead Scoring
  • Rastreamento de fonte
  • Rastreamento de interações
  • Segmentação de leads

Ver lista completa de Software de Gestão de Leads

  • Captura de leads
  • Discagem automática
  • Distribuição de leads
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de dados
  • Gestão de listas de chamadas
  • Gestão do desempenho
  • Gravação de chamadas
  • Lead Scoring
  • Painel

Ver lista completa de Software para Vendas Internas

Less Annoying CRM - Alternativas

Mais alternativas ao Less Annoying CRM

Less Annoying CRM - Avaliações

Read all reviews

Overall rating

4,7/5

Average score

Praticidade 4,9
Atendimento ao cliente 4,9
Recursos 4,4
Relação qualidade/preço 4,9

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Mark P.
Assistant Residence Director and Business Owner
Hospitais e Saúde, 501-1000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/09/2020

"Best CRM I've come accross out of many"

Comentários: I'd tell anyone I know to go for it, it's that good, and seems to be getting better all the time. I also know that I've only begun to use a lot of it and am looking forward to using more. I know it will help me and make my life easier the more I take time to learn about its capabilities.

Vantagens: I have used many CRM's personally for my business and also in my corporate work, meaning I've had some very expensive options at my disposal. This is by far the easiest, most intuitive and portable for a mobile setting. I am very impressed with their level of customer support also. I just get the feeling they are out there hustling just like I am and treating me with customer care and modeling service as I try to do the same with my leads. Recommend this to anyone, glad I stumbled upon a US News and World Report that said it was among the best out there, because after using it now for years in multiple career stops I agree!

Desvantagens: Just keep making the mobile quicker, more intuitive. Make an Ipad version that rocks, and and Iphone version that does, too. I think your offerings now are just fine, but I always like it getting sleeker and more easy to use, or maybe AI learning what I want to do and adjusting to my style, etc.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/09/2020
Claire W.
Marketing Manager
Pesquisa, 51-200 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/09/2020

"Why Cant All Software Be Like This?"

Comentários: SMOOTH. Every time I ran into a glitch, something I didn't understand how to do, someone answered the phone DIRECTLY and immediately, answered the question, and I was able to get back to what I was doing in record time (NOT the usual 10 minutes on HOLD and then 25 minutes while they figured it out or another 10 while they passed me to someone else). THIS IS THE HIDDEN GEM of this product -- the incredible customer support.

Vantagens: So easy to maneuver around, from creating a company entry to adding contacts to that company, then entering it to the pipeline, very streamlined and completely intuitive. Even customizing some of our particular fields and inputs was surprisingly simple to do. Amazing.

Desvantagens: That there was no function yet to accept an upload/transfer of my existing pipeline records .csv

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/09/2020
Rea F.
Sales Leader
Contabilidade, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    3 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    3 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/03/2017

"Fantastic CRM to Get Your Business measuring Something"

Comentários: I have used many crm's from the old days of ACT to today's version of Saleforce and even Sugar CRM. All of them are good in their own unique ways. The huge value of Less Annoying CRM its ease of use and value as an efficient contact management tool while providing good reporting tools. Since it is so easy to use and learn minimal training time is required to learn it so it really easy Less Annoying. Since it integrates so well with gmail and google calendar there is no need to have multiple calendars going. It is a good place to share calendars as well. For the money - it is a great solution and very easy to buy use and get support with. The couple of times when I have required support, it is very simple to speak with someone or get video's backfrom Less Annoying CRM support showing how to do virtually anythin that can be done.

Vantagens: Simple - Ease of Use - Training - Email integration - Support all well done.

Desvantagens: Not great at setting up my templates for importing- It will not save any templates. If you want the CRM to do any of the steps of the sales process then this is not the software for you. It is more of an advanced contact manager vs a true CRM. For the price, there are many more full CRM options out there featured

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/03/2017
Skye C.
Lead Ambassador
Serviços e tecnologia da informação, Profissional autônomo
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/08/2020

"Simple, effective CRM"

Comentários: I have been searching for a way to manage my contacts with my clients. Less Annoying is so easy to use and does exactly what I need it to do. And the price is so reasonable! I love it!

Vantagens: It is so easy to use and allows me to keep track of all of my contacts in one place.

Desvantagens: I would like there to be more robust tasks - like the ability to have recurring tasks and to prioritize, but I know that they are working on improving task function. Tasks are still very useful in the current state.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/08/2020
David K.
Managing Partner
Agricultura, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/08/2020

"Perfect for most small businesses"

Comentários: Really, really easy to learn and the support team is truly awesome. Always willing to help.

Vantagens: Ease of use and applicability to small business. Most CRM software seems to be designed for large companies and assumes they all have dedicated digital marketing resources constantly running campaigns. That description applies to about 20% of US Companies. Therefore, most CRM systems are expensive, hard to learn. For small business, using them makes as much sense as shooting a gnat with an elephant gun. Less Annoying is just right for many if not most small businesses.

Desvantagens: There are some features in development I am anxious to see roll out, but none of them are business critical.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/08/2020