Quem usa o Lavu?

Um sistema de POS flexível para restaurantes, bares e todos os tipos de estabelecimentos de alimentação, encontrado em milhares de restaurantes em 89 países.

Conheça o Lavu

A plataforma intuitiva e móvel de gerenciamento de restaurantes e POS Lavu foi projetada especificamente para pequenos e médios estabelecimentos de alimentos e bebidas com 1 a 3 unidades. A mobilidade e a facilidade de uso do Lavu ajudam a otimizar as operações, aumentar a receita e agradar os clientes. Oferecendo processamento interno de pagamentos, pedidos online, geração de relatórios detalhados, programas de fidelidade, gerenciamento de mão de obra, gestão de estoques e muito mais, o Lavu economiza tempo e dinheiro, atendendo a todas as necessidades de gerenciamento e POS.

Lavu - Informação

Lavu

https://www.lavu.com/

Fundada em 2010

Lavu - Preços

O Lavu possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Lavu a partir de 69,00 US$/mês.

Preço inicial

69,00 US$/mês

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Online

Recursos do Lavu

Programas para Caixa de Restaurante
Acesso para Celular
Controles independentes
Dividir contas
Gestão de dicas
Gestão de entrega
Gestão de estoques
Gestão de tabelas
Gestão de vales-presente
Pedidos online
Programa de fidelidade
Relatórios e análise de dados
Assinatura eletrônica
Gestão de comissões
Gestão de descontos
Gestão de devoluções
Gestão de vales-presente
Integração de comércio eletrônico
Leitura de códigos de barras
PDV para restaurantes
PDV para varejo
Perfis de conta de cliente
Programa de fidelidade
Várias localizações
Comércio eletrônico
Gestão de comissões
Gestão de descontos
Gestão de estoques
Gestão de preços
Gestão de vales-presente
Leitura de códigos de barras
PDV para restaurantes
Permissões de acesso a usuários
Ponto de venda para bares
Rastreamento de devoluções
Rastreamento de vendas
Suporte de programa de fidelidade
Controle de estoque
Controles independentes
Dividir contas
Gestão de caixas registradoras
Gestão de dicas
Gestão de funcionários
Gestão de vales-presente
Programa de fidelidade

Lavu - Avaliações

Exibindo 5 de 82 avaliações

Geral
3,3/5
Praticidade
3,8/5
Atendimento ao cliente
3,3/5
Recursos
3,4/5
Relação qualidade/preço
3,2/5
Taylor R.
Head Hostess and Admin
Alimentação e bebidas, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/11/2018

"Best Restaurant Software Yet"

Vantagens: -Love the ease of using an iPad
-Size of the icons
-Different color option icons
- Different categories available
-Ease of table organization
-Ease of checkouts
-Very well laid out
-Easy clock-in

Desvantagens: -Hard signing process, customers complained

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/11/2018
Michael S.
Food & Beverage Front Of House Manager
Alimentação e bebidas, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/11/2019

"Great inventory and POS software"

Comentários: Great inventory and POS software. Ease of use and easy to teach employees to use.

Vantagens: Ability to have multiple locations. Ability to make inventory items easily. Ability to use an iPad for inventory counts.

Desvantagens: Have to manually bath credit cards at end of day.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/11/2019
Guy B.
Owner
Restaurantes, 13-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    1/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    2/5
  • Atendimento ao cliente
    1/5
  • Relação qualidade/preço
    1/5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 18/09/2019

"STAY AWAY"

Comentários: I purchased a complete system from LAVU this past April with the intent to upgrade my existing POS from CAKE which served me well the first 4 years of running my restaurant, but being somewhat of a basic system I started feeling like it was holding me back. LAVU was running a 50% off on hardware so I called and spoke to a salesperson. Let me tell you, I wish I had recorded the conversations, as there was very little in common between what was verbally promised and what was actually delivered, VERY LITTLE! Typical sales tactics, they put extreme pressure on you to sign up (do it in the next 6 hours or the promotion expires), give you practically no time to read the fine print, and all of a sudden you find yourself in a 3 years contract with ridicules early termination penalties and a service provider that is incapable of delivering half of what was promised. They count on you not having the time or resources to take them to court. We are now almost at the end of September, just this past week they delivered the last remaining hardware piece originally promised, 5 months later! Thank god I kept my CAKE system going or I would have gone out of business. Their customer service is of the lowest level you would ever see, especially from an IT company, they provide practically no solutions to issues or a very vague future fixes, and their system keeps crashing leaving you with no ability to run your business mid-day and with no warning, time after time.

Vantagens: Being an iPad based system it offer mobility and flexibility

Desvantagens: Doesn't do many of the functions it promises, and does a poor job at functioning features

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 18/09/2019
Jamie G.
Managing Partner
Restaurantes, 51-200 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    1/5
  • Praticidade
    2/5
  • Recursos e funcionalidades
    2/5
  • Atendimento ao cliente
    1/5
  • Relação qualidade/preço
    1/5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 25/02/2020

"Disappointing "

Comentários: After using this system and growing our brand new business after 8 months I can honestly say it is the worst system I have operating between 7 locations I am involved with. It started off ok although challenging and difficult. But after getting though the kinks it was almost ok because their tech support team could help a lot. That was until they subbed out their tech support late Jan to India. Now it’s a disaster. Over 100 hours spent online fixing stuff, sitting on hold and zero supervisor call backs. Hundreds of dollars in gift cards sold only to have hundreds of them lost in sales that don’t work on the system and tech support knows less then I do. Over the past 6 weeks I Personally have over 50 hours logged online on hold and on the computer trying to make stuff work that is failing. Explain to me how another restaurants menu has made its way into my force modifiers optional, optional modifiers, and modifier groups that I never created. I am a craft beer and craft burger location. All of a sudden I have a Mexican menu inserted into my options causing my staff nothing about problems and disasters in the middle of dinner service. Their answer is I must’ve given my passWord out. This makes zero sense to me. Stay far away from the system. They even remove the review section from their Facebook page

Vantagens: It was a fairly inexpensive system with full wireless operations options for a 15,000 sq ft location on a tight budget.

Desvantagens: Customer service tech support after 6 months.

Resposta dos fornecedores

por Lavu em 28/02/2020

Jamie, we apologize for any trouble or inconvenience you may have experienced. Our records show our support team has been working with you to resolve your issues. Please feel free to contact our support team at 855-528-8457 and one of our team members would be glad to assist you with any other issues you are having.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 25/02/2020
Sean D.
Bar Manager
Restaurantes, 13-50 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/02/2019

"As good as any "Industry Standard""

Comentários: We used this in a tequila bar that I was a bar manager at. We were very high volume so we needed a good POS system that never crashed, and operated quickly to minimize waiting on the system to perform functions. I think in that regard this is a great system and I would recommend it to anyone.

Vantagens: Better price point
Very intuitive and easy to pick up user-interface
Speedy screen operations, no waiting for screens to load
If you have experience with other POS systems this one will be very easy to get started with
Great team behind it
Easy to add new items to menu (you dont have to be an expert to fulfil managerial roles on the system)

Desvantagens: There is not much that I can say against LAVU. As far as Point of Sale Systems it is just as good as any of the big dog's systems but with an affordable price point. I never had an issue with the system in my year of using it.

Resposta dos fornecedores

por Lavu em 01/03/2019

Hi Sean,
Thank you for your review. We're so glad to hear Lavu is working well for you and your team! Don't hesitate to call us at 855-767-5288 if you have any questions.
The Lavu Team

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/02/2019