Quem usa o CARA?

Enterprises looking to lower the cost of ownership & solution management, consolidate management of content and data to a platform, & provide their users with expert functionality.

Conheça o CARA

Generis provides CARA, the leading content and information management platform for regulated industries. CARA is used by more than 400,000 users across industries including Life Sciences, Finance, Government, Engineering, and Utilities. Customers include 8 of the global top 10 Life Science companies. CARA is a cloud-first platform providing functionally-rich solutions for regulated business processes, including a comprehensive end-to-end platform for Life Sciences.

CARA - Informação

Generis

http://www.generiscorp.com

Fundada em 2002

CARA - Preços

O CARA não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis.

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Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Instalado - Mac

Nuvem, SaaS, web

Instalado - Windows

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do CARA

  • Arquivo morto e retenção
  • Automatização de processos e fluxos de trabalho
  • Conformidade com FDA
  • Conformidade com HIPAA
  • Conformidade com a OSHA
  • Conformidade com a lei Sarbanes-Oxley
  • Conformidade com as normas ISO
  • Conformidade com o meio ambiente
  • Controle de versões
  • Gestão de auditorias
  • Gestão de incidentes
  • Gestão do risco
  • Questionários e feedback
  • Rastreamento de conformidade
  • Testes de controles

Ver lista completa de Programas de Conformidade

  • Catalogação/Categorização
  • Colaboração
  • Fóruns de discussão
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão de conteúdo
  • Pesquisa de texto completo
  • Portal de autoatendimento
  • Árvore de decisão

Ver lista completa de Sistemas de Gestão de Conhecimento

  • Administração de website
  • Conteúdo de vídeo
  • Conteúdo de áudio
  • Controle de versões
  • Editor de imagens
  • Editor de texto
  • Formulários eletrônicos
  • Gerenciamento de SEO
  • Indexação de documentos
  • Modelos personalizáveis
  • Pesquisa de texto completo

Ver lista completa de Sistemas de Gestão de Conteúdo

  • Acesso offline
  • Arquivo morto de documentos
  • Assinatura eletrônica
  • Controle de versões
  • Conversão de tipo de arquivos
  • Ferramentas de colaboração
  • Indexação de documentos
  • Montagem de documentos
  • Rastreamento de conformidade
  • Reconhecimento óptico de caracteres
  • Recuperação de arquivos
  • Retenção de documentos

Ver lista completa de Sistemas de Gestão de Documentos

  • Acesso para Celular
  • Arquivo morto e retenção
  • Assinatura eletrônica
  • Controle de versões
  • Ferramentas de colaboração
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de ativos digitais
  • Gestão do ciclo de vida do conteúdo
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Governança de informações
  • Pesquisa

Ver lista completa de Software de Gestão de Conteúdos Empresariais

  • Alertas/notificações
  • Automação dos processos comerciais
  • Colaboração
  • Controles/permissões de acesso
  • Gestão das regras comerciais
  • Gestão virtual do fluxo de trabalho
  • Mapeamento de processos
  • Modelagem de processos & Design
  • Rastreamento de mudanças do processo

Ver lista completa de Software de Gestão de Processos de Negócios

CARA - Alternativas

Mais alternativas ao CARA

CARA - Avaliações

Exibindo 5 de 18 avaliações

Geral
4,3/5
Praticidade
4,8/5
Atendimento ao cliente
4,3/5
Recursos
4,6/5
Relação qualidade/preço
4,5/5
Avaliador Verificado
Account Manager
Serviços e tecnologia da informação, 201-500 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/07/2020

"Account Managers View on Cara"

Vantagens: Depth and breath of the system, good user interface

Desvantagens: Sometimes not focused enough, too many moduls

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/07/2020
Anees R.
Technical Lead
Serviços e tecnologia da informação, 10 001+ funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/07/2020

"Cara - Modern intuitive UI"

Comentários: The overall experience is great. Right from the product selection --> Communication --> config movement --> data transformation --> Testing --> Production go live. It was one of the best projects that I have ever worked with

Vantagens: We have moved from FirstDoc to CARA almost 2.5 years back and the response was excellent. We were surprised by the extent of a positive reaction. Never seen such a turnaround in the user sentiments. CARA provides intuitive UI and good OOTB features which enables end-user to locate and work on their content pretty easily. It also provides highly configurable UI for the administrators/power users to deploy the new changes very easily and effectively. We are very pleased and thanks to Generis to successfully migrate and transform our system to the new heights

Desvantagens: Generis support can be better and they need to work on the documentation more effectively.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/07/2020
Stefan H.
Consultant
Consultoria de gestão, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/07/2020

"CARA in an highly diverse QM organisation"

Vantagens: Capability to generate language specific master data / taxonomies which helped the global organisation to stay in control of meta data systems while allowing local inits to adopt the taxonomies to their local needs and habbits. Very easy and fast way to hook in local adoptions/ configurations.

Desvantagens: Difficult to manage the local adoptions on a globa level due to missing functionality of managing code segments in central libraries and therby avoid duplication of customizations for local enteties.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/07/2020
Tim P.
Associate Director
Indústria farmacêutica, 5001-10 000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/09/2019

"Great tool, great support!"

Vantagens: The flexibility of CARA is astounding and we have had many successes in adapting the tool to our internal business processes and ensuring that it is meeting the needs of all stakeholders.

Desvantagens: We are still on an older version but looking forward to upgrading soon and enjoying all the improvements in speed and functionality that have been made.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/09/2019
Kim G.
Sr. Systems Analyst/Programmer
Serviços e tecnologia da informação, 1001-5000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    2/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/07/2020

"CARA: great tool, not so good support"

Comentários: My overall experience is OK. I know CARA is a powerful tool but if one doesn't understand how to use it and configure it properly, how powerful it is doesn't matter. I just wish there was more "how-to" documentation and better tech support. This is the general consensus among my colleagues as well. Our team develops solutions for several other departments across the county. When they have an issue, we need to be able to resolve it quickly. Technical support overall is pretty much non-existent; everyone is nice but if there's no resolution then.... I was given an account to login to but man, most of the time it didn't work (I had reset my PW several times) and when I did get in, I wasn't able to find what I was looking for - I eventually gave up. First, there should be a knowledge base of problems and solutions, secondly there should be a way to open a trouble ticket which should be immediately assigned to a tech-support person that can work with you on resolving the issue. DOCUMENTATION!!! A COMPREHENSIVE TRAINING MANUAL FOR DEVELOPERS; one that is tightly coupled with the amazing online class we were offered a couple of years ago.

Vantagens: I think CARA is a powerful tool. Integration with the Documentum platform and our existing business process was easy. The out-of-the-box functions are awesome; I especially love that you can customize to down to the level of an attribute. Finally, after having the product for a few years, we were offered an excellent on-line training (unfortunately at the time, I was developing in another tool... so I lost most of what was taught). Would be great if this training was recorded and saved to refer back to.

Desvantagens: 1. One feature in particular is a dynamic quick search. HPI, another UI tool, has a feature that allows you to start typing in a search box and as you're typing, the results start to filter. The search goes across ALL columns (attributes) defined and it is invaluable. It adds a tremendous amount of flexibility and ease and greatly impacts productivity in a positive way. 2. CARA uses BRAVA! for document viewing but it doesn't offer much documentation on how to use it and use it effectively. I searched the internet and found something that helped me learn the tool but there seems to be a bug with it... there's no real tech support. 3. Why can't we customize the look and feel of the forms? That would be a nice feature so that more than one field could be placed on row.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/07/2020