AccountEdge Pro

da Priority Software US

Quem usa o AccountEdge Pro?

Empresas de pequeno e médio porte que precisam acompanhar suas finanças e gerenciar seus negócios em um único aplicativo.

Conheça o AccountEdge Pro

O AccountEdge Pro é um software de contabilidade para pequenas empresas avançado, fácil de usar em áreas de trabalho do Mac e Windows.

Com o AccountEdge Pro, os proprietários de empresas podem organizar, processar e relatar suas informações financeiras, para que possam se concentrar em seus negócios. Seu conjunto de recursos foi desenvolvido para permitir que os usuários lidem com todos os aspectos de seus negócios, incluindo contabilidade, folha de pagamento integrada, vendas e compras, gerenciamento de contatos, rastreamento de estoque, pedidos online, faturamento de horas trabalhadas e muito mais.

AccountEdge Pro - Informação

Priority Software US

http://www.accountedge.com

Fundada em 1989

AccountEdge Pro - Preços

O AccountEdge Pro não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do AccountEdge Pro a partir de 399,00 US$/uma vez.

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Preço inicial

399,00 US$/uma vez

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Instalado - Mac

Nuvem, SaaS, web

Instalado - Windows

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do AccountEdge Pro

Sistemas de Contabilidade
Administração de impostos
Cobrança e faturamento
Conciliação bancária
Contabilidade de fundos
Contabilidade de projetos
Contas a receber
Controle de despesas
Empresas de contabilidade CPA
Gestão da folha de pagamento
Gestão de ativos fixos
Governo
Organizações sem fins lucrativos
Pedidos de compra
Cobrança e faturamento
Contas a pagar
Contas a receber
Custos do trabalho
Discriminação de obras
Elaboração de orçamentos e previsões
Gerenciamento de pedidos de compra
Gestão da folha de pagamento
Gestão de tesouraria
Orçamentos e estimativas
Projeções de custos excedentes
Razão geral
Carregamento de classes
Cobrança e faturamento
Compras
Contabilidade de fundos
Contas a pagar
Elaboração de orçamentos e previsões
Ensino fundamental e médio
Gestão da folha de pagamento
Gestão de ativos fixos
Gestão de comparecimento
Para escolas particulares
Razão geral
Conciliação bancária
Contabilidade de fundos
Contas a pagar
Contas a receber
Gestão da folha de pagamento
Gestão de doações
Orçamentos/Previsões
Rastreamento de recursos
Controle de despesas
Controle de horas
Faturação automática
Gerenciamento de documentos
Gestão da contabilidade
Gestão de calendários
Gestão de casos
Portal do cliente
Banco de dados de contatos
Calculadora de impostos
Cobrança de projetos
Cobrança por horas
Cobrança recorrente ou de assinaturas
Faturamento de contingências
Faturas personalizáveis
Faturação online
Gestão de agências de cobranças
Múltiplas moedas
Pagamentos móveis
Pagamentos online
Portal de cobrança
Processamento de pagamentos
Administração de impostos
Cobrança e faturamento
Coletas
Conciliação bancária
Contas a pagar
Contas a receber
Controle de despesas
Gestão da folha de pagamento
Gestão de ativos fixos
Gestão de despesas
Gestão de tesouraria
Integração de Serviços Contábeis
Razão geral
Reconhecimento de receita
Acompanhamento de atividades
Compras e recebimento
Conciliação bancária
Contabilidade de parceira
Contas a pagar
Contas a receber
Elaboração de orçamentos e previsões
Gestão de conformidade
Gestão de doadores
Gestão de recursos
Razão geral
Compras e recebimento
Conciliação bancária
Contabilidade de fundos
Contabilidade de projetos
Contas a pagar
Contas a receber
Elaboração de orçamentos e previsões
Gestão da folha de pagamento
Gestão de subvenções
Rastreamento de donações

AccountEdge Pro - Avaliações

Exibindo 5 de 79 avaliações

Geral
4,4/5
Praticidade
4,4/5
Atendimento ao cliente
4,2/5
Recursos
4,2/5
Relação qualidade/preço
4,4/5
Gary K.
President
Entretenimento, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/07/2019

"Couldn't be simpler!"

Comentários: Only great things to say about this product.

Vantagens: AccountEdge Pro has made a work of difference in my company. With their easy to use dashboard, I can enter purchases, invoice customers, pay bills, create payroll, keep an accurate accounting of my banking and so much more. It is simple to use... even I can do it! It's a huge time saver and in the five years that I have been using AccountEdge, I have never had an issue.

Desvantagens: Not a big deal but there have been a couple of times when I have had to realign the check printing format.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/07/2019
Jim C.
Owner
Impressão, Profissional autônomo
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/09/2019

"Accountedge Pro"

Comentários: Accountedge Pro is easy to use and has all the features needed. It’s a good program. I have enjoyed using it.

Vantagens: Very easy to use. Performs all required tasks Automatically. It’s reliable. Easy to navigate. Works very well.

Desvantagens: Lacks mobile integration- being able to use application on mobile device when on the toad or at a clients office. There are some functions available like looking up old invoices and jobs. But that’s about it. In this day and age portable applications are almost necessary.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/09/2019
Avaliador Verificado
Owner And President
Música, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    2/5
  • Praticidade
    1/5
  • Recursos e funcionalidades
    1/5
  • Atendimento ao cliente
    1/5
  • Relação qualidade/preço
    1/5
  • Probabilidade de recomendação
    2/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/09/2018

"Don't use for more than one year"

Comentários: Sadly, we started with the precursor and now, unless we want to redo our entire bookkeeping, inventory, customer list, and vendor list, we're stuck with this software.

Vantagens: I'm stuck with it. We started with a much earlier version.

Desvantagens: Trying to find prior years' transactions is costly and a huge pain.

Resposta dos fornecedores

por Acclivity em 13/09/2018

Good Afternoon,

I'm sorry to hear that you are having trouble with access historical transactions. Depending on how far back you are looking, you may need to open a back up of historical file to see certain details.

We would be happy to help you if you are having trouble getting to your information. You can reach out to our NJ based Technical Support team for free at accountedge.com/help.

Thank You

- AccountEdge Customer Care

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/09/2018
Meredith B.
President
Impressão, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    2/5
  • Atendimento ao cliente
    1/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/05/2019

"CPA is Baffled."

Comentários: The invoicing functions work well, creating and sending pdf invoices via Outlook. Creating custom forms such as checks, invoices, statements is easy; I color-code them so customers can easily distinguish an INVOICE (red) from a RECEIPT (green) and so on. Most of the reports work, but I need to upload many to Excel to manipulate the data (to report retained earnings, for example). There is no option to strip the "pretty" formatting on BalSh or Income reports, so to make them functional you need to remove all that formatting (extra blank lines, merged cells, extra blank columns, multiple font colors, shading). This is annoying and unavoidable as far as I can tell. Their "Knowledge Base" and other support, including videos, is just sad. The live customer support when I first subscribed had a complete lack of understanding of accounting. A recent bug required me to send my entire file (a zipped backup) and take a week off while they repaired it and send back a "FIXED" copy. They didn't charge me, but I had to give employees pay advances and pre-pay bills to completely quit bookkeeping for a week. New ownership based in Israel may have improved customer service but I can't verify. There are payroll reports that accurately calc. 941s and W-2s and others but you have to use the numbers to complete the IRS forms online unless you want to buy the reporting program separately. I find the non-submittable reports work fine for doing the online forms and printing for my files.

Vantagens: After three years I'm comfortable with the daily use of AccountEdge. I used my failing Peachtree to calculate payroll for the first year and entered the numbers manually. Now I use the payroll subscription, which is not as flexible as I would like but it works. (I don't need the uploaded rates and could easily enter them manually.) I emailed a note about my frustration with manually calculating different matching and withholding SIMPLE rates for different employees and the answer completely solved the problem--the program now issues perfect paychecks and tax reports. This was one of two customer service experiences that were positive

Desvantagens: My CPA finds it incomprehensible. As a corporation we carry profits and losses forward as retained earnings and are not required by law to distribute profits as dividends. AccountEdge does not allow me (or my CPA using his copy) to make the year-end adjustment to Retained Earnings reports so we can't know where we stand. I want to retire and sell or hand off the business but can't produce accurate reports via AccountEdge.
Also I detest the automatic numbering feature for payments (it's great for invoicing) and wish that could be optionally turned off. I pay at least half our bills online and record the confirmation number in the check number space, which is especially handy for reconciling half a dozen monthly federal and state tax payments to my bank--and to verify that I sent the payments! A great many confirmation numbers (IRS, Colorado payroll, unemployment, credit cards, FedEx, Comcast) exceed the maximum 8 digits allowed for check numbers. (I can enter the full numbers in the memo space.) It is obvious to me that the program had its origins in Apple/Mac as it has automatic functions that actually hamper accounting. It doesn't integrate with our estimating software as does QuickBooks so I may end up just using it for payroll (to avoid that Quick Books cost).

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/05/2019
Karen S.
Office manager/co owner
Construção, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 10/09/2018

"my program"

Comentários: it's great for custom reports, breaking down expenses for each job, setting up vendors and customers with custom pricing, discounts, shipping, and tax information as well as detailed contact information.

Vantagens: It is very easy to set up your company. It is very easy to navigate through the program. It has all the features that the big name overpriced software companies have and more. It works great for our air conditioning company with accounting that can be broken down by jobs. The payroll service is very easy to use and they keep it updated all the time. I think I have only called customer support 2 times and both times they had my questions answered right then. I would recommend this software to anyone needing to breakdown your accounting for custom reports, job tracking, employee handling.

Desvantagens: The one pet peeve I have is that most of the payroll reports don't have totals you have to export them to excel and reconfigure them to get your totals or total everything by hand. Some of the reports they way they are laid out make it very hard to reconfigure them in excel. It doesn't let you access history more than two years so you have to look up on your back ups if you need to find something older.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 10/09/2018